Premade stammer?

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Legger til; Fuzzball aka Dr. Who.

edit: Tror du misforsto hvilken stamme jeg snakker om. --Fuzzball startet i utganspunktet PokéBros, for så å copypaste alt vi sa i skypechatten vår til 911.

Hehe, akkurat som om det skulle være så mye interessant å prate om i oppstarten :)

400-500 ressurser i ett farmesveip er jo tross alt det som er mest spennende nyheter i disse dager :)
 

DeletedUser

Guest
Hehe, akkurat som om det skulle være så mye interessant å prate om i oppstarten :)

400-500 ressurser i ett farmesveip er jo tross alt det som er mest spennende nyheter i disse dager :)
Det var da forferdelig dårlige farms du hadde...

MaM: Det er på tide at du slutter å syte over at alle ikke gjør det du ønsker... Det er ikke alle som tenker likt som deg, og ønsker derfor ikke alltid å gjøre det samme du ønsker å gjøre.

Hvis Fuzz ønsker å være med i 911 er det helt opp til han, ikke deg...
 
Reaksjonspoeng
1
Det var da forferdelig dårlige farms du hadde...

MaM: Det er på tide at du slutter å syte over at alle ikke gjør det du ønsker... Det er ikke alle som tenker likt som deg, og ønsker derfor ikke alltid å gjøre det samme du ønsker å gjøre.

Hvis Fuzz ønsker å være med i 911 er det helt opp til han, ikke deg...

Du har ikke forstått situasjonen.

Rundt én-to måneder før v4 startet kom Fuzzball aka Dr. Who opp med idéen Pokémonstamme. Vi fikk et par folk til å bli med og stammen var i boks. Men all off sudden sa Fuzz at han skulle være med i en annen stamme. Det var vel hans valg. Men så viste det seg at han hadde copypastet alt vi hadde sagt i chatten (som faktisk er ex-Actionpatruljenchatten der han fikk komme inn fordi han lovet oss at han ikke skulle si noe videre) til dere i 911.

Svik? Nei?

På toppen av det hele driver han med RL stalking og ringer mobilen min. Tar vel ikke lang tid før han publiserer mobilnummeret mitt på det interne forumet deres og.
 

DeletedUser

Guest
I see, det var ikke særlig realt av han. Jeg forstår frustrasjonen din... ;)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp