Priser på premium ???

DeletedUser

Guest
Tror ikke at SMS og teletjenester er den betalingsmåten InnoGames helst vil benytte seg av. Men igjen de taper jo mye mer på å fjerne de ettersom de mister spillere som en konsekvens!
 

DeletedUser

Guest
Kjøp wallie card.
Jeg prøvde det for noen dager siden og kjøpte et for 100 kr og kjøpte premium pakken som koster 87 spenn elns.

Men det er ganske nytt så tar litt tid og finne, men mix/narvesen eller shell er noen steder og lete:)
 

DeletedUser

Guest
Kjøp wallie card.
Jeg prøvde det for noen dager siden og kjøpte et for 100 kr og kjøpte premium pakken som koster 87 spenn elns.

Men det er ganske nytt så tar litt tid og finne, men mix/narvesen eller shell er noen steder og lete:)

Eller bruk Nettbank og gjør det samme :)
Slipper å bevege deg ut av stolen og.. Kan forsatt snipe adels :cool:
 

Heralf

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Mhm

Som sakt Premium er ikke så dyrt så. Har mann ikke råd Så må du ikke kjøpe :eek:
 

sed952

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
der kan mange være enige men jeg er helt uenig. jeg er selv ung og ikke veldig smart men jeg vil ha premium i hvertfall nå i krigen som jeg skal begynne med og ta på alvor.da synes jeg det er lettere og beskytte meg og det har jeg merket på Thoret spilleren som har inkommende så og si hele tiden. det er vanskelig og forsvare seg uten premium. Det har jeg gjort på sed952 som jeg da eier. det er ikke så lett jeg klarte det men da hadde jeg ikke mere en 2-4 byer. det er vanskelig og holde oversikt over en stor konto uten premium. det er ekstremt vanskelig om du har over 1000 byer utem PK. så jeg har ett spørsmål til dere:

Synes dere prisene kan være så høye som de er? tenk 20 kr i uken for de som er under 18 år.
 

DeletedUser

Guest
Og så?

De aller fleste som spiller TW er mellom 13-18 år... Dette gjør at de kan bruke noe som heter bankkort.. Et fint kort med et nesten gyllent snitt (lærer noe på skolen! :rolleyes: ).. Og når man har bankkort har man også mulighet fra noe som heter nettbank. Nettbanken kan du bruke til å kjøpe PK (PK betaling som heter "Bankoverføring".. Bruker nettbank "melding til mottaker" og skriver KID der som melding. KID er det noe tull med, i følge PABben).. Og vips, du har PK! For "kun" 87,50,- har du PK i 3 mnd.. Det vil da gi en pris på omtrent 30 kr mnd - noe som ikke er så ille... :)

Så til alle dere som klager på stive priser, bruke hodet! Det finnes andre muligheter enn å kjøpe med mobiltelefon! Om du er under 13 kan du bruke Walli kort for eksempel, fungerer fint det og. Og det blir igjen like billig som med bruk av nettbank. Så få opp rompa fra PC-stolen og stikk på 7-Eleven og kjøp Walli Kort :eek:
 

CookieDude

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Og så?

De aller fleste som spiller TW er mellom 13-18 år... Dette gjør at de kan bruke noe som heter bankkort.. Et fint kort med et nesten gyllent snitt (lærer noe på skolen! :rolleyes: ).. Og når man har bankkort har man også mulighet fra noe som heter nettbank. Nettbanken kan du bruke til å kjøpe PK (PK betaling som heter "Bankoverføring".. Bruker nettbank "melding til mottaker" og skriver KID der som melding. KID er det noe tull med, i følge PABben).. Og vips, du har PK! For "kun" 87,50,- har du PK i 3 mnd.. Det vil da gi en pris på omtrent 30 kr mnd - noe som ikke er så ille... :)

Så til alle dere som klager på stive priser, bruke hodet! Det finnes andre muligheter enn å kjøpe med mobiltelefon! Om du er under 13 kan du bruke Walli kort for eksempel, fungerer fint det og. Og det blir igjen like billig som med bruk av nettbank. Så få opp rompa fra PC-stolen og stikk på 7-Eleven og kjøp Walli Kort :eek:

Veldig bra sagt!
Jeg bruker denne metoden selv, og det funker fint. : ) Er selv bare 15 år, så må bruke "Bankoverføring" metoden. Det går litt tid før du får poengene, men det er verd det! :D
 

DeletedUser

Guest
Bruker bankoverføring selv :) Tar ca 4 dager fra jeg kjøpet til jeg får pp :)
 

DeletedUser

Guest
Kan noen vennligst si hvordan man benytter seg av bankoverføring? Har nå prøvd mye rart, men får bare feilmeldinger på Postbanken...
Noen som kan sende en melding til meg og prøve å forklare det? :)
 

DeletedUser

Guest
Kan noen vennligst si hvordan man benytter seg av bankoverføring? Har nå prøvd mye rart, men får bare feilmeldinger på Postbanken...
Noen som kan sende en melding til meg og prøve å forklare det? :)

Prøv å send en ticket. Da får du som regel et bra svar. :)
 

DeletedUser

Guest
Kan noen vennligst si hvordan man benytter seg av bankoverføring? Har nå prøvd mye rart, men får bare feilmeldinger på Postbanken...
Noen som kan sende en melding til meg og prøve å forklare det? :)

Kanskje jeg vet hva det er? ^^ Send PM :p
 

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Kan noen vennligst si hvordan man benytter seg av bankoverføring? Har nå prøvd mye rart, men får bare feilmeldinger på Postbanken...
Noen som kan sende en melding til meg og prøve å forklare det? :)

Vi har for tiden problemer med bruken av KID-nummer når man bruker bankoverføring. Dere kan derfor skrive kid-nummeret dere får oppgitt inn i meldingsfeltet på betalingen, så vil dette bli lagt inn manuelt.
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Veldig bra sagt!
Jeg bruker denne metoden selv, og det funker fint. : ) Er selv bare 15 år, så må bruke "Bankoverføring" metoden. Det går litt tid før du får poengene, men det er verd det! :D
Det er ikke alle under 18 som har nettbank, siden det ikke er alle foreldre som liker at ungene sine bruker penger på ting som nettopp TW ;)
 
Topp