Prisutdeling

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Legger inn denne i håp om at folk vil bli litt mer aktive på forumet :) De fleste vet vell hvordan denne fungerer? Hvis ikke følg den som starter :) Det bør vell være noen :eek: Håper jeg!

Mest respekterte spiller
1
2

Favoritt spiller
1
2

Ukens beste PnP / forumposter
1
2

Mest "hatet" spiller
1
2

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 25
1
2

Mest respekterte stammen krigsmessig
1
2

Minst respekterte stammen krigsmessig
1
2

Favoritt stamme
1
2

Mest mislikte stamme
1
2

Beste leder
1
2

Dårligste leder
1
2
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Sjølvsagt er det noen som starter :)

Mest respekterte spiller
1 Carneolt
2 Syrogen

Favoritt spiller
1 -Coller
2 ZombieFred

Ukens beste PnP / forumposter
1 Olve
2 Chaosisalex (Er vel kun dere 2 utenom meg som har skrevet på forumet? o_O)

Mest "hatet" spiller
1 Jj94
2 Kalou (egentlig ikke, men kan ikke skrive nemesisen min her siden da ødelegger jeg vår PA)

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 25
1 Carneolt
2 strenghts

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 SDS-fam
2 Beer

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 Uløk (tidligere)
2 Løk

Favoritt stamme
1 HBT
2 PoE.

Mest mislikte stamme
1 Beer
2 IFO

Beste leder
1 Carneolt (ikke leder v27)
2 Syrogen (are)

Dårligste leder
1 Ladyboy
2 Lord Mikkemus (sorry bro)

-A
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
de er for opptatt med å spille, til å kunne svare på tickets..
 

Pettulf

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Mest respekterte spiller
1. Syrogen
2 ZombieFred

Favoritt spiller
1 Erlend55
2 Cid the king

Ukens beste PnP / forumposter
1 Abobil
2 ??

Mest "hatet" spiller
1 bobkaare aka Lillazyster
2 ??

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 25
1 TIG3R
2 Definitivt ikke Joakim

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 HBT
2 Beer

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 Pab!
2 Jubel

Favoritt stamme
1 HBT
2 IFO

Mest mislikte stamme
1 Poe.
2 Tlou

Beste leder
1Cid the king
2 Syrogen

Dårligste leder
1 ??
2 ??

Prøvde å fylle den ut så godt som mulig med det jeg har å si. :)

Mvh Pettulf
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Mest respekterte spiller
1 Fredrik på ZF - Fantastisk spiller, og en av de få spillerne som har gjort seg fortjent til min respekt.
2 Radisson - Står massiv respekt av å holde på idealene sine, og holde det gående helt siden v1!

Favoritt spiller
1 ZombieFred
2 Mr.Bobil - Man kan jo si mye rart om Tore, og hva han har gjort på forskjellige verdener, hvor mange dårlige valg han har tatt etc, men sluttstykket er at dette er en fyr som skaper mye liv. Han gjør kontroversielle ting, men dette spriter opp nokså kjedelige .no verdener. En fantastisk person å ha på .no viktig å få noe kontroversielt, og friskt pust i aktiviteten, så er han koselig å prate med da.

Ukens beste PnP / forumposter
1 Bobil
2 Meg

Mest "hatet" spiller
1
2

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 25
1 GGpew
2 RUAB

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 HBT
2 SDS

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 BC
2 IFO

Favoritt stamme
1 PoE.
2 HBT

Mest mislikte stamme
1 IFO
2 Jubel

Beste leder
1 Ingen formening
2

Dårligste leder
1 lederen i PAB (dårlige rekrutteringer)
2
 

Shoeless traveler

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Mest respekterte spiller
1 -Coller; med sin imponerende opptreden i startup på w90 har de vist

2 RUAB; Veteran som alltid kommer tilbake, og som ikke tar spillet for blodseriøst.


Favoritt spiller
1 GGpew; Holder god kok om de vill, og er noe beskjeden.

2 Ferdinland10; Enda en verden, enda en tlou stamme :) alltid et godt å se denne fyren langt unna deg siden han er en pest og en plage å skulle adle

Ukens beste PnP / forumposter
1 Bobil
2 Bobil

Mest "hatet" spiller
1 -Coller med sine over 100.000 tjente pp på denne verdenen, som vi blir å se på oppstarten av v28.


Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 25
1 Radisson; ikke den mest aktive, men utolig rutinert og tidseffektiv. Han blir å seile oppover senere, når andre blir lei.

2 Chaza; har hatt en kraftig adling, og vil kunne stige fort dersom han bare hadde satt av litt tid til å oppgradere ressursfeltene i fullt på byene.

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 SDS; De tar det de ønsker av byer og er en angrepsorientert stamme.

2 Beer; har virkelig gått ut med et smell på ODA, men sitter nå med masse inc fra HBT som utnytter en svekket Berr stamme.

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 HBT; Som tidlig i spillet valgte å unngå en krig ved å rekrutere medlemmer av motstanderstammen.

Favoritt stamme
1 SDS; På grunn av deres aggressive adlinger.

2 HBT; på grunn av deres strategiske sammenkjøring og oppstøtting av hverandre

Mest mislikte stamme
1 -


Beste leder
1 Lederen av HBT(Bobil?); som klarer å samle så mange store egoer, og bevarer roen i leiren.


Dårligste leder
1 -
 

ugle99

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
20
Mest respekterte spiller
1 ZombieFred
2 Keiser

Favoritt spiller
1 Lillegutt
2 Mufasa

Ukens beste PnP / forumposter
1 Bobilen
2 Pettulf

Mest "hatet" spiller
1 Radisson
2 Kalou

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 25
1 TIG3R
2 RUAB

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 HBT
2 IFO

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 Pab!
2 Beer

Favoritt stamme
1 ??
2 ??

Mest mislikte stamme
1 Project Collect
2

Beste leder
1 Bobilen
2 ??

Dårligste leder
1 Radisson
2 ??
 
Sist redigert:

syrogen

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
Kjeder meg en fredag kveld =)

Mest respekterte spiller
1 Kalep
2 Zombiefred

Favoritt spiller
1 Kalep (verdenene uten dere er utrolig kjedlige)
2 100%winrate

Ukens beste PnP / forumposter
1 dg44
2 abobil

Mest "hatet" spiller
1 groverud
2 roxor

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 25
1 steimler
2 cid the king

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 -
2 -

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 HBT (burde ha knust keiser\don bosco for lenge siden)
2 Tlou

Favoritt stamme
1 -
2 -

Mest mislikte stamme
1 cllect (prøver å lage dårlig stemning på forumet)
2

Beste leder
1 Zombiefred(fredrik) , styrer `norske` stammen på w90 med jernhånd.
2 Kalou(å være i samme stamme som roxor og groverud med all skrivinga dems krever nok sitt)

Dårligste leder
1 Beer ledern
2 -
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Mest respekterte spiller
1 Keiser

Selv om Keiser etter min mening kunne vært mer aktiv med nattadling og snikangrep, synes jeg det står stor respekt av hva spilleren har utrettet så langt på verden 27. Ikke bare holder han stand midt i fiendeland (riktignok med god defhjelp fra minst én stamme), han har til og med positive adlingsstats mot BHT. Det står det respekt av, samtidig som man også kan spørre seg hva BHT egentlig driver med.

I tillegg vil jeg trekke frem at den enkle avgjørelsen å være lojal mot stammen sin alene er respekt verdig, sett i lys av dagens TW-samfunn. Jeg tror svært mange ville vært fristet til å skifte over til BHT for å få en lettere hverdag, dersom de var plassert slik Keiser er plassert på kartet. At Keiser beholder roen og ser langt fremover i stedet for å ta den kortsiktig enkle utveien, er en tøff avgjørelse som gir meg respekt for spilleren.

2 RUAB
RUAB sniker seg inn som nr. 2 på listen min her, ikke på grunn av IG skills (de virker helt ærlig litt middels, spesielt mtp hvor lenge fyren har spilt tw), men på grunn av RUAB sin seige utholdenhet. RUAB spiller riktignok TW omtrent som en NPC i et dataspill - han gror byer og forsvarer seg med sitt faste mønster uavhengig av hva fienden gjør - men evnen til å være jevn og seig gjør ham også til en spiller man aldri kan være sikker på at man er helt kvitt med mindre man rimmer ham fullstendig, og verdenen er stengt for nye medlemmer.

Som vi ser nå, er RUAB tilbake på rimmen, og han kommer garantert til å snike seg oppover mot topp 25 igjen innen neste gang vi når bort til ham og kan adle ham ned igjen. Denslags jevn, seig vekst er imponerende. De fleste ville gitt opp etter å ha blitt redusert til kun én by.

Favorittspiller
1 Kalou..?

Her er det lett å simpelthen velge de jeg har mest med å gjøre, så her blir det mye Cllect, folkens (beklager). Og den jeg har aller mest med å gjøre på v27 er nok Kalou.

Kalou er en hyggelig og morsom kid med en god dose selvironi, som er fryktelig aktiv og som overraskende nok også viser ganske gode lederegenskaper (selv om informasjonsflyten kunne vært hyppigere, buddy). Vi har det mye festlig på skype, og Kalou er definitivt et godt publikum som tåler alle de dårlige vitsene mine og de motbydelige kommentarene mine, og til og med ler av dem av og til! Det krever sin mann å ikke bli sur av denslags greier jeg driver på med noen ganger. Mye tyder på at Kalou er en mann med en trygg og sikker kjerne, som ser de gode egenskapene i folk og som gjør sitt beste for å tilrettelegge for at stammemedlemmene hans skal få et best mulig utgangspunkt for vekst her på v27. Takk, kompis!

2 The mercenary (aka Groverud)

Den/de jeg snakker nest mest med på v27 er Grovisgutta (spesielt Simen). Leiesoldatene fra Groverud har alltid reflekterte og fornuftige meninger om hva vi bør gjøre ingame, i tillegg til at de mer enn gjerne blir med på Kalou og meg sine helsprø samtaler om alt og ingenting på skype. Dermed fungerer de utmerket som et bindeledd mellom meg (som er helt fullstendig useriøs og bare en tosk) og Kalou (som noen ganger lar seg rive litt med av meg) og resten av Cllect (som nok aller helst bare vil spille spillet og vil at jeg skal holde kjeft). Det skaper en ypperlig balanse i stammen, og et godt miljø for både morsomheter på skype, men også effektivitet og planlegging.

I tillegg presterer Grovisgutta særdeles godt IG, noe som kommer til å komme veldig godt med i tiden fremover på verden 27.

Ukens beste PnP / forumposter
1 Roxor

Her må jeg, i all min (manglende) beskjedenhet, rett og slett si meg selv. Til tross for at noen av innleggene mine er helt ekstremt dårlige, fungerer jeg som en sårt tiltrengt motvekt mot BHT sin stadige skryting over seg selv og sitt "gode" spill så langt på verden 27. Enhver diskusjon trenger to sider, og jeg synes selv at jeg tidvis er flink til å utfordre det BHT ser på som etablerte sannheter (som i realiteten ofte bare er subjektive meninger), og få frem litt diskusjon. Noen ganger klarer jeg til og med å få BHT-medlemmene til å reflektere litt over argumentene mine og forsøke å komme med motargumenter. Det er gøy, det!

2 Abobil

Abobil stikker av med andreplassen på bakgrunn av at han, til tross for forumsignaturen, stort sett svarer ganske saklig på innleggene mine (med unntak av det siste svaret i en av trådene tidligere i dag, hvor han plutselig måtte ty til litt drittslenging for å avslutte en tapt diskusjon). Abobil gjør sitt aller beste for å representere BHT på forumet, og kommer stort sett særdeles mye bedre ut av det enn mange av de andre medlemme i stammen hans (jeg ser på dere, elimin@tor og King Arrow). Jeg setter pris på forsøkene på å ha en saklig diskusjon, og ganske snart vil det nok oppstå en situasjon hvor mine argumenter er langt svakere, hvor Bobilen vil klare å ta hevn for dagens diskusjoner. Jeg gleder meg!

Mest "hatet" spiller
1 100prosentwinrate

Backstabbet stammen sin. Skryter uhemmet av at han ikke blir adlet, men ser ikke ut til å klare å adle noe av fienden selv heller. Hvis du er stuck i status quo, 100%, vil kontoen din ganske snart bli irrelevant på grunn av (den manglende) størrelsen. Og da vil du omsider bli adlet, stack fra stammen eller ei.

Dessuten er du vel milevis unna en 100% win rate også, er du ikke?

2 Meg selv

Har dere sett hvor udugelig jeg har vært på v27 så langt, eller? Dette er bånn i bøtta, folkens.

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 25
1 Roxor

På tross av at jeg så langt har utrettet en hel haug av ingenting på v27, har jeg et godt potensiale for videre vekst. Jeg ligger godt plassert på kartet, og er etter min mening i v27s sterkeste stamme. Det kan bare bety en ting, og det er at ranken min kommer til å gå oppover, enten det er fordi alle andre blir adlet, eller fordi jeg vokser fortere enn de fleste andre.

2 Bohic
Rett og slett basert på tidligere verdener. Bohic har funnet veien inn i RSC, og er dermed trygg for angrep fra BHT en stund videre. Det bør gi ham nok tid til å komme seg opp og frem, og kjenner jeg Bohic rett kommer han til å vokse fort også her på v27.

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 Project Collect

Vi leder krigen mot BHT/RSC relativt overlegent, til tross for at de er to og vi bare er én stamme. I tillegg har vi hatt mindre tid til å etablere oss som stamme enn BHT har, men nå haler vi innpå for hver dag som går. Cllect-pilen peker samme vei som Roxor-pilen: Oppover!

2 BHT

Har så langt taklet konsekvensene av de dårlige diplomatiske valgene sine tålig godt. Ligger mer eller mindre på stedet hvil mot superalliansen (kanskje stats litt til fordel for BHT), og ligger litt bak i krigen mot Cllect, men alt i alt gjør BHT det ganske bra. Det står respekt av å ha fått et så stort forsprang som BHT faktisk har. Dessverre for dere kommer dere ikke til å klare å holde på forspranget.

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 SDS-familien

Jeg liker enkeltspillerne i SDS-familien ganske godt, men sett i lys av det helhetlige verdensbildet er dere litt for Sverigeaktige, boys. Jeg tror ikke det ville kostet dere mye å bidratt i krigen mot BHT. Dere kunne sendt støtte til fronten, og kanskje også sneket til dere litt front selv?

Dessuten er jeg ingen fan av familiestammer, spesielt ikke når halvparten av medlemmene i hver av stammene virker å være inaktive. Som leder er det lov å kaste ut medlemmer som ikke lever opp til stammens standard. At en spiller har fått komme inn i stammen, gir ikke spilleren rett til å være der for alltid. Dødvekt og lite initiativ i verdenskrigen gjør dermed at SDS-familien tar topplasseringen her. Men potensialet til å heller havne på mest respekterte stamme krigsmessig-lista er stort!

2 Inferno / The Horde / Ressurection
Her er det en tredeling mellom tre ganske vidt forskjellige stammer.

IFO
Inferno er nok den minst udugelige stammen av de tre, ettersom IFO faktisk har tatt et det som etter min svært subjektive mening er "riktig" side i forhold til BHT. Dessverre har resultatene fullstendig uteblitt, til tross for at svært mye av ZombieFred sin def tilsynelatende er sendt som støtte til andre spillere.

Har dere vurdert å bruke både katapulter og rambukker, IFO? Hva med adelsnukes? Eller bare hyppige nok adelstog til å tvinge ZF til å stacke? Dere er i en ypperlig posisjon til å plage ZF til døde - benytt dere av den muligheten!

TH
Hva driver egentlig dere med? Så vidt jeg kan se er dere nøytrale i forhold til BHT (eller er dere kanskje alliert med dem? Jeg har hørt litt ulike ting). Dere har fått en del bank av SDS i det siste, og jeg ser egentlig ingen annen utvei enn å rømme til rimmen, slik dere også har begynt med nå. Jeg er dessverre ikke imponert.

RSC
Har underlagt seg BHT fullstendig, og er lakeiene til de store gutta. Blir brukt som meatshield mellom BHT og Cllect, og er ellers bare en haug individer samlet under samme banner spredd i en ring rundt BHT. Denne stammen kommer til å forsvinne så snart BHT får mer lyst å adle dem enn de har behov for å beholde alliansen. Det vil nok skje så fort Cllect er ferdig med å adle RSC-spillerne som ligger mellom Cllect og BHT.

Favorittstamme
1 Cllect

Denne er vel ganske åpenbar. Hvis Cllect ikke var favorittstammen min, ville jeg neppe vært i Cllect. Vi har det veldig gøy i Cllect. Vi har et avslappet forhold til spillet og til hverandre. Vi hjelper hverandre når vi kan, og får hjelp av hverandre når vi må. Stammen fungerer rett og slett som en stamme bør fungere.

2 PoE./TLOU (superalliansen?)

Kjemper tappert mot det som etter TW-forumet å dømme burde være overmakten. Klarer seg også brukbart godt. Gøy å se!

Mest mislikte stamme
1 RSC

Hvis BHT er Voldemort, er RSC han rottelignende fyren som kutter av seg armen for Voldemort sin skyld. Hva er vitsen med å ofre seg selv på den måten, egentlig?

2 BHT

Jeg kan sette pris på arroganse og på kjepphøye folk, men det er fint med IG skills og diplomatiske ferdigheter som kan støtte opp om påstandene. BHT har gjort det godt så langt, men så snart de havner i en skikkelig nedadgående spiral vil det bli umulig for den gjengen å få skuta på rett kjøl igjen. I så fall må det komme inn noen nye eiere på de nåværende kontoene, eller noen nye kontoer i stammen.

Jeg tror toppunktet for BHT er nådd.

Beste leder
1 Kalou

Har gjort en god jobb med Cllect. Jeg føler jeg har pratet en del om dette tidligere i lista mi, så henviser egentlig bare til det. Kalou har funnet en god balanse mellom kompis og leder, noe som fungerer godt når stammen består av 7 spillere og 1 snåling.

2 ?

Jeg har dessverre hatt tilnærmet null kontakt med lederne i de andre stammene, og kan derfor ikke uttale meg noe særlig her. Kanskje burde Radisson få andreplassen, for sitt arbeid for Superalliansen (hvem kom egentlig på det navnet, forresten?)

Dårligste leder
1 Mr. Bobil (eller hvem det nå enn er som er ansvarlig for diplomatiet i BHT)

Dessverre for BHT, vil de dårlige diplomatiske valgene til stammen være dens undergang. Som jeg nevnte tidligere i dag, er det ingen andre enn BHT selv som kan stå til ansvar for hvordan deres diplomati har utviklet seg. Så da blir naturligvis førsteplassen på dårligste-leder-lista delt ut til diplomaten(e?) i BHT.

2 ?
Se punkt 2 under "beste leder"-kategorien.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Mest respekterte spiller
1. Ras al Ghul. Av en eller annen grunn får jeg mye mer respekt for godt voksne spillere. Ras al Ghul svarer sindig, rolig og respektfult i alle sammenhenger. Har spilt sammen siden starten av verdnen. Vi ble begge dømt nord og ned når Kreiz var naboen vår. Kanskje var vi heldige med at Roxor backtimet han noen dager før, men mest av alt hadde vi et bra sammarbeid som gjorde at Kreizkontoen aldri ble suksess på v27. Etter det har det blitt enda mer sammarbeid, og enda flere kjekke pm's sendt frem og tilbake. Viser god forståelse taktisk for spillet, og er en spiller som ofrer seg for stammen. En lojal lagspiller rett og slett, ikke ofte man ser det lengre på triibalwars!
2. Lillegutt. Hadde en fin og kort, men innholdsrik samtale med Lillegutt her om dagen. Virker som han har grei innsikt i spillet. Svarer høflig, reflektert og ærlig på PM's. Har gitt masse juling til TH den siste tiden også, så absolutt en konto å regne med fremover.

Favoritt spiller
1. Som leder bør man jo egentlig ikke ha favoritter innad i stammen, men Groverud har imponert meg fra han kom inn. Ok, kanskje han har et premiumbruk høyere enn resten av stammen som gjør at han skulle vært nederst på denne lista, men han har stått på dag inn, dag ut. Natt inn, natt ut. Har funnet seg en dual som også er flink, aktiv og grei. Sammen virker de nærmest uslåelige. Når det er sagt kan man også trekke litt på forumkommenteringa deres. Noen ganger blir det litt mye flåsesnakk som jeg kaller det. Henger seg på unødvendige små ekle kommentarer mot motstanderne som jeg synes man burde holde seg for gode til, men man blir kanskje revet med på dumskapen til tider. All forum aktivitet er god aktivitet sier dem i disse .no's nedadgående dager.
2. Makki95. Kjempekoselig spiller som har fått være i fred av oss i Collect. Fungerer som et siste medlem og hjelper oss med både det ene og andre. Kommer sannsynligvis til å være med Collect verden gjennom, enten på makki-kontoen, eller en annen konto.

Ukens beste PnP / forumposter
1. Må si Roxor har hatt endel spot on posts. Veldig flink til å formulere seg, og får frem gode poeng i motsetning til flesteparten. Har noen unødvendige stikk til fienden som han kanskje kan holde seg for god til, men ellers veldig gode forumposter
2 Bobil. Blant alle "trollene" i HBT er bobil helt klart den som prøver mest å være seriøs og ikke bare komme med tull og vas. Noe unødvendig stuff kommer det herfra også, men er flinkere enn de andre i stammen hans.

Mest "hatet" spiller
1. ZombieFred. Jeg er ikke helt sikker på hvem jeg burde hate her. Men synes noen av gutta på ZF-kontoen slenger mye med leppa og får fram få poenger på forum. Nå drar jeg ikke alle under samme kam, fordi jeg husker ikke hvem som spiller hvor, men noen av dere burde prøve å være litt mer seriøse enn å bare kommentere "hahahaha, du suger" osv.
2. 100prosentwinrate. Samme gjelder her DG44. Husker deg ikke sånn fra tidligere, men mange av dine poster her på forumet er av lav kvalitet. Dessuten hjelper det ikke voldsomt å hoppe over til fienden. Da blir man fort upopulær.

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 25
1. Roxor. Alle som kjenner til spilleren her vet at det ikke står noe på ferdighetene. Aktiviteten er også på plass, og selv etter en trå start kommer roxor til å være med å kjempe om seier ved slutten av denne verdnen.
2. Tror 100prosentwinrate slår hardt tilbake igjen. Har vært med i gamet en stund og bør kunne hamle opp med mange her på verdnen.

Mest respekterte stammen krigsmessig
1. Project Collect. Vet det er teit å velge sin egen stamme, men det er ingen som er i nærheten av oss, dessverre.
2. HBT. Har sloss lenge mot hele verden og gjør det bra. Fått en knekk de siste dagene, men har fortsatt bra stats mot superalliansen.

Minst respekterte stammen krigsmessig
1. Tlou. Kan ikke gjøre annet når dere har de statsa dere har. Kanskje don Bosco kontoen sin feil, men burde nok ha fått tatt flere byer enn det dere har prestert til nå.
2. RSC. Ny stamme, og alliert med HBT. Har ikke satt preg på krigen på noen måte, og blir plukket fra hverandre av Collect.

Favoritt stamme
1. Prosject Collect
2 TH. Kun fordi jeg likte Pettulf og Cid sin video. Håper ikke de gir seg på verdnen, for slik propaganda trenger vi mer om. Hele Collect roper på dere!!

Mest mislikte stamme
1. HBT. Av den enkle grunn at jeg ikke klarer å forstå hvordan man klarer å sutre så mye på forumet som visse folk gjør. Helt greit at man synes det er feigt med verden mot oss. Det som ikke er greit er at dere i første omgang ler av hele verden som ikke klarer å ta dere, for så når dere får litt motgang og folk slenger med leppa mot dere, så blir dere grinete... Som jeg har nevnt tidligere. Prøv å skriv innlegg med litt stolthet, ikke bare fnys av alle andre.
2. RSC. Kun på bakgrunn av at det ikke er andre jeg hater. Stammen har mye deff, noe som er vanskelig å komme gjennom. Blir irritert av slikt.

Beste leder
1. Bobil. Fortjener igjen litt skryt. Etter hva jeg har fått med meg har hele stammen baronrettigheter, men jeg føler at det er Tore som har hovedansvaret i stammen. Dersom dette stemmer, må det være et ork å være sjef i stammen som får mest tyn både IG og på forum atm,
2. Som jeg skrev helt øverst har Lillegutt imponert meg bra.

Dårligste leder
1. Johnern. Sikkert en decent spiller, men noe lederskikkelse er du nok ikke. Grei jobb med å samle sammen de store spillerne som ikke hadde stamme, men ellers lite å si.
2. Ledelsen i TH. Står ikke noe om hvem som er i ledelsen der, men noe må jo gå galt når man taper såpass mot SDS gjengen. Klarer ikke se at de har hatt mye motsand ellers på v27, så det at de ikke får mobilisert mot SDS er merkelig. Kanskje for dårlige spillere? Jeg gir ledelsen skylden for dårlig organisering av deff før jeg vet noe mer.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Fine prisutdelinger <3 liker spesielt alt hatet:eek: det er digg <3 bra du har trua Kalou ;)

@roxor - Å gå over til HBT er vel noe av det bedre jeg har gjort. PoE med Radisson i spissen gjorde masse valg på egenhånd, masse dumme og dårlige valg, og han spurte aldri noen før han gjorde de tingene han gjorde. Bare forventa at vi skulle dishe ut med deff til alle og en hver flyktning han tok inn i stammen. Foreløbig er jeg ganske stuck, men det hadde de fleste vært med min posisjon, antall byer og konstante aksjoner fra 3 stammer som ruller inn mot meg :p Så jeg mener selv jeg har gjort en utmerket jobb, og holdt tilbake stammene for at min stamme skal kunne bringe suksess lengre inne i clusteret vårt.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Du sier at Radisson gjorde dårlige valg ved å ta inn flyktninger som trengte deff.... Dermed går du over til HBT, og da trenger du naturligvis deff også. Det du sier nå er altså at Radisson og HBT har samme policy med nye medlemmer, eller tar jeg feil? Hvis hatet er digg, så er du enig i det som blir nevnt her da? At du ofte sprer kvalme og unødvendige kommentarer rundt på forum? I så fall, vær så snill og slutt med det. Som jeg sa til gutta i skypechatten i går. Man blir skuffa når man logger inn på offorum og ser nye poster. Veldig skuffa når det bare er "du suger, hehehe".

Nå har vi et bra aktivit forum for en gangs skyld. Ikke ødelegg det med sånn tull :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Nei, jeg er ikke enig i at jeg sprer kvalme på forum, men jeg ønsker ikke å utdype det nærmere. Jeg har all grunn til å skryte over å piske tilbake 3 stammer for å åpne muligheter til stammen min, og er godt fornøyd med det. Ellers så kan jeg bare si at jeg ikke legger noe mellom i mine utsagn, det har jeg aldri gjort og kommer aldri til å gjøre. HBT har vel tatt inn 0 flyktninger, nå tror jeg heller ikke RUAB var under angrep når vi tok han inn eller, så om du anser det som en flyktning så får det være på din egen kappe.

Om jeg skal nevne alt jeg var misfornøyd med under Radisson så måtte jeg ha skrevet et mye lengre innlegg. Det går blant annet på diplomatiet og den såkalte alliansen som stengte meg fullstendig inne. Han tok inn spillere som var under harde angrep, og ba oss om å støtte dem. Helt urimelig. Hadde det vært en votering og det hadde vært flertall for det valget, så skulle jeg respektert det. Det var ingen informasjon om noe som helst på forum eller via rundskriv. plutselig så hadde vi hele kartet bortsett fra HBT som IAP og ally med TLOU. JA inkludert dere Kalou. dere var satt opp som IAP når vi dro, samme med SDS/SDPS.

"Dermed går du over til HBT, og da trenger du naturligvis deff også. Det du sier nå er altså at Radisson og HBT har samme policy med nye medlemmer"

Det du sier her Kalou viser jo hvor lite peiling du har på hva en flyktning tw-sammenheng er. Jeg var ikke under angrep når jeg dro dit, jeg var ikke under angrep de første 5-6 dagene heller. Jeg skrev også at jeg ikke kom til å angripe PoE før de evt bestemte seg for å angripe meg, noe jeg opprettholdt. Fordi jeg er en mann av mine ord. Det samme kan vel ikke sies om dere, eller kan det? ;)
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Jeg er en mann av mitt ord i hvert fall. Dog er det som regel ordene mine som er selve problemet, ikke om jeg står ved det jeg har sagt eller ei.
 
Topp