Ryktet om min iver etter å stikke kniver i ryggen på folk er sterkt overdrevet.
Anyway, ting har forandret seg litt, så her er en ny prisutdeling fra selveste roxor. Skal prøve å være litt positiv, siden det visstnok er en bra ting å være.
Mest respekterte spiller
1 Syrogen. Det krever sin mann å ta i mot nukes 24/7 (minus nattbonus) og bare bygge videre, og samtidig holde aktiviteten høy nok til å redde byer som får tog mot seg. Foreløpig har jo ting gått greit for Syrogen, selv om noen av forsvarsjobbene har vært en smule "last ditch" hvor unødvendig mange tropper har dødd, noe som i lengden kan få stygge konsekvenser.
2 Lillegutt. Respekterer ikke de fullstendig firkanta og polariserte meningene til de to spillerne på kontoen i det hele tatt (lær dere å se verden i litt flere nyanser enn svart og hvitt, please), men IG har de små gutta unektelig gjort det veldig bra. Skumleste fiendekontoen på v27.
Favoritt spiller
1 Kalou. Fet fyr, decent leder, aktiv spiller. Tålig høy terskel for mine rampestreker, men holder meg samtidig under kontroll.
2 ZombieFred. Josteindelen i hvert fall, selv om Fredrikdelen også kan være en ganske så cool type når han bare vil. Burde være i Cllect, ikke i HBT.
Ukens beste PnP / forumposter
1 Memelord. Ikke for de overdrevent store emojiene, men for å tidvis skrive nyanserte og reflekterte innlegg hvor han evner å se ting fra flere perspektiv (se og lær, lillegutt).
2 Meg selv. Når jeg ikke er en massiv kuk, er innleggene mine on point. De er strengt tatt on point når jeg er en massiv kuk også, men det overskygges litt av kukeriet mitt.
Mest "hatet" spiller
1 Abobil. Setter ikke pris på folk som -->
forsøker å plante fake bevis om spioner i fiendestammen<-- .
2 Lillegutt. Se ovenfor, vedrørende polariseringen og den manglende evnen til å nyansere.
Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 25
Vil først og fremst bare påpeke at sist gang sa jeg roxor og bohic som de med lysest fremtid, og se på oss nå! Eller i hvert fall meg. Jeg er god. Hurra. Så de jeg tipper oppover her burde oddsen stupe for at blir å finne på topp 25 innen kort tid.
1 Bohic. Fortsatt utenfor topp 25 (rank 26). Hører til på topp 25. Bankers.
2 Das Panzerpettulf. Begge to kommer til å smyge seg inn på topp 25 igjen.
Mest respekterte stammen krigsmessig
1 Cllect. Rir av stormen og vinner v27.
2 SDS. Ikke ubrukelige, slik først antatt.
Minst respekterte stammen krigsmessig
1 IFO, hvis de finnes enda.
2 TH. Sorry boys, dere skal ha kudos for å ikke slutte på v27, men å rømme til rimmen vinner man forsvinnende få krigsrespektpoeng av.
Favoritt stamme
1 Cllect så klart.
2 Tror nok de som av og til er online av HBTerne har det relativt festlig. Det må jo være en eller annen grunn til at de holder sammen, liksom...
Mest mislikte stamme
1 SDS. Jeg bare liker virkelig ikke når løgner om meg presenteres som en sannhet (og løgnen tviholdes på).
2 HBT. En hel haug av ålreite individer som har blitt rørt sammen til en dustesuppe med smak av bobil og dg44.
Beste leder
1 Lederne for TLOU. Imponerende at stammen fortsatt lever i beste velgående!
2 Kalou. Bygget en god stamme fra ingenting. Har fått meg over 650k poeng, som er 649k mer enn forventet.
Dårligste leder
1 SDS-gjengen når de bestemte seg for å gå rogue og ikke være med å vinne v27. Eller... jeg vet ikke. Det er vel en okei avgjørelse, hvordan skal de ellers klare å holde balanse på v27 lenge nok til at de kanskje somler seg til å bli en stormakt selv.
2 ???