Prisutdeling

Pettulf

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
@roxor dere er hakket over oss i beseirede motstandere, og nesten 4 ganger så mye poeng, så den nedhakkinga burde roe seg, dere kan gjøre hva dere vil helt alene der i sør, tunnelvisjonet ditt lyser (eller ikke) altfor mye frem fra denne kontoen.
 

Pettulf

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Tenker at denne listen har en helt annen vri nå forhold til da noen orket å lage denne enkle listen, so here we go again!

Mest respekterte spiller
1. Das Panzerfaust
2. Syrogen (tviler på jeg noen gang kommer til å finne noen andre en disse to som eksisterer enda på TW)

Favoritt spiller
1. Das Panzerfaust
2 Lillegutt

Ukens beste PnP / forumposter
1 Benja81
2 Kalou

Mest "hatet" spiller
1. Roxor
2. Storebror

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 25
1 Das Panzerfaust
2 mrmalle

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 HBT
2 SDS

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 Zero
2 IFO

Favoritt stamme
1 SDS
2 TLOU

Mest mislikte stamme
1 Beklage her, synes egentlig alle som er relevante på topp 10 for eksempel fortjener det og har ikke noe spesielt noe imot noen.
2

Beste leder
1 Syrogen
2 Lillegutt

Dårligste leder
1 Samme her som mislikte stamme, synes alle som enda er her har vist seg til nå.
2
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Phett og nice med en liten prisutdeling og sånt, men hvem er du og hvorfor hater du meg?
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Jeg tar som regel ikke ting på TW seriøst :) Enkelte vil påstå at jeg er en tvers gjennom useriøs spiller, i hvert fall her på v27.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Det er meg han snakker om!!!!

Anyway, fint du tar deg tid til å lage liste. Gjerne begrunn svarene dine, gir litt lesestoff til oss.
 

cid the king

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
Mest respekterte spiller
1. Syrogen: Er vel få som ikke kjenner til denne kjernekaren. En mer lojal og ærlig fyr finner du aldri og tro til sitt ord er han til sitt siste åndedrag.
2. Pettulf: Lite vondt å si om fyren annet enn en hukommelse som en 80 år gammel tomsing, men solid og dependable til siste slutt. alltid godt humør med mindre han er bakfull;D

Favoritt spiller
1. Lillegutt: Spillerstilen samt personligheten til karene som sitter her er noe jeg liker godt. Dem ha alltid noe å si om saker og er flotte folk
2. Ruab: Solid def spiller og kan sitt på feltet. En som kan er kjent for å bli bombet knust og bare vokse, men det ser nok kanskje ut som det ikke blir å skje på denne verdenen med mindre han får mer hjelp ;D

Ukens beste PnP / forumposter
1 Kalou
2 Pettulf


Mest "hatet" spiller
1. Roxor:
For å være ærlig synes jeg ikke mye ondt om dæ i selve spillet, men du er vel stor i kjeften på forumet til tider og til tider små frekk
2. Tig3r: Ka kan man si, pessredd for SDS og må sikre deg selv med å ta TH sine byer uten å formelt avbryte IAPen? Virker som en trend her på v27 som er særdeles irriterende. Sant skal sies at du ga deg tilslutt på det, men skaden var alt skjedd og tilliten var borte.

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 25
1: Bohic:
Kjent navn som de fleste burde kjenne til. Lykke til når du endelig kjem opp dit!
2: Pettulf:

Mest respekterte stammen krigsmessig
1: SDS
2: HBT

Minst respekterte stammen krigsmessig
1: Ess: Enten så angriper dere med def tropper ellers så er dere for feige. Må bare passe på at dere ikke blir knust av noen gråbyer nu.
2: VW: Vært med siden starten og fortsatt en miniatyrirsk ODT? Svakhet i stammen eller latskap?

Favoritt stamme
1: SDS
2: HBT

Mest mislikte stamme
Nada å si om dette da en alltid vil mislike noe med enkelte stammer uansett kordan man ser på det.

Beste leder
1 Syrogen
2 Lillegutt

Dårligste leder
Alle har sine svakheter
 

Exodus

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Mest respekterte spiller
1. Lillegutt:
Sterk off spiller(e). Tydelig at denne kontoen sitter inne med mye off. Pumpet på bra mot SB. Tror Lillegutt vil være en av de kontoene som vil sitte igjen til slutt.
2. ZombieFred: Man kommer ikke unna rank 1 når man skal sette opp mest respekterte spiller. Endgame i nord håper jeg vil stå mellom nettopp Lillegutt og ZF. Her vil man få avgjort hvem av de 2 som fortjener seieren på v27.
Håper virkelig ikke at det blir en permanent ally mellom SDS og HBT. Det vil ihvertfall ødelegge mitt inntrykk av en morsom verden.

Favoritt spiller
1.
ferdinand10: Utrolig hyggelig å være i stamme med. Spiller rent, lite drama, god struktur, pålitelig og dyktig i diplomati. Ser frem til å spille fler verdner med deg(og kris)
2. Kalou: Bygget opp en av, om ikke DEN beste stammen på V27. Cllect har fått mye dritt etter SB dramaet, noe jeg mener er uberettiget. Jeg har sansen for lederstilen, stammen og aktiviteten på forum.


Ukens beste PnP / forumposter
1 Kalou
2 Roxor


Mest "hatet" spiller
1. Mr. Bobil:
Jeg er så fedup av de elendige forsøkene på propaganda. For at en verden skal være gøy, så trenger vi sånne som deg. Men innimellom blir det alt for mye.
2. 100prosentwinrate: Det er ikke riktig å si hatet, men føler at jeg må skrevet noen ord om deg også. Er litt kjepphøy på forum fordi du påstår at du er så dyktig til å forsvare deg, MEN i mine øyne har du ikke bevist det ennå. Det kan godt være, men når byene dine er permastacket med hjelp, så får du heller ikke muligheten til å bevise det. Ellers hyggelig på PMz, men ikke fult så hyggelig på forum.

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 25
1:
Hva defineres som en lys fremtid? Sånn jeg ser det så er de som er utenfor topp 25 for langt bak.

Mest respekterte stammen krigsmessig
1: SDS
(Lillegutt med hjelp fra MiSoSi drar denne)
2: Cllect (Organisering og sterke spillere gjør til at dere får denne)

Minst respekterte stammen krigsmessig
1: Resurrection:
Ligger på lauvbærne bak HBT, den dagen HBT stanger mot front er dere borte.
2: Absolute Zero: Har ikke utrettet noen ting, virker inaktive og svake.

Favoritt stamme
1: SDS
2: Cllect


Mest mislikte stamme
1:
HBT (Dere havner her fordi dere er vår eneste fiende, sterk stamme med mange gode spillere. Men noen må man mislike også)
2: Absolute Zero: Lei av at dere readler ubetydelige byer.

Beste leder
1 Kalou
2 Ferdinand10
(meget mulig jeg er en smule inhabil)

Dårligste leder
Her har jeg faktisk ingen ledere som fremdeles har en betydning for v27. Men jeg om jeg kan backtracke så fortjener Radisson denne
 
Sist redigert:

memelord

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
(Lillegutt alene drar denne)

36c67cf603670d027a5a2ed3b04f81a6.png
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Mest respekterte spiller
1 Kalep - Selv om han er helt borte vekk mye, skal du lete lenge etter en spiller så villig til å gi opp på egen gevinst for å hjelpe stammen. Knall fyr som æ aldri blir å si nei til å ha i stammen.
2 Pettulf/Cid - Kontoene som ga betydelig mostand og aldri ga seg mens vi angrep.

Favoritt spiller
1 Benja - For en fyr <3
2 Vivaldi - Ville ikke vært SDS uten deg, alltid godt å få hodet av livet og krangle

Ukens beste PnP / forumposter
Skjer da ingenting, Chaosisalex kan få den siden han gjorde noe med V29 elr ka d va

Mest "hatet" spiller
1 Roxor - Veldig hypp på å backstabbe alt og alle i baktanken, men er flink med ord så d suser.
2 Bobil - Alt for mange forsøk på skitten spill og stygge rykter gjennom verdenen

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 25
Er ikke alle uttafor top 15 for langt bak egentlig?

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 TH - Seige helvette
2 HBT - dere overlevde og holder sterkt ennu

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 IFO - motstand, hva er det?
2 Cllect - Adle mer i baklinjene våre? Krig i front hva er det, skal du ikke adle midt inni dem og adle derfra?

Favoritt stamme
SDS?

Mest mislikte stamme
1 TLOU - La meg farme, ffs kor e gråbyan?
2 IFO - Ja der forsvant det ennu flere farms...

Beste leder
1 SDS demokratiet (basicly hele forbanna stammen)
2 Kalou - Mye rart, men klarte lage Cllect fra ingenting til en potensiell vinner

Dårligste leder
1 Bobil - Dro HBT nesten i dass med å få hele verdenen mot seg.
2 Kalou - Samme som Bobil over
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Ryktet om min iver etter å stikke kniver i ryggen på folk er sterkt overdrevet.

Anyway, ting har forandret seg litt, så her er en ny prisutdeling fra selveste roxor. Skal prøve å være litt positiv, siden det visstnok er en bra ting å være.


Mest respekterte spiller
1 Syrogen. Det krever sin mann å ta i mot nukes 24/7 (minus nattbonus) og bare bygge videre, og samtidig holde aktiviteten høy nok til å redde byer som får tog mot seg. Foreløpig har jo ting gått greit for Syrogen, selv om noen av forsvarsjobbene har vært en smule "last ditch" hvor unødvendig mange tropper har dødd, noe som i lengden kan få stygge konsekvenser.
2 Lillegutt. Respekterer ikke de fullstendig firkanta og polariserte meningene til de to spillerne på kontoen i det hele tatt (lær dere å se verden i litt flere nyanser enn svart og hvitt, please), men IG har de små gutta unektelig gjort det veldig bra. Skumleste fiendekontoen på v27.

Favoritt spiller
1 Kalou. Fet fyr, decent leder, aktiv spiller. Tålig høy terskel for mine rampestreker, men holder meg samtidig under kontroll.
2 ZombieFred. Josteindelen i hvert fall, selv om Fredrikdelen også kan være en ganske så cool type når han bare vil. Burde være i Cllect, ikke i HBT.

Ukens beste PnP / forumposter
1 Memelord. Ikke for de overdrevent store emojiene, men for å tidvis skrive nyanserte og reflekterte innlegg hvor han evner å se ting fra flere perspektiv (se og lær, lillegutt).
2 Meg selv. Når jeg ikke er en massiv kuk, er innleggene mine on point. De er strengt tatt on point når jeg er en massiv kuk også, men det overskygges litt av kukeriet mitt.

Mest "hatet" spiller
1 Abobil. Setter ikke pris på folk som -->forsøker å plante fake bevis om spioner i fiendestammen<-- .
2 Lillegutt. Se ovenfor, vedrørende polariseringen og den manglende evnen til å nyansere.

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 25
Vil først og fremst bare påpeke at sist gang sa jeg roxor og bohic som de med lysest fremtid, og se på oss nå! Eller i hvert fall meg. Jeg er god. Hurra. Så de jeg tipper oppover her burde oddsen stupe for at blir å finne på topp 25 innen kort tid.
1 Bohic. Fortsatt utenfor topp 25 (rank 26). Hører til på topp 25. Bankers.
2 Das Panzerpettulf. Begge to kommer til å smyge seg inn på topp 25 igjen.

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 Cllect. Rir av stormen og vinner v27.
2 SDS. Ikke ubrukelige, slik først antatt.

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 IFO, hvis de finnes enda.
2 TH. Sorry boys, dere skal ha kudos for å ikke slutte på v27, men å rømme til rimmen vinner man forsvinnende få krigsrespektpoeng av.

Favoritt stamme
1 Cllect så klart.
2 Tror nok de som av og til er online av HBTerne har det relativt festlig. Det må jo være en eller annen grunn til at de holder sammen, liksom...

Mest mislikte stamme
1 SDS. Jeg bare liker virkelig ikke når løgner om meg presenteres som en sannhet (og løgnen tviholdes på).
2 HBT. En hel haug av ålreite individer som har blitt rørt sammen til en dustesuppe med smak av bobil og dg44.

Beste leder
1 Lederne for TLOU. Imponerende at stammen fortsatt lever i beste velgående!
2 Kalou. Bygget en god stamme fra ingenting. Har fått meg over 650k poeng, som er 649k mer enn forventet.

Dårligste leder
1 SDS-gjengen når de bestemte seg for å gå rogue og ikke være med å vinne v27. Eller... jeg vet ikke. Det er vel en okei avgjørelse, hvordan skal de ellers klare å holde balanse på v27 lenge nok til at de kanskje somler seg til å bli en stormakt selv.
2 ???
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Du snakker om hvordan vis er svart og hvit, men du sier og at alle valgene vi tok mot dere var at vi var "Duster som ikke ville ha easy win". Prøv å se fra vår vinkel du, ikke faen æ ditcher den fantastiske gjengen som er i SDS for Cllect som kun vil merge seg fram til seier.
 

Pettulf

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Liker det at de som faktisk kriget mot oss har plassert oss på "mest respektert krigsmessig" listen, og den personen jeg aldri har vært borti eller har noe med krigen å gjør plasserer oss på "minst respektert krigsmessig" listen, jaja folk har vell forskjellige meninger regner jeg med :p
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Roxor får "like" av meg siden jeg liker alle lister, det er morsomt lesestoff :)
Men må si meg enig med Olve at mer firkanta syn enn det ROXOR har skal man lete lenge etter.
Det vet du nok selv også, var en grunn til at jeg gav deg kraftig advarsel når du prøvde tidligere å kjefte oss over til PoE og forlate SDS.

Jeg ser nok saken med flere synsvinkler også, men lander på den som er mest logisk og til egen stamme sitt beste.

Kanskje man heller kan si at en viss Roxor er litt bortskjemt?
"Jeg får ikke viljen min, derfor må SDS være trangsynte" er vell budskapet ditt her?
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Men må si meg enig med Olve at mer firkanta syn enn det ROXOR har skal man lete lenge etter.
Jeg tror kanskje vi har ulike definisjoner på hva som er et "firkanta syn" (eller firkanta meninger, som jeg skrev i mitt originale innlegg). Å komme med forslag og å vurdere alle muligheter er vel ikke så veldig firkanta, er det vel? Å derimot spille som om det kun finnes én riktig spillestil og at alle som tenker litt utenfor boksen automatisk tar feil, vil jeg påstå at er firkanta.
Det vet du nok selv også, var en grunn til at jeg gav deg kraftig advarsel når du prøvde tidligere å kjefte oss over til PoE og forlate SDS.
Nå tror jeg du har glemt hva jeg egentlig sa i den mailen igjen(!). Jeg foreslo en merge mellom PoE. og SDS, der PoE. og SDS laget en over- og en understamme. Jeg prøvde ikke "å kjefte [dere] over til PoE.". Det er i så fall din egen tolkning.
Jeg ser nok saken med flere synsvinkler også, men lander på den som er mest logisk og til egen stamme sitt beste.
Dette har vi jo diskutert til det kjedsommelige, så skal ikke gå for langt inn i denne diskusjonen igjen. Det kan godt tenkes at kaste ut Storebror, angripe ham midt på natta og å gå til krig mot Cllect var det beste valget for SDS, og slik sett er det jo også det mest logiske valget, sett ut fra den faktiske konsekvensvurderingen. Men dere bygget avgjørelsen på en feilaktig "logisk" slutning om våre intensjoner, og den slutningen traff dere nettopp fordi dere har en tendens til å være veldig firkanta. Alle motargumenter ble deretter møtt med en Lilleguttkonto som hadde satt seg fullstendig på bakbeina, og som plent nektet å høre på de som hadde en annen mening enn dem selv - denslags meninger passet jo ikke inn i den "riktige" spillestilen deres.

Og det, kompis, er firkanta.

Kanskje man heller kan si at en viss Roxor er litt bortskjemt?
"Jeg får ikke viljen min, derfor må SDS være trangsynte" er vell budskapet ditt her?
Jeg er vant med å få viljen min, ja, og må ærlig innrømme at det frustrerer meg når jeg føler folk holder for ørene og roper "lalalalala" når jeg prøver å snakke fornuft. Men hvis du tror det er for å få viljen min jeg skriver innlegg på forumet, tar du fryktelig feil. Viljen min i Storebrorsaken - å unngå krig - ville jeg aldri fått uansett, etter at krigen først var brutt ut. Målet mitt med skriveriene mine var å motbevise påstandene om at vi hadde planlagt å gå til krig.
 
Topp