Prisutdeling

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Det var ikke en anklage om at du forsøker å få oss til å endre mening, det var meg som påpekte at på meg er du den som virker trangsynt og en smule bortskjemt.

Skal ikke kjøre på ny debatt på dette emnet som er diskutert tidligere. Men se tilbake på samtalen vår den gangen.
Kalou spurte om en sjanse til å kunne forsøke å overtale meg om at vi hadde tatt feil avgjørelse, og dette var hovedargumentet hans:

12075ecd023e9fb9e81ef085ea778a3f.png


Synes det var litt morsomt, og veldig lite overbevisende.

Uannsett, jeg ser du argumenterte mye for at vi skulle blitt på deres side for å bevare spenneingen på verdenen, før det argumenterte du for at alle måtte hjelpe til mot HBT for å hindre dem i å ta en lett seier.

I virkeligheten så ser jeg jo dere kun ønsker en lett seier, men vi nekter å gi den til dere uten kamp :)

Og slikt blir det spennende verden av
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
2 HBT. En hel haug av ålreite individer som har blitt rørt sammen til en dustesuppe med smak av bobil og dg44.

@roxor - Er du salty fordi jeg kritiserte diplomati og lederegenskapene dine på v25? Dessverre så har du ikke klippekort på Stians kv service på v27. Som du hadde en liten periode på v25 :eek:


2. 100prosentwinrate: Det er ikke riktig å si hatet, men føler at jeg må skrevet noen ord om deg også. Er litt kjepphøy på forum fordi du påstår at du er så dyktig til å forsvare deg, MEN i mine øyne har du ikke bevist det ennå. Det kan godt være, men når byene dine er permastacket med hjelp, så får du heller ikke muligheten til å bevise det. Ellers hyggelig på PMz, men ikke fult så hyggelig på forum.

@Exodus - Kom deg tilbake til virkeligheten a.
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Jeg skjønner nok en gang at det er fullstendig bortkastet å forsøke å diskutere med dere på Lillegutt, jeg tror rett og slett ikke dere forstår hva jeg mener. Jeg må bare påpeke to ting, før jeg gir opp å i det hele tatt forsøke å få dere til å gjøre noe annet enn å bare si de samme tingene på ny og på ny som en papegøye.

For det første:
Det var ikke en anklage om at du forsøker å få oss til å endre mening, det var meg som påpekte at på meg er du den som virker trangsynt og en smule bortskjemt.
Her er en kort oppsummering av denne "diskusjonen" om hvem som er mest firkanta av oss:
Roxor: Jeg synes Lillegutt har firkanta meninger
Olve: Nei DU er firkanta
Benja: Ja, det er DU som er firkanta
Roxor: Jeg er uenig i den påstanden, her er en uformell definisjon av min forståelse av å være "firkanta", samt noen argumenter og eksempler på at dere passer fint inn i definisjonen min av å være "firkanta".
Benja: Nei DU er firkanta!



For det andre:
Uannsett, jeg ser du argumenterte mye for at vi skulle blitt på deres side for å bevare spenneingen på verdenen, før det argumenterte du for at alle måtte hjelpe til mot HBT for å hindre dem i å ta en lett seier.
Her er bokstavelig talt det siste jeg skrev i forrige innlegg:
hvis du tror det er for å få viljen min jeg skriver innlegg på forumet, tar du fryktelig feil. Viljen min i Storebrorsaken - å unngå krig - ville jeg aldri fått uansett, etter at krigen først var brutt ut. Målet mitt med skriveriene mine var å motbevise påstandene om at vi hadde planlagt å gå til krig.
Likevel sitter du igjen med en oppfatning av at jeg forsøker å argumentere for at dere ikke burde gått til krig! Hvordan er det i det hele tatt mulig? Ser du ikke forskjellen på utsagnene "dere burde ikke gått til krig" og "det er greit at dere gikk til krig, men grunnlaget er basert på en feilaktig slutning"?
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
@roxor - Er du salty fordi jeg kritiserte diplomati og lederegenskapene dine på v25? Dessverre så har du ikke klippekort på Stians kv service på v27. Som du hadde en liten periode på v25 :eek:
Jeg kan ikke huske at du kritiserte diplomati- og lederegenskapene mine noe særlig, men jeg husker at vi vant v25 :) Good times! Husker heller ikke at du satt KV på Ur Boy Tony en eneste gang, så vet ikke helt hva du vil frem til der... Men du var KV for andre spillere i O:H, da. Det ble satt pris på!
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Jeg var kv på UBT når dere hadde storaksjon mot dere og Svein var opptatt og du var på hytta eller noe sånt. nesj var jo når du inngikk samarbeid med den gjengen (jeg ikke husker navnet på) så backstabba de oss senere. sweet irony.
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Vi fikk så vidt jeg vet bare én aksjon mot oss på v25, og da var det meg og Svein som spilte. Deathez var innom i 30 minutter den ene dagen.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
"du var på hytta eller noe sånt" - Jeg satt kv for dere ^^ ferdig med den saken :eek:
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Ja så hvorfor snakker du så dårlig om meg på v27 :( Hva har jeg gjort galt:eek:
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Mest respekterte spiller
1 ZombieFred - Nesj hva er det å si da. Fredrik og Jostein er noen hærlige karer! Står på som noen guder når de først kjører på. Veldig rolige og ordentlige karer. Det står også respekt av det å holde seg Lojal. Noe som mange sliter med :eek:

2 Kalep og Syrogen - to kontoer som står på skikkelig. De gir katta i hvor mye fienden vet om dem eller hvor trashtalka de blir av fienden. De står rakrygga, og beviser hvilken kvalitet som finnes på begge kontoene. Også veldig hærlige folk! Knut, CF, Ken og Are <3

3 Lillegutt - Man kan vel si hva man vil om Benja og Olve. Men de står på, og gjør veldig mye for stammen sin! De fortjener absolutt sin mengde respekt. Selv om man ikke alltid er enig eller ikke alltid er på talefot, så er det folk man må respektere ingame. Kontoen ER en dominant skikkelse. Keep it up!

Favoritt spiller
1 ZombieFred - Love me some Fredrik
2 Kalep - Hærlige personer, legger ned enorm innsats for stammen, går foran med et prakteksempel på hvordan alle kontoene i stammen burde holde på.
3. Bobil - Tore må nevnes her. Tar imot så mye shit, holder det gående, og forhåpentligvis vil han stå igjen som vinner av v27 sammen med oss, og bevise at det bor mye i han også.

Ukens beste PnP / forumposter
1 Meg selv ofc
2 uhm ja. Alle som er aktive på forum hurra! <3

Mest "hatet" spiller
1 Exodus - Slutt å sutre over all den "stammestacken" jeg har. Get real.
2 Roxor - Tja irriterende fyr, men skal bevise at jeg er mindre drid enn han. (i følge hans logikk er alle drid)

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 25
1 Bohic - Patrick kommer seg inn her, og holder seg på topp 25.
2 Mr.Malle - Beviste på v25 at han lett kan klare en topp 20 plassering, regner med han klarer noe ala det samme her.

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 HBT - #HBTWIN
2 SDS - #SDSWIN

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 TLOU - Dårlig stamme, har brukt hele verdenen på å prøve å adle meg ned, nå er de bare turtles som støver ned.
2 VW - Lot seg adle ned, flytta på rimmen. Ikke mye motstand.

Favoritt stamme
1 HBT
2 SDS

Mest mislikte stamme
1 TLOU
2 Collect

Beste leder
1 Meg (endra på profilbildet til HBT) (ironi)
2 Mangfoldet i SDS
3 Mangfoldet i HBT

Dårligste leder
1 Kalou - You fucked up m8
2 Ferdinand10 - Alt for naiv, gjorde noen dårlige taktiske vurderinger, skulle hivd deg på forslaget mitt earlygame.
 

Exodus

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Dårligste leder
1 Kalou - You fucked up m8
2 Ferdinand10 - Alt for naiv, gjorde noen dårlige taktiske vurderinger, skulle hivd deg på forslaget mitt earlygame.

Hva var det a? Være en liten bitch å stikke til leder stammen for å få stack?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Hva det var? Overholde PA med meg, og få til en avtale med HBT. Det var dere som stamme ikke interessert i. og man ser hvordan det går. Dere er som noen griser som venter på å bli slaktet før eller siden. uten noen som helst innvirkning på verdenen. Må være kjedelig.
 

misosi

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Mest respekterte spiller
1 Lillegutt - Det meste er sagt før, men det denne kontoen har gjort så langt snakker for seg selv. Nekter å tro at de ikke står igjen til slutt på v27.
2 Syrogen - Imponerende at han holder koken så godt etter konstante angrep fra Cllect. Det er imponerende å bare holde moralen og aktiviteten oppe etter presset som har vært over lang tid, men det å i tillegg prestere så godt er utrolig sterkt.

Favoritt spiller
1 Lillegutt - To fantastiske folk som det er en sann glede å ha i stammen. Alltid med på å skape litt stemning i skypesamtalene og viser gang på gang at de er utrolig gode IG også.
1 Vivaldi - Utrolig trivelig fyr og han er jo trønder!(Stort pluss) Har fått fart på sakene IG og er også en veldig god og rutinert TW-spiller.

Ukens beste PnP / forumposter
1 Olve - Snakker rett fra levra og har kommet med flere gode kommentarer
2 dg44 - Alltid aktiv og kan til tider bli litt i overkant cocky, men jeg synes det er gøy.

Mest "hatet" spiller
1 Storebror - Gidder ikke gjenta alt som er sagt tidligere, men misliker sterkt måten kontoen har oppført seg på v27. Får virkelig hva den fortjener IG.
2 Roxor - Hat er det på ingen måte ikke, men synes du opptrer barnslig på forum.

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 25
1 Das Panzerfaust - Tror ikke det er lenge før dere er tilbake på topp 25.
2 Pettulf - Samme som panzer

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 TH - Holdt ut mye i mye lenger tid en først antatt og ga oss en god kamp om hver by.
2 HBT - Har hatt omtrent hele verden i mot seg gjennom hele verden, men har likevel holdt seg meget bra.

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 IFO - Knakk veldig lett
2 Poe - Håpløst forslag til retningslinjene som ble satt til SDS skulle ble med mot HBT og forsvant raskt.

Favoritt stamme
1 SDS - Flotte folk hele gjengen!
2 HBT - Gjorde veldig mye rart i starten, men liker retningen stammen har gått i det siste. Det er også en stamme som har veldig mange gode spillere.

Mest mislikte stamme
1 Cllect - motsatt utvikling fra HBT, og har gjort dumme avgjørelser i det siste.
2 ESS - Adler alle gråbyene bak oss :(

Beste leder
1 SDS(altså alle i stammen) - Alle er med å bestemmer hva som skal skje videre og det har funket veldig bra så langt.
2 Gjengen i HBT - Funker mye bedre nå som hele gjengen er med å bestemmer

Dårligste leder
1 Kalou - Dårlige avgjørelser i det siste.
2 Bobil - Fikk hele verden i mot seg i starten, men har skjerpet seg og er mer med for å fylle ut topp 2.
 

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Mest respekterte spiller
1 Syrogen og Kalou. Klarer ikke velge hvem, så tar like så godt med begge.
Syrogen har virkelig stått på mot oss og det er tungvindt å ta byer fra denne karen. Må virkelig være veldig demotivernde når mange av dine safebyer plutselig ble front og at vell så halvparten av byene har gård under 20, men du står på likevel og nekter å gi oss byer samtidig som du spiller på .net, det står det respekt av.

Kalou har bygget opp en helt random stamme egentlig helt fra scratch og bare invitert tilfeldige spillere som hadde høyt farming nivå i området og se hvor stammen er nå. Da jeg først ble med i Cllect ante jeg ikke hvem denne fyren var, ei heller trodde jeg vi ikke skulle ligge der vi er nå. Men han har stått på dag ut og dag inn for stammens beste, og dere som ikke er innfor Cllects vegger kan kanskje ha vanskeligheter for å se det, men dere aner ikke hvor mye arbeid han faktisk legger ned for oss. Masse credz til deg.

2 Lillegutt
Dere får andre plassen ut ifra hva dere har utrettet in game. På det offentlige forumet har jeg ikke såå mye respekt for dere, etter hvordan dere håndterte Storebror saken. Virker som ære har mye å si for dere og det er alltid godt å se da dette (tidligere) var noe som folk satt høyt når det gjaldt tw. Nå tildags er det backstabbing her og der erryday virker det som. Dere vokser også voldsomt raskt om dagen og har en veldig imponerende ODA. Har allerede nedsablet mange spillere her på v27. Vil dette fortsette?

Favoritt spiller
1 roxor
Han er kanskje drid in game (det vet alle), men mer tull og fanteri skal man lete lenge etter i en samtale denne karen ikke er i. Tar ingenting seriøst og alltid morro å se hva han finner på å si, for du vet aldri hva som kommer ut av den munnen :D Han er også veldig flink til å snakke for seg og har et mer bredt ordforråd en de fleste, om ikke alle, her inne. Så bredt ordforråd at enkelte ikke skjønner bæret av hva han påpeker. (Dere vet hvem den er retta til). Men for de som forstår hans argumenter og synspunkter så er innleggene hans godt reflekterte. Vanskelig å ikke komme utenom han på førsteplassen :)

2 Ras Al Ghul.
Martin er en godt voksen kar man enkelt kan ha en hyggelig og sofistikert samtale med. Alltid hyggelig å slå av en prat med han og gjør det i tillegg utrolig bra IG. Han er også det man kan kalle en skikkelig lag spiller. Han blør for drakta. Fått voldsomt respekt for han her på v27. Marius spiller også her som alltid bidrar når det trengs!

Ukens beste PnP / forumposter
1 roxor
2 ??? kanskje mrmalle, du kommer med noen gullkorn innimellom.

Mest "hatet" spiller
1 Bobil
Skriver alt for mye tull og kommer med alt for mye propaganda stoff. Du må lære deg når det er nok. Det at du også ønsket en tre siders krig her på v27, men henger deg på SDS så fort de erklærer krig mot oss beviste at det bare var "snakk" og ikke noe du mente. Du kommer også med noen totalt meningsløse innlegg innimellom som du virkelig kunne ha spart deg for. Og at du faket en egen samtale mellom deg selv og mamor hvor du fikk mamor til å fremstå som en spion viser hvor skittent du spiller. Men ellers hyggelig å slå av en prat med deg altså. :)
2 dg44
Du er jo paven til skrytepave! Altså, skjønner ikke hvorfor du skryter av dine ig skills når jeg må scrolle nedover på siden for å finne deg på rankingen. Greit du klarer å forsvare dine egne byer, men vær i det minst litt ydmyk? Istedenfor å si; "haha jeg er er så god i tw" bare fordi Tlou skulle miste noen nukes/tog. Men ellers, som Bobil, er det hyggelig å slå av en prat med deg ig hvor du er langt mer hyggeligere enn på off forum. Kanskje oppføre deg litt mer som på ig på forumet her?

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 25
1 Bohic
2 mrmalle

To gode spillere som blir å se på topp 25 om ikke lenge.

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 Kan ikke si noe annet enn oss i Cllect her.
2 SDS, mer hovedsaklig Lillegutt og Misosi

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 RSC, virkelig fått juling av Cllect
2 IFO, dere forsvant jo på et blunk.

Favoritt stamme
1 Cllect, hvis ikke hadde jeg jo ikke vært her.
2 HBT, er jo alltids hyggelig å prate med enkelte av dere så hadde nok hatt det morro i en skypechat kanskje.

Mest mislikte stamme
1 SDS. Måten dere gikk til krig på var kvalmt. Mistet all respekt for dere på måten dere gjorde det på.
2 HBT.

Beste leder
1 Kalou, trengs ingen forklaring.
2 ferdinand10. Klart å holde Tlou i live enda. Imponert over jobben de har gjort. Stå på!

Dårligste leder
1 Bobil.
2 Lederen i TH, aner ikke hvem det er tho.
 

Exodus

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Utretter mer enn de puslete nukesa dine :(
Hehe, ja du mener det?
Nuksa er fulle de, men det er jo ikke trollmenn jeg sender.

Men hvos du ser på ODT så ligger Zero under meg alene, og jeg har ikke akk utrettet så sykt mye.
 

lolslols

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Hehe, ja du mener det?
Nuksa er fulle de, men det er jo ikke trollmenn jeg sender.

Men hvos du ser på ODT så ligger Zero under meg alene, og jeg har ikke akk utrettet så sykt mye.

Bra dere prøver å forbedre min ODT stat ihvertfall ;)
 
Topp