Prisutdelinger

DeletedUser

Guest
2. Almighty, endelig veit jeg hvem som skjuler seg her. Nettopp også fått 1 og blir vell 1 dual til. Herregud gutta, dere blir en av de farligste kontoene her i v10. No doubt!


Awesome dudes fra v8 d 2 nye da :eek:

Bekreftes :cool:
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Mest respekterte spiller
1 Rank-1
2 Igglybuff

Favoritt spiller
1 Cm-punk
2 Larre

Ukens beste PnP / forumposter
1 vetta ..
2 vetta ..

Mest "hatet" spiller
1 Ramgad (adlet)
2

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1 Meg selv :cool:
2 Cm-punk

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 AREA
2 P0k3

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 IB
2 IB-N

Favoritt stamme
1 AREA
2 FA

Mest mislikte stamme
1
2

Beste leder
1 Rank-1
2 RUAB

Dårligste leder
1
2
__________________
 

DeletedUser

Guest
Kan noen si meg hva som legges til grunnlag når dere sier mest misslikte stamme?
 

DeletedUser

Guest
Kan noen si meg hva som legges til grunnlag når dere sier mest misslikte stamme?

Trenger vel strengt talk ikke ha noe grunnlag :p Tror det er ment som hvem man personlig misliker mest og ikke hvem som er mest misslikt av verdenen.
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Mest respekterte spiller
1 Balle Klorin
2

Favoritt spiller
1 Umbrellaman, bare pga. style :p
2

Ukens beste PnP / forumposter
1
2

Mest "hatet" spiller
1 Alle spillere som har fakkel, fordi de virker ikke som de respekterer andre spillere.
2

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1 .Charlie Sheen (shocking)
2 SoulHunter

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 Respekten kommer når den er fortjent.
2

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 Swift (sist på ODT) :D
2 Pok3

Favoritt stamme
1 PRO
2 VIRUS

Mest mislikte stamme
1 Pok3
2 AREA

Beste leder
1 Hemmelig
2

Dårligste leder
1
2
 
Sist redigert:

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Å sende fakes på 15 timers avstand, masse futt i det gitt. Uten at dere klenger dere sammen og har en fakkel dere kan støtte opp med, tror jeg ikke dere hadde klart å forsvare noen ting.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Du kan vel se deres egne forum. "HJÆÆÆLP Æ BLIR ANGRIPI" Yeh. Vi har faktisk fler enn en fakkel også! :)
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Snakker du om Pok3 forumet nå? Det at dere har mer enn en fakkel er vel ikke noe rart? Men det er vel det som er poenget, hvis dette var en verden uten våpen hadde dere ikke hatt en sjanse.
 

DeletedUser

Guest
Snakker du om Pok3 forumet nå? Det at dere har mer enn en fakkel er vel ikke noe rart? Men det er vel det som er poenget, hvis dette var en verden uten våpen hadde dere ikke hatt en sjanse.


Kan vel si det samme om et par av deres spillere, så slapp av litt nå, vennen :)

Fin liste btw, likte spesielt den her;
Minst respekterte stammen krigsmessig
1 Swift (sist på ODT)

:D
 

DeletedUser

Guest
Snakker du om Pok3 forumet nå? Det at dere har mer enn en fakkel er vel ikke noe rart? Men det er vel det som er poenget, hvis dette var en verden uten våpen hadde dere ikke hatt en sjanse.

Du lille tass, fakta er at denne verden har våpen, jeg driter vel i om du hadde eid vannet av oss på en verden uten, noe jeg tviler STERKT på. Denne verden har våpen og vi utnytter dem, om du ikke liker det kan du starte en verden uten våpen, det er jo helt opp til deg. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Snakker du om Pok3 forumet nå? Det at dere har mer enn en fakkel er vel ikke noe rart? Men det er vel det som er poenget, hvis dette var en verden uten våpen hadde dere ikke hatt en sjanse.

Haha latterlig, "hvis ikke det hadde vært sånn og sånn så hadde vi tatt dere"

Dummeste jeg har lest, rett og slett.
 

DeletedUser

Guest
Snakker du om Pok3 forumet nå? Det at dere har mer enn en fakkel er vel ikke noe rart? Men det er vel det som er poenget, hvis dette var en verden uten våpen hadde dere ikke hatt en sjanse.

så du mener at eneste grunnen for at vi i P0k3 eier dere er pga vi har våpen?

for noe vås du kommer med:p
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Snakker du om Pok3 forumet nå? Det at dere har mer enn en fakkel er vel ikke noe rart? Men det er vel det som er poenget, hvis dette var en verden uten våpen hadde dere ikke hatt en sjanse.

Sist jeg sjekket så er det vel en fordel og ulempe for alle stammene.

Nå vet jeg ikke om de i p0k3 har hatt mer flaks enn dere i våpnene sine, men man får jo våpen fortere hvis man angriper mye da, så kan hende de har gått for det :eek:
 
Topp