Prisutdelinger

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Liker lurifaks jeg han sendte meg resurser da jeg bare hadde 100 poeng snilt og hjelpe små spillere selv om de ikke er på lag prøvde og ta kontakt nå da jeg har blitt større men ikke like blid nå Lurifaks nei.

Du ville at jeg skulle peile ut gratis AREA byer til deg, mens du var i en fiendestamme. Sa pent og pyntlig at jeg ikke kunne hjelpe deg med akkurat dette, da det kan virke litt..dumt. Ga deg derimot et råd om og adle gratisbyer på rimmen, da det som oftest ligger mye godis der. Så jeg skjønner ikke helt den siste tolkningen din av meg der, Yusuf?

Anyhow - nope, men jeg ser jo at dere har baksnakket og funnet opp mye rart om meg, Kalou :). Men det er vel sånn P0k3 gjengen motiverer seg selv antar jeg.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Du har rett. Jeg baksnakker deg hele tia. Nesa de er skjeiv :)

Neida. Men du er så slem når du er så suuur.
 

DeletedUser

Guest
Som om at deres oppførsel er så mye bedre? Aktivitetssjekk, og så gjør narr av folk fordi de blokkerer vedkommende in game?

Unger.. :)


er vel mere slik at du er så paranoid at du tror vi tar Aktivitet sjekker på deg, når vi slår ann enn samtale at du blokker folkene.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Magmar den 28.02. klokken 20:05
Hahahha, døde nettopp litt innvending :O

Magmar den 25.03. klokken 12:30
PEWPEW

Samme dag så kom det fult av inc, deriblandt 8-9 adelstog fra våres kjære Gard. Var den dagen jeg var på fylla, så var jo borte hele dagen. En meget bra, gjennomført aktivitetstest. Synd at angrepene ikke sto i stil.

Mest respekterte spiller
1 Munchlaxxxx - Du er seig, det skarru ha ;).
2 Kayare, Cujos og Real Steel - Kjernekarer som gir alt for stammens sin. Cudos!

Favoritt spiller
1 Croatoan - Pusen <3
2

Ukens beste PnP / forumposter
1 Ingen som har imponert.
2

Mest "hatet" spiller
1 Poochyena. Mest på grunn av hans arroganse, og at han henger meg ut for at jeg reagerer på aktivitetssjekkene hans(deres)
2

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1 Croatoan
2 Real Steel
3 Jack Daniels.

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 Sad but true, P0k3
2 AREA

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 J.F.F - skuffer, nok en gang
2

Favoritt stamme
1 AREA
2

Mest mislikte stamme
1 P0k3
2 J.F.F

Beste leder
1 Kayare
2

Dårligste leder
1 RUAB
2
 

DeletedUser

Guest
hei

Du ville at jeg skulle peile ut gratis AREA byer til deg, mens du var i en fiendestamme. Sa pent og pyntlig at jeg ikke kunne hjelpe deg med akkurat dette, da det kan virke litt..dumt. Ga deg derimot et råd om og adle gratisbyer på rimmen, da det som oftest ligger mye godis der. Så jeg skjønner ikke helt den siste tolkningen din av meg der, Yusuf?

Anyhow - nope, men jeg ser jo at dere har baksnakket og funnet opp mye rart om meg, Kalou :). Men det er vel sånn P0k3 gjengen motiverer seg selv antar jeg.


Var vel litt klønete skrevet den siste PM var vel ikke like mye til og le av skal formulere meg bedre senere liker fortsatt lurifaks jeg men håper jo på og komme på skuddhold av han en dag.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Samme dag så kom det fult av inc, deriblandt 8-9 adelstog fra våres kjære Gard. Var den dagen jeg var på fylla, så var jo borte hele dagen. En meget bra, gjennomført aktivitetstest. Synd at angrepene ikke sto i stil.
Magmar den 15.02. klokken 21:42
Dette er en aktivitetssjekk.




Magmar den 19.02. klokken 01:27
aktivitets test. nr. 2.

Yeh, jeg pleier å tulle med Robert :)
Og har gjort det mange ganger, som du kan se. Du kan selv spørre Robert om han fikk incs elns da. Men uansett, så var ikke det noe aktivitetstest. Jeg skulle få igang en samtale om fotball. Og stuff. Men nei nei. Du er søt fordet om.
 

DeletedUser

Guest
Mest "hatet" spiller
1 Poochyena. Mest på grunn av hans arroganse, og at han henger meg ut for at jeg reagerer på aktivitetssjekkene hans(deres)

arroganse kan det godt hende jeg har, men grunnen for at jeg henger deg ut, er for at du tar alt som en aktivitet test når du mister byer.

fakta er at jeg var og er forsatt lei av den selvgode oppførselen din, og den coockeye oppførselen din, så da jeg sendte angrep på deg, tok jeg kontakten med deg, for å se kordan du ville oppføre deg mot meg når angrepene kom.

Det skjedde akkurat som jeg hadde forventet, med at du oppførte deg selvsikker og selvgod og sa at alt ville gå i muren og dø, så da var det bare artigere for meg når jeg faktisk gjorde slik at du mast en by.
Jeg måtte bare ta kontakten med deg igjen 2 timer før toget ville komme fra mine små beste veninner (kristin & Marita), for jeg ville se kordan du ville oppføre deg da.


At du tar alt som aktivitet tester når folk tar og prøver og slå ann en prat med deg, burde du forstå koffor folk misliker deg.
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Mest respekterte spiller
1 Munchlaxxxx - Elsker han, syk spiller
2 Yuma- flink spiller som kan d meste

Favoritt spiller
1 Magmar/iggly
2 Meg

Ukens beste PnP / forumposter
1 si d
2

Mest "hatet" spiller
1 Keneth kan ikke for dra den typen spiller, oppfører seg som e som går i barnehagen, men i d siste har han gjort det bra og ikke så mye ting på forumet
2 Lord Imp: ett ord lyver

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1 Gengar
2 ekans
3 poochyena

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 p0k3 3mill bak AREA, og d leder statsen
2 ACB fordi d har mye mindre poeng enn AREA og gjør enn kjempe jobb

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 J.F.F - skuffer, nok en gang
2

Favoritt stamme
1 p0k3
2 ACB

Mest mislikte stamme
1 Area
2 J.F.F

Beste leder
1 Are/iggy
2

Dårligste leder
1
2
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Mest respekterte spiller
1 Kayare - jeg har fått et par aksjoner av denne fyren, og timingen er nesten for god :)
2 Helga - for en lagspiller

Favoritt spiller
1 Helga
2 Hulda

Ukens beste PnP / forumposter
1 Readling :jblunk:
2

Mest "hatet" spiller
1 Lord Imp - internadling ftw.
2 Real Steel

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1 Solono!
2 jeeeeeeright :cool:

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 Einherjar!
2 ACB

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 J.F.F
2 AREA

Favoritt stamme
1 110%
2 Combo

Mest mislikte stamme
1 SS
2 Plague

Beste leder
1 Are - ingen over, ved siden, eller under :eek:
2

Dårligste leder
1
2
 

Chevy Tahoe

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Mest respekterte spiller
1 LuriFAXXX - J*vla god!
2 Munchlaxxxx - Digger at du eier fronten!

Favoritt spiller
1 Ukjent Hero - Stiller opp 110%<3
2 Igglybuff - Du er rå..

Mest "hatet" spiller
1 Steel - Herremann, adler bare barbs og kjører pure deff.
2 RUAB - Liker deg ikke, so simple.

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1 Hottentotten - Greit mye å vokse på, dessuten er du jo rank 21 :]
2 Ekans - Fortsett og kicke ass, så er du snart på topp 20.

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 P0k3 - Leder statsa.
2 ACB - Beundrer deres kamp mot blant annet Almighty.

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 JFF - Får fortsatt ikke til noe særlig.
2 SS - Spiller forferdelig dårlig.

Favoritt stamme
1 TE - Koseligste gjengen, men vi kan være seriøse når det gjelder.
2 P0k3 - Er jo en pokemon fan fra før av ;)

Mest mislikte stamme
1 JFF - Liker ikke måten denne stammen er ledet på.

Beste leder
1 Igglybuff - Ser P0k3 får til utrolig mye bra, da får jo lederen også litt skryt.
2 Pilgrim - En beundringsverdig strateg.

Dårligste leder
1 RUAB - Leder ikke JFF noe særlig bra. Vanskelig stamme å lede, tho.
 
Sist redigert:

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
Gidder du å redigere slik at vi får se hvorfor?

det kan ale gjøre, vil se hvofror folk, er hatet og elsket!
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Fordi du ikke aksepterte at du hadde flaks når du adlet i nattbonus med 20+ i lykke *2. Jeg kommer ikke til å glemme det på en stund, men det har også noe med at jeg ikke kom på noen andre. :)
 
Topp