Prisutdelinger

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Jeg sier faktisk ikke at dere eier oss, det er deres oppfatning. Jeg snakker fra mitt ståsted, og jeg ser ikke noen fra pok3 lunke omkring? Jeg sier bare at VIRUS ikke har så mye flaks når det kommer til våpen. Når man sitter med 4 våpen i hånda og det er de 4 dårligste, da føler man seg jo litt snytt. Men på den annen side kan jo alt bare bli bedre.
 

DeletedUser

Guest
You are not alone... Eller, 3 nå, håper nummer 4 vil gi bedre uttelling!
 

DeletedUser

Guest
Kan nok si det samme om noen av oss, men mye av grunnen kommer jo av at motparten fikk fakler først og dermed fikk et overtak der de er.

Eller så trodde dere at det var kata våpen pga en del kata i byen når deres speidere "tilfeldigvis" kom fram :confused:

Ofte brukt begrep i tw, fake. Eller var det egentlig det? :confused: :confused:
 

DeletedUser

Guest
Mest respekterte spiller
1. Billy Yard
2. Ex-con - La nettopp merke til at han har blitt pokemon trainer :p

Favoritt spiller
1. LuriFAXXX :)
2. woodstock

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1. Supreme
2. Pilgrim

Mest respekterte stammen krigsmessig
1. NBK
2. JFF

Minst respekterte stammen krigsmessig
1. AREA - Forventer mer...
2. - BA -

Favoritt stamme
1. NBK
2. AREA

Beste leder
1. Billy Yard - TW.no's beste leder
2. Meg? :eek::eek:
 

DeletedUser

Guest
Hvordan i alle dager kan du forvente mer?
Til tross for at jeg er her, så leder vi vel alt foruten ODD.

Og hvordan i huleste kan du forvente mer av en stamme som har oppstått ut av intet?

Makan til dårlig begrunnet begrunnelse finner jeg ikke her på .no. Buuu!
 

DeletedUser

Guest
Jeg er favorittspillern hans(dumme Kenneth teller ikke!), så jeg synes det var en knallbra liste :D

Dog er vel kravene dine litt høye ift til oss? :p
 

DeletedUser

Guest
Hvordan i alle dager kan du forvente mer?
Til tross for at jeg er her, så leder vi vel alt foruten ODD.

Jeg forventer at dere skal lede ''Stammekriger''
Jeg forventer at dere ikke skal miste en haug av byer til en enkelt spiller (Munchlaxxxx), og når dere først gjør det forventer jeg at dere rimmer han.

Og hvordan i huleste kan du forvente mer av en stamme som har oppstått ut av intet?

Når dere har såpass erfarne medlemmer, så er det vel ikke rart at jeg forventer mer?

Makan til dårlig begrunnet begrunnelse finner jeg ikke her på .no. Buuu!

Faktisk så begrunnet jeg ingen ting. Var bare et utsagn om at jeg forventer mer. :)
 

DeletedUser

Guest
Okey Billy Yard virket super kjent. Han var vel ikke tilfeldigvis leder i CoN i V1 elns?
 

DeletedUser

Guest
AKDM, ikke CoN. Grunnlegger og første ledern der. Så vidt jeg kan huske før de muterte til IBB.

Ahh stemmer... Jøss såvidt jeg har fått med meg så har vel ikke han spilt på en god stund, eller tar jeg feil? :p
 

DeletedUser

Guest
Så prøver vi å komme oss on topic igjen.
Noen som vil poste sin liste?
 
Topp