Prisutdelinger

DeletedUser

Guest
Så synset jeg det at flere setter opp ekans som mest «hatet» spiller er litt rart.. jeg for min del har stor respekt og hater ham slett ikke. Han spiller spillet, han har ikke gjort noe feil slik jeg ser det. Skal han bli «hatet» fordi han leder verden? Skal han bli hatet fordi han fikk en god start? Jeg ser ikke hva dere ser i ekans som «hatet», og er helt uenig med de som mener dette.

Jeg er faktisk uenig selv, Ekans har kun spilt spillet foreløpig uten brudd på regler eller ufine ting. hvor mye penger en person ønsker å legge i et spill får være opp til hver enkelt imo.

Men jeg tror det er en annen faktor som gjør han litt hatet hos enkelte, og det er at selv om halve v11 raga mot han, flama han med det ene og andre og kalte han ting, sto han faktisk bare oppreist og gliste tilbake, det skal litt baller til for det også, selv om dette er et internettspill ;)

Nei takke meg til..

Ekans er ikke på min nr.1 hatet. jeg tror ikke jeg finner han på top 10 engang
 

The finix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
Finix?

du vet at ruby er dualen til morten? alså begge spiller på eikans? :D

Ja, jeg er klar over det.
Var mest å poengtere de to andre som stod der ;)

Det at han blir hatet av enkelte kan jeg skjønne, men jeg vil da si at disse enkelte som mener dette mest sannsynlig er uerfarne spillere, eller misunnelige. Han har muligens kjøpt seg et forsprang, men dette er ikke stort (det som er kjøpt)- det ble stort fordi de som spiller på kontoen er erfarne og rutinerte spillere som faktisk klarer å utnytte dette til det fulle.. jeg vil bare si at de som spiller på ekans nå har kommet langt og gjort en god jobb med å komme dit, og jeg tror ikke noen mer uerfarne kunne kommet så langt selv om de hadde hatt det dobbelte av PP som de har hatt. Det ligger også mer enn penger bak den kontoen, dermed skal de ikke hates pga kjøp av PP og en god start- ikke av de som klarer å se dette, og dermed kan jeg ikke skjønne at den kontoen blir satt på mest «hatet» hos så mange.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Mest respekterte spiller
1 cleo
2 Guttaboys

Favoritt spiller
1 cleo - liv og gard damnnn <3
2 Guttaboys - marius <3333

Ukens beste PnP / forumposter
1
2

Minst likte spiller
1 misliker ingen </3
2

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1 Guttaboys
2 Meg selv (chuckle)

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 S-A-T - Best ODT best i OD, dvs de flinke og glade i å nuke <3
2 KA - 2 best ODT, samt best ODD dvs de har stått imot en del press.

Minst respekterte stammen krigsmessig
1
2

Favoritt stamme
1 KA/NA - bestestammen:*
2 S-A-T - mange hyggelige folk der:)

Mest mislikte stamme
1 24/7 - fiender =_=
2 AKDM - fiender =_=

Beste leder
1 cleo!
2 Lilo og Stitch

Dårligste leder
1 ingen formening om dette siden jeg kjenner ikke til lederne rundt her i v11 så godt
2
 

DeletedUser

Guest
Mest respekterte spiller
1 Ekans - Sykt flinke til optimalisering! Her blir ingenting bortkastet! Og 60 Dagens medaljer på 65 dager :)
2 Lilo og Stitch - Disse vet også hva de holder på med! Her er alle trekk grundig gjennomtenkt :)

Favoritt spiller
1 Smackthat & Rekil - Folka jeg kanskje har snakket mest med på TW :)
2 Solaas - En hyggelig fyr som har gitt meg mye konkurranse om 2. plassen ;)

Ukens beste PnP / forumposter
1 Rekil - Morsomme videoer i videodagboka!! :) Keep em commin ;)
2 Kvænangen - Morsomme videoer i videodagboka!! :) Keep em commin ;)

Minst likte spiller
1
2

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1 Smackthat - Prestert utrolig sterkt så langt, og tror du kommer til å imponere meg flere ganger! :)
2 Guttaboys - Denne kontoen kommer nok strax på top 20. Tar fornuftige avgjørelser og gjennomtenkte valg hver gang :)

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 S-A-T - Leder rått i en 1v8 krig som har vart i over 3 uker.
2 24/7 - Helt rå Landsbyforhold i stammekriger! Virker som disse gutta ikke mister byer :)

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 AUDIO - huff, har adlet en tredjedel av byene de har tapt alene :( Har dårlig moral mot dem, men har nesten ikke møtt motstand.
2 SSV - Tror ikke disse noen gang har hatt kontroll over egen stamme eller understammene. Ryktes også at de rekruterer spillere som blir farmet av spillere som allerede er i stammen :)

Favoritt stamme
1 AUDIO - om nom nom <3
2 KA/NA - Liker at dere åpner opp for rektrutering av mindre erfarne spillere og hjelper de som er motivert til å lære! Respekt :)

Mest mislikte stamme
1 S-P - Mistenker dere for å bytte navn fra "CHAOS" og "CA" til "S-P" for å slippe unna Krigen mot S-A-T :) Går ikke ^^,
2

Beste leder
1 Lilo og Stitch - Aktive i å lede stammen! Veldig seriøse, tar mange oppgaver og motiverer hele stammen!
2 Cleo - Sta leder som bestandig tenker på stammens beste!

Dårligste leder
1
2
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tenkte jeg skulle ta denne jeg også, fra synspunktet til en ukjent.

Mest respekterte spiller
1 Ekans - Uten tvil! Selv om mange mener de har kjøpt seg til ledelse, har Premiums-funksjonene ikke så mye å si uten erfaring. Respekt fra meg.
2 Henry001 - En fantastisk god spiller, som beviser sine offensive ferdigheter gang på gang!

Favoritt spiller
1 Born to Kill - En meget god spiller, som virkelig har bevist sine leder-kunnskaper! Han er også hyggelig å ha en samtale med IG.
2 Solono - Hyggelig person, enda hans stamme er i krig mot min, tok han seg tid til å gi noen tips til en person han trodde var uerfaren. Det står det respekt av!


Ukens beste PnP / forumposter- Denne skrev Hophoolio ganske greit
1 Rekil - Morsomme videoer i videodagboka!! :) Keep em commin ;)
2 Kvænangen - Morsomme videoer i videodagboka!! :) Keep em commin ;)

Minst likte spiller
1 Har ingen mislikte spillere, har foreløpig et positivt inntrykk av alle jeg har pratet med, både på forum og IG
2 -||-

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1 Guttaboys - Disse guttene er selvskrevne på denne listen, imponert kraftig, synd at dere er på feil side av krigen ;)
2 Howard89 - Vet helt klart hva han gjør, og forventer å se mer av denne spilleren!

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 24/7 - Leder "Verdenskrigen" sålangt, og virker foreløpig som om de har god kontroll, Gleder meg til å se hvordan det utvikler seg.
2 S-A-T - største stammen med de største spillerne, alle vet at disse kan, gleder meg til å se 24/7 vs S-A-T virkelig utarte seg!

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 CA - Med høyeste poengsum på 130k, hadde jeg forventet mer enn 8,8k ODA, ikke imponert meg, og er nå "ute" av krigen.
2 KA/NA - Velger å ta disse ilag, da de er i "familie", Med et landsbyforhold (byer tatt/byer mistet) på henholdsvis 0,4 og 0,5 har de ikke imponert meg, men krigen er ikke over, og alt kan skje! Håper egentlig dette forbedrer seg!

Favoritt stamme
1 24/7 - Min stamme er selvfølgelig på topp, over dobbelt så høyt landsbyforhold som nr.2 og imponert kraftig i krigen, håper dette fortsetter!
2 KA/NA - liker opplegget dems, "ta inn uerfarne og gi dem erfaring". Skulle vært litt flere av dem rundt v4-v5. Håper på at det gir god karma, og at dere kommer langt! Såklart ikke forbi oss da! :D

Mest mislikte stamme
1 SSV familien - Alt for mange stammer, lykkes veldig sjeldent, ikke noe mot stammene, bare det at å kjøre som en familie, funker ikke bra, spessielt med så mange som 5(!) stammer!
2 -

Beste leder
1 Born to Kill - en helt fantastisk leder som utrulig nok klarer å ha kontroll på alt, skjønner ikke helt hvordan han klarer det!
2 Ekans - Vet ikke hvordan du er som leder, men som leder av v11's største stamme, må du jo ha gjort noe rett!

Dårligste leder
1 -
2 -

Håper jeg ikke tråkket på noens tær
- Kimsens
 

The finix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
Vil takk deg for denne kimsens! (clapping)
Dette er et innlegg som sier noe om begge sider (ikke bare 24/7 på topp av alt og heller ikke S-A-T, BB4H og KA/NA på topp av alt!)
Liker at du ser på begge sider og plukker ut noen fra "begge sider".. beste innlegg hittil!

[SPOIL]
Tenkte jeg skulle ta denne jeg også, fra synspunktet til en ukjent.

Mest respekterte spiller
1 Ekans - Uten tvil! Selv om mange mener de har kjøpt seg til ledelse, har Premiums-funksjonene ikke så mye å si uten erfaring. Respekt fra meg.
2 Henry001 - En fantastisk god spiller, som beviser sine offensive ferdigheter gang på gang!

Favoritt spiller
1 Born to Kill - En meget god spiller, som virkelig har bevist sine leder-kunnskaper! Han er også hyggelig å ha en samtale med IG.
2 Solono - Hyggelig person, enda hans stamme er i krig mot min, tok han seg tid til å gi noen tips til en person han trodde var uerfaren. Det står det respekt av!


Ukens beste PnP / forumposter- Denne skrev Hophoolio ganske greit


Minst likte spiller
1 Har ingen mislikte spillere, har foreløpig et positivt inntrykk av alle jeg har pratet med, både på forum og IG
2 -||-

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1 Guttaboys - Disse guttene er selvskrevne på denne listen, imponert kraftig, synd at dere er på feil side av krigen ;)
2 Howard89 - Vet helt klart hva han gjør, og forventer å se mer av denne spilleren!

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 24/7 - Leder "Verdenskrigen" sålangt, og virker foreløpig som om de har god kontroll, Gleder meg til å se hvordan det utvikler seg.
2 S-A-T - største stammen med de største spillerne, alle vet at disse kan, gleder meg til å se 24/7 vs S-A-T virkelig utarte seg!

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 CA - Med høyeste poengsum på 130k, hadde jeg forventet mer enn 8,8k ODA, ikke imponert meg, og er nå "ute" av krigen.
2 KA/NA - Velger å ta disse ilag, da de er i "familie", Med et landsbyforhold (byer tatt/byer mistet) på henholdsvis 0,4 og 0,5 har de ikke imponert meg, men krigen er ikke over, og alt kan skje! Håper egentlig dette forbedrer seg!

Favoritt stamme
1 24/7 - Min stamme er selvfølgelig på topp, over dobbelt så høyt landsbyforhold som nr.2 og imponert kraftig i krigen, håper dette fortsetter!
2 KA/NA - liker opplegget dems, "ta inn uerfarne og gi dem erfaring". Skulle vært litt flere av dem rundt v4-v5. Håper på at det gir god karma, og at dere kommer langt! Såklart ikke forbi oss da! :D

Mest mislikte stamme
1 SSV familien - Alt for mange stammer, lykkes veldig sjeldent, ikke noe mot stammene, bare det at å kjøre som en familie, funker ikke bra, spessielt med så mange som 5(!) stammer!
2 -

Beste leder
1 Born to Kill - en helt fantastisk leder som utrulig nok klarer å ha kontroll på alt, skjønner ikke helt hvordan han klarer det!
2 Ekans - Vet ikke hvordan du er som leder, men som leder av v11's største stamme, må du jo ha gjort noe rett!

Dårligste leder
1 -
2 -

Håper jeg ikke tråkket på noens tær
- Kimsens
[/SPOIL]
En ting er at Born to Kill ikke har kontroll på alt (han har hjelp fra 4-5 andre spillere- alle har sin jobb), så han klarer det egentlig ikke alene.. men en fantastisk god leder er han, og jeg støtter det! (yes)
 

DeletedUser

Guest
[spoil]
Ukens beste PnP / forumposter
1 Rekil - Morsomme videoer i videodagboka!! :) Keep em commin ;)
2 Kvænangen - Morsomme videoer i videodagboka!! :) Keep em commin ;)
[/spoil]

Blir noen fler i morra tenker jeg:D
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Jeg er så lite oppdatert om hva som skjer for tiden, så vetta hva man skal lage om :p
Men har en fin video for BTK og Amstaff, hvor deres forhold ekspanderer (nerd)
 

DeletedUser

Guest
En ting er at Born to Kill ikke har kontroll på alt (han har hjelp fra 4-5 andre spillere- alle har sin jobb), så han klarer det egentlig ikke alene.. men en fantastisk god leder er han, og jeg støtter det! (yes)

Nei, selvfølgelig, men er jo ikke å legge skjul på at han er lederen som "vises" mest, Den som skriver mest på forum, o.l, så for oss som ikke er i ledelsen, og ikke har tilgang på skjulte forum, vet ikke deltakelsen til de andre lederne. Men samlet gjør ihvertfall ledelsen en fantastisk jobb!:)
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Mest respekterte spiller
1 Positivt overasket over the finix og måten han har håndtert de ulike situasjonene 24/7 har møtt.
2 Tomahawken fortjener å bli nevnt for spillerstilen hans står det respekt av. Griseflink når han har tid :)

Favoritt spiller
1 Det sosiale nettverket mitt er relativt snevt men master knight er en sikker vinner.
2 Her kommer alle dem andre bortsett fra Gard og guttaboys som rotter seg mot meg hele tida !! :mad:

Ukens beste PnP / forumposter
1 Kvænangen
2 En Innleid Tredjepart bør vel også bli nevnt da.

Minst likte spiller
1 Klok av skade så velger jeg å si pass for å bevare husfreden. Men denne lista begynner å bli farlig lang. :rolleye:
2

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1 Master knight. En av de beste spillerne på .no når han gidder.
2 Denne plassen er det 3 som ligger vis a vis men siden majjus ikke vil gjøre som jeg sier velger jeg å tro at chaosisalex er den beste kandidaten :hmm:

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 S-A-T har gjort det ganske greit. Enten fordi dem faktisk har tæl eller så er det fordi fiendelista er smålig o.o'
2 24/7. Statsen deres er bra så lenge du ikke ser på hvem og hva som er adlet :p

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 Tragisk nok bør vel KA/NA trumfe her alene. Nokså laber innsats på litt for mange av oss. Vet at vi sitter med et par jokere på hånda så vi får se ved en senere anledning om vi ikke hopper til posten ovenfor
2

Favoritt stamme
1 Elite. Har ingen saklig grunn på hvorfor, men navnet gir gode minner. :grin:
2 Jeg er jo super glad i stammen min da :mehe:

Mest mislikte stamme
1 Har ikke 100% sansen for 24/7, lett blanding av at dem adler oss, og av at dem adler oss :frown:
2 Hmm... veit da søren jeg altså :Neutral:

Beste leder
1 Jeg skriver chaosisalex her. Håper da på at han tar i et tak og viser seg tilliten verdig. (happy)
2 Det er faktisk flere som har imponert så det er vanskelig å si noen konkrete..

Dårligste leder
1 Skriver chaosisalex her også. Håper da på at han tar i et tak for å bevise at jeg tar feil. (giggle)
2 Gard og cleo for latskap og trolling :tunge:
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
cleo skrev:
Beste leder
1 Jeg skriver chaosisalex her. Håper da på at han tar i et tak og viser seg tilliten verdig.

cleo skrev:
1 Skriver chaosisalex her også. Håper da på at han tar i et tak for å bevise at jeg tar feil.

Hahaha nå har jeg ikke hørt på maken, er dette måten å si at du vil jeg skal ta tak? :D hahah

cleo skrev:
2 Denne plassen er det 3 som ligger vis a vis men siden majjus ikke vil gjøre som jeg sier velger jeg å tro at chaosisalex er den beste kandidaten

Hehe godt å høre du har trua :*
 

nuppe

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Mest respekterte spillere
1 born to kill [24/7] - God kar, med bred kompetanse.
2 Murmel [KA] - Kombinert nabo og fiende, som stadig holder presset oppe. GLHF!

Favoritt spillere
1 Henry001 [24/7] - Svært bra jobb imot samtlige motstandere!
2 Bling [KA] - En beinhard veteran som alltid har trøkket. Godt å se deg ingame igjen!

Ukens beste PnP / forumpostere
1 ekans [S-A-T] - PnP all the way!
2 ekans

Minst likte spillere
1 solono [BB4H] - Jeg tror det er fakes, men neida, det er nukes. Går meg på nervene den kisen der.
2 Cleo [KA] - Gard har fra før stjerne i boka hos meg, men eneste nevneverdige dere har gjort er å adle noobs og sende speidere.

Spillere med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1 Cakez0r [AKDM] - Fin geografisk plassering, høy aktivitet, og kan alt som skal til for å gjøre det bra.
2 Johnny Restivo [AKDM] - Skilla svenske, med hår på ryggen. Det må jo bare bli bra!

Mest respekterte stammer krigsmessig
1 24/7 - Godt organisert og aggressiv krigføring.
2 KA - Tatt i betraktning at det er opplæring disse har fokus på, har det vært en fornøyelse å fighte mot de (svært få) som gjør en innsats.

Minst respekterte stammer krigsmessig
1 GRO
2 J.F.F

Favoritt stammer
1 AKDM - Her stiller alle opp og er ivrige til neste aksjon. Tåler mye juling!
2 KA - Liker opplegget, og er mange gode oldschools her. Bra gjeng!

Minst likte stammer
1 S-A-T
2 AREA plz

Beste ledere
1 Cakez0r [AKDM]
2 born to kill [24/7]

Dårligste leder
1 RUAB [JFF] - Tribalhugz


:awesome:
 

born to kill

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
(yes)

Hyggelig og ikke minst morsomt å bli nevnt på de punktene jeg blir, takk skal du ha nuppe :)
Også på tide at aktiviteten kommer opp her igjen, er bra at nye spillere også beveger seg inn på fellesforumet.
 

DeletedUser

Guest
Nevnt en gang her og. Kult :D

Takk til Evor!

Jeg må da bli sett på som ny born to kill? :D

/Herjaren - Ingi
 
Topp