Prisutdelinger

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Foreslår å endre

"Mest hatet spiller" Til, "minst likt spiller". Er lov å tenke seg til at enkelte ser på å bli lista opp som hatet som person angrep. Er lov å tenke litt hvilke ord man bruker om andre spillere for å prøve å skape et litt bedre miljø ;) Sorry for off topic ;)
 

DeletedUser

Guest
Beklager, er enig der!
Kopierte bare lista til zippy på v10-forumet, så tenkte meg ikke nøye om, men takk for at du la merke til det og sa ifra :)
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Foreslår å endre

"Mest hatet spiller" Til, "minst likt spiller". Er lov å tenke seg til at enkelte ser på å bli lista opp som hatet som person angrep. Er lov å tenke litt hvilke ord man bruker om andre spillere for å prøve å skape et litt bedre miljø ;) Sorry for off topic ;)

Er uenig! Jeg setter pris på å være hatet; Det betyr at jeg har utrettet noe. Å være misslikt ser jeg mere personlig :)
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Mest respekterte spiller
1. Hoopholio - Du er fantastisk!
2. Karl2 - Aldri hørt om han før, men gjør det bra! Respektfult

Favoritt spiller
1. Ekans - Å nevne seg selv er nå litt merksnodig, men da jeg som regel bare troller rundt og duals gjør arbeidet er de favorittene mine!
2. Hoopholio - Jeg mener du har det sørste potensialet .no har sett. Hadde ikke mitt ego tatt overhånd hadde du toppet her - også!

Ukens beste PnP / forumposter
1 En Innleid Tredjepart - Må si jeg elsker skriveriene hans!
2

Mest hatet: (Endret, da jeg hater meg selv)
1. Ekans - Kan vell ikke si annet enn at Morten sitt lille pp-stunt ble både hatet og elsket. Jeg mener vi på Ekans er den desidert mest hatte spilleren på v11.
2. Born to kill og The Finix - Tar disse under samme kappe. Jeg liker generelt ikke merg, og selv om jeg ikke vet grunnen rundt denne mergen så mener jeg disse har dratt på seg litt hat

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1. Guttaboys - Etter min mening to av de bedre spillerne på v11. De har hatt veldig hard motstand, og har overlevd på en mirakuløs måte!
2. Unite - Aldri hørt om han her, men liker det jeg ser

Mest respekterte stammen krigsmessig
1. S-A-T - Vell, egoet trer frem atter en gang. Men grunnet våres start preget av premiumpoeng ble vi den desidert mest hatte stammen. Vi har krig med ørten stammer, og holder oss gående. Vi har også fått utrettet en del, selv med generelt dårlig moral. Kvalitet foran kvantitet.
2. KA/NA - Disse har uten tvil drept en haug med tropper. Med dems kvantitet burde det ikke vært noe annerledes, men de som oss har også fått kjørt seg. Syns dem har gjort det nokså bra så langt!

Minst respekterte stammen krigsmessig
1. 24/7 - Med en merg av to topp stammer synes jeg de burde kunne utrettet enda mer. At en merg måtte til er også lite respekt!
2 AKDM - Da Billy annonserte at han satset fult hadde jeg en stor forventing. Desverre fyker de nedover på rank denne, som forgje, og forgje før det, og forgje før det igjen. De har spillere som kunne gjort det bedre!

Favoritt stamme
1. S-A-T - Ingenting slår karene mine! God-gjengen :)
2. KA/NA - Har tidligere sagt at jeg heier på dere, og at jeg liker at dere lærer opp nye medlemmer. Heier på dere (clap)

Mest mislikte stamme
1. 24/7 - Nr. 1: Merg. Nr. 2: Rippa navn fra 24/7 fra v12.net
2. AKDM - Er skuffa :)

Beste leder
1. Cleo - Denne dama gjør en fantastisk jobb
2. Moloersøt - Faktisk når ikke egoet mitt opp på denne lista. Vi har holdt oss for oss selv. Derimot har vi Moloersøt som har gjort flere trekk som har hatt betydning for stammen

Dårligste leder
1. Ingen anelse - Det er for mange stammer på v11 til at jeg kan kåre den dårligste. Alle vet jo at alle er dårlige i sammenlikning til meg, uansett?
2. Ingen anelse - Det er for mange stammer på v11 til at jeg kan kåre den dårligste. Alle vet jo at alle er dårlige i sammenlikning til meg, uansett?
 

born to kill

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
jahaja

Minst respekterte stammen krigsmessig
1. 24/7 - Med en merg av to topp stammer synes jeg de burde kunne utrettet enda mer. At en merg måtte til er også lite respekt! - mergen kom av flere grunner, i stede for å ha to stammer som presterte halvgodt har vi nå en stamme som står sterkere, noe vi også har vist krigsmessig mot KA/NA som sliter.
2 AKDM - Da Billy annonserte at han satset fult hadde jeg en stor forventing. Desverre fyker de nedover på rank denne, som forgje, og forgje før det, og forgje før det igjen. De har spillere som kunne gjort det bedre! - Disse har da bare økt og økt i rank, dårlig research!

Favoritt stamme
2. KA/NA - Har tidligere sagt at jeg heier på dere, og at jeg liker at dere lærer opp nye medlemmer. Heier på dere (clap) - Hey! skal ikke vi i 24/7 få litt creeds? Vi lærer dem jo opp i praksis :eek:

Mest mislikte stamme
1. 24/7 - Nr. 1: Merg. Nr. 2: Rippa navn fra 24/7 fra v12.net - litt komisk, det er jeg som startet 24/7 på .net også. Som du også kan se har jeg brukt det samme stammenavnet ved flere anledninger, selv her på .no på verden 3.

Beste leder
1. Cleo - Denne dama gjør en fantastisk jobb - jada, er så søt så ^^,

Enig i mye, uenig i mer. Hyggelig at jeg topper en liste hos deg også, du gjør garantert det hos meg også ;)
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Ro ned nå. Greit nok at du vil ha et ord med i det meste, men dette er mine priser, samme hva du mener om den saken. Jeg trenger ingen beviser for det jeg skriver, og det meste stemte, utenom en dårlig formulert setning fra min del angående AKDM. AKDM gjør det godt, men jeg mener dem kunne gjort det enda bedre!

Dessuten har jeg nå tatt kontakt med flere medlemmer fra 24/7 v12.net, og det er ikke du som lagde denne stammen. Dette blir for dumt..forsvare seg med løgn? Eller ljuger mine kontakter?

Ville da tro dere hadde en grunn for merg, men syns ikke deres var noe overbevisende. Ser jo selvfølgelig logikken, men at deres grunn er noe bedre enn alle andres syns jeg absolutt ikke. Derimot motsatt. Og om det skulle endret mitt syn på mergen tok du vist feil. Så gjør meg den tjenesten og ta det som angår deg, og hold deg til trådens tema. Vil du diskutere mine meninger kan du ta kontakt på skype eller melding via forum.
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Vil gjerne vite mer om hvorfor du er så ufornøyde med AKDM, Vi startet stammen opp veldig sent å vi har bare jobbet oss oppover, har aldri gått nedover ;)

At Billy Yard så og si starta krig å forsvant på sammen dagen skal jeg ikke nekte for var ekstremt sært, Men Billy har nesten ikke gjort noe på V11, så syns ikke du skal dra stammen ned pga han.

Så lærer vi(mest Cakez0r, creds å ikke minst Johnny) opp endel spillere så ikke forvent for mye. det ikke alle som får ting servert Ruby. Men vi gjør så godt vi kan.


Kan vel kalle dette en oppklarring ? Men tenker Amstaff kan oppklare mye bedre enn meg :)
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Altså, det jeg mener er ikke at dere har gjort en dårlig jobb. Dere er flinke, som de fleste andre, men ut ifra forventingene mine fra Billy sine uttalelser har dere skuffa. Han som kom til meg og sa han var en av .no's beste ledere som hadde samlet en spillerstall med norges beste spillere. Hvordan kunne det falle? Ut ifra det har dere skuffet :)
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
mrzhalt: Jeg skal gjøre mitt beste for å få ned antallet dere må lære opp :warrior:
 

DeletedUser

Guest
det at navnet er tatt fra .net viste jeg ikke, men bryr meg heller ikke.

det at vi er minst respektert krigs messig tror jeg ikke du mener.


det at vi merga stammene var det en grunn for, og den er irrelevant.
jeg vil ikke starte noen diskuskon om dette bare sier det, tenker det er greit og fortelle ting på en normal måte.


jeg har respekt for deres stamme, dette har med at dere har erfaring og kan krige, og det tror jeg dere har for oss også.
 

born to kill

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Ro ned nå. Greit nok at du vil ha et ord med i det meste, men dette er mine priser, samme hva du mener om den saken. Jeg trenger ingen beviser for det jeg skriver, og det meste stemte, utenom en dårlig formulert setning fra min del angående AKDM. AKDM gjør det godt, men jeg mener dem kunne gjort det enda bedre!

Dessuten har jeg nå tatt kontakt med flere medlemmer fra 24/7 v12.net, og det er ikke du som lagde denne stammen. Dette blir for dumt..forsvare seg med løgn? Eller ljuger mine kontakter?

Ville da tro dere hadde en grunn for merg, men syns ikke deres var noe overbevisende. Ser jo selvfølgelig logikken, men at deres grunn er noe bedre enn alle andres syns jeg absolutt ikke. Derimot motsatt. Og om det skulle endret mitt syn på mergen tok du vist feil. Så gjør meg den tjenesten og ta det som angår deg, og hold deg til trådens tema. Vil du diskutere mine meninger kan du ta kontakt på skype eller melding via forum.

Jeg har spilt siden verden 1 på .net, jeg har ved flere anledninger brukt stammenavnet 24/7. Jeg er 99% sikker på at ingen hadde brukt det før meg når jeg brukte det for første gang, om verden 12 var en av mange verdener jeg brukte det på husker jeg ikke (og vanskelig å finne frem igjen info, spesielt siden TWstats.net mistet en del av sin data under en oppdatering).

Du har tydeligvis et problem med meg, noe jeg syntes du kan holde for deg selv. Jeg syntes selv litt av moroa er å kommentere det folk skriver, det går litt på at det hyggelig å prate med folk og muligheten til å prate med folk på tvers av stammer. Enten det er fiender eller allierte. Hvis du ikke tåler at andre kommenterer det du skriver foreslår jeg at du holder deg unna fellesforumet. Det er vel bedre at jeg kommenterer på det jeg vil så det ikke går en uke mellom hver post her inne, som det av og til gjør.

Du også burde se litt av ironien i det jeg kommenterte på din prisutdeling, du går rett i angrepsposisjon med en gang, noe jeg selv ikke syntes hører hjemme her på dette forumet. Har du noen mer å si på det jeg mener eller har sagt foreslår jeg at du tar dette via melding så resten av folka som sitter her på fellesforumet skal slippe å høre på det her.

BTK
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Hvorvidt du har lagd stammer før eller etter er forsåvidt irrelevant, men foreslår at du ikke sier ting som ikke stemmer for at historien skal høres bedre ut.

Jeg har ingenting i mot deg. Jeg kjenner deg ikke, så har ikke gjort meg noen tanker om hvordan du er. Derimot har du ikke lagd en liste, så og si at du prøver å endre på min liste for å få mere aktivitet kan jeg heller ikke få helt til å stemme. Du får heller lage din egen og holde deg til trådens tema.

Selvfølgelig ser jeg at du ikke er enig i min liste; Dere er jo de jeg bevist hakket litt på :)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Ettersom V9 er over, er det på tide med et lite comeback på V11. Og hva er vel bedre enn å starte med noe sleivspark her?

Mest respekterte spiller
1 Cleo - Min kjære dual.
2 Guttaboys - Kongespiller.

Favoritt spiller
1 Cleo
2 Guttaboys

Ukens beste PnP / forumposter
1 Cleo
2 Ruby0444

Minst likte spiller
1 Born to kill - Kjenner egentlig ikke noe særlig til han, men en "verdensmester" som ikke har bevist så mye (under dette nicket).
2

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1 Guttaboys
2 Decrypt

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 Ingen så langt.
2

Minst respekterte stammen krigsmessig
1
2

Favoritt stamme
1 KA/NA
2 BB4H

Mest mislikte stamme
1 24/7 ?
2

Beste leder
1 Cleo
2 Moloersøt

Dårligste leder
1 Meg? Forsvant litt ut i det blå i en kritisk fase.
2
 

born to kill

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Jeg får vel komme med en liste selv, dette er da slik min prisutdeling vil se ut og vil derfor ikke ta med meg selv på noen av punktene (kanskje en annen gang).

Mest respekterte spiller
1 Henry001 - Hyggelig å prate med, vokser bra, tar ansvar og vet hva han driver med.
2 cleo - Må si jeg liker denne spilleren litt, får respekt fra meg ihvertfall, uten at jeg har pratet noe med deg.


Ukens beste PnP / forumposter
1 ingen nevnt, ingen glemt


Minst likte spiller
1 Ekans - Det var denne starten da.
2 jeg har faktisk ingen andre på denne listen, må si jeg liker de fleste :) (hadde vel havnet her selv hadde det ikke vært for at jeg ikke skulle nevnes denne gangen)


Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1 Deja fu - uten tvil en spiller som kommer opp blant topp 20
2 galenn982 - plukker stadig vekk byer fra Volrath, fortsetter du slik har du en lys fremtid.


Mest respekterte stamme krigsmessig
1 24/7 - gjør det bra i krigene som pågår
2 S-A-T - Dere har bevist dere verdige en plass på denne listen, og jeg plasserer dere her med glede. Jeg gru/gleder meg til den dagen vi barker sammen.


Minst respekterte stammen krigsmessig
1 KA/NA - For meg virker det som om dere faller fra hverandre, spillere forlater stammen og blir med i andre (og det er høyt profilerte spillere som dallowsice, og nå ser jeg at guttaboys har forlatt dere også, uten at jeg vet hva som skjer videre med han), jeg mottar også en del søknader fra KA/NA spillere som prøver å redde seg selv, i respekt for stammen deres har jeg valgt å si nei til disse.
2 Har ingen nr 2 enda.


Favoritt stamme
1 24/7 - Nesten rart om min egen stamme ikke hadde vært min favoritt, hadde den ikke vært det hadde jeg nok byttet.
2 AKDM/BB4H (vanskelig å velge)


Mest mislikte stamme
1 KA/NA - jeg liker dere ikke, måten dere hadde diplomatisk samtale med BB4H, S-A-T, 24/7 og AKDM på engang er en av grunnene.
2 S-A-T - Det virker som om dere blir mer og mer seriøse, fortsett slik så er dere kanskje borte fra denne listen ;) eller enda bedre, kanskje dere kommer på topp (henger litt sammen det der!)


Beste leder - Her er jeg virkelig usikker, har ingen som stikker seg ut som gode ledere.
1 Moloersøt - virker som om du har en stamme som fungerer godt sammen, dere holder dere også godt på rankingen. Om du fortjener en plass her vet jeg ikke, det finner vi ut når BB4H blir lagt under press. Du er her nå derimot, som jeg sa, mangel på andre.
2 the finix - har like mye ansvar over 24/7 som jeg har, når han går inn for en jobb er den alltid gjort på en bra måte.


Dårligste leder
1 ingen som stikker seg ut som veldig dårlige heller, men gjengen i KA/NA har vel ikke helt klart oppgaven.
2


BTK
 
Sist redigert:

The finix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
Det er noen ting her som skurrer litt hos meg.

For eksempel det at 24/7 er lite respektert (krigsmessig), hvorfor? Ingen gode argumenter jeg har funnet (etter å ha skumlest). Jeg kan skjønne de skårer høyt på mest hatet og lite respektert ellers, men når det gjelder krig er det ingen som har klart å slå hardt tilbake, enda.

Så synset jeg det at flere setter opp ekans som mest «hatet» spiller er litt rart.. jeg for min del har stor respekt og hater ham slett ikke. Han spiller spillet, han har ikke gjort noe feil slik jeg ser det. Skal han bli «hatet» fordi han leder verden? Skal han bli hatet fordi han fikk en god start? Jeg ser ikke hva dere ser i ekans som «hatet», og er helt uenig med de som mener dette.

Mest hatet: (Endret, da jeg hater meg selv)
1. Ekans - Kan vell ikke si annet enn at Morten sitt lille pp-stunt ble både hatet og elsket. Jeg mener vi på Ekans er den desidert mest hatte spilleren på v11.
2. Born to kill og The Finix - Tar disse under samme kappe. Jeg liker generelt ikke merg, og selv om jeg ikke vet grunnen rundt denne mergen så mener jeg disse har dratt på seg litt hat

Kan ikke godta nr.1, men de to andre er greie nok.
 

DeletedUser

Guest
Finix?

du vet at ruby er dualen til morten? alså begge spiller på eikans? :D
 

DeletedUser

Guest
Det er noen ting her som skurrer litt hos meg.

For eksempel det at 24/7 er lite respektert (krigsmessig), hvorfor? Ingen gode argumenter jeg har funnet (etter å ha skumlest). Jeg kan skjønne de skårer høyt på mest hatet og lite respektert ellers, men når det gjelder krig er det ingen som har klart å slå hardt tilbake, enda.

Så synset jeg det at flere setter opp ekans som mest «hatet» spiller er litt rart.. jeg for min del har stor respekt og hater ham slett ikke. Han spiller spillet, han har ikke gjort noe feil slik jeg ser det. Skal han bli «hatet» fordi han leder verden? Skal han bli hatet fordi han fikk en god start? Jeg ser ikke hva dere ser i ekans som «hatet», og er helt uenig med de som mener dette.


Kan ikke godta nr.1, men de to andre er greie nok.


Det med ekans sin upopulæritet blant noen er vel at han har brukt såpass mye penger på PP, og det er folk som misliker at man kan kjøpe seg til en såpass stor ledelse. Enkelte mener vel at de som ikke har svidd av en haug med penger er mer "ærlige og redelige" spillere.
 
Topp