Prisutdelinger

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
På tide å lage en ny liste for min del :p

Mest respekterte spiller
1 cleo - disse to har jeg mye respekt for, uten tvil de jeg har mest respekt for i hele v11
2 Murmel - Han er en kriger, jeg satt kv der og kriget som bare det, når han var tilbake så fortsatte det bare, absolutt å sette respekt i det han gjør med den kontoen, virker som en flink kar!

Favoritt spiller
1 cleo - liv og gard asså (inlove)
2 Gonzo The Great - Espen er en pus helt klart en stor favoritt utover i spillet :)

Ukens beste PnP / forumposter
1 Jazcan - Keep up the good work (highfive)
2 ingen andre har utpekt seg svært, Villarreal kanskje, på v11's videodagbok :)

Minst likte spiller
1 steinmetzdraugen - en liten tass som adler seg inni clusteret mitt uten lov egentlig, men så har jeg lovet å ikke angripe karen, grrr!
2 Ekans - No offence, du leder v11 ;(

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1 TraTin - Torry er absolutt kapabel til å ha en lys fremtid på topp 20 så lenge han holder aktiviteten oppe :)
2 Siljeen - Hvis hun klarer å holde oppe presset med sin nye dual, så tror jeg de kan klare å dra seg opp på topp 20 lista, men det krever aktivitet :p

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 24/7 - Aksjonene sier seg selv, de tar mer ifra D!R7Y/S-A-T enn noen andre på denne verden so far. De ligger også et par millioner under, det kan en sette seg respekt i. Verdt å nevne de ligger også på 2 plass på ODT rett bak topp stammen:)
2 D!R7Y - Må vell nevne disse og siden de leder ODA og ODD i v11 for stammer. De er flinke på deffansiven og angrep virker det som, men ser ut som det har slakket seg ut i det siste og det har blitt dårlig, derfor en 2 plass her. Men selvfølgelig de kan alltids overbevise senere?

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 RoS - Har så og si blitt spist opp av WIC, og har overaskende ikke gjort stor motstand :p
2 V.K - Har lite fremgang so far føler jeg, ligger inni S-A-T/D!RT7, og er i krig med BNP, som de vil tape nokså sikkert..

Favoritt stamme
1 BNP - Noen underdogs som jeg tror kan komme langt med strekt sammarbeid med sine allierte:)
2 24/7 - For trykket de klarer å skape i v11 mot D!R7Y

Mest mislikte stamme
1 Liker ikke å peke ut noen spesielle stammer..
2

Beste leder
1 Henry001 - En leder som har kontroll på stammen sin, rekruterer lurt, og har satt sammen en kjempegod ledelse som består av dyktige folk. Virker også som en strukturert leder^^
2 Lilo og Stitch - Simen prøver så godt han kan å rydde opp i rot resten av ledelsen har skapt, creeds, selv om han lykkes eller ei.

Dårligste leder
1 Ekans - alt for autoritær...
2 Bullmastiff - Har ikke vist seg til å være noe svært av en leder, ser ut til å ha mistet mange medlemmer, og har resten av ledelsen til å snakke for seg...
 

DeletedUser

Guest
1 RoS - Har så og si blitt spist opp av WIC, og har overaskende ikke gjort stor motstand :p

Virkelig :rolleyes:
Overrasket over at Lambnut fortsatt lever da, mitt inne i WIC, han var vel den første som ble skikkelig angrepet.......

Ellers meget bra liste :awesome:
 

DeletedUser

Guest
Mest respekterte spillere:
1. Btk - gjør en fantastisk jobb som leder i 24/7
2. Vet ikke :p mange gode kandidater

Favoritt spiller:
1. Ompma lompa - altids gøy å snakke med deg ;)
2. Btk -my idol


Mest respekterte stammen krigsmessig:
1. 24/7 - banker storstammen s-a-t
2. AKDM - kanikke gi all æren til 24/7 for jobben vs s-a-t

Fav. Stammer:
1. 24/7 - ofc
2. NewEra - adler mange fine byer herfra :p

Minst likte stammer:
1. WIC - Første krigen vi hadde var mot ka/na og bb4h og det er jo dere bare i en ny stamme og bare de beste så må si at jeg fortsatt setter dere her.desverre
2. S-a-t - setter dere på andre og ikke første fordi dere er mer av en kamp en bb4h og ka noen gang var og meninga med spillet er jo krig , jo jevnere jo bedre syntes jeg ;)

Beste leder:
1. Btk

Vet det er flere ting jeg ikke har skrivd opp men gidder rett og slett ikke :p
Liker ikke deres nye navn s-a-t så kommer til å fortsette å kalle dere s-a-t ;)
 

DeletedUser

Guest
Mest respekterte spiller
1 BTK
2 Henry001 eller Lilo og Stitch (kvæna)... Vanskelig?? :hjelp:

Favoritt spiller
1 Zimpley, overasker stadig :Surprised:, kjerne kar :)
2 Decrypt, alltid koselig å snakke med folk 5 på natten :)

Ukens beste PnP / forumposter
1 Jazcan (party)



Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1 21 plassen må det vel bli da? hehe, neida.. men det blir Dr. Evil, sett hva han er kapabel til..
2 Gertpe, såklart (rofl)

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 24/7, alle er nok overasket over hvordan vi har kjempet :) Flere som trodde vi ville gå under mot S-A-T, NO WAY!!!

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 NewEra, jeg ser ingen incs enda? :warrior:


Favoritt stamme
1 24/7, elsker dere (kyss)
2 NewEra, samme her LL1, nesten gratis byer :Smil:

Mest mislikte stamme
1 Hva er det dere heter? D!R7Y? Gjorde nok susen når dere bytta navn (nod)


Beste leder
1 BTK
 

Sir Crazy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Mest respekterte spiller:
Chaosisalex. Han er en av lederene, og det er jeg veldig glad for han er fordi han gjør en fantastisk bra jobb i ledelsen.
Cleo. God og ha når du trenger hjelp ! og Cleo gjør det også bra i ledelsen :) Respekterer ledelsen, alltid.

Minst likte spiller:
Ekans. Leder v11 og er ikke med i en stamme som jeg liker så godt.
Habesha. knuste muren min :(

Mest respekterte stammer krigsmessig:
24/7. Dem gjør det ganske bra, lykkes mye rett og slett :p
D1irty...dem har jo statsn. Kan ikke ha den beste statsn uten skills :)

Favoritt stamme:
BNP
24/7

Beste leder:
Henry001 gjør det ganske bra som leder i BNP. Jeg er ny på forumet, begynte først og ta spillet på alvor først nå, v11 så vet ikke noe særlig om ledere og sånt.
BTK. Hører at han er en god leder, det kan jeg være enig i. virker vertfall som det :)

Dårligste leder
Ekans
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Mest respekterte spiller
1 Solaas - Gammel traver som har prestert på mange servere, og gjør det nå igjen. Gammel stammefrende fra V5, som jeg vet hva er i stand til.
2 Lilo & Stitch - En spiller som har prestert godt på mange servere, og som kan dette spillet veldig godt. Virker å være limet som holder S-A-T (husker ikke nye navnet..) sammen. Tenker selvsagt på Kvæna, om det skulle være flere på kontoen..

Favoritt spiller
1 Cleo - Min dual. Uten tvil min favorittspiller. Til tider ekstrem aktivitet og kjører på vanvittig. Stakkars fiender. (kyss)
2 Chaosisalex - Gammel fiende fra V5, men spiller sammen her på V11. Har hatt en ekstremt rask kurve i veksten her på v11, og kommer nok snart til å pryde topp 20-lista. Har samla WIC sammen med Cleo og gjort nødvendige og gode besluttninger innad i stammen.

Ukens beste PnP / forumposter
1 Jazcan - Gammel traver som har bidratt med mye den siste uka.
2

Minst likte spiller
1 Har enda ikke klart å havne særlig på kant med noen her på v11. Gleder meg til den dagen kommer.. (wasntme)
2

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1 Chaosisalex - Uten tvil.
2 chrk1 - Holder han aktivitet... oh good, stakkars naboer.

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 24/7 - Per dags dato er de den stammen som desidert har pekt seg ut den sterkeste stammen krigsmessig.
2

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 RoS - Eneste stammen jeg kan komme på som har skuffet så mye så langt, men om et par måneder har vi nok flere alternativer på denne lista..
2

Favoritt stamme
1 WIC - Uten tvil en fin gjeng med blanding av gamle travere og ferskt blod.
2

Mest mislikte stamme
1
2

Beste leder
1 Cleo/Chaos - Stammen WIC er fortsatt ganske fersk, men jeg vet i alle fall hva førstnevnte er i stand til.
2 Born to Kill - Samla en god stamme i K54 og virker som en bra leder.

Dårligste leder
1 Lilo og Stitch aka Kjetil - Til tider håpeløst å forholde seg til og prate med. Vanskelig å ta stammen seriøst for allierte da..
2
 

DeletedUser

Guest
Liker at btk får alt æren av alt vi andre ledere har gjort-.- haha, neida, btk er en kjempegod leder, men finix har vært med på det meste! :D
 

DeletedUser

Guest
Helt ærlig har ikke Finix vært til stede på lang tid, er ganske sikker på at BTK har hatt en STOR del av æren av alt som har skjedd til nå :)
 
Topp