Prisutdelinger

point taken.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Mest respekterte spiller
1 Simplicity
2 Tha N0ob

Favoritt spiller
1 Jezebel
2 Simplicity

Ukens beste PnP / forumposter
1 forum er kanskje ikke min sterkeste side, så her har jeg ikke mye å tilføye.
2

Mest "hatet" spiller
1 Her kan hvem som helst plasseres.
2

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1 Luvless
2 Goya

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 Har da ikke vært så ille mye kriging enda har det vel? :rolleyes:
2

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 Ditto.
2

Favoritt stamme
1 SUN <3
2

Mest mislikte stamme
1 PMS (ok den settes her litt på kødd) De heter rett og slett PMS, og er ikke det alles verste mareritt en gang i mnd? *giggle*
2 SSB - Tema tyver..

Beste leder
1 Simplicity
2

Dårligste leder
1 ***** null clue
2

Ok, jeg innså at jeg egentlig bare burde ha droppa og svart, så lite jeg klarte å svare på er jo ren og skjær skam..
 

DeletedUser

Guest
Syns det er flott og se tråden nå dreier seg i den retningen den er tiltenkt (nemlig med LISTER ;) )

Er ikke så farlig om ikke alle poster fylles ut istarten, da jeg skrev at det fortsatt er tidlig og dermed ikke like enkelt og svare på alle...
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Mest respekterte spiller
1 Fakenick - Virker stabil og god
2 Jezebel - Fantastisk, men undervurdert spiller

Favoritt spiller
1 Jay-Dog
2 Bestefar B

Ukens beste PnP / forumposter
1 ALP
2

Mest "hatet" spiller
1 Reisverket
2 Facade

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1 Jay-Dog -
2 runinter - Vi vet alle hva han står for etterhvert

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 PREY - Kommer etterhvert som spillet utvikler seg.
2 B-g - Definitivt en stamme å se opp for.

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 L-13 - Nye BoS fra v3?
2 SSB

Favoritt stamme
1 PREY
2 SUN

Mest mislikte stamme
1 L-13
2 KOS

Beste leder
1 Humongus
2 Fakenick

Dårligste leder
1 Reisverket
2 Fritt valg ***

Beste listen sålangt? :D
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Mest respekterte spiller
1 Fakenick - Virker stabil og god
2 Jezebel - Fantastisk, men undervurdert spiller

Favoritt spiller
1 Jay-Dog
2 Bestefar B

Ukens beste PnP / forumposter
1 ALP
2

Mest "hatet" spiller
1 Reisverket
2 Facade

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1 Jay-Dog -
2 runinter - Vi vet alle hva han står for etterhvert

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 PREY - Kommer etterhvert som spillet utvikler seg.
2 B-g - Definitivt en stamme å se opp for.

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 L-13 - Nye BoS fra v3?
2 SSB

Favoritt stamme
1 PREY
2 SUN

Mest mislikte stamme
1 L-13
2 KOS

Beste leder
1 Humongus
2 Fakenick

Dårligste leder
1 Reisverket
2 Fritt valg ***

Beste listen sålangt? :D

Du aner ikke hvor snart det smeller amstaff;)
 

DeletedUser

Guest
Mest respekterte spiller
1 Simplicity
2 Chiltarc

Favoritt spiller
1 Tha N0ob
2 Booker

Favoritt stamme
1 SUN
2 B-G

Mest mislikte stamme
1 L-13
2 *N*

Beste leder
1 Simplicity
2 Chiltarc

Dårligste leder
1 Karten67
2 Reisverket

for tidlig å kommentere på de andre.
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Må bare skrive noe her, har et spørsmål ang ditt innlegg aurora.

Hva får deg, eller forsåvidt dere til å legge frem RV som den dårligste lederen? Hva er det svaret basert på?

Vi i stammen er strålende fornøyd med å ha RV som leder. Og dårlig kan han ikke være, da han til nå har plassert L-13 øverst på de fleste rankingene. Dette innebærer seff at vi som er endel a stammen oxo kan spillet, men som øverste leder så har man endel ansvar, og jeg kan ikk se annet en at han har gjort en strålende jobb så langt!:)

Så hva er disse svarene basert på? tidligere erfaringer i andre verdner?
hvis ja, så er det ikk verdt å ta med her i verden 5.
Misunnelse for at han er leder i stammen som leder i verden 5?

Ikk vet jeg, men greit å få svar på. mange som ikk liker RV, gjorde ikk det selv i verden 4, men man må skille mellom verdner, og når jeg nå er i samme stamme som han, så kan ingen benekte at han gjør en veldig god jobb.

Mvh

Alexi lalas
 

DeletedUser

Guest
Må bare skrive noe her, har et spørsmål ang ditt innlegg aurora.

Hva får deg, eller forsåvidt dere til å legge frem RV som den dårligste lederen? Hva er det svaret basert på?

Vi i stammen er strålende fornøyd med å ha RV som leder. Og dårlig kan han ikke være, da han til nå har plassert L-13 øverst på de fleste rankingene. Dette innebærer seff at vi som er endel a stammen oxo kan spillet, men som øverste leder så har man endel ansvar, og jeg kan ikk se annet en at han har gjort en strålende jobb så langt!:)

Så hva er disse svarene basert på? tidligere erfaringer i andre verdner?
hvis ja, så er det ikk verdt å ta med her i verden 5.
Misunnelse for at han er leder i stammen som leder i verden 5?

Ikk vet jeg, men greit å få svar på. mange som ikk liker RV, gjorde ikk det selv i verden 4, men man må skille mellom verdner, og når jeg nå er i samme stamme som han, så kan ingen benekte at han gjør en veldig god jobb.

Mvh

Alexi lalas

Det har nok mye med at folk(hvertfall mange av de som er aktive her) ikke liker massrekruteringen som RV driver med. Tror nok missunelse av L-13 ville vært helt feil, hvem vil vel ha stammen gjennomsyret av spioner og ellers ulojale spillere?
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Må bare skrive noe her, har et spørsmål ang ditt innlegg aurora.

Hva får deg, eller forsåvidt dere til å legge frem RV som den dårligste lederen? Hva er det svaret basert på?

Vi i stammen er strålende fornøyd med å ha RV som leder. Og dårlig kan han ikke være, da han til nå har plassert L-13 øverst på de fleste rankingene. Dette innebærer seff at vi som er endel a stammen oxo kan spillet, men som øverste leder så har man endel ansvar, og jeg kan ikk se annet en at han har gjort en strålende jobb så langt!:)

Så hva er disse svarene basert på? tidligere erfaringer i andre verdner?
hvis ja, så er det ikk verdt å ta med her i verden 5.
Misunnelse for at han er leder i stammen som leder i verden 5?

Ikk vet jeg, men greit å få svar på. mange som ikk liker RV, gjorde ikk det selv i verden 4, men man må skille mellom verdner, og når jeg nå er i samme stamme som han, så kan ingen benekte at han gjør en veldig god jobb.

Mvh

Alexi lalas

Jeg har forklart dette til de det angår tidligere.. Så skal ikke brette ut noe da andre spillere kan få finne ut selv hva de liker. Men for min del så handler det om lederstil, samt hvordan man opptrer som leder av stammen.
Nå er V5 meget ung så er nokk ikke så mye man har merket til alt enda men det vil komme med tiden. (Håper jeg tar feil)

Men ja det bunner ut i tidligere erfaringer jeg skriver dette. Så kan du/andre selvsagt si at man ikke skal blande verdener osv. Liker ikke det selv, men jeg må si at dersom jeg var leder for en stamme i V4 og jeg hadde satt en spiller til en post og jeg var missfornøyd med spillerens innsats på den posten så ville jeg ikke ha satt den samme spilleren til den posten i V5 p.g.a. at man ikke skal blande verdene.
Men når det kommer til den rollen en spiller har spilt i en annen verden så mener jeg det ikke skal blandes.

Men for å spørre deg Alexi Lalas, hadde du tatt inn meg dersom du var leder for en stamme?
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Det har nok mye med at folk(hvertfall mange av de som er aktive her) ikke liker massrekruteringen som RV driver med. Tror nok missunelse av L-13 ville vært helt feil, hvem vil vel ha stammen gjennomsyret av spioner og ellers ulojale spillere?

Nå vil jeg ikk si at l-13 masserekturerer. Vi har 58 medlemmer. sist jeg sjekket så er det flere stammen blant topp 10-20 som har flere en det. Så det påstanden blir helt feil. Han/vi andre tar seff inn spillere vi føler han yte noe for stammen og som evt søker seg inn. + at endel spillere seff går via bekjenntskaper i andre verdner. Noe som igjen viser at det er folk som er fornøyd med hvordan han og ledelsen styrer stammen.

Ang spioner og spillere som ikke er lojale så finnes det i alle stammer. Om det er flere hos oss, en hos dere f.eks, det er det ingen som vet. sånn er det bare. jeg liker ikk spillere som er spioner selv, da jeg mener man ikk trenger å spille på den måten, men det er min mening;)

Jeg har forklart dette til de det angår tidligere.. Så skal ikke brette ut noe da andre spillere kan få finne ut selv hva de liker. Men for min del så handler det om lederstil, samt hvordan man opptrer som leder av stammen.
Nå er V5 meget ung så er nokk ikke så mye man har merket til alt enda men det vil komme med tiden. (Håper jeg tar feil)

Men ja det bunner ut i tidligere erfaringer jeg skriver dette. Så kan du/andre selvsagt si at man ikke skal blande verdener osv. Liker ikke det selv, men jeg må si at dersom jeg var leder for en stamme i V4 og jeg hadde satt en spiller til en post og jeg var missfornøyd med spillerens innsats på den posten så ville jeg ikke ha satt den samme spilleren til den posten i V5 p.g.a. at man ikke skal blande verdene.
Men når det kommer til den rollen en spiller har spilt i en annen verden så mener jeg det ikke skal blandes.

Men for å spørre deg Alexi Lalas, hadde du tatt inn meg dersom du var leder for en stamme?

Ser din argumentering, og forstår det på et vis, men som sagt, det er flere som er fornøyd med innsatsen ledelsen gjør, hvis ikke, så hadde det ikk vært noe L-13 idag. Og noe av det vi gjør må jo være bra, da vi som nevnt tidligere ligger høyt oppe og noen steder på plass nr 1 på de fleste rankinger.

Som svar på ditt spørsmål: Jeg vet da søren hvem du er, el hva du heter IG, kanskje jeg burde vist det, og kanskje jeg vet det hvis jeg får høre ditt IG navn. Er ikk bare å ta inn en hvem som helst i en stamme. Vi er ikke som VVS (kos;) hehe.

Mvh

Alexi lalas
 

DeletedUser

Guest
Nå vil jeg ikk si at l-13 masserekturerer. Vi har 58 medlemmer. sist jeg sjekket så er det flere stammen blant topp 10-20 som har flere en det. Så det påstanden blir helt feil. Han/vi andre tar seff inn spillere vi føler han yte noe for stammen og som evt søker seg inn. + at endel spillere seff går via bekjenntskaper i andre verdner. Noe som igjen viser at det er folk som er fornøyd med hvordan han og ledelsen styrer stammen.

Ang spioner og spillere som ikke er lojale så finnes det i alle stammer. Om det er flere hos oss, en hos dere f.eks, det er det ingen som vet. sånn er det bare. jeg liker ikk spillere som er spioner selv, da jeg mener man ikk trenger å spille på den måten, men det er min mening;)

58 medlemmer er masserekrutering i mine og mange andres øyne. Dere rekruterer kanskje ikke så mye nå. Men stammen er satt sammen av rekruteringer fra starten av.

Det vil nok vise seg når den tid kommer.
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Beklager trodde du kjente til meg.. Du kjenner meg kanskje bedre som Fatøl i V4 ;)
Så når du da kjenner til min identitet så forstår du sikkert hvorfor jeg spurte..

Vil bare legge til at det er ingen total slakt av deres stamme eller RV. Mye bra med både stamme og leder, men som sagt så er det enkelte ting man har reagert på tidligere som gjør at man kommer med slike utsagn.

Men skal vi basere alt på hva som har skjedd i V5 så blir det ikke rare listene ettersom at de aller fleste ikke har utrettet stort. Nå kjenner ikke jeg til den ledende stammen i detalj men på generelt grunnlag så kan jeg si at det å samle ca. 60 meget aktive spillere på forhånd og underveis her på .NO muligens ikke er den største prestasjon. Men for all del det må gjøres dersom man ønsker det slik.
Men som spiller må jeg si at jeg finner det veldig kjedelig at en ny verden skal skapes på gamle verdener, men det er nå bare min mening.
 

chiltarc

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Må bare skrive noe her, har et spørsmål ang ditt innlegg aurora.

Hva får deg, eller forsåvidt dere til å legge frem RV som den dårligste lederen? Hva er det svaret basert på?

Vi i stammen er strålende fornøyd med å ha RV som leder. Og dårlig kan han ikke være, da han til nå har plassert L-13 øverst på de fleste rankingene. Dette innebærer seff at vi som er endel a stammen oxo kan spillet, men som øverste leder så har man endel ansvar, og jeg kan ikk se annet en at han har gjort en strålende jobb så langt!:)

Så hva er disse svarene basert på? tidligere erfaringer i andre verdner?
hvis ja, så er det ikk verdt å ta med her i verden 5.
Misunnelse for at han er leder i stammen som leder i verden 5?

Ikk vet jeg, men greit å få svar på. mange som ikk liker RV, gjorde ikk det selv i verden 4, men man må skille mellom verdner, og når jeg nå er i samme stamme som han, så kan ingen benekte at han gjør en veldig god jobb.

Mvh

Alexi lalas

vær snill med fyren. han nemnte jo meg 2 ganger!

<3 Aurora
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Det har nok mye med at folk(hvertfall mange av de som er aktive her) ikke liker massrekruteringen som RV driver med. Tror nok missunelse av L-13 ville vært helt feil, hvem vil vel ha stammen gjennomsyret av spioner og ellers ulojale spillere?

Du er klar over at PMS har flere medlemmer enn L-13.

Så om du påstår og sier at dems "masserekkrutering" er grunnen for at dere går imot dem og missliker dem...skal dere da også gå imot PMS? For dem har jo enda flere medlemmer, mao de rekkurterer enda mer?
 

DeletedUser

Guest
Du er klar over at PMS har flere medlemmer enn L-13.

Så om du påstår og sier at dems "masserekkrutering" er grunnen for at dere går imot dem og missliker dem...skal dere da også gå imot PMS? For dem har jo enda flere medlemmer, mao de rekkurterer enda mer?

Hvem har sagt at vi misliker L-13?

Og hvorfor skulle vi gått mot PMS? Ingen i vårt kontinent, de er dessuten en premade stamme. Noe L-13 ikke er.

Ditt syn er farget brann.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Så vidt jeg vet så er det "Mest mislikte stamme"/"Dårligste leder" punktene vi diskuterer om nå. Så yeah, sier vel seg selv det.

Og PMS er ikke kun premade, de har rekkrutert en god del også dem.
På lik linje som L-13 er det.
De var en premade stamme, med luke og gjengen, men da de ble bannet tok RV over.

Tror i grunn ikke de L-13 har rekkrutert mer enn det PMS har rekkrutert.
 

DeletedUser

Guest
Jeg misliker L-13 på grunn av hva de har gjort i denne verden. Jeg har aldri spilt .no før, så bare basere mine bud over det jeg har sett her.

På SUN, har vi bare tillatt elite medlemmer - Jeg kjenner hver eneste en, jeg vet at de er lojale, jeg vet de er gode spillere. L-13 masse-rekruttert de beste spillerne, og selv forsøkte å masse-rekruttere meg og min stamme når jeg var i RNR. Spilleren er dårlig, de er ikke alle gode, de er ikke lojale, og i fremtiden vil feile mot bedre organisert og strukturert stammer som SUN og BG. Reisverket nobled ut en av sine medlemmer til å bo en rangering - al min rangering de har oppnådd gjennom min dyktighet, ikke internadling.

Alt i alt, jeg har sett gjentatte bevis på Reisverket er uerfarenhet når det gjelder lederskap, og mener L-13 kan ikke fungere som en effektiv og dyktig stamme.
 

DeletedUser

Guest
Ser ikke at noen fra B-g har satt opp L-13/Rv som mislikte. Så nei, vi diskuterer påstanden din om hvorfor vi ifølge deg er i krig med L-13 og ikke PMS.

Du må igjen sjekke din info bedre. L-13 er ingen premade. Den ble opprettet som følge av KO guttas bann/dårlige lederevner eller hva det var. Kunne ikke brydd meg mindre om akkurat det. Pms derimot ble satt sammen før serverstart og er ingen merg/starting av stamme etter interne stridigheter.

L-13 har rekrutert mye mer, da faktisk hele stammen er rekrutert etter at stammen ble grunnlagt dager/uker etter serverstart.

Pms er en stamme som var satt sammen før serverstart, og som også har rekrutert noen. Men mye mindre enn L-13.

Dermed:
L-13 masserekrutering
Pms små rekrutering
 
Sist redigert av en moderator:

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Stammen som one hit ko og gjengen hadde (Pussycat Dolls) VAR premade.
Som sagt så videreførte bare RV den gjengen.
Så alt i alt er hoveddelen av stammen premade, bare med ny ledelse.
 

DeletedUser

Guest
Stammen som one hit ko og gjengen hadde (Pussycat Dolls) VAR premade.
Som sagt så videreførte bare RV den gjengen.
Så alt i alt er hoveddelen av stammen premade, bare med ny ledelse.

Rv startet ny stamme. Bare han i den. Pussycat Dolls var fortsatt en stamme med alle medlemmene unntatt RV. Så RV rekruterte medlemmene etter at pussy ble oppløst. Og siden flere.
 
Sist redigert av en moderator:
Topp