Proft eller idiotisk?

Reaksjonspoeng
3
Vi har alle vært der...

Vi har alle følt hvordan det er.

Vi har alle fått de såkalte "Start opp på nytt eller jeg farmer deg mailene"

Så hvam er disse mystiske, "gode" spillerene som er så høye på pæren at de sender disse mailene til alle spillere i en omkrets av 20 ruter.

Foreløpig har jeg fått en av disse meldingene, men jeg regner med å få fler.

Så spørsmålet mitt er; er det "kult" å gjøre dette? Gjør det deg til en bedre spiller? Hva prøver du å oppnå ved å sende slike mails?

Kan du ikke la nybegynnerne nyte sine 4 dager uten at de skal få mails om at de er døde? Har du så stort behov for å markere deg at du bare sende en post til naboen din om at du er bedre enn han, og dermed spolere spillopplevelsen til en spiller?

Er dette proft? Eller er det rett og slett idiotisk?
 

DeletedUser

Guest
Poenget er å få naboene til å starte på nytt slik at man selv får fler gråbyer nær seg..
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Jepp, sent restart brev i min kirke radius. 5 restartet og jeg kan farme med paladin snart!
 

DeletedUser

Guest
Vel, hvis du greier å skremme folk gjør det jo det utrolig lett for deg. Jeg for min del pleier ikke å sende noe til folkene rundt meg fordi jeg ikke gidder.
 

DeletedUser

Guest
jeg har skickat sånna brev med emn inngen startar om för det :eek:
har ju inga gråbyar att farma =/
 

DeletedUser

Guest
nå har jeg og sendt en sånn en rundt omkring :D gleder meg til reaksjonene kommer :D
 

DeletedUser

Guest
jeg skreiv den ikke, kopierte den fra en annen som hadde fått den, leste ikke igjennom den skikkelig en gang, bare skifta nederste navnet :D

Rashnu skal ta meg nå, bare pga det brevet :| :D
Koseligt å bo på siden av noen som faktisk er på felles forumet :D
men back to the case, nå har jeg testet på tre stk, det funket ikke på noen av dem. Så jeg tror hele opplegget er litt oppskrytt.. Det ender vell bare med mange fiender som nabo. Men kan jo seff funke en og aen gangen på sånne små unger.
 
Topp