Proft eller idiotisk?

DeletedUser

Guest
jeg skreiv den ikke, kopierte den fra en annen som hadde fått den, leste ikke igjennom den skikkelig en gang, bare skifta nederste navnet :D

Rashnu skal ta meg nå, bare pga det brevet :| :D
Koseligt å bo på siden av noen som faktisk er på felles forumet :D
men back to the case, nå har jeg testet på tre stk, det funket ikke på noen av dem. Så jeg tror hele opplegget er litt oppskrytt.. Det ender vell bare med mange fiender som nabo. Men kan jo seff funke en og aen gangen på sånne små unger.

Er det ikke koselig da, og få meg som fiende ;)og hele min stamme;)
 
Reaksjonspoeng
1
Jeg vil dunke hodet til folk som sender slike ting inn til en vegg. Det er 8 minutter siden jeg ble unbanned så jeg tror ikke jeg skal si at jeg hater dem.
 

DeletedUser

Guest
Er ganske kjekt å sende dem da og se på alle de morsome svarene ¨kranglene som kommer ut av det
 

DeletedUser

Guest
Er ganske kjekt å sende dem da og se på alle de morsome svarene ¨kranglene som kommer ut av det

Altså, først fikk jeg det brevet, og nå ber han meg om å ikke ta han XD men mye er tull.. men det er da litt morsomt uansett XD skrive brev, alltid koselig det XD
 

DeletedUser

Guest
men uansett så forstår alle mer svensk og dansk enn engelsk, så for min del er det helt greit ^^
 

DeletedUser

Guest
Der er jeg uenig. Forstår ikke en dritt svensk. Ikke sånne østlendinger heller (muntlig, riktignok). Dansker derimot er tøffe, enda tøffere enn Erasmus Montanus, for han var bare wannabe.

edit: Fælt så mange som skulle poste da...svarte til
men uansett så forstår alle mer svensk og dansk enn engelsk, så for min del er det helt greit ^^
 

DeletedUser

Guest
Har nå hatt suksess med mine brev... enten restarter de eller så får jeg men en morsom samtale. :)
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Jeg skjønner det, og på den måten er gråbyer postivit, men hvis man er så sterk som man vil ha det til så tjener man mer på en spillers by, som da vokser mye fortere. De fleste sender jo disse til alle i området.

Hvis du farmer en spillers by aktivt vil ikke denne byen vokse, hvis man farmer en barbar by derimot aktivt, så vil denne også vokse, men ikke like effektivt om du ikke tok ressursene ;)
 

DeletedUser

Guest
håper naboen min slutter, jeg har ingen farmebyer nå :/
 
Topp