Proft eller idiotisk?

DeletedUser

Guest
Har nå hatt suksess med mine brev... enten restarter de eller så får jeg men en morsom samtale. :)

jeg fikk et sånt brev. og for å si det sånn, håper heller personen/personer som sender meg sånne brev restarter selv XD
 

DeletedUser

Guest
mina grannar vill inte sluta :(

men det er inget att vara ledsen över, dom kan ju bygga upp byarna och resursfälten lite innan jag farmar dom :)
 

DeletedUser

Guest
Får latterkrampe om jeg får en slik mail:) Trekker hvertfall på smilebåndet...
 

DeletedUser

Guest
Hhahhahahaha :D:D slår aldri feil den der, elsker sånne som alltid skal rette :D

BTW wont, betyr ikke vunnet ^^, så der skeit du dei på leggen.
 

DeletedUser

Guest
Hhahhahahaha :D:D slår aldri feil den der, elsker sånne som alltid skal rette :D

BTW wont, betyr ikke vunnet ^^, så der skeit du dei på leggen.

leste litt feil da.. men okei.. da skal jeg si det på en annen måte da:p du vil ikke dø altså, sikker på det?:p

og nei, skeit meg ikke på leggen, det blir så sølete, bruker toalettet jeg;)
 

DeletedUser

Guest
det var at jeg ikke ville restarte som var poenge.... Jeg vil jo heller ikke dø, men skjer det så skjer det :) Men tror ikke dere blir de som "dreper" meg :) men vi får nå se.
 

DeletedUser

Guest
det var at jeg ikke ville restarte som var poenge.... Jeg vil jo heller ikke dø, men skjer det så skjer det :) Men tror ikke dere blir de som "dreper" meg :) men vi får nå se.

Hvem tror du det blir da?
 

DeletedUser

Guest
zanmato, han hater meg :D
eller kansje sheriffen, han og hater meg, fordi jeg har tatt sånn 20 DISA E byer på v2 og de ikke har tatt en av meg..

Nei nå ville jeg bare skape rabalder, jeg har vell ikke peiling, verdenen er veldig ung til å vite sånt, og jeg starter med blanke ark fra v2, og så langt så er det bare deres stamme som har truet meg, så jeg tror ikke jeg dør enda :)
 

DeletedUser

Guest
zanmato, han hater meg :D
eller kansje sheriffen, han og hater meg, fordi jeg har tatt sånn 20 DISA E byer på v2 og de ikke har tatt en av meg..

Nei nå ville jeg bare skape rabalder, jeg har vell ikke peiling, verdenen er veldig ung til å vite sånt, og jeg starter med blanke ark fra v2, og så langt så er det bare deres stamme som har truet meg, så jeg tror ikke jeg dør enda :)

Nei vi får da se hva som skjer da XD
 

DeletedUser

Guest
ingen, jeg ville egentlig bare ha oppmerksomheten din :S sry... (A)
 

DeletedUser

Guest
jeg har heller aldri sagt jeg hater deg, er det noen fra stammen vår som har truet deg på v3?
 

DeletedUser

Guest
Jeg sa det bare på tull, spørsmålet var så teit av hun, så jeg måtte liksom svare noe, så skimtet jeg zanamato på ett tidligere innlegg.. Også tok jeg bare med deg og, det var lite gjennomtenkt og jeg mente ingenitng med det :p Nei ingen fra disa har truet meg på v3, og jeg har ikke truet noen av dere :) Jeg starter med blanke ark :) Så det var unnødvendigt å si det jeg sa, men mente ingenting med det :p sry :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg sa det bare på tull, spørsmålet var så teit av hun, så jeg måtte liksom svare noe, så skimtet jeg zanamato på ett tidligere innlegg.. Også tok jeg bare med deg og, det var lite gjennomtenkt og jeg mente ingenitng med det :p Nei ingen fra disa har truet meg på v3, og jeg har ikke truet noen av dere :) Jeg starter med blanke ark :) Så det var unnødvendigt å si det jeg sa, men mente ingenting med det :p sry :)

Jammen den er god :)
 

DeletedUser

Guest
Svar til tittel: Om det lykkes, proft.. Iallefall ikke idiotisk. Om du liker det er vel en helt annen sak.. Meeen en fin taktikk i starten :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg sa det bare på tull, spørsmålet var så teit av hun, så jeg måtte liksom svare noe, så skimtet jeg zanamato på ett tidligere innlegg.. Også tok jeg bare med deg og, det var lite gjennomtenkt og jeg mente ingenitng med det :p Nei ingen fra disa har truet meg på v3, og jeg har ikke truet noen av dere :) Jeg starter med blanke ark :) Så det var unnødvendigt å si det jeg sa, men mente ingenting med det :p sry :)

Herregud.. er det mulig:p du sier at mitt spørsmål var så teit.. dette var verre ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg er nødt til å si at jeg synes det var den om mulig dårligste bortforklaringen jeg noengang har lest ^^

Minner om hunden som stikker halen i mellom beina..
 
Topp