Proft eller idiotisk?

DeletedUser

Guest
Svar til tittel: Om det lykkes, proft.. Iallefall ikke idiotisk. Om du liker det er vel en helt annen sak.. Meeen en fin taktikk i starten :)

Litt mer on topic, siden kjære hansemann gidde meg en advarsel;)

vil ikke si det er proft, eller idiotisk. men har mine tvil om at det funker så godt. i alle fall ikke på meg XD hihi...
 
Reaksjonspoeng
3
Jeg er nødt til å si at jeg synes det var den om mulig dårligste bortforklaringen jeg noengang har lest ^^

Minner om hunden som stikker halen i mellom beina..

Tror du han mente det når han sa at alle hatet han?

Han forklarer at det ikke var meningen at noen skulle tolke det han sa som negativt. En vanlig unnskyldning:rolleyes:

Og du kunne ikke tenke deg å være litt hyggelig? Ingen har begynt en krig ennå og om du ikke verdsetter godt naboskap kan du sende en mail til meg om det.
 

GloriousNoR

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vi har alle vært der...

Vi har alle følt hvordan det er.

Vi har alle fått de såkalte "Start opp på nytt eller jeg farmer deg mailene"

Så hvam er disse mystiske, "gode" spillerene som er så høye på pæren at de sender disse mailene til alle spillere i en omkrets av 20 ruter.

Foreløpig har jeg fått en av disse meldingene, men jeg regner med å få fler.

Så spørsmålet mitt er; er det "kult" å gjøre dette? Gjør det deg til en bedre spiller? Hva prøver du å oppnå ved å sende slike mails?

Kan du ikke la nybegynnerne nyte sine 4 dager uten at de skal få mails om at de er døde? Har du så stort behov for å markere deg at du bare sende en post til naboen din om at du er bedre enn han, og dermed spolere spillopplevelsen til en spiller?

Er dette proft? Eller er det rett og slett idiotisk?

spollere spilleropplevelsen? vet du hva, jeg ELSKER slike mails:D
Da får jeg en personal vengetta mot samtlige.. 99% av spillerne som sender slike mail er både innaktive, udyktige, og har lite peiling på¨hva de holder på med.. Det virker også generelt sett som om de er veldig umodne (duh).

Venter med glede på slike mail:D
 

fomle

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
ja, de mailene er så morsomme, jeg digger å få de. men det er jo artig å få folk til å faktisk restarte, da har man jo flere farms :D
 
Reaksjonspoeng
3
spollere spilleropplevelsen? vet du hva, jeg ELSKER slike mails:D
Da får jeg en personal vengetta mot samtlige.. 99% av spillerne som sender slike mail er både innaktive, udyktige, og har lite peiling på¨hva de holder på med.. Det virker også generelt sett som om de er veldig umodne (duh).

Venter med glede på slike mail:D

Nå er det ikke sikkert at alle tar sånne mails som du tar de da:)
 

DeletedUser

Guest
Tja, du får jo en moralsk rett til å angripe han da, overfor stammen hans. Det er jo kjekt :)
 

DeletedUser

Guest
Ja, nå har jeg lest gjennom forumet i verden 3. Og jeg må få lov å si, det alle tenker på..

- Kan det vær nødvendig med så mye bambus-prat?
I det ene øyeblikket halvtruere dere hverandre, mens dere i det andre øyeblikket skryter av dere selv som barnehageunger.. Hvis dette fortsetter blir det ikke mye plass til propaganda og fornuftige diskusjoner!

Tenkte jeg bare skulle nevne det..;b
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ja, nå har jeg lest gjennom forumet i verden 3. Og jeg må få lov å si, det alle tenker på..

- Kan det vær nødvendig med så mye bambus-prat?
I det ene øyeblikket halvtruere dere hverandre, mens dere i det andre øyeblikket skryter av dere selv som barnehagerunger.. Hvis dette fortsetter blir det ikke mye plass til propaganda og fornuftige diskusjoner!

Tenkte jeg bare skulle nevne det..;b

tror nästan v3 behöver en egen off topic avdelning om detta ska sluta :eek:

men nu har vi fått en ny mod som kanske fixar till allt (fjäskar för modsen så dom inte ska varna mig)
 

DeletedUser

Guest
jaja

Hehe. Litt enig der.

Meeen, slike trusselbrev var en god ide. Nå skal vi også kopiere den :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
jeg har skickat till alla mina grannar, ingen har restartat, men har upptäckt att 4-5 av dom er inaktiva :D

det ä ju nästan bättre :cool:
 

DeletedUser

Guest
Zelda på 07.01. kl 19:17då sliper du ju att bli farmad av alla bra spelare i närheten =)

xxxxxpå 07.01. kl 18:40har ikke tenkt og starte på nytt jeg

xxxxxx på 07.01. kl 19:26ok er med i law jeg



:rolleyes: wow han er med i LAW :eek:
*blir rädd och restartar själv* ;)
 

DeletedUser

Guest
Zelda på 07.01. kl 19:17då sliper du ju att bli farmad av alla bra spelare i närheten =)

xxxxxpå 07.01. kl 18:40har ikke tenkt og starte på nytt jeg

xxxxxx på 07.01. kl 19:26ok er med i law jeg



:rolleyes: wow han er med i LAW :eek:
*blir rädd och restartar själv* ;)

Haha.. ja sikkert kjeeempe skummelt :S :p
 
Topp