Rød eller blå?

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Etter en god stund med verden 2 , har det nesten sakt utviklet seg to sider av verdenen. Dette er ifærd med å falle bort , med tanke på "Den nye verdenskrigen".

La oss si at det er en Rød side, og en blå side.

Det er Elite i blått. Rød er "De andre"

Enten er man rød eller blå, i få tilfeller er man en mellomting, som for eks AS for noen mnder siden, hvor de sto som IAP med halve v2.

På Den blå siden finner vi veldig mange av de store stammene, som også er veldig mye offentlig og "i media" om jeg kan kalle det det.

Det har vært mange igjennom, for eks; LAW, OIM , RoEm osv osv.

Det er jo altså litt frem og tilbake med allianser osv, men det har holdt en halveis ren linje igjennom hele tiden.

På Den rød siden finner vi spesielt AriCa, og nå Elite. Bit også merke i -Rome-. Nå i det siste har den rød siden vokst betraktelig, da Elite nærmest fronter hele v2 , bortsett fra Sine trofaste fra LAW og RoEm.

Dette er vel bare noen tanker jeg har tenkt lenge, poster nå, får å se hva dere tenker.

Dette er ingen propaganda fra noen side, men bare tanker jeg vil dele.

-Wemonster
 

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Etter en god stund med verden 2 , har det nesten sakt utviklet seg to sider av verdenen. Dette er ifærd med å falle bort , med tanke på "Den nye verdenskrigen".

La oss si at det er en Rød side, og en blå side.

Det er Elite i blått. Rød er "De andre"

Enten er man rød eller blå, i få tilfeller er man en mellomting, som for eks AS for noen mnder siden, hvor de sto som IAP med halve v2.

På Den blå siden finner vi veldig mange av de store stammene, som også er veldig mye offentlig og "i media" om jeg kan kalle det det.

Det har vært mange igjennom, for eks; LAW, OIM , RoEm osv osv.

Det er jo altså litt frem og tilbake med allianser osv, men det har holdt en halveis ren linje igjennom hele tiden.

På Den rød siden finner vi spesielt AriCa, og nå Elite. Bit også merke i -Rome-. Nå i det siste har den rød siden vokst betraktelig, da Elite nærmest fronter hele v2 , bortsett fra Sine trofaste fra LAW og RoEm.

Dette er vel bare noen tanker jeg har tenkt lenge, poster nå, får å se hva dere tenker.

Dette er ingen propaganda fra noen side, men bare tanker jeg vil dele.

-Wemonster

akkurat det du vrenger ut av deg der ,,om at AS var hadde IAP med halve V2 er noe drittpreik , ,,du har ingen som helst formening om hvem vi hadde IAP eller Allianse med det er rene gjetninger du kommer med og en god del idiotiske rykter som enkelte ser seg nødt til å spre rundt seg , om du skal omtale AS så prøv i det minste å holde deg til de fakta du kjenner til og ikke la de tomme ryktene være malen som du følger , vi har vel ikke hatt flere forbindelser enn mange andre har hatt , om du påstår at du har hatt noen på innsiden som har klippet å limt til deg så er det ikke sikkert at det du fikk med deg har vært riktig , det har bevisst stått mange flere på den listen enn det som var riktig og det var byttet på IAP og allianser og om noen klipte i det og sendte det så gik det litt feil opplysninger ut til de som fikk det , at en stamme ikke velger å gå i krig med noen er også en måte å spille dette ultra teite spillet på ,så til deg Wemonster , av og til kan det være greit å holde kjeft istedet for å vrenge utav seg ville gjetninger feil opplysninger , så disse tankene dine kunne du gjerne holdt for deg selv ,
 

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ehm, 1. Så var ikke denne tråden ment til å spre rykter om AS.

2. Så hadde vi 2-4 spioner i AS PÅ HELTID og hadde fullstendig kontroll over deres diplomati, ergo jeg vet hva jeg snakker om.

3. Jeg snakker i fortid, for hvordan verden 2 er nå aner jeg ikke...

Takk

-Wemonster
 

Fail

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
soppy.
Kan hende "AS var/er alliert med halve v2" var et utrykk for å vise at dere har/hadde IAP med veldig mange, noe dere faktisk har/hadde. :eek:
Det er ikke tverdt imot drittpreik...
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor er Elite-siden blå? Hva vis AriCa også vil være blå?

Tenk på andre også din fjert!
For de som ikke skjønte det så var dette en spøk.
 

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
soppy.
Kan hende "AS var/er alliert med halve v2" var et utrykk for å vise at dere har/hadde IAP med veldig mange, noe dere faktisk har/hadde. :eek:
Det er ikke tverdt imot drittpreik...

jo det er drittpreik når det brukes på den nedlatende måten , det skal for enhver pris rakkes ned på AS mens Elite er den perfekte i dette spillet , eller de ønsker å fremstille seg som de perfekte for resten av spillerne og stammene , kvalmt fra a -å , hadde det vært et snev av positivitet i uttalelsen så hadde jeg oversett den men den holdningen mange har ovenfor AS sin spillestil provoserer meg ,
 

DeletedUser

Guest
jo det er drittpreik når det brukes på den nedlatende måten , det skal for enhver pris rakkes ned på AS mens Elite er den perfekte i dette spillet , eller de ønsker å fremstille seg som de perfekte for resten av spillerne og stammene , kvalmt fra a -å , hadde det vært et snev av positivitet i uttalelsen så hadde jeg oversett den men den holdningen mange har ovenfor AS sin spillestil provoserer meg ,

jeg skjønner meg virkelg ikke på deg, det var en setning av hele posten som nevnte at AS har mange IAP's, og så klikker du helt og skriver i vei om hvordan folk ikke liker spillestilen din? dette har ingenting å gjøre med om vi liker deg eller ikke, han pekte ut en fakta, og det er at dere faktisk har/hadde ekstremt mange IAP's i forhold til de andre "topp stammene"
 

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
jeg skjønner meg virkelg ikke på deg, det var en setning av hele posten som nevnte at AS har mange IAP's, og så klikker du helt og skriver i vei om hvordan folk ikke liker spillestilen din? dette har ingenting å gjøre med om vi liker deg eller ikke, han pekte ut en fakta, og det er at dere faktisk har/hadde ekstremt mange IAP's i forhold til de andre "topp stammene"

,,,han har da vel ingen fakta , han har bare noen teite utklipp, som garantert ikke stemte med virkeligheten , av en enkel grunn , nemlig slike lavpanna ""spioner"" som noen liker å kalle seg , vi viste jo de var der for det tok ikke lange tida før vi fikk tilbakemeldinger når det ble utført endringer på lista ,,, jeg har fakta , spør meg så kanskje du/dere kan få et svar , slutt å gjette og synse , blir bare tull av det, forresten så jeg jeg egentlig blanke blaffen i hva den ene og andre mener , men når det skal skrives ""fakta"" så kom nå med fakta da ikke det våset som blir servert av de fleste som har/har hatt en forbindelse til Elite og det maktsyke opplegget deres
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
..Du innrømmet at du har spioner, som betyr at vi vet hva som skjer = vi har fakta = vi synser/ gjetter ikke.. derfor føler jeg egentlig ikke noe behov for å spørre deg :0

Og hvis du ikke bryr deg om hva andre mener skjønner jeg virkelig ikke hvorfor du poster i dette forumet :S
 

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
..Du innrømmet at du har spioner, som betyr at vi vet hva som skjer = vi har fakta = vi synser/ gjetter ikke.. derfor føler jeg egentlig ikke noe behov for å spørre deg :0

Og hvis du ikke bryr deg om hva andre mener skjønner jeg virkelig ikke hvorfor du poster i dette forumet :S

prøv å lese hva som står da mann , jeg skriver at jeg ikke bryr meg om hva andre mener , men når de skal komme med fakta opplysninger så bør de være riktige , alt det andre våset som blir skrevet bryr jeg meg lite eller ingen ting om
 

DeletedUser

Guest
du har så langt ikke klart å bevise at faktaene han la fram var gale (du sa faktisk at du var rimelig sikker på at du hadde spioner og har derfor gitt flere beviser som bekrefter det en som benekter det), så etter din logikk burde du ikke bry deg om denne tråden o_O
 

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
du har så langt ikke klart å bevise at faktaene han la fram var gale (du sa faktisk at du var rimelig sikker på at du hadde spioner og har derfor gitt flere beviser som bekrefter det en som benekter det), så etter din logikk burde du ikke bry deg om denne tråden o_O

glem det,, og dra dit det gror slike sterke krydder (pepper), om du ikke gidder å ta til deg det jeg skriver ,så gidder vertfall ikke jeg å argumentere noe mer om det ,,,,god tur
 

DeletedUser

Guest
På den tiden da AS ikke hadde fiender så hadde jeg en liten spion, jeg var kv midt på natten noen få ganger for å sjekke forum og diplomat listen bare syyykt lang? Synd jeg ikke tok bilde av den :(
 

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
På den tiden da AS ikke hadde fiender så hadde jeg en liten spion, jeg var kv midt på natten noen få ganger for å sjekke forum og diplomat listen bare syyykt lang? Synd jeg ikke tok bilde av den :(

ja det var den , kjempelang og faktisk så var mye av det bare tull ,,fordi vi viste at vi hadde småspioner ,det fine med slike lister var at det kun er (egentlig da ) bare stammens medlemmer som skal skille mellom de forskjellige på kartet , men i og med at det er så viktig for enkelte andre stammer å kontrollere hva andre har til allianser og IAP'er så ble lista litt lengre enn hva som riktig var
 
Sist redigert:

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
ja det var den , kjempelang og faktisk så var mye av det bare tull ,,fordi vi viste at vi hadde småspioner ,det fine med slike lister var at det kun er (egentlig da ) bare stammens medlemmer som skal skille mellom de forskjellige på kartet , men i og med at det er så viktig for enkelte andre stammer å kontrollere hva andre har til allianser og IAP'er så ble lista litt lengre enn hva som riktig var

Det forrandrer jo saken, dere lagde vel ikke claimlister som ikke gjaldt også da? Liksom, bare får å narre oss "Små-spioner"
 

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Uansett , så var ikke poenget at AS var poenghorer eller at dem hadde mange IAPs, heller ikke at Elite er den blå siden.

Men at jeg ville dele mine tanker om hvordan jeg ser verden 2.

-Wemonster
 
Topp