Rød eller blå?

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Uansett , så var ikke poenget at AS var poenghorer eller at dem hadde mange IAPs, heller ikke at Elite er den blå siden.

Men at jeg ville dele mine tanker om hvordan jeg ser verden 2.

-Wemonster

men jeg synes fremdeles du kan holde tankene dine for deg selv for de her helt på jordet , og totalt meningsløse . så , vær så snill og skriv dem på et papir neste gang ,å ta dem frem dagen etterpå, å les dem høyt til deg selv , jeg vil ikke se de , langt mindre lese de
 

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vel, jeg vet ikke, det er en kjent sak at dere har hatt disse problemene alltid, hvis jeg var dere ville jeg kansje gjort det til noe å være stolt av, iallefall det med gråbyene, det er en egen spille stil, og dere er den stammen som har levd lengst og best på det... Det er ingen vits å prøve å forsvare det, 90% av alle i verden 2 kjenner AS inn og ut nå, så det er ingenting å forsvare...

Takk for at du tok deg tid å lese...

-Wemonster
 

DeletedUser

Guest
Jeg venter på motargumentet :)

Jeg stiller meg positivt til AS. Den stammen tar jo opp kampen nå, og da er det lite interessant hva de gjorde tidligere.

Synes heller de ikke har kommet så dårlig ut i krigen heller. AS er rent poengmessig ikke i nærheten av å bli tatt ut. Majoriteten av poengene de har mistet er jo pga av at to store spillere takket for seg. Ikke pga av massive angrep fra Elite, men rett og slett fordi at deres tid ikke strakk til lengre.

Så Elite bør avvente all sytingen towards AS så lenge de fremdeles lever i beste velgående.

-Rome- er et eksempel på en stamme som har tapt en del byer opp gjennom historien. Ingen tegn som tyder på at den stammen går under.
 

DeletedUser

Guest
Shanks: Jeg må spørre om du i det hele tatt leser det som blir skrevet ovenfor? Wemonster har ikke skrevet at AS sin taktikk er/har vært negativ, men at den har vært der.

I et historisk perspektiv kan jeg lett uttale meg om hvordan AS har spilt.

1. Ja, AS har adlet et ukjent antall gråbyer. Det har dog nesten alltid vært en tanke bak denne adlingen, og så lenge jeg kan huske har denne typen adling vært noe AS har blitt kritisert for. Men det er heller ingen som har kjørt over AS nettopp på grunn av denne adlingen.

2. AS prøvde på et tidspunkt å tilnærme seg andre stammers politikk med å begrense gråbyadlingen, men da var ryktet om "gråbyhorene" såpass satt at det var blitt poppis å kalle AS for gråbyhorer.

3. AS adler fortsatt gråbyer (noe forsåvidt mange gjøre), og derfor sliter de fortsatt med å bli kvitt stempelet som gråbyadlere. De har likevel en del spillere som kan bite fra seg i krig og de prøver seg. De har forsåvidt fått sine svin på skogen de også, som jeg håper de blir straffet for. Selv om spillerene og kanskje stammen vil benekte at det har skjedd (nei, det vil ikke bli videre diskutert hva det omhandler).

Dette var et pittelite forsøk på å objektivisere AS sin plass i denne verdenen. og muligens også dempe propagandaforsøkene mot Elite fra Shanks :p

-rome- har jo egentlig gjort en fantastisk innsats på denne verdenen tatt i betraktning at de siden tidenes morgen har hatt minst en av de store i mot seg til enhver tid. Metodene de har brukt og vært minst like kontroversielle som AS sine metoder, men de også lever i beste velgående og skal også ha kredit for det de har gjort/gjør.
 

DeletedUser

Guest
Jeg finner det ganske idiotisk å nevne det du hinter til uten å faktisk skrive det. Når jeg nevnte Elite's juks etc, så valgte jeg til og med å poste det selv om jeg risikerte en ban. Men å bare nevne det, for så å si at du ikke vil gå inn på det er helt bak mål.

Høres ut som en løgn som du ikke er i stand til å forsvare. Du kan gjerne sende meg en ingame mail hvor du forklarer. Er det noe sannheten i påstanden din, så skal jeg være den første til å unnskylde det jeg nå har skrevet.

Å hinte til at noen handler uten å følge de regler som foreligger, er et regelbrudd i seg selv. Sett penga dine hvor munnen din er, eller gå stille i gangene.
 
Reaksjonspoeng
3
Dere har ødelagt en ganske interesant tråd, fordi visse personer har et så gidigent behov for å pirke på alt at det bare måtte ende i flaming og krangling...

men jeg synes fremdeles du kan holde tankene dine for deg selv for de her helt på jordet , og totalt meningsløse . så , vær så snill og skriv dem på et papir neste gang ,å ta dem frem dagen etterpå, å les dem høyt til deg selv , jeg vil ikke se de , langt mindre lese de

Men det vil jeg. Og jeg regner med det var flere andre her, som også delte synet mitt, men du klarte ikke la være å pirke på noe du vet er fakta.

Meningene hans er ihvertfall ikke helt på jordet. DET VAR BARE EN LITEN SETNING. HOVEDINNHOLDET VAR NOE HELT ANNET

Du har sett deg blind på den ene setningen, og dermed har du dratt tråden langt vekk fra hovedtemaet.
Det hadde vært fint om noen kunne komme med noen kommentarer til selve innlegget, istedenfor å spamme tråden.
 

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Dere har ødelagt en ganske interesant tråd, fordi visse personer har et så gidigent behov for å pirke på alt at det bare måtte ende i flaming og krangling...



Men det vil jeg. Og jeg regner med det var flere andre her, som også delte synet mitt, men du klarte ikke la være å pirke på noe du vet er fakta.

Meningene hans er ihvertfall ikke helt på jordet. DET VAR BARE EN LITEN SETNING. HOVEDINNHOLDET VAR NOE HELT ANNET

Du har sett deg blind på den ene setningen, og dermed har du dratt tråden langt vekk fra hovedtemaet.
Det hadde vært fint om noen kunne komme med noen kommentarer til selve innlegget, istedenfor å spamme tråden.

så ta og diskuter dette PM dere i mellom da , dersom du og monsteret ikke vil ha tilbakemeldinger ,og da slipper vi andre å ta del i deres innsnevrede tankegang ,
takk for meg all over
 

DeletedUser

Guest
Jeg finner det ganske idiotisk å nevne det du hinter til uten å faktisk skrive det. Når jeg nevnte Elite's juks etc, så valgte jeg til og med å poste det selv om jeg risikerte en ban. Men å bare nevne det, for så å si at du ikke vil gå inn på det er helt bak mål.

Høres ut som en løgn som du ikke er i stand til å forsvare. Du kan gjerne sende meg en ingame mail hvor du forklarer. Er det noe sannheten i påstanden din, så skal jeg være den første til å unnskylde det jeg nå har skrevet.

Å hinte til at noen handler uten å følge de regler som foreligger, er et regelbrudd i seg selv. Sett penga dine hvor munnen din er, eller gå stille i gangene.

Som du sikkert vet Shanks så har jeg ikke lov å kommentere mens prosessen med å undersøke påstandene gjennomgås. Og i motsetning til deg ønsker jeg ikke å pådra meg noe ban per dags dato. Det får jeg heller prøve på en annen gang, hvis de da ikke skal banne meg for å hinte til at noen fortjener en ban for noe jeg selv har sendt inn ticket mot dem på.

Skal forklare hva det gjelder når etterforskningen er avsluttet og evt ban er utmålt.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Må si jeg støtter Forskning, regner vel med at denne tråden blir stengt for offtopic og tullball.
 

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Wemonster Goes Bold


så ta og diskuter dette PM dere i mellom da , dersom du og monsteret ikke vil ha tilbakemeldinger ,og da slipper vi andre å ta del i deres innsnevrede tankegang ,
takk for meg all over

Jeg blir nesten flau over å lese det, hvor gammel er du forresten?

Mener du at hvis noen plasserer en tråd på Forumet, så kan hvem som helst spore av, å få tråden stengt med unskyldningen "Snakk på PM".
Det er latterlig.


Spiralis skrev:
Shanks: Jeg må spørre om du i det hele tatt leser det som blir skrevet ovenfor? Wemonster har ikke skrevet at AS sin taktikk er/har vært negativ, men at den har vært der.
Nettop, jeg nevnte bare at AS var en av de få store stammene som var midt imellom

I et historisk perspektiv kan jeg lett uttale meg om hvordan AS har spilt.

1. Ja, AS har adlet et ukjent antall gråbyer. Det har dog nesten alltid vært en tanke bak denne adlingen, og så lenge jeg kan huske har denne typen adling vært noe AS har blitt kritisert for. Men det er heller ingen som har kjørt over AS nettopp på grunn av denne adlingen.
Akkuratt!, jeg sa ikke at det var negativt, jeg har til og med nevnt at Soppyknight kan prøve å vri det til noe positivt...

2. AS prøvde på et tidspunkt å tilnærme seg andre stammers politikk med å begrense gråbyadlingen, men da var ryktet om "gråbyhorene" såpass satt at det var blitt poppis å kalle AS for gråbyhorer.

3. AS adler fortsatt gråbyer (noe forsåvidt mange gjøre), og derfor sliter de fortsatt med å bli kvitt stempelet som gråbyadlere. De har likevel en del spillere som kan bite fra seg i krig og de prøver seg. De har forsåvidt fått sine svin på skogen de også, som jeg håper de blir straffet for. Selv om spillerene og kanskje stammen vil benekte at det har skjedd (nei, det vil ikke bli videre diskutert hva det omhandler).

Dette var et pittelite forsøk på å objektivisere AS sin plass i denne verdenen. og muligens også dempe propagandaforsøkene mot Elite fra Shanks

-rome- har jo egentlig gjort en fantastisk innsats på denne verdenen tatt i betraktning at de siden tidenes morgen har hatt minst en av de store i mot seg til enhver tid. Metodene de har brukt og vært minst like kontroversielle som AS sine metoder, men de også lever i beste velgående og skal også ha kredit for det de har gjort/gjør.
-Rome- er en av de stammene jeg har mest respekt for, de er noen av de sleipeste å glatteste ålene i verden 2, utrolig dyktige, de har på et tidspunkt hatt bortimot HELE Den "blå" siden mot seg...

Shanks82 skrev:
Jeg stiller meg positivt til AS. Den stammen tar jo opp kampen nå, og da er det lite interessant hva de gjorde tidligere.

Synes heller de ikke har kommet så dårlig ut i krigen heller. AS er rent poengmessig ikke i nærheten av å bli tatt ut. Majoriteten av poengene de har mistet er jo pga av at to store spillere takket for seg. Ikke pga av massive angrep fra Elite, men rett og slett fordi at deres tid ikke strakk til lengre.

Så Elite bør avvente all sytingen towards AS så lenge de fremdeles lever i beste velgående.
Jeg spiller ikke engang i Verden 2, og jeg snakker overhode ikke for eller mot Elite, jeg snakker heller ikke for eller mot AS , men blir litt provosert da Soppyknight kommer med slike idiotiske innspill... Selv har jeg nevnt Soppyknight som en god leder og spiller, men jeg mister litt av den troen når jeg leser her...

-Rome- er et eksempel på en stamme som har tapt en del byer opp gjennom historien. Ingen tegn som tyder på at den stammen går under.

-Wemonster
 

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
nemlig og i og med at du ikke spiller på V2 mener jeg at da trenger du ikke sitte her og synse , dine meninger er tydelig basert på innlegg skrevet her på forumet , og når dreiningen av innleggene her i stor grad har vær negative i forhold til AS og hvordan de ""liksom"" har spilt og forsøplet server 2 , så synes jeg du kan la dette med dine tanker ligge ,,, det er helt klart at den dominerende delen av innleggene her på forumet er det forvrengte bildet av AS som Elite ønsker å fremstille ,, både for å overbevise seg selv og aller helst andre , og dersom du skal lage synsing ut av dette så blir det jo på helt feil grunnlag , så av den grunn mente jeg at du og forskningsprosjekt kan fortsette deres tankespill om server 2 og AS i PM med hverandre så slipper jeg og flere med å ta del i disse , og det har da vel ingen ting med alder å gjøre , det er jo totalt usaklig
 
Reaksjonspoeng
3
nemlig og i og med at du ikke spiller på V2 mener jeg at da trenger du ikke sitte her og synse , dine meninger er tydelig basert på innlegg skrevet her på forumet , og når dreiningen av innleggene her i stor grad har vær negative i forhold til AS og hvordan de ""liksom"" har spilt og forsøplet server 2 , så synes jeg du kan la dette med dine tanker ligge ,,, det er helt klart at den dominerende delen av innleggene her på forumet er det forvrengte bildet av AS som Elite ønsker å fremstille ,, både for å overbevise seg selv og aller helst andre , og dersom du skal lage synsing ut av dette så blir det jo på helt feil grunnlag , så av den grunn mente jeg at du og forskningsprosjekt kan fortsette deres tankespill om server 2 og AS i PM med hverandre så slipper jeg og flere med å ta del i disse , og det har da vel ingen ting med alder å gjøre , det er jo totalt usaklig

En gang til:

Dette er ikke en topic om AS, men om de to sidene og hvordan v2 har utviklet seg til å bli en tosidet krig.
 

DeletedUser

Guest
Hør på forskningsprosjekt 001 nå. Se om dere klarer å diskutere om det som står i første post ;)
 

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jepp, gidder ikke svare på SOppyknight mer...

Siste komentar, Jeg var leder i Domini for ikke lenge siden, det var jeg som sendte 2-3 spioner inn i DIN stamme, Done ;)

-Wemonster

Takk Antonine og Forskningsprosjekt!
 

DeletedUser

Guest
Det er Elite i blått. Rød er "De andre"

På Den rød siden finner vi spesielt AriCa, og nå Elite.

Her er utdrag fra første post og jeg tror trådstarter mener AS der hvor han har skrevet Elite for siste gang. Dessuten er det fullt forståelig at soppyknight kommer på banen for å forsvare en del av de påstander som foreligger angående AS. At de av dere som faktisk tar opp dette med AS blir overrasket over å havne i en diskusjon med soppyknight er jo helt utrolig.

Dere vet da hvordan dere skal få meg til å skrive side opp og side ned i dette forumet? Det er bare å nevne en av mange løgner angående AriCa;-)

Så på bakgrunn av det som står i trådstarters første innlegg og det som står i overskriften så er vel ikke denne tråden fullstendig ute av topic? Dessuten går samtlige tråder mer eller mindre ut av topic etter en stund. Jeg mener dere heller bør søke etter den som først får denne tråden off topic. Det er synderen, ikke soppyknight.
 

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
antonine
''
er det ikke det som skjer her da , det starter med at en uvitende ikkespillende knekt sitter og strør om seg med tomme meninger basert på usaklige rykter spredt utover av noen som ønsker å drive psykisk krigføring på TW forumet og som får full støtte av........... .det tør jeg ikke skrive for da blir jeg stengt ute i nye 2 uker , men det er det dette handler om og jeg er ikke OT på dette , jeg vil tilbakevise de tomme utsagna som kommer fra tastaturet til Wemonster og om jeg ikke får lov til det så vil jeg vite hvorfor

********************************************************************************************************
Takk for støtta Shanks82

jeg blir så fryktelig engasjert av og til , men jeg er egentlig den mest fredfulle personen her i TW , synd at det kommer så dårlig frem :eek:)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Noen har tydeligvis misforstått min jobb her.

1. Jeg spiller ikke V2, V3 eller V4.
2. jeg støtter ikke noen om noen saker her på forumet.
3. Skriv i vei det dere vil, men dette skal ikke være en tråd der det er krangling om en spesiell stamme, for det er ikke akkurat det det handler om her, (rett meg om jeg tar helt feil)

Mvh
Antonine
 

DeletedUser

Guest
tenk deg at du var i stammen vår antonnie: noen står og juger og settter ut rykter om stammen. hadde du bare sittet å sett på?
 
Topp