Rate en spiller!

DeletedUser

Guest
McBitch

Poeng: 34.607 poeng, 2 plass på v9 det :O 10/10
OD: fin oda, men lav odd. Er vel sånn det skal være? :p 8/10
Rykte: alle på .no bør ha hørt om McBitch 10/10
Stamme: Forte <3 trenger jeg å si mer :rolleyes: 10/10
Farmet: Vet at McB farmer mye. Men ingen dagens plyndrer (med mindre dere har skjult dem) 9/10

Totalt: 47/50
 

DeletedUser

Guest
WeAreNoob

Poeng: 18,154 Rank 15 ganske bra , 9/10
OD: Bra 9/10
Rykte: Ehmm ve ikke hvem du er Men sikkert mange som vett 7/10
Stamme: Forte , Ser ut som en grei stamme som blir ledet bra. 10/10
Farmet: Ingend dagens raner men ikke rart, Men er sikkert bra farming 9/10


Totalt: 44
 

skillance

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Maniac-Kråka :

Poeng: vel 17.758 og rank 18, gir deg 8/10 der fordi du ekke på topp 10 og vel byene du har fått hakke du akkurat slitt så veldig for så:)

OD: Rundt 8 k med ODA, rundt 4 k ODD ... og total på 11.856 og rank 193... aka lite fordi du endten får byer gratis, andre nuker for deg eller det er lite i:) så 6/10.

Rykte: Aldri hørt om deg for å være erlig før denne verdenen.... så 5/10

Stamme: IP er jo som ein stamme med mange gode individer, selv om dem fleste av dem nok tenker mere på seg selv i det store bilde:) så 9/10.

Farming: Hakke noko å klage på her, mange dagens plyndrer så 10/10

Totalt: 38/50
 

DeletedUser

Guest
Ikke rart jeg ikke får OD-A når Folk i Divine ikke gir mostand.

Btw du skrev feil rank i går hadde rank 16 går opp nå straks.
 

DeletedUser

Guest
Rater skillance eg da :)


Poeng: 22.321 og rank 9, her fortjener du en 9'er.

OD: 75 k od-t med 73k od-a, det viser at han ikke blir så ofte angrepet. 8

rykte: Har desverre ikke hørt så mye om deg, fake nick kansje? 8

stamme: Divine, ligger på rank 5 nå, og sliter med at folk går over til IP. Håper dere får fortsettet. 7

farmet: over 1k runs, og over 1 mill farmet. Ingen plyndrer eller raner medaljer, 7'er her.

totalt: 39/50



Mitt nick er da McBitch for de som ikke viste det.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Mcbitch da som alltid rater :p

Poeng: 36.758. 7 dager siden siste adling, vil nok vokse en del snart. 10/10

ODA/OD: 81k, har massevis av tropper og ser ut til å ha fin kontroll. Bruker ikke tropper unødvendig. Må gi 10/10 her og.

Rykte: McBitch og Sindick er vel kjente, mens sistemann ikke er så kjent, litt negativt har kommet fra noen av dere. 8/10

Stamme: Forte, sommerferien er over. Vil stige med over 100.000 poeng de neste 3 dagene vil jeg tro. Den kommende dominerende stammen. 10/10

Farming: Sommerferien er over der ja, og å kontakte Jonas i private stunder pga. ingen farming sier alt :p 10/10

Tot: 48/50, imponerende :cool:

Fan nr. 1 av sylphida
 

DeletedUser

Guest
Fan nr. 1 av Sylphida

Poeng: 21.248. Rangering 9. 9/10

OD: ODA 106.944 - ODD 5.999. 10/10

Rykte: Hvem har da ikke hørt om Zippy? :p 10/10

Stamme: DN, ligger på rank 3. Ikke verst ville jeg sagt, men kunne vel tatt igjen de to øvrige stammene? 8/10

Farming: Alt er visst skjult, men hvis jeg ikke tar feil har du de fleste medaljene, samt dagens plyndrer/farmer. 9/10

Total: 46/50 :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Afro fail


Poeng: 2 997. Rank 206. 4/10

OD: 3.189 (490.) lite od, sparer på troppene? 5/10

Rykte: Bare sett deg litt på forumet, fake nick? 5/10

Stamme: pshycko ligger på rank 6, mistet endel medlemmer til en utbryterstamme for litt siden. 6/10

Farming: Alt er skjult, men tror ikke det er alt for mye farming bak denne kontoen? 4/10

Total: 24/50
 

DeletedUser

Guest
Guttaboys

Poeng: 213. Rank 1240. Nettopp starta? 2/10

OD: 0 Sorry 0/10

Rykte: Du er vell godt kjent på forumet?:p 9/10

Stamme: Liker egentlig ikke 40 familiestammer, men dette er en verden med max 20stk, + så ett par "kjentfolk" i stammen 7/10

Farming: ???? 1/10

Total: 19/50


J4n H3163 Mathisen
 

DeletedUser

Guest
J4n H3163 Mathisen


Poeng: 873, rank 596, du har spilt i litt over 4 uker, så eg syntes desverre ikke dette imponerte meg noe serlig :S spessielt ikke med tanken på at det er mere farms ute nå, enn da vi begynte. 3

OD: 1,325 od-a viser at han har drept noen tropper iværtfall :) 4

Rykte: fifa, man som har hørt om denne karen: 8

stamme: rank 28 forløbig, ser fram til at dere skal vokse litt mere framover, 6

farming: 100 byer og 10k ress, er en 5'er dette.

totalt: 21/50 midt på tre'et



mitt nick er McBitch
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
McBitch

Poeng 9 - Andreplass, men forsatt ganske langt bak førsteplassen. Ligger likevel veldig godt an og har fått en knallstart på v9.

OD 9 - Ikke at jeg synes OD er så vanvittig så tidlig personlig, men rank 7 på ODA-lista er bra nok det.

Rykte 10 - Tre flinke folk.

Stamme 9 - Virker som at Forte har noe godt på gang og er per dags dato klart størst på v9.

Farming 10 - Vil tro det har vært bra med farming her..

47/50
 

Lettnavn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Balle Klorin

Poeng 3 - Ikke alle startet like tidlig i denne verdenen, og det går da litt tregere frem. Du er ihvertfall snart klar til å adle deg videre

OD 2 - Ikke mye å gjøre med dette. Enten blir du angrepet eller så angriper du andre. Alt kommer ann på om du kjører offensivt eller ikke, så ja.

Rykte 8 - I mine øyne, og ut ifra det jeg har opplevd, er han en meget god spiller. Ingen anelse om hva andre har hørt/vet om.

Stamme 6 - FoR -> En liten stamme med en gjeng som har samlet seg fra tidligere verdener. Koselig folk. Ingen stor poengsum, men grunnet koseligheten fra folka blir det høyere vote.

Farming 5 - Farma mellom 10 000 og 1 mill. Vanskelig å si nøyaktig, så du havner midt på treet. :)


Hvorfor ikke rate en liten spiller som meg? Anyone?
 

DeletedUser

Guest
Lettnavn:

Poeng 3 - du ligger på en 169 plass med 3K og en by.

OD 3 - 342 totalt. Sparing av tropper, eller kjører man deff? vanskelig å sii...

Rykte 1 - Aldri hørt om deg desverre.

Stamme 2 - WoR a- Altså akademi stammen til Wor.

Farming 10 - bra med farming!:) over 1 mill farma.

19/50

Dutroux
 
Topp