Rate spilleren over

DeletedUser

Guest
Noen som har lyst og Rate meg ?

-Ekans

Poeng: Tar det rolig i bunnen av Topp 20 7/10

ODA: Høyere på ODA ranking enn på poeng ranking, som er greit nok, men fortsatt ikke bikka en mio.. 7/10

Rykte: Hørt lite om deg, men jeg har hørt lite om de fleste da.. :D 2/10

Plassering på kartet: Ligger å koser seg nærme almighty.. hvordan skal dette gå etterhvert da 5/10

Stamme: Brukbar stamme ja.. :) 7/10
 

DeletedUser

Guest
Ny på verdenen så har ikke så ekstremt mye peiling så får se hvordan det går ;)


Poeng: 8/10, Kunne hatt mer poeng hadde du ikke mistet byer. Men det skal sies at du er god nok å readle ;)


ODA: 10/10 - 7. Plass ODA, 11. plass ingame. Vil si det er en relativ god prestasjon.

Rykte: Aner ikke hvem du er, er ikke så mange jeg aner hvem er nå da så ratingen teller vel ikke - 1/10

Plassering på kartet: Ligger i utkanten av AREA "sitt" området, 5/10.

Stamme: AREA - 10/10, ligger tross alt på rank nr1 ser ut som en god stamme.
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
King of the rim

Poeng:
7/10 275.963p
Har havnet litt på etterskudd med tanke på de raskeste adlerne, men har kommet greit i gang, samtidig kan utviklingen ha med at det ikke er så alt for mange spillere å ta av.

ODa:
7/10
1,23 Mio.
Ikke det helt store, tilsvarer nesten poengrangeringen. Kunne nok vært mer aggressiv.

Plassering på kartet:
7/10
Byene er ganske spredd, men samtidig betyr det at det er noe å jobbe med. Det er kommet til en tid hvor Almighty er nærmeste nabo, og det sier seg selv at det ikke vil gå med mindre hele stammen samarbeider.

Stamme:
ACB 9/10
Godt samhold, god stamme med samlet cluster.

Rykte v10: 9 / 10
God lagspiller etter det jeg har fått forståelse av.

Totalt:
39/50

Uff, da har jeg gjort mitt for å få gang i tråden igjen :)
 

DeletedUser

Guest
er bare å rate han som sist ratet, så blir du selv ratet.
Sånn er reglene :)
Du skal da rate Munch :)
 

DeletedUser

Guest
Okei, da får jeg bare rate Munchlaxxxx ifra det jeg vet om han :)

Poeng:
9/10 612,256:
Det er vel en grei poengsum å legge frem det. Har dalt litt nedover de siste dagene, men sånt går det alltids an å rette på. En jevn god utvikling den siste måneden.

ODa:
9/10 2,781,825:
Den holder ranken fint, er en del lavere enn ODDen, men den er jo igjen meget høy. Du har nok clearet ut temmelig mange AREA byer skal mon tro :).

Plassering på kartet:
7/10:
Meget sårbar imot AREA, men også en taktisk god plassering i forhold til de når du angriper. Har masse rom å vokse på, og er ikke låst inn av egne stamme medlemmer. Er litt stor strekk i clusteret, ville ha dratt større fordel hvis det hadde vært mer formet som en ball.

Stamme:
9/10 P0k3:
Flotters stamme det, mange talentfulle folk. Kjemper imot AREA, noe som jeg heller egentlig ikke har noe imot. Ligger på 2. plass. Vil også være den 2. siste stammen som overlever ;).

Rykte:
?/10
Kan ikke uttale meg så alt for mye her. Men fra hva jeg har sett og hørt, så er du visst en hyggelig person. Lett å ha med å gjøre og saklig argumentasjon.

35/40, 87,5%
En av de bedre spillerene på TW, slike spillere vil jeg se flere av :)


Nå skulle det vel være mulig å bli ratet selv? :)
 

DeletedUser

Guest
Poeng:
3/10 337.540:
Er egentlig ikke så mye. Men har endel bra bygde byer. Ligger rank 29 ganske høyt i forhold til poengsum

ODa:
4/10 914.588:
Ikke så verst ODa i forhold til poengsum, tuder på at det ikke er gratisbyer som blir tatt :)

Plassering på kartet:
3/10:
Du er veldig sårbar mot AREA da :p men så ligger du ganske nært rimmen og kan vel kanskje søke litt ly der.

Stamme:
6/10 TE:
Rank 3 stammen som ligger å lurer i nord, kan vell gjøre mye bra om dere holder aktiviteten oppe ;)

Rykte:
?/10
Kan ikkje uttale meg så alt for mye her. Men fra hva jeg har sett og hørt, så er du visst en hyggelig person.

16/40


/ TheMrSondre aka Invicta
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Er litt stor strekk i clusteret, ville ha dratt større fordel hvis det hadde vært mer formet som en ball.

Nå har det seg slik at det var eneste alternativ for å gi AREA motstand. Min plassering eier :cool: (byene mine tar form som Norge, ikke det at jeg er nasjonalist)
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
/ TheMrSondre aka Invicta er vel flere av dere

Poeng:
10/10
Er egentlig ikke så mye. Men mest i v10

ODa:
9/10
Ikke så verst ODa, nest mest i v10. lav odd så regner med at dere har avtaler og eller møter lite motstand i k45 og omegn.

Plassering på kartet:
9/10: Tja kunne vært farlig plassering, men blir hjulpet av konflikter rundt om, fredsavtaler? og noen ( iap/stammer)i k45?? Også fått rekrutert ett par store spillere som hoppet over og dekker ryggen i nord/øst i k45.

Stamme:
6/10 AREA:


Rykte:
8/10
Tja de som kan si mye om det er vel i flertall rimmet?
Ellers min erfaring, så er da en eller flere der litt vel kjekkaser.
Men er man høyt oppe kan man vel tillate seg å "hovere" litt

42/50
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Poeng
283k poeng, rank 37. Er ikke så langt bak, men alikevel så er det en god vei igjen til toppen. Jobber hardt, og må da nesten bli belønnet for det hehe.. 7/10

ODA
Rank 34 som angriper. Ikke fullt så imponerendes, men er ganske mye for en konto med bare 283k poeng.. 6/10

Stamme
Hinsides har det vanskelig for tiden, da TWstats viser til mange bytap. 5/10

Rykte
Kjenner da til deg fra V2 :). 8/10

Plassering på kartet
Grei possisjon mtp krigen.. Spørsmålet er om han klarer å utnytte dette, eller om han blir spist. 9/10

Totalt
35/50

Oh, jeg er på LuriFAXXX..
 

DeletedUser

Guest
Du må rate noen selv for å bli ratet.

Lurifaxx:

Poeng: Lå enda bedre an med poengene før, men det er jo ikke rart at det har sunket litt pga. sterkt press fra pok3 og innelukking 10/10

ODA: Brukbar ODA det her ja, men med 0,21mio til hadde jeg blitt mer stolt 9/10

Plassering: Front mot pok3, og innelukka, men siden du liker litt action kenn er vel det bare bra :D Innesperringa er ikke like positivt, men har potensiale til å vokse på pok3 byer, bare at det går saktere enn folk som kan kose seg med JFF byer :( 6/10

Stamme: Elendig stamme, fysj! 0/10

Rykte: to kjekke karer det her 10/10

35/50
 
Topp