Rate spilleren over

DeletedUser

Guest
Cujos
Poeng: 771.836
Rangering: 5
Beseirede motstandere: 4.768.255 (6.)
Stamme: AREA


Poeng:
9/10. Du ligger på 5 plass med 770 poeng, men når man ser ka du har adlet, så er det ganske forståelig ettersom du bare tar enkle byer omtrent :p

OD:
9/10 OD: 4.7 mio OD-T (6 plass) med 3,6 mio OD-a. viser at d biter fra deg, og at du har hatt noen få angrep på deg.

RYKTE:
5/10 Sorry, har aldrig hørt om deg før, og du oppfører deg ganske tøff i kjeften på forumet :) skal bli artig og krige mot deg senere, og få se ka du kan gjøre ;)

plasering:
6/10 ligger stort sett safe inni AREA land, men har noen få front byer med oss i P0k3. Dette er slikt jeg ikke liker og spille, så du får liten rating her av meg, ettersom jeg liker best å være 70% front og 30% middel safe byer. (ikke ta dette personelig)

Stamme:
9/10 AREA er klart en av de beste stammene på v10, men de har ikke vist seg noe annet til nå, enn at de klarer til å adle små spillere og barb byer. Dere ligger forløbig på rank 1 på alt BORSETT fra krigs statsene. Skal bli artig og krige mot dere videre, så måtte bare den beste vinne:)


totalt: 38/50.



nick - Poochyena også kalt for Gale Sindick.
 

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
poochyena
Poeng: 148.624
Rangering: 62
Beseirede motstandere: 1.594.986 (56.)
Stamme: P0k3

Poeng: Du har ikke så mye men du fikk en vanskelig start siden du startet et stykke unna stammen (6/10)

OD: 1,5 mil. det er bra iforhold til poeng, så (7/10)

Rykte: Har hørt mye om deg men aldri spilt med deg før nå, men du er en meget god spiller har jeg hørt, og du har vist det til tider også! (9/10)

Plassering: Blitt inne stengt litt, men det er ikke langt unna AREA så den er ganske fin for deg :D (7/10)

Stamme: P0k3, kjempe stamme mener jeg selv, og det er bra samhold! Får det du trenger der! det er vel den stammen som iser seg best frem i krig , og har landsbyhorhold 4,6 som er NICE! (10/10) :D

Totalt: 39/50 tror jeg :p

Elvis aron her! :D
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Elvis Aron
Poeng: 227.807
Rangering: 46
Beseirede motstandere: 2.564.585 (35.)
Stamme: P0k3

Poeng: Ganske lite poeng, men veksten påvirkes nok av litt innesperring. 7/10

OD: Bedre enn poengene, er med i kampen 8/10

Plassering: Ligger i P0k3-land, god beskyttelse, men samtidig ikke det største vekstpotensialet. 7/10

Stamme: Fin stamme 10/10

Totalt: 32/40
 

DeletedUser

Guest
Munchlaxxxx

Poeng: 791.265
Rangering: 6
Beseirede motstandere: 9.173.361 (3.)

Poeng: Veldig bra. Kontoen er nesten 100% front og har masse fint AREA blod å adle av. Noe av det lureste P0k3 har gjort er å hente ham her inn. Sett på makan for en spiller. Jeg er streng, og selv om du gjør en kjempejobb så får du bare 9/10 :)
Minuset? Veeeel, det er jo alltid bare en førsteplass i spill, og den har du desverre ikke ennå, men snart!

OD: Top 3. Kjempe bra dette også. Får 9/10 her også IOM at det bare er en 1 plass. Og den tar du nok til påske! :p

Rykte: Har ikke hørt om deg før nå. Aldri. Så litt minus der. Men du har vist deg så bra på v10 at jeg ikke kan gi deg dårligere enn 8 her.

Plassering: Fantastisk å se ham lykkes i plasseringen sin, som i hovedgrunne r veldig vanskelig. Gjør dette på fantastisk vis. Klar 10'er!

Stamme: Hehe, fortsatt bare 1 nr 1. Men den er så godt som vår. Dette blir et untak. 10/10

Totalt: 46/50

:eek: !
 
Sist redigert av en moderator:

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Magmar

Poeng: 768.481
Rangering: 11
Beseirede motstandere: 3.816.182 (21.)

Poeng: Veldig bra. Han spiser seg tjukk foritda og er vell ikke lenge før det brakker løs på area nå. 9/10

OD: kan jo greie bedre, men kjenner jeg han rett har han mange nukes i lur. 8/10

Rykte: Enn fantastisk spiller som er verdt og bli kjent med. må gi enn 10/10

Plassering: Er i klustert i p0k3 og sammarbeide mye med suprem, stakkars naboer sier jeg. 10/10

Stamme: Hehe, fortsatt bare 1 nr 1. Men den er så godt som vår. Dette blir et untak. 10/10

Totalt: sorry blir for vanskelig og regne ut men som ca 48/50
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Do you
Poeng: 112.914
Rangering: 77
Beseirede motstandere: 731.790 (118.)
Stamme: P0k3

Poeng: Ikke stort med poeng 5/10

OD: Dårligere enn poengene, kjemper ikke så mye kan det se ut som. 5/10

Rykte: Hyggelig(e) spiller(e) som bidrar. 8/10

Plassering: Grei plassering mot rimmen med en del muligheter, og ligger med litt avstand fra stammen. 8/10

Stamme: 9/10

Totalt: 35/50
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Munchlaxxxx
Poeng: 944.157
Rangering: 6
Beseirede motstandere: 12.709.345 (2.)

Poeng: Relativt høyt oppe, men fremdeles mye og gå frem til rank 1. Still, høy rank bør belønnes. 9/10

OD: Har en veldig bra OD, både offansivt og deffansivt. Siden du gjør det så bra krigsmessig, så gir jeg deg 10/10

Rykte: Har ikke hørt så mye om deg, og har ikke engasjert meg i og finne ut hvem som faktisk spiller der. 6/10

Plassering: Relativt grei, har enorme ekspansjonsmuligheter siden han ligger så og si i AREA land. 10/10

Stamme: P0k3, stamme nr.2. Dessverre så scorer AREA høyere på alt, så det blir nok bare 9/10 her :)


Totalt;

44/50



______
Jeg spiller på LuriFAXXX..
 

DeletedUser

Guest
LuriFAXXX
Poeng: 1.035.072
Rangering: 3
Beseirede motstandere: 11.411.269 (3.)
Stamme: AREA


Poeng: du har mye poeng, men omtrent 50 % av dem har kommet av gråbyer. så du får bare 8/10 her, for en ufortjent plass.

OD: rank 5 i OD-a og rank 3 i OD-d, du har vist at du klarer og få stacker av stammen din, og du har vist du klarer og stacke byer, men ikke noe mere. 8/10

Rykte: De fleste har vel hørt om Kenneth. Men, det jeg kommer til å trekke deg ned på, er at du oppfører deg rett og slett som en paranoid tulling. Greit nok, du er garantert en god spiller som er aktiv. Men for meg har du ikke vist noe serlig. 8/10

plasering: Du har en fantastisk plassering, med en passe stor front, og samtidig endel safe byer. 9/10.

Stamme: AREA, ligger på topp, men har ikke fortjent til å ligge der. De er for det meste oppskrytt, og tror poeng er det eneste som teller på denne serveren. Det har dem også vist mot oss P0k3, noe som kom inn som ett sjokk for dem, da noen av medlemmene fant ut at det er noe annet enn poeng som gjelder. Takket være noen spillere her i denne stammen, holder den seg oppe, og disse spillerene er noen flinke spillere, selv om jeg gjerne ikke like alle. 9/10


totalt: 44/50



mitt nick er da Poochyena..
 

DeletedUser

Guest
poochyena
Poeng: 274.316
Rangering: 47
Beseirede motstandere: 2.884.461 (37.)
Stamme: P0k3





Poeng: Har ikke så alt for mye poeng, muligens pga. innesperring? 6/10

OD: OD ranken er i hvertfall høyere sammenlignet med poengranken, så det blir 7/10

Rykte: Hadde ikke hørt om deg før v10, og kan ikke si jeg har hørt noe særlig om deg nå heller :p 4/10

Stamme: Meget god stamme, gruser oss i krigstatistikker (så langt) 9/10

Plassering: Ligger i et trangt område hvor eneste valgene er gråbyadling, eller å sende noen lange tog å satse på å få seg en area by, nesten bare safebyer. 5/10



31/50
 

DeletedUser

Guest
poochyena
Poeng: 274.316
Rangering: 47
Beseirede motstandere: 2.884.461 (37.)
Stamme: P0k3





Poeng: Har ikke så alt for mye poeng, muligens pga. innesperring? 6/10

OD: OD ranken er i hvertfall høyere sammenlignet med poengranken, så det blir 7/10

Rykte: Hadde ikke hørt om deg før v10, og kan ikke si jeg har hørt noe særlig om deg nå heller :p 4/10

Stamme: Meget god stamme, gruser oss i krigstatistikker (så langt) 9/10

Plassering: Ligger i et trangt område hvor eneste valgene er gråbyadling, eller å sende noen lange tog å satse på å få seg en area by, nesten bare safebyer. 5/10



31/50


gale sindick får adlet byer uansett kor dem er :)
 

DeletedUser

Guest
Tja, det er jo bra for deg, noen eksempler på dette? ser ut som det går litt sakte... :)

da ser du tydeligvis ganske dorligt. for viss du mener jeg har vokst sakte i det siste er det noe i veien med synet ditt :)
 

DeletedUser

Guest
da ser du tydeligvis ganske dorligt. for viss du mener jeg har vokst sakte i det siste er det noe i veien med synet ditt :)

Tja, sorry for at jeg ikke sjekka tw-stats, serverne var nede der skjønner du. ;)

Helt grei vekst i det siste, det skal du ha, men har gått litt sakte før det? :p
 

DeletedUser

Guest
Tja, sorry for at jeg ikke sjekka tw-stats, serverne var nede der skjønner du. ;)

Helt grei vekst i det siste, det skal du ha, men har gått litt sakte før det? :p

joda, spørs helt på kordan motivasjonen min er :)

er den god, stopper ingen meg, er den dorlig er jeg en pudding ;)
 
Topp