Rate Spilleren Over

DeletedUser

Guest
3nsion
Poeng:838
Rangering:66
Beseirede motstandere: 41 (503.)
Stamme:Cyan

Poeng (7/10) Du har en del poeng, men har også en del opp til topps.

OD(2/10) Nesten nada, litt ODA.

Posisjon (6/10) Ganske langt ut mot rimen, ser ut til at du kan få farmet godt der. På den andre siden ligger du litt utenfor resten av stammen.

Stamme (6/10) Cyan, 50 av maks 50 medlemmer, har dere kontroll på rekrutteringen deres..? Ser noen nicks jeg har sett før, men vet ikke så mye om noen av dere. Usikker på denne stammens fremtid, men om dere har kontroll i rekkene deres og gjør noen gode diplomatiske valg, kan det vel holde en stund..(?)

Rykte (1/10) Aldri hørt om deg, kaaaaanskje sett deg ett par ganger på forum!


Farming (7/10) Plyndret over 1000 ganger noe som er bra! Ser selvfølgelig ikke hvor mye mere enn 10K du har farmet, men tipper du har hanket inn en del!

Total (29/60)


Chewbacca
 

Zaivo

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Chewbacca
Poeng: 842
Rangering: 67
Beseirede motstandere: 352 (202.)
Stamme: NAV

Poeng: 6/10 ett stykke bak, men ikke håpløst i det hele tatt

OD: 5/10 nesten ingenting, positivt eller negativt?

Posisjon: 6/10 ganske alene, men kanskje ikke like ivrig offer, men da lengre for adels å reise

Stamme: 7/10 litt mye massrekkrutering i NAV

Rykte: 0/10 aldri hørt om

Farming: 6/10 ikke 1000byer noe som ikke er nødvendig, men har inget bevis da

Totalt: 30/60 på vippen av mye, og skaffe deg bedre rykte :p
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Veldig flott at du ratet så flittigt Zaivo, men når du gjør det så ofte, blir jo halvdelen av alle rates om deg.......neppe interessant i lengden.....
 

Zaivo

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Veldig flott at du ratet så flittigt Zaivo, men når du gjør det så ofte, blir jo halvdelen av alle rates om deg.......neppe interessant i lengden.....

så lenge jeg ikke rater den samme om og om igjen burde ikke det være tt problem, men holde liv i tråden
 

DeletedUser

Guest
Gertpe

Poeng (2/10) - Ingen gjev plassering, men er vell på mange mulige måter bedre enn det som kunne vert. Og med nærmere 2000 spillere på denne verdenene gir jeg ham en midt på treet.

OD(0/10) - Trenger vell ingen kommentar her.

Posisjon (3/10) - Ligger ikke spesielt godt til mtp farming. Har 3 andre storspillere som nærmeste nabo, med kun rett over halvparten så mange poeng som den dårligste av dem.

Stamme (7/10) NAV har jo vist seg å være en masserekruterings-stamme med ett par gode spillere, har vell kanskje litt potensial om de bytter ut noen medlemmer.

Rykte (0/10) - Aldri hørt om deg

Rank (?/10) 318.plass.

Farming (?/10) Skjulte medaljer så kan ikke akkurat si noe på dette.

Total (11/60) Ser ikke ut til å være så stor trussel for noen, og kommer vell mest sannsynlig til å bli adlet av en av de nærme stor-spillerne med tiden. Kos deg mens du kan.
 

DeletedUser

Guest
huff, jeg ler, sir.pete...(?)
 
Sist redigert av en moderator:

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
sir.pete

poeng (7/10) 1616 poeng og 12 plass er ikke værst men endå er verden ung så mye kan skje :)

OD (6/10) 1189 i ODA intar du en fin 44 plass er ikke dårlig men dog ikke bra heller.

posisjon (8/10) veldig fin posisjon på midten med god mulighet til utviding

stamme (8/10) kansje den beste stammen ilag med SMACK og WInc ;)

rykte (3/10) har desverre aldri hørt om deg :/

rank (8/10) rank 12 er som sakt ikke så dårlig men kan du forsatt henge med i svingen??

farming (7/10) ser ut som du har farma litt men hvor mye??

totalt 47 av 60 poeng

ikke det værste du kunne ha fått dog har du ingen 10'ere
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Brødrene Wright:

Poeng: (8/10) 1.508 p og rank 8 er greit nok det. Men rimelig sikker på at de vil falle når PP-bruk ikke har så mye å si lenger.

OD: (10/10) De er i hvertfall smarte, prøver ikke å miste tropper som man kan farme med, har beseiret 3 stk. og det er noe man får av å miste tropper mot mur om jeg husker riktig. Ikke nuket noen enda hvertfall. Godt bruk av tropper.

Posisjon: (0/0) Teiteste raten jeg vet om, man bestemmer ikke posisjon selv og da er e idioti at man skal få poeng etter den og. Har litt innflyttelse på om de rundt vil vokse eller ei, men hovedsaklig er ikke dette opp til en selv. Ellers er det flere store der, og det kan bli hardt om kampen.

Stamme: (6/10) WInc, ikke etter mitt syn en god stamme. Forbedres heller ikke ved at du er der nicehunter. Har likevel noen gode spillere.

Rykte: (2/10) Du får 1 poeng fordi jeg har hørt om deg, det andre poenget får du fordi du er aktiv. Men, ryktet ditt tar ikke med seg noe positivt om deg.

Farming: (5/10) Viser ikke medaljene, men er farmere rundt deg, som sannsynligvis tar en del av ressursene deres. Sikkert dog plyndret 1.000 landsbyer til nå. Om ikke er det jo ræva :p

Rank: (0/0) Er det samme som poeng.

Totalt: (31/50) Wow, må ha vært litt snill her når du scorer så høyt.. Uansett tror jeg denne kontoen er borte når naboene har omkring 5 byer maks., om dem da ikke kjører maks def. (brødrene wright altså)

Ellers synes jeg Gertpe fikk en så dårlig vurdering at dere godt kan vurdere han igjen ;)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
hehe ting har forandret seg :) sattser mindre def en eg gjorde før :O og mer off dog har eg plyndra 2000 byer men ja hadde glømt av vi skjulte medaljene :D

vi kom på 8 plass på Hp men som svinet sa på den andre denne verden er verre en hp så tiden får vise hvor vi havner men tror vi vil holde følge litt lengre :)

men spiller ikke du lenger zippi btw :hmm:

btw PP-forbruket er mindre en antate her er farming som er tingen :cool:
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
"Ellers synes jeg Gertpe fikk en så dårlig vurdering at dere godt kan vurdere han igjen"

Takker Zippy........men når det kommer fra helt ukjente spillere, tar jeg det ikke så nøye. Men våger likevel ikke rate noen.......tenke om neste rate på meg blir enda værre :)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
gertpe

poeng: 790 poeng (7/10) ikke dårlig for en som aldri pleier og farme :)

OD: 1 (7/10) du sammler på troppene til seinere er ikke dårlig :)

posisjon som zippi sier er denne egentlig ubruklig så velger og ta dne vekk i poeng og her

stamme: nav (6/10) er usikker på om det er en bra heller dårlig stamme men noen bra folk er det no der

farming (3/10) husker eg ikke deg feil farmer du lite og da blir det nok lite poeng her også dog skjuler du faktisk medlajene dine :O

rank: går ikke dette inn under poeng men ja (6/10) rank 258 er da ikke dårlig men må litt lengre opp for følge med i svingene :/

rykte: har hørt mye posetivt om deg dog har eg også sett deg fra en litt mer tvilsom side på v 12 men gammel sak du får no (8/10)

totalt (37/60) ikke dårlig men er forsatt mye som kan forbedres så her er det bare og stå på ;)
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Brødrene Wright:

Poeng: (8/10) 2.300p er ganske bra. Blir spennende å se hva som skjer videre. Kan nok være litt pp med i bildet, siden dere ikke har så alt for mange farmer. Men ligger ganske godt an.

OD: (9/10) Har ikke noe særlig med OD, og det er da positivt i starten. Ikke waste med tropper og bruke de til farming istedet.

Posisjon: (0/0)Tar ikke med denne, ettersom du ikke velger selv, og hva er meningen med dette, når det ikke er ditt valg?

Stamme: (8/10) WInc, har rykket opp på rangen i det siste, etter at masse-rek stammene begynner å henge bakpå. Ser noen kjente navn der, men vet ellers ingenting.

Rykte: (4/10) Hørt litt om deg på forumet, ellers ingenting.

Farming: (8/10) Har plyndret 1000 byer og over 10k, men uvisst hvor mye over :p

Rank: (8/10) Er inne på topp 20, dog 1000p bak 1.plassen.

Totalt: (45/60) Samlet, ganske bra, ligger dårlig plassert sammen med mange andre på størrelse med de. Kan nok nå langt, med nok satsing på deff.

k9mm
 

DeletedUser

Guest
k9mm
Poeng: 1.306
Rangering: 90
Beseirede motstandere: 9 (978.)
Stamme: -X-


Poeng 6: Du ligger på rank 90 med 1.300 poeng. Du har begynt, men har forsatt endel og mere og gjøre. Du ligger fint på rimmen, som vil si du vil ha en god sjangse til å vokse videre

OD 8: Du har lite OD, som sier at du har spart på tropper, og vært smart. Derfor får du høy rating her.

Posisjon 8: en flott posisjon på rimmen, hvor du har store muligheter til å vokse videre

Stamme 5: virker som en massiverek stamme, og har ikke imponert meg forløbig på denne serveren, men vi får se videre hva som vil skje :)

ryke: 5 Har desverre aldrig hørt om deg, eneste jeg har sett deg er i ny og ne på forumet

farming: 4 over 100 byer farmet under 1000. Jeg ser på det som om at du har farmet lite i forhold til poengene og du vil dermed få en liten rating.

totalt: 36/60 På god vei, men forsatt ett stykke til å gå


- Dreamteam
 

DeletedUser

Guest
Dreamteam
-
Poeng: 10, Førsteplass ATM, litt derfor jeg valgte å rate deg akkurat nå. Bra jobba!

Stamme: 10, Smack, ikke topp 5 stamme i poeng og heller ikke topp 20 i OD, klart å holde seg på sidelinjen og styrt med sitt. Tror denne stammen vil ha stor effekt på serveren når den velger å endre fokus.

Område: 9, Mangre driver å sir at du ikke kan velge område selv og at det derfor ikke har noe å si. Vel, skal det ha noe å si om du velger Nord-Vest eller Sør-Øst, NEI, det er spillerne rundt deg som har noe å si, og det vil være tilfeldig uansett.
Du har dobbelt så mange poeng som alle rundt deg, og jeg ha troen på at du vil dominere ditt område, men du har noen spillere som sikkert kan tåle en liten fight.

Farming: 10, Virker som om at du har vært borti det meste som rører seg rundt deg.

OD: 8, veldig lite OD, men du har speidet noen rundt deg og tatt ut noen farmer, good for you.

Totalt: 47/50. Dette ser bra ut.
 

DeletedUser

Guest
3nsion
-
Poeng: 6,5 - 1.702. Rangering 40, noe som er ganske greit i seg selv, men er ikke langt over gjennomsnittet poengvis.

Stamme: 6 - Cyan. Masserek stamme som har vist seg å gå veldig offensivt ut, noe som jeg mener var et dumt trekk. Virker ellers som stammen har god moral, og god orden innad. Om dere overlever, så vil jeg tro dere legger dere litt under toppstammene.

Område: 7 - Litt lite gråbyer i umiddelbar nærhet, men små spillere rundt seg som kan fungere som flotte mål for adling.

Rykte: 4 - Sett deg en del her på V13 forumet, men ikke noe ellers.

Farming: 7 - Litt vanskelig å si hvor mye nøyaktig, men ser det er over 1000 byer plyndret. Vil tippe rundt 250-300k plyndret, uten å si noe med sikkerhet :)

OD: 10 - Med en total på 53 håper jeg du har tenkt smart og fokusert på å beholde troppene til det virkelig trengs. Skiller deg litt ut fra majoriteten av stammen med så lav OD, men det er absolutt positivt :)

Totalt: 40,5/60. Slettes ikke verst, men er ikke mye grunnlag for å bedømme en spiller enda, så vi får se om noen uker/mnder :)
 
Sist redigert av en moderator:

Gone

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
eske

Poeng: 2/10 - 1610 er bob bob, men hvordan du bygger byen din er veldig dårlig.

Stamme: 6/10 - Rank 2, dårlig snitt og et par dårlige spillere virker det som. Men, jeg syntes det er litt vanskelig å si. Det er mulig for denne stammen å lykkes, helt klart. Så jeg lar det gå i deres favør og en svak 6

Område: 2/10 - Har et par spillere nær seg som er bedre, blir et potensielt adlingsobjekt.

Rykte: ?/10 - Aldri hørt om, bruker derfor ikke denne.

Farming: 10/10 - Denne betyr egentlig ikke en dritt, da alle bør ligge på limiten som begrenser noe sjukt og chille. Og alle bør lengst ha over 5000 runs.

Totalt: 8/30 - Teller ikke med de to siste da de ikke betyr en dritt.
 

DeletedUser

Guest
eske

Poeng: 2/10 - 1610 er bob bob, men hvordan du bygger byen din er veldig dårlig.

"Ta hensyn til at kalkulatoren går ut i fra at landsbyen har konstant aktive køer for å foreta gjetninger til de mulige oppgraderingene. Det er også mulig for tidsforskjellen å avvike med så mye som 1.5 timer."

Det går også litt tregere uten reduksjonene, FYI.
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Gone
Poeng: 3.720
Rangering: 4
Beseirede motstandere: 13.724 (1.)
Stamme: SoF

Poeng (10/10) En poengsum på 3.7k er ikke dårlig på dette tidspunktet, også med tanke på at du har 13,7k ODD.

OD(9/10) Ikke en veldig offensiv bruker, såvidt jeg kan se, men å forsvare deg kan du.

Posisjon (9/10) Ligger ganske sentrert på kartet, og har et par fine adlingsmål i nesten umiddelbar nærhet. Men klarer du å adle med def-tropper? :Neutral:

Stamme (10/10) SoF. Virker som en stamme som har kontroll på rekrutteringen, og er innehaver av Rank 1. Dere er "alles værste fiende", av naturlige grunner.

Rykte (0/10) Aldri hørt om deg :cry:

Farming (1/10) Skjulte medaljer, men du får iallefall 1 poeng med deg.

Total (49/60) Alt i alt, en god poengsum, og brukeren er tydligvis veldig aktiv.


SctOmega iG
 
Topp