Rate Spilleren Over

DeletedUser

Guest
Undefined
Poeng: 412
Rangering: 1075
Beseirede motstandere: 640 (1245.)
Stamme: B~V~A



Poeng 2: Har spilt i over 1 uke, men forsatt under 500 poeng, noe som jeg ser på som utrolig dorlig

OD 4: 640 OD på en spiller med 360 poeng ser jeg som OK, men ikke så veldig lurt med OD når man har lite poeng..

Posisjon 6: ute på rimmen, gode muligheter til å vokse seg store

Stamme 5: viking familien, en stamme hvor nybegynnere har muligheten til å vokse seg større.

Rykte 0: aldrig hørt om deg desverre.

Farming 2: spilt over 1 uke, men fosatt ikke 100 byer pyndret:

totalt: 19/60.



Jeg er da alltså Dreamteam
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
dreamteam
Poeng: 83.720
Rangering: 4
Beseirede motstandere: 192,541 (1.)
Stamme: SMACK

TWstats link

Poeng :
Rank 4. Solid rank det, men er fremdeles ikke rank 1 :) Tidlig i spillet, så gir deg god gevinst! 9/10

OD:
Rank 1 ODA, rank 1 ODT. Ligger fremdeles litt bak på ODD, men det er jo ikke deres feil. 10/10

Posisjon:

Mye blått rundt deg. Har alikevel ekspansjonsmuligheter om du bare ønsker og trø litt ut mot sidene. Pga en litt dårlig pos, så trekker jeg ned relativt mye her..3/10

Stamme
Rank 1 stammen. Rank 2 ODT. Blir nok ikke noen toppkarakter her heller, selv om jeg tror at stammen er godt oppbygd. 8/10

Rykte:
Err, hva skal jeg si? Alle både elsker og hater deg, hver på sin spesielle måte. 8/10


38/50, ikke værst.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
kenn93x
Poeng: 33.775
Rangering: 25
Beseirede motstandere: 88.500 (41.)
Stamme: WInc

TWstats link

Poeng:
Rank 25, bra det, vokst mye i det siste også. Dog kunne det vært bedre, spesielt med deres trygge posisjon. 7/10

OD:
Rank 41, greit det, vært litt aktiv på angrepsida og fått litt ink. Vet også at dem har litt tropper. Kan slå fra seg. 7/10

Posisjon:
Lite å adle, mye WInc der, vil vel til fronten kan jeg tro med Robert på kontoen, så ligger opp til litt kriging mot dere i fremtiden. 0/0 (6/10 om jeg skal ha med)

Stamme:
WInc, slått godt fra seg og har noen dyktige spillere, men stammen er langt fra sammensatt og vært litt problemer internt, men visst seg greit den siste uka. 7/10

Rykte:
Vel, du Kenneth er en omdiskutert person, men Robert er en legende og han drar opp denne voldsomt. Ikke nødvendigvis negativt å være omdiskutert heller Kenneth! 9/10

31/40 (37/50)

-Michele Zagaria
 

DeletedUser

Guest
Michele Zagaria
Poeng: 29.837
Rangering: 27
Beseirede motstandere: 200.118 (5.)
Stame: SMACK

Poeng:
Rank 27, helt greit, vokst mye i det siste, tatt 3 byer etter freden, J.F.F. 7/10

OD:
Rank 5, Dette er vel egentlig bra, men det er ganske 50/50 om det er i forsvar eler angrep det du har, så du har blitt presset men klart å forsvare deg samtidig som du har vært på offansiven. 9/10

Posisjon:Fin posisjon for "krigen", mye å adle, mye WInc der! 9/10

Stamme:
SMACK, største stammen, sterke offansive men har tapt seg etter freden, de kommer nok tilbake, men vil si at De Allierte har vist seg sterkere de siste dagene. 9/10

Rykte:
Har sett litt om deg på forumet, men jeg har ikke vært på nok til å faktisk vite noe om deg. 7/10(Men teller ikke denne i dag)

34/40 (41/50)

- 3nsion
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Kaleidoscope

Poeng: 233
Rangering: 1280
Beseirede motstandere: 0
Stamme: WInc


Poeng
233, rang 1280. Ikke noe bra, men mtp. at du startet igår er det en bra utvikling. 5/10

OD
0, rang N/A. Er postitivt så tidlig. Sparer på troppene, men har nok ikke mye sverd da han mangler ODD. 8/10

Posisjon
Ligger fint ute på rimmen i vest. Har et par gråbyer og noen spillere å farme. Kan nok bli stor om han får clearet de større spillerene rundt. 6/10

Stamme
WInc, 2.største stammen på verdenen, ser ut til å gå forbi SMACK om noen dager. Har kjørt mot SMACK i det siste og har tatt noen byer.
9/10

Rykte
Har aldri hørt om deg, men siden du er ny, teller jeg ikke med denne:)

Totalt: 28/40
 

FightQuest

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Ja, jeg kommer nå med mitt første innlegg og skal rate k9mm :D

k9mm


Poeng (8/10) 75 723 er jo ikke dårlig, så ikke noe negativt å si på den ;)

OD(7/10) Du ligger på kanten å hvert heldig å knapt blitt angrepet, men ser jo at du er med og er topp 20 på angrepsfronten som gjør at du får 7 :)

Posisjon (8/10) Bra posisjon, litt på kanten med muligheter for å adle deg innover hvis du vil :)

Stamme (8/10) Jeg er jo i ~NUKE~ selv og synes at den stammen er sterk, sammen med WInc så tror jeg SMACK må knele.

Rykte (4/10) Så vidt jeg vet er du skurre på v11, og der har jeg hørt litt om deg, men ikke mye. Du virker som en god spiller, men har ikke noe rykte (enda)

Rank (8/10) STERK 8, du ligger jo på rang 8 og det er jo i dårlig på noen måte ;)

Farming (8/10) virker som en som er glad i å farme, har over 1000 byer plyndret og over 1 000 000 ranet, du har også 1 dagens plyndrer medalje som jo er bra ;)

Total (41/60) Jeg tror han kan nå langt hvis SMACK blir slått ut, og tror også at ~NUKE~ og WInc tar dette!

FightQuest IG ;)
 

Unholy Confessions

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
To førsteinnleggere på rad :)

FightQuest
Poeng: 8.424
Rangering: 171
Beseirede motstandere: 42.266 (174.)
Stamme: ~NUKE~

Poeng (2/10) Start dato: 20th November 2012. Vil si dette er en noe lav poengsum ettersom du har spilt siden 20. November, og oppstarten på denne verdenen var samme dagen. Du henger et godt stykke etter tet-gruppen.

OD(3/10) Du har ikke den høyeste ODen på verdenen heller, men det er rett og rimelig siden du ikke har den største poengsummen heller. Du har også tydelig preg av innkommende angrep, da ODen din består hovedsaklig av ODD. Dette kan bli bedre etterhvert om du spiller kortene dine riktig.

Posisjon (8/10) Bra posisjon, med tanke på krigen mellom WInc/NUKE og SMACK. Du har mange adlingsmuligheter. Igjen, du er veldig utsatt der du ligger, da du er omringet av mange dyktige SMACK-medlemmer.

Stamme (9/10) NUKE virker som en bunnsolid stamme, med mange gode spillere. Alliansen med WInc er heller ikke dumt for stammen. Jeg har hørt at stammeledelsen i NUKE er gode ledere, og NUKE scorer derfor høyt på min ranking.

Rykte (0/10) Aldri hørt om deg før.

Rank (-/10) Jeg mener denne er urelevant, og velger derfor å ikke regne med denne.

Farming (-/10) Mulig du har skjulte medaljer, men kan ikke se noe tegn til farming. Siden det også er limit på denne verdenen, velger jeg å ikke regne med denne heller, da det ikke luker ut de beste fra de noe mindre dyktige spillerene.


Total (22/40) Midt på treet, men det som trekker deg opp er stammen og posisjonen din. Du har store muligheter fra din posisjon, men det gjennstår å se om du er den riktige spilleren til denne posisjonen. Spill kortene dine riktig, og du kan bli en av de større spillerene på verdenen.



- Unholy Confessions
 

DeletedUser

Guest
Unholy Confessions
Poeng: 146
Rangering: 1365


Poeng: 146 2/10 siden du startet idag.

Posisjon: ute på rimmen, men har nettop startet så gir deg 3/10

Stamme: L3 ukjent stamme 1/10

Rykte: aldri sett deg før 0/10

Er ikke så mye å ta med siden du er så lav -.-

Totalt: 6/40

k9mm
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
k9mm
Poeng: 124.267
Rangering: 4
Beseirede motstandere: 181.494 (24.)
Stamme: ~NUKE~

Poeng
Rank 4 med 124k poeng, er ikke dårlig det. Ser ut til og ha en fin flyt når det kommer til vekst. 9/10

Posisjon
God plassering i nord mtp videre utvikling og adling mot fienden. 10/10

Stamme
God stamme. Er Juz der, så vet man at ting går hardt for seg. 9/10

Rykte
Aldri hørt om deg, bortsett fra her på V13 da. 2/10

OD
Fått en del enkle byer ser det ut til, samt at det er mye gråbyadling, noe som er bad og trekker mye ned. 4/10

34/50


Kenn93x
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Kenn93x
Poeng: 72.317
Rangering: 15
Beseirede motstandere: 143.570 (37.)
Stamme: WInc

Poeng
Rank 15 er absolutt ikke dårlig. Å ligge på Topp20 på denne verdenen er ganske tøft! 8/10

Posisjon
Ligger veldig vest for mange spillere, og har svært gode vekst muligheter i alle retninger samtidig som at du ligger veldig nærme vår hovedfiende SMACK. 10/10

Stamme
Er ingen hemmelighet at WInc leder v13 nå etter å ha ligget bak SMACK veldig lenge. 10/10

Rykte
Mange har og hvertfall burde ha hørt om deg. Har spilt på ganske mange servere på .no, og du har tatt å vunnet med en stamme på v17(?). Jeg vet hvertfall godt hvem du er! 10/10

OD
Du har adlet én gråby svært tidlig på spillet, men etter det har det kun gått på spillerbyer! Du ligger på plass nr.37 når det kommer til OD total, og det burde vel sies å være ganske greit. 7/10

45/50

Chipmunk
 

DeletedUser

Guest
Spiller: Chipmunk
Poeng: 2,719
Rangering: 460
Beseirede motstandere: 6,126
Stamme: WInc

Poeng:
Etter omtrent tre uker i gamet har du hatt en jevn vekst. Ikke så utrolig imponerende mtp. hvordan spillet ligger ann akkurat nå, men utifra starttidspunkt vil jeg tørre å si middelsgreit. Potensiale! 7/10

Posisjon:
Med mange fine mål rundt deg og plenty av barbs å farme på den vestlige rimmen, vil jeg tørre å påstå at du har en god plassering. Derimot kan det kanskje se ut til at du er et utsatt mål. Regner med dette er tatt i betraktning her! Også et godt potensiale, men jeg har sett bedre plasseringer! 7/10

Stamme:
WInc... Vell, hva skal man si? De har gitt fra seg guts, tropper og blod i krigen mot SMACK/BuRn sammen med NUKE. En respektert stamme fra min side, men dette gjelder forsåvidt alle topp 3 stammene på dette tidspunktet. Spørsmålet er om WInc holder lenge nok sammen med NUKE, noe som de har vist seg mulige til den siste tiden! 9/10

Rykte:
Oh, Scar, where do I start? Du har mange vittig innlegg, men du har også noen innlegg som du kanskje kunne spart folk for? Et rykte som er respektert fra min side, men jeg vet at fra enkelte andre er du nok høyst hatet. Derimot har media et godt slagord - All PR er god PR! De fleste som er på forumene kjenner nok til deg om de har fulgt med, og de som ikke har gjort det, vil nok fort finne deg! 9/10 - bare fordi du er så populær blant alle på godt og vondt!

OD:
Ser at du har tydelig mer ODA enn ODD, noe som kan tyde til en blodlysten konto. Men spørsmålet er om du har brukt troppene dine på mål som er smarte eller om de har blitt wasted. 6/10.

Totalt:
38/50.

Siden jeg har meldt meg ut av V13, men liker å holde meg oppdatert, velger jeg ut et navn som jeg føler for å bli bedre kjent med på ranglisten. Drøss på med negative ryktepoeng om dere faktisk ønsker det - jeg prøver bare å bidra til TW-forumene på en positiv måte:
Juz Blaze.
 

DeletedUser

Guest
Hmm, kontoen Juz Blaze er slettet dessverre. Noen som vil ta meg?

Contra.
 

DeletedUser

Guest
Spiller: Knoll og Tott
Poeng: 163.473
Rangering: 22
Beseirede motstandere: 343.365
Stamme: ~NUKE~

Poeng:
163.473 poeng. Ikke verst! Ligger en del bak toppen, men absolutt bra utganspunkt og forberdingspotensiale. 8/10

Posisjon:
Fin posisjon, mye Deceit og litt SMACK. Fine adlingsmål. 8/10

Stamme:
~NUKE~. Merga vell nettopp med WInc. Fin stamme, topp 3, er ikke langt opp til SMACK. En del og ta igjen på Deceit. Kanskje SMACK og ~NUKE~ bør gå sammen om å ta Deceit? 9/10

Rykte:
Aldri hørt om deg. 0/10

OD:
Utrolig forskjell på ODD og ODA, tyder på at du har hatt veldig lett. 9.000 av 333.000 OD er ODD. Vil dere falle sammen når folk begynner å angripe? Ikke det at jeg ikke liker offensive kontoer, veldig bra! 8/10

Totalt:
33/50.

Contra.
 

Nikko3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Spiller: Contra
Poeng: 1.348
Rangering: 626
Beseirede motstandere: 227
Stamme: ~DW~

Poeng:
Har ikke kommet langt her enda, men det kommer seg sikkert etter hvert. 2/10

Posisjon:
Grei posisjon, ganske fin for å bygge seg opp, du har noen fine nabobyer som kan adles i fremtiden. 5/10

Stamme:
~DW~ Tror ikke denne stammen har så mye å bringe på denne verdenen, men hvem vet, som en vis mann en gang sa: Underdogs er de farligste. 2/10

Rykte:
Aldri hørt om deg. 0/10

OD:
Ikke mye OD enda, men det har nok mye med poengene så langt å gjøre. 1/10

Totalt:
10/50.

- Dominator
 

DeletedUser

Guest
Dominator
Poeng: 98.691
Rangering: 34
Beseirede motstandere: 274.476 (45.)
Stamme: ~NUKE~


Poeng 6: du har endel poeng, men forsatt er du under 100k, og du har over 26 byer.

Posisjon 9: Du ligger på rimmen i øst, og har en bitteliten front. DU har store muligheter der du ligger.

Stamme 8: ~NUKE~ er en av toppstammene, men føler ikke denne stammen fortjener mere enn en 8'er. Ikke har dem møtt noe serligt motstand enda, og ikke viser dem motstand til noen av de andre topp stammen.

Rykte 0: aldrig hørt om deg desverre:

OD 5: 116k OD-A og 274k OD-T, jeg syntes dette er rimelig lavt iforhold til poengene dine, og du vil dermed få en litt lav poengsum her.


Totalt: 28/50


- Sindick aka DreamTeam
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
navn:dreamteam
rank:7
posisjon:k 44
ODT: 1.163.422


poeng: altså du ligger på rank 7 er bra men hadde forventa mer utav deg sindre :/ 8/10

posisjon: du ligger greit til nabo med meg og greier :p 8/10

stamme: stammen er bra og vi skal gi decite motstand som bare det og vi skal vinne til slutt 10/10

rykte: eg har aldri hørt et negativt rykte om deg så 10/10

OD: rank 8 er bra gir deg 8/10

totalt
44/50

er bra dette her


nicehunter-brødrene wright
 
Topp