Rate Spilleren Over

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Siden det er bare tull, kan man fortsette med å rate en random spiller. Orker ikke gjøre det sjæl akkurat nå.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Bacardi Razz
Poeng: 3.611
Rangering: 209
Beseirede motstandere: 2 (1288.)
Stamme: Nice


Poeng <8/10>
Såvidt jeg vet, hadde du en latestart, men har kommet bra igang etter det. Bra start.

Stamme <10/10>
Nice, vi er da vel best? :D

OD <6/10>
Kan være både bra og dårlig denne. Kanskje fått farmet enda bedre om du hadde fått clearet noen naboer?

Rykte <9/10>
Roger. En av de jeg hører mest positivt om. Sier sjelden nei han Roger ;)

Farmet <8/10>
Du farmer som en gud, trekker litt på at du kunne farmet noen av de få naboene du har.

Plassering <10/10>
Gull plassering for å vokse på.

Total <51/60>
Roger, kjernekar, god spiller. Fortjener egentlig mer poeng :rolleyes:

Tw-guiden
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
TW-Guiden

Poeng 8/10
mtp latestart går dette veldig bra, litt for mye pp for min smak så trekker poeng der.

Stamme 10/10
Knall stamme!

OD 10/10
rank 3 totalt, flotters!

Rykte 8/10
Zippy har ikke det beste ryktet i mine øyne, kødder for mye og er litt for aggresiv og utalmodig mot spesifike spillere, men HolyMother har ikke gitt meg noe annet en positive tanker :D

Farmet 9/10
10k plyndret så tyder på god farming.

Plassering 10/10
mitt i heksegryta, masse å adle hvis du er god nok og det vet jeg dere er.

Total 55/60
Jobb på videre :D


Ingen andre en FylleSamen
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
FylleSamen
Poeng: 6.131
Rangering: 105
Beseirede motstandere: 498 (753.)
Stamme: Nice

Poeng: 6/10 - Henger med, men ligger et godt stykke bak. Bør ha bra med power i byen sin, og vokse fort på den.

OD: 2/10 - Ikke noe særlig OD enda. Ikke at det behøver å være negativt så tidlig i spillet.

Plassering: 4/10. Kjedelig nabolag. Mye stammefrender rundt, og lite medlemmer av andre større stammer. Står i fare for å bli sperret inne med tiden.

Stamme: 8/10. En Zippy-stamme, så med andre ord mye blest og liv, på godt og vondt. Har en del veldig sterke spillere. Samholdet er viktig, og evnen til å holde stammen samlet. Det pleier vel egentlig å gå bra, men det er ikke alle som er så glade i det. Spiller for spiller er sannsynligvis Nice den stammen på v18 som holder høyest nivå.

Rykte: 7/10. Kvænangen og olvedn om jeg har forstått det rett? Førstnevnte har et veldig godt rykte og er en bra spiller, sistnevnte er jeg litt mer usikker på.


Rate: Herr Granpa
 

killer4

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Herr Granpa
Poeng: 16.845
Rangering: 19
Beseirede motstandere: 44.246 (14.)
Stamme: 24/7

Poeng: du ligger godt med og gjør det bra. Men du burde vert enda høgare oppe etter min meining. Stå på videre så kjem du nok enda lengre opp :)
7/10

OD: Har ein god del OD, både som angriper og forsvarer. Ser ut som at du har utnytta troppene dine godt i angrepsfasen og at du biter fra deg forsvarsmessig. Trekker litt fordi du kansje har brukt litt mykje tropper på ODA
8/10

Plassering: Har ein veldig god plassering med tanke på farming, i tilleg ligger du litt for deg sjølv og kan adle nordover uten å komme i konflikt med stammemedlemmer. Men siden du atm har litt få adelsmuligheter får du litt trekk.
8/10

Stamme: 24/7 ser ut som ein stamme som holder seg greit, men samtidig så er det ein del tvilsomme medlemmer med der. men alt i alt ein god stamme som me kjem til å sjå meir av på v18.

9/10

Rykte: Kjære Gard, på v14 spillte me mot kvarandre og deko vant, no er du tilbake og eg har bare godt å sei om deg :) du kan det å spille dette spillet og er ein kar med massiv erfaring som takler det meste. stå på videre og lykke til.

10/10

42/50
 
Sist redigert:

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
killer4
Poeng: 9.452
Rangering: 65
Beseirede motstandere: 22.294 (75.)
Stamme: Power

Poeng: 9,5k i det startområdet der, du startet 3-4 dager etter resten, men det kan umulig bli brukt som unnskyldning. Gylne farmemuligheter og veldig gode muligheter for å vokse fort. 6/10

OD: Grei nok, en naturlig del av rimmen at naboer ikke har mye tropper, fordel da dette bare kan bli brukt til farming, men blir tydeligvis angrepet? Burde klart å snipet/dodget og backtimet i stedenfor. 7/10

Plassering: Plasseringen er god for de innaktive og de som liker å farme, for meg virker du litt midt i mellom som vil si at det er gunstig at du lever på rimmen da du kunne levd farlig om ikke, samtidig som du kunne utnyttet området ditt bedre i forhold til farming. Kan kanskje bli litt kjedelig etterhvert å leve på rimmen? 8/10

Stamme: I mine øyne virker ikke Power som noen god stamme, spesielt om en tenker startup & middelgame, dere har dog mange erfarne folk som kan være vrange å få kuttet bort senere i spillet, ser ut som det eksisterer mangel på koordinering av tropper i stammen. 7/10

Farming: Ser greit ut, om du C-farmer så er det forståelig med mindre enn 10k runs, dog vet jeg ikke nok til å vurdere denne. 0/0

Rykte: Ukjent for min del. 0/10

Sum: 29/50
 

DeletedUser

Guest
TW-Guiden:

Poeng: 20.193
Rangering: 20
Beseirede motstandere: 82.502 en god nr 2
Stamme: Nice


Poeng: ganske så bra :razz: .9/10

OD: veldig bra fortsett sånn/ så kanskje du blir Nr. 1 engang igjen :p .9/10

Farming: går vell bra . 9/10

Plassering: så langt så bra - 7/10

Stamme: NICE så lang så greit mange erfarne spillere her dere vill nå langt. 10/10

rykte: du kan være veldig vanskelig men det følger vell med diktator stilen 5/10

alt er tatt ut fra hva jeg veit sånn sirka fra v18!.

Totalt: 49/60

Generalløs :awesome: rate meg plzzz :)
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Generalløs
generalløs
Poeng:2.808
Rangering:366
Beseirede motstandere:10.239 (172.)
Stamme:Feel


Poeng: startet samtidig som oss andre, ved serverstart, hatt en treig start og ser ut til å ha "rushet" akademi utifra veksten sin, ikke imponerende.
5/10

OD: Hadde ODen kommet fra clearing av ett adelstarget hadde jeg ikke gremmet meg, men for meg ser det ut som du har angrepet en to-tre store spillere og thats it, ikke det jeg ville gjort, sannsynligvis en av grunnene til den lave poengsummen. Lav oda.
6/10

Stamme: Tja, hva skal jeg si om denne stammen? Synes et bedre navn på den hadde vært Kamikaze Mode, for det er akkuratt det det er å erklære krig mot alt og alle når 50% av medlemmene fortsatt har en by, i tilleg har deree ikke en veldig stabil Leder/diplomat, dette burde også endres på, ellers ser det ut som dere har godt samhold hvor folk ofrer troppene sine for stammen, som er ett pluss.
7/10

Plassering: En av de som har færre gråbyer, liten mulighet for velst da det er store spillere og stammemedlemmer på de fleste kanter.
7/10

Farming: Føler jeg ikke må si mere enn at han ikke har 1 million ranet eller 1000 byer.
3/10

Rykte: Eh... Credz for å ha kommet deg på Offentlig forum, men du ser ikke veldig bra ut når du skriver masse feil og ting stort sett er vanskelige å forstå, kan ha noe med det å gjøre at jeg har bodd i utlandet i 3 år, men likevel.
1/10

Totalt:
29/60


The Vigilante
 

DeletedUser

Guest
alle jeg angriper er mulige adels mål men med noen forandringer har ny by ca i mårra. Mye skrive feil kan komme på min alder da jeg er 97er med dysleksi :p hehe. mine lk har blitt voldtatt en del da, det gikk veldig inn på farming og vekst fikk en crack fra rang 50 til 400 snart 1 mill farmet :mehe:

Plassering: En av de som har færre gråbyer, liten mulighet for velst da det er store spillere og stammemedlemmer på de fleste kanter.
7/10

(vekst) mener du (giggle)

kamikaze mode jaja mange dumme stammer som blei med en liten dritt stamme (rofl) resten er bare taktiske beslutninger.

takk for rate Fa ku
 
Sist redigert av en moderator:
Topp