rate spilleren over

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
King Mufasa

Poeng: 46.856
Rangering: 30
Beseirede motstandere: 89.870 (65.)
Stamme: KoD


Kommentar: to oppskryte folk som sitter der,som har mere i kjeften en og spille spillet,iaf moa,lovte at han skulle ligge på topp 5 etter 3-4uker,hmm 30 plassen nah not good 2/10

Plassering: De ligger atmed NN og kan bli farlige om de angriper orginasert mot PMS,så her skal de ikkje klage 7/10

Farming: Sikkert lite så 2/10


Stamme: KOD,thomas som leder ann ,veldig flink leder,men hadde ikkje gått uten christian/fsenityv som er en kjempe kar.. så en grei ledelse,men ikkje første plass så 8/10

Rykte: Alle har hørt om de så 8/10

ODT: husker moa skrøyt over at de hadde så høy oda ,men 48k er da ikkje noe kjempe bra det da så her får dere 1/10
25/50
 

DeletedUser

Guest
trustie

Poeng: 174.298
Rangering: 5
Beseirede motstandere: 447.586 (7.)
Stamme: KoD


Kommentar: Vet ikke om alle som spilelr her, men vet såpass at Sondre er meget dårlig spiller som lever av å stjele brukere 1/10

Plassering: Ligger godt beskyttet av stammemedlemmer samtidlig også fine adelsmuligheter. 7/10

Farming: Ser ikke for meg at de farmer noe særlig bra. 3/10


Stamme: PMS er jo stamme nr.1 så ingenting å klage på her 9/10

Rykte: Dårlig rykte du har dratt på deg gjennom årene Sondre, eller grei fyr 6/10

26/50

Rate King Mufasa
 

Imrahil

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
102
King Mufasa

Poeng: 55.369
Rangering: 25
Beseirede motstandere: 163.692 (41.)
Stamme: KoD

Poeng:
55k og 25 plass. Heilt greit, men ingenting å slå i bordet over. (6/10)

Plassering:
Fin plassering, har NN som backup og fronten mot PMS er på ingen måte uoverkommelig. På ingen måte innestengt, men har stammen å støtte seg på fordiom. (8/10)

Farming:
Du har fått det du skal ha av medalja for raneren og plyndreren, men ingenting som seie at kontoen har vore noke særlig frampå med farming. (5/10)

Stamme:
KoD, kjempestamme! Savna fortsatt felleschatten. (love) Har klart seg fint til no, ligge på ein klar andreplass. Litt usikker på korleis det står til med diplomatiet, men vil tru at Christian og Spoon tar det greit, i og med at dei to utgjer det som er en ganske solid ledelse. Får ikkje toppkarakter då dei ligg eit stykke bak førsteplass. (9/10)

Rykte:
Moa har det vel blitt sagt mangt og mykje om, men eg syntest no at dåkke begge var ganske greie å ha med å gjere :mehe: (7/10)

Totalt:
(35/50)


Rate: Valgfritt, unntatt Mufasa og Trustie :rolleyes:
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Eru Iluvatar

Poeng: 324.762
Rangering: 2
Beseirede motstandere: 684.664 (3.)
Stamme: PMS


Poeng:
Helt i toppen, farma mye som igjen tyder på relativt lite PP-bruk (10/10)

Plassering:
Fin plassering. Ser ut til å gå nord-øst, mye fint å adle der. Har og fått en del safe nå som de joina PMS (8/10)

Farming: Mest raner-medaljer. Mest farma på V22. Ingenting å utsette her :) (10/10)

Stamme:
Liker PMS, unntatt DON som skal adle meg her også :( Flotte medlemmer, aktive og trivelige. Krigen går også veldig bra om dagen her. Dog alltid noe å trekke ned på, derfor kun 9/10. (9/10)

Rykte:
Alle på V22 vet hvem disse er nå etter overgangen. (10/10)

Totalt:
(47/50)

Rate: Vaffelmann
 

silent boss

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Vaffelmann

Poeng: 85.924
Rangering: 17
Beseirede motstandere: 488.326 (9)
Stamme: PMS


Poeng:*
Absolutt en akseptabel menge poeng, henger fint med innenfor top 20 (7/10)

Plassering:*
Ligger fint nord-øst og har et stort potensiale til å vokse i området. (9/10)

Farming: Henger med i medaljene, men ingen utmerkelse. Farmer sikkert greit for det vil jeg tro. (6/10)

Stamme:
Liker PMS veldig godt. Stabile spillere med mye å by på. Samarbeidsvillige og et team rett og slett. (9/10)

Rykte:
Er vel gutta fra gullungen95 som sitter her, har vel et greit rykte generelt i TW-sammenheng. Men ser ikke på den som noen eksepsjonelle spillere. (6/10)

Totalt:
(37/50)


Rate: Whaletin
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Whaletin
Poeng: 83.157
Rangering: 18
Beseirede motstandere: 210.987 (28.)
Stamme: PMS

Poeng:
Hverken bra eller dårlig, henger greit med i topp 20 og er ganske tett oppover mot topp 10. 5/10

Plassering:
Safe bak PMS gjengen, mye bra og lette adlingsmål, burde klare en høyere poengsum med god aktivitet og prioritering av tropper. Hvorvidt du har front eller samarbeider med MS13 vet jeg ikke. 7/10

Adling:
Ettersom ''farming'' burde bli litt utdatert, erstatter ihvertfall jeg den med adlinger.
Internadling av Erlando som ga deg et hopp. Ellers har det gått i adling av NRK, som er en ubetydelig og svak stamme. Gjennomsnittelige adlinger. 5/10

Stamme.
PMS er rank 1, med et ganske stort gap ned til KoD. Ville gitt den 10/10 hadde det ikke vært for at Magnar i ledelsen. Ikke et klokt valg. 9/10

Rykte:
Skal visstnok ha spilt på Falckkiller fra v19. Eneste gode spilleren jeg forbinder med den kontoen er Adriano/SS, du er ikke vedkommende og jeg har aldri hørt om deg. 1/10

Totalt:
27/50


Rate: heskey
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Heskey

Poeng: 118.042
Rangering: 11
Beseirede motstandere: 395.893 (18.)
Stamme: KoD

Poeng:
Et par byer opp til topp 10. Har hengt godt med en stund nå. 7/10

Plassering:
Lite front, gjemmer seg litt bak virker det som. Har fine muligheter til å komme et steg nærmere fronten, men også greie voksvilkår bak på rimmen også. 9/10

Adling:
Slenger meg på trenden her. Ser ikke at du har adlet noen kjente spillere, et par innadlinger men ellers brunt (?) Har noe ODA som viser at byene ikke har vært gratis. Får fratrekk fordi han ikke har adlet av fienden. 6/10

Stamme.
Liker KoD, liker mange av medlemmene, stabil og solid ledelse. Trekker ned på grunn av enkeltpersoner, og hvor lite dere har vokst de siste dagene. 7/10

Rykte:
Uhm, noe sier meg Mary Kay, men er ikke sikker. 1/10

Totalt:
30/50

---------------------------------------------------------------------------------------

Rykte:
Er vel gutta fra gullungen95 som sitter her, har vel et greit rykte generelt i TW-sammenheng. Men ser ikke på den som noen eksepsjonelle spillere. (6/10)

Hab spiller ikke på Vaffel, er jeg og orginale Vaffelmann som spiller her :)
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
1/10 på rykte er igrunn litt morsomt. Pleier enten å se navnet mitt bli skrevet med store bokstaver og plenti med hjerter når jeg joiner nye chatter (giggle) Vel, enten det eller noen unger som fortsatt har bæsj i bleia etter v18.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Nå har ikke jeg spilt v10-19 bortsett fra et halvt år på slutten av v18. Vil tro det er derfor jeg ikke har hørt om deg noe særlig :)
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Vaffelmann

Poeng: 85.924
Rangering: 17
Beseirede motstandere: 488.326 (9)
Stamme: PMS

ODT: med 85k og 488k på odt er det veldig sterkt både angrepet og nuket så her er det bra 8/10

Poeng:*
Veldiig bra da han gikk fra AA og var strødd rundt med fiender som Nn og king mufasa,så her har han gjort en bra jobb og han er på vei opp og Nn er på vei ned (7/10)

Plassering:*
Ligger fint nord-øst og har et stort potensiale til å vokse i området. (9/10)

Farming: Henger med i medaljene, men ingen utmerkelse. Farmer sikkert greit for det vil jeg tro. (6/10)

Stamme:
Liker PMS veldig godt. Stabile spillere med mye å by på. Samarbeidsvillige og et team rett og slett.Da vi er på 1.plass også (10/10)

Rykte:
Er vel gutta fra Simen og en som heter rune tror jeg,ny duo ikkje lengre han jeg ikkje husker nasvnet på.:(Flinke gutter som kan spillet iaf og vil nok bli med verden ut (8/10
Totalt:
(4250)
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
om du bruker øynene dine så er det trustie som skal ratest;)

Står ingen steder at trustie skal rates:
Vaffelmann

Poeng: 85.924
Rangering: 17
Beseirede motstandere: 488.326 (9)
Stamme: PMS

ODT: med 85k og 488k på odt er det veldig sterkt både angrepet og nuket så her er det bra 8/10

Poeng:*
Veldiig bra da han gikk fra AA og var strødd rundt med fiender som Nn og king mufasa,så her har han gjort en bra jobb og han er på vei opp og Nn er på vei ned (7/10)

Plassering:*
Ligger fint nord-øst og har et stort potensiale til å vokse i området. (9/10)

Farming: Henger med i medaljene, men ingen utmerkelse. Farmer sikkert greit for det vil jeg tro. (6/10)

Stamme:
Liker PMS veldig godt. Stabile spillere med mye å by på. Samarbeidsvillige og et team rett og slett.Da vi er på 1.plass også (10/10)

Rykte:
Er vel gutta fra Simen og en som heter rune tror jeg,ny duo ikkje lengre han jeg ikkje husker nasvnet på.:(Flinke gutter som kan spillet iaf og vil nok bli med verden ut (8/10
Totalt:
(4250)
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
master knight

master knight

Poeng: 170.222
Rangering: 14
Beseirede motstandere: 474.126 (27.)

Poeng:
Topp 15. Ingen store gap opp til topp 5 så 7/10

Plassering:
Litt safezone og litt front. Herlig plassering :) 8/10

ODT:
Halvparten så bra rank ODT som poengmessig. Har vel hatt mye safezone mens han spilte for HOL, som kan forklare det. 6/10

Erobringer:
Mest UFC, en trustie by også som er bra. Plassering kan også være forklaringen på at du ikke har imponerende erobringer. 6/10

Rykte:
Jeg har aldri vært borte i deg før personlig, men kontoen har vært innom de fleste verdener og du har rundet 100k flere ganger samt 1 mill på v2. Nøytralt ettersom jeg ikke vet noe særlig om deg. 5/10

Totalt: 32/50
 

DeletedUser

Guest
heskey

Poeng: 246.982
Rangering: 6
Beseirede motstandere: 1.259.012 (7.)
Stamme: KoD

Poeng:
Rank 6 men siden du ligger relativt safe så gir jeg 8/10

Plassering:
Ganske fin plasering Har noen front byer som du kan kose deg med, og ellers har du det meste ganske safe. Virker ganske kjedelig til min smak, men klarer du og bygge ut på frontbyene så har du en ganske ok plassering 7/10

ODT:
Rank 7 odt og rank 6 poeng, Kunne sikkert vært bedre men har du noe lett og adle så adler du det :p 7/10

Erobringer:
Adlet deg meget vidt noe som jeg ser på som positivt, for det meste adlet hele spillere, men litt fiendebyer i det siste som sefølgelig er bra (A) 8/10

Rykte:
Kjenner til noen av dine tidligere nick, ellers vet jeg ikke så mye. 7/10

Totalt: 37/50


-Superman
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Superman

Poeng: 146.761
Rangering: 17
Beseirede motstandere: 1.510.296 (6.)
Stamme: KoD

Poeng:
Rank 17, 146k er laaaangt ifra 1 & 2. plassen, men det jo de fleste. Får litt + siden du er en av de i KoD som er høyt oppe på ranglisten, og fordi jeg liker nicket. 7/10

Plassering:
Mange safebyer, en god del frontbyer. Liker plasseringen, har fin mulighet til å gjøre det skarpt fremover. Fin blanding mellom front/safe 8/10

ODT:
Rank 6 ODT. Rank 4 ODD og Rank 24 ODA. Fin ODD, skal også innrømme at jeg er litt fan av ODA'en. Virker som om du ikke har møtt på det veldig store problemene når du har adlet tidligere, og har vel forhåpentligvis en del off igjen. 7/10

Erobringer: 3 innadlinger, 3 gråbyer (Som har vært spiller) og 5 adlinger ifra PMS er sterkt, spesielt med tanke på hvor lite ODA du har, ellers var det lite overbevisende. Får + for fiendebyer. 7/10

Rykte:
For å være ærlig vet jeg ikke hvem som skjuler seg her. Vil anta det er fakenick. Har lært ifra sist gang og vil ikke vurdere da jeg ikke vet noe særlig om andre nicks :p

Totalt: 29/40

-Vaffelmann
 
Topp