Rate spilleren over

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Kamikaze
Poeng: 1.174
Rangering: 2
Beseirede motstandere: 3.237 (1.)
Stamme: Satan


Poeng:
Rank 2 i skrivende stund, men kniver om 1. plassen.(10/10)

Plassering:
Fin plasering, masse å ta av noe som gjenspeiler i farmingen (9/10)

Farming:
Farmekongen på v23, ikke noe annet å si. Har vell alle DR hittil. (10/10)

Stamme:
Meget god stamme, trekker 1 poeng fordi det er tidlig i spillet og vanskelig å si hvem som faktisk klarer å stå løpet ut. (9/10)

Rykte:
Fem gode spillere her nå, om jeg tar rett. Fhenrik (wave), du loppa meg i poker så håper på en bra fight her og at flaksen min har snudd :) Anyway, full score, dette er nok en av de beste kontoene på papiret på v23, så får vi se om de lykkes. (10/10)

Totalt:
(48/50)
 

King Arrow

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
17
Peligroso
Poeng: 1.060
Rangering: 6
Beseirede motstandere: 2.109 (2.)
Stamme: Jehova

Poeng: Rank 6 atm og 500poeng bak rank 1 er veldig bra det (8/10)

Plassering:Ikke den beste men heller ikke den verste så (8/10)

Farming: Regner med at du har farmet en del med 1DP men kan ikke se så. (10/10)

Stamme: Jehova ikke så mye å si en kvalitet.(10/10)

Rykte:Er ikke så altfor kjent så (5/10)

Totalt:
(41/50)

Rate: Peter Parker

Edit: Første rating ever så #nohate
 
Sist redigert av en moderator:

failed abortion

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
73
Peter Parker
Poeng: 861
Rangering: 23
Beseirede motstandere: 786 (30.)
Stamme: Jehova

Poeng: Helt greit med poeng, innenfor første siden på ranklisten (7/10)

Plassering: Helt grei, plasering har ikke så mye å si når de fleste farmer hele mappet, men noe blått noe rødt såser bra ut (8/10)

Farming: Har det vanlige (8/10)

Stamme: Utmerket stamme (10/10)

Rykte: Bra spiller (8/10)

Totalt:
(41/50)

Rate: failed abortion
 

supersim

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
FAILED ABORTION

Poeng: 1.111
Rangering: 26
Beseirede motstandere: 6.396 (2.)
Stamme: Jehova


Poeng: Komt godt i gang her ja, greit med poeng. (8/10)

Plassering: Naboen min jo. Fint nabolag det (10/10)

Farming: Har det vanlige (8/10)

Stamme: God stamme, gleder meg til å se satan vs. jehova (9/10)

Rykte: Bra spiller (8/10)

Totalt:
(43/50)

Rate: Erlando
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Erlando

Poeng: 1.442
Rangering: 11
Beseirede motstandere: 589 (88.)
Stamme: TM


Poeng:
henger med (7/10)

Plassering:
ligger i slummen. Med skillz så er det dope plassering(8/10)

Farming:
skjuler medaljer (0/10)

Stamme:
inaktiv eller dårlig (4/10)

Rykte:
får dårlig inntrykk av dæ på off forum(5/10)

Totalt:
(24/50)

Mo I Moa
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Mo I Moa
Poeng: 1.754
Rangering: 8
Beseirede motstandere: 1.142 (46.)
Stamme: Satan


Poeng:
Henger bra med på 8. plass (9/10)

Plassering:
Fin plassering, ser ut til at det kan bli mange fine adelstargets her etterhvert også! (9/10)

Farming:
Har det alle har, ingen DP eller DR. Moa selv sier han ressfelthorer (9/10)

Stamme:
Topp stamme, gode spillere og masse potensiale. (10/10)

Rykte:
Moa er den eneste her jeg vet om og han er beast (fornøyd Moa?). Okei da, de to andre er også sterke spillere, men jeg har fortsatt ikke sett Moa fullføre en verden med bare en bruker så trekker for det. Dette kan være fordi jeg ikke har fulgt med så mye i det siste, men da får dere heller rette på meg her. (9/10)

Totalt:
(46/50)
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Peligroso
Poeng: 2.206
Rangering:5
Beseirede motstandere:2.305 (16.)
Stamme:Jehova

Poeng: Rang 5 (10/10)

Plassering: Nære core, mye store ulver, er man ulv selv er det helt nydelig. (9/10)

Farming: Etter hva jeg vet (8/10)

Stamme: Rå gjeng! (10/10)

Rykte: Vel, er ingen som tryller frem deff og snipe som Marius. Kan vel kalles trollmann. (10/10)

Totalt: (47/50)

ZombieFred
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
ZombieFred
Poeng: 2.678
Rangering: 3
Beseirede motstandere: 4.282 (6.)
Stamme: Jehova

Poeng: Synes det er ganske hinsides å gi 10/10 til rank 5, iallefall når avstanden er såpass stor. Atm. synes jeg ikke andre enn rank 1 fortjener 10 poeng og fra rank 4-5 og nedover mener jeg det bør synke fort. Men det er veldig subjektivt. (9/10)

Plassering: Ser ut til å ha mange gode spillerfarms som du har noenlunde for deg selv. En del middelmådige byer, men ser da et par fine adelsmål også. Liker plasseringen din, mangler kanskje litt grått. (9/10)

Farming: Ser ut til å farme veldig bra. Før i går ville jeg gitt 8 eller 9, men med en sterk DR i går, og en ekstrem DR i dag, blir det utvilsomt (10/10).

Stamme: Jehova og Jeh0va ser sterke ut med flere gode spillere. To stammer mer eller mindre delt med førsteplassen. Har mine tvil om hvor lenge det holder, så trekker ett poeng sammen med at dere ikke leder. (9/10)

Rykte: Usikker på hvem du er. Den eneste Fredriken jeg vet om er han som spilte på Perfect Art på v20 og som jeg tror spiller på failed abortation nå? Nøytral score +2 for å imponere ingame. (er du Fredriken jeg kjenner får du høyere). (7/10)

Totalt: 44/50 - Veldig god score. Blir fort bedre ettersom jeg blir bedre kjent med deg, om jeg blir det. Farmer kanonbra!

-Kamikaze
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Koselig å høre Moa :D

Det er nok feil Fredrik! Fredrik du tenker på er min dual på verden 21.
Meeeen, jeg heter også Fredrik.. hehe.
Rune spiller sammen med meg her.
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Kamikaze
Poeng:4.152
Rangering:1
Beseirede motstandere:9.886 (1.)
Stamme:Satan


Poeng: 10/10
I mine øyne er det bare rang 1 som fortjener 10/10 poeng her. Dere har vært her i nøyaktig en uke nå, og dere leder enda en god del på nr. 2. Er nok brukt en god del PP her, for de ser ut til å ligge litt bak på farmingen i forhold til de aller beste. Ressursene kommer ikke av seg selv vel? :O
For øvrig er jeg spent på når og hvor første adling vil befinne seg! :)

Plassering: 8/10
En bra plassering, men taper litt på at det ikke er noen klare adlingsmål helt i nærheten. Taper også 1 poeng på at farmeområdet ikke er bedre enn helt ok.

Farming: 8/10
Var klart best i starten, men ser ut til å ha tapt seg litt nå i det siste. Er det aktiviteten eller farmeområdet som er for dårlig? Spillerne på denne kontoen er kjent for å være SYK på farmingen ellers, så egentlig skulle man ha forventet at dere hadde hentet bortimot alle raner/plyndrermedaljene så langt. Uansett blir det ikke noe bedre enn 8 poeng her, for dere har vært et godt stykke bak de(den?) beste de siste dagene.

Stamme: 9/10
En veldig sterk stamme, uten tvil. Vært blant topp 3 helt siden serveren ble åpnet og ligger for øyeblikket helt øverst. Gir dere ikke helt full score fordi det ser ut til at dere har et par medlemmer helt i bunnen som vokser litt tregt og at enkelte virker å være litt fraværende på angrepsfronten. Kommer nok til å kjempe i toppen i lang lang stund om ikke noe helt sykt skulle skje!

Rykte: 10/10
Ikke noe å si på ryktet til disse. Alle er av aller aller ypperste kvalitet, og en kan forvente at disse vil kjempe om en rang 1 når verdenen går mot slutten.

TOTALT: 45/50 poeng
Kanskje litt strengt, men en fair poengsum for de som leder både på poeng, ODA og prestasjoner så langt. Er kanskje en av de sterkeste kontoene som har vært her på .no, så her kan vi forvente litt av hvert. Watch out!


Rate: ZombieFred
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
ZombieFred
Poeng: 4.982
Rangering: 4
Beseirede motstandere: 6.794 (14.)
Funksjoner:
Stamme: Jehova

Poeng:
Henger greit med, allikevel et stykke helt opp til 1. plass og kan derfor ikke få full score.
(9/10)

Plassering:
Mye spillere og farme, også en del halvgode adelsmål, kan kanskje bli veldig safe senere?
(9/10)

Farming:
Farmer ekstremt bra, flere DR på rad, har alikevell blitt slått av sindre190 :O
(10/10).

Stamme:
Jehova består av 2 stammer så skal se alle under ett, mange gode folk ingen tvil. Jeg er selv også i denne stammen, trekker alikevell 1 poeng fordi ingen av Jehova-stammene har 1. plassen og fordi det er noen av spillerne her som jeg er usikre på.
(9/10)

Rykte:
Fantastisk pådriver for DD på v21, blir spennende å se hva dere kan få til her på v23. Etter det jeg har fått med meg har det kommet inn 1-2 nye på denne de siste dagene, solide navn som kommer inn her så høy score. (9/10)

Totalt: 46/50

Rate: Peligroso
 

supersim

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Peligroso

Poeng: 5.607
Rangering: 2
Beseirede motstandere: 4.345 (37.)
Stamme: Jehova

Poeng:
Ligger ganske bra an her, overaskende høy poengsum per by, som jeg respekterer.
(10/10)

Plassering:
Mye barbarlandsbyer og farme som ligger veldig tett, noe som sikkert lønnet seg mer i starten enn nå, får nå se hvordan du angriper området, etter min mening er det ikke det beste strøket i og med at det er et stykke til de fleste spillerbyene.
(7/10)

Farming:
Har ikke nådd 1 mill ressurser enda. Vet ikke hvor langt unna du er den. Så du får ikke toppscore her. Regner med du nærmer deg i og med at du har nådd 10.000 plyndringer.
(8/10).

Stamme:
God stamme og søsterstamme. Vil si at det blir interessant og se hvordan utviklingen blir. Kjenner ikke til så mye spillere i og med at jeg er ganske fersk i spillet, men ser et par kjente navn.
(8/10)

Rykte:
Ser at du har spilt lenge på TWstats. Og virker som en ringrev. Har desverre ikke fått snakket med deg, så vet ingenting om deg. Men føl gjerne for å ligg til "solzvik" på skype for en prat.
(8/10)

Totalt: 41/50

Rate: Erlando
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Peligroso
Poeng: 5.607
Rangering: 2
Beseirede motstandere: 4.345 (37)
Stamme: Jehova

Poeng:
Rank 2 skal man ikke kimse av. Veldig bra jobbet!! Adlet sin første by i går, og regner med å se en stabil og fin vekst fra denne kontoen fremover. (9/10)

Plassering:
Bare en 11-12 felter fra sør for krysset på senterlinjen, så dette er en posisjon som vil få action hele veien, om du adler fornuftig. Kan fort bli innestengt om du ikke er obs. Risk-Reward posisjon, jeg liker den. Bra med spillerfarms til å booste veksten i nye byer. Tipper du har vært litt pissed på at du ikke har hatt noen gråbyer i umiddelbar nærhet sør for deg mtp farmingen (9/10)

Farming:
1 DP tidlig i spillet. Plyndrer i gull, så det er aktivitet på kontoen. Får allikvel ikke helt uttellingen og har fortsatt raner i bronse. Det er et hav bak de som farmer best. (6/10).

Stamme:
Fortsatt veldig tidlig å si noe om hvordan stammene kommer til å prestere. Men det er ingen tvil om at Jehova konstellasjonen har flere dyktige spillere som kan vippe oddsene over på Jehova sin side. Og Peligroso er definitivt en av disse. Ser ingen grunn til å trekke noe mer enn jeg ville gjort med egen stamme i dette stadiet av serveren. Ligger i toppen, og kommer til å befeste posisjonen. Så får vi se hvem som klarer å klamre seg fast når krigen bryter ut. (9/10)

Rykte:
Jeg kjente ikke til spillerne på denne kontoen i særlig grad pre-V23. Jeg hadde sett litt til Marius på Off. forum, men jeg tror ikke vi har spilt på samme servere før. Jeg fikk imidlertid raskt heads-up for denne spilleren, og det irriterer meg litt at jeg ikke var mer agressiv på en eventuell rekruttering her. Vår "JegHarBehovForÅViteAltSomSkjerPå.no" Moa har også meddelt at Synne sitter her. Henne kjenner jeg desverre ikke enda, men jeg tviler ikke på at hun kan sine saker, siden Marius har valgt å ta henne inn på kontoen. (Eller veldig søt :O) Folket her gjør det også meget skarpt på HP18 og har kapret rank 1 der. Glimrende jobbet. Gleder meg til å følge med dere videre både på V23 og HP18 (9/10)

Totalt: 40/50 - En litt streng score, men måtte trekke litt hardt for raner i bronse..

Rate: Kamikaze har blitt ratet mange ganger allerede, så rate Reisverket
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Reisverket
Poeng: 1.655
Rangering: 47
Beseirede motstandere: 8.124 (12.)
Stamme: Satan

Poeng:
1,6k poeng. Ligger litt langt bak (6/10)

Plassering:
Ligger i midten av kartet og kan vokse stort hvis han tar kontroll over området. (8/10)

Farming:
Farmer greit så langt. (8/10)

Stamme:
Satan er en stamme fult av demoner (10/10)

Rykte:
Håkon, Andy og RV på samme acc. Verdens undergang er ikke så langt unna (10/10)

Totalt:
(42/50)


Rate: Mo I Moa
 
Topp