Rate spilleren over

Tarantella

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Erlando

Poeng: 5897
Rangering: 3
Beseirede motstandere: 4901 (32.)
Stamme: 666


Poeng:
Gjorde et hopp i dag med 2 nye byer (9/10)

Plassering:
Naboen min, jeg liker plasseringen. Blir nok action her etterhvert. Bra med spillerbyer å farme. (9/10)

Farming:
Jeg vet dere farmer mye, men dere har skjulte medaljer, må trekke litt derfor (7/10)

Stamme:
Vet ikke så mye om stammen, men ser et par halvkjente navn. Ligger på 5. plass nå. (7/10)

Rykte:
Ser Simen har fått litt pepper på off forum, men jeg har prata en del med deg og syns du er en veldig hyggelig fyr. Om du kan trekke frem noen ferdigheter etterhvert gjenstår å se. Erlend er vell andre på kontoen ? og han er for meg ukjent. (6/10)

Totalt:
(38/50)

Rate Mo i Moa siden han er neste på lista, ta evt tarantella senere
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Dobbelrate :)

Mo I Moa
Poeng: 4.313
Rangering: 9
Beseirede motstandere: 1.302 (120.)
Stamme: Satan


Poeng:
Helt ok poengsum, høyest opp av de som ikke har adlet så gjør nok et lite hopp snart. (9/10)

Plassering:
Etter min mening ganske chill plasering, masse fine adelsmål. Kanskje litt lite gråbyer, men hvem trenger vell det? (9/10)

Farming:
Moa har sagt dere ressfelthorer, og med skjulte medaljer så aner jeg ikke (-/-)

Stamme:
Leder, og ser farlige ut. Trekker 1 poeng fordi det ikke er noen spessiell utmerkelse fra noen stammer og syns derfor ingen fortjener full pott. (9/10)

Rykte:
Mo og Moa er .no's Knoll og Tott, jeg digger dere begge to! Royal har jeg hørt om, men aldri spilt med eller mot. Moa har funnet ut at vi er soulmates så må nesten gi full score her! (10/10)

Totalt:
(37/40)


tarantella
Poeng: 2.960
Rangering: 15
Beseirede motstandere: 973 (150.)
Stamme: Friår

Poeng:
Henger litt etter toppen, kan fortsatt komme seg oppover, men må trekke litt for å henge litt bak (7/10)

Plassering:
Core-plassering, gode muligheter her men også en skummel plassering. Om denne plasseringen er bra eller ikke avhenger av spilleren som innehar den, men jeg liker plasseringen! (9/10)

Farming:
1.000 plyndringer og 10k ress, ikke veldig mye å skryte av. Helt middels. (5/10)

Stamme:
Er dette en stamme med folk som har friår og mye ledig tid kan den bli spennende. Ikke hørt så mye om dere, men er vell noen kjente fjes her. (6/10)

Rykte:
Jeg vet egentlig ikke hvem du er, men jente på TW er alltid moro. Moa virker helt forelska i deg så legger på litt for det :) (6/10)

Totalt:
(32/50)

Rate: Peligroso
 

Daenerys Targaryen

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Peligroso
Poeng: 10.424
Rangering: 2
Beseirede motstandere: 6.323 (27.)
Stamme: Jehova


Poeng:
Rank 2 kan man vell si seg greit fornøyd med. Meget imponerende! Regner med at denne kontoen blir å finne i toppen fremover. Falt også nettopp ned fra rank 1 da Kamikaze tok nok en by. Tror det kan bli en stillingskrig mellom dere to. (10/10)

Plassering:
Ligger veldig sentralt, litt sør, kommer til å ha hendene fulle rundt det området der. Også en viss risiko der du ligger, det kan bli spennende å se hva som skjer. Mange spillere å farme i området, dog det er litt lite grå byer sør, men nok i nord. Blir også spennende å se hvilket område du tar kontroll over med adels senere. Men ellers en veldig fin plassering må jeg si. (9/10)

Farming:
Plyndre andre landsbyer for ressurser 10.000 ganger, så ja, det virker som det er nok av aktivitet på kontoen og nok tid til farming. Men med over 10k sendte angrep, syntes jeg det er ganske dårlig uttelling å ikke ha nådd 1mill ressurser farmet. Så det ser ikke ut som du får fullt uttelling på farmingen din (dårlig farmeområde(?)). Du har også en Dagens plyndrer tidlig på serveren. (6/10).

Stamme:
Er veldig tidlig å si noe om stammene da det er veldig tidlig enda. Men Jehova har imponert i starten og tatt kontroll i enkelte områder. Er også veldig mange kjente spillere her. Jeg forventer at Jehova vil være med lenge, så får vi se hvordan det ender. Gir 9 da en enda er early game og man vet aldri helt sikkert hva som skjer. (9/10)

Rykte:
Har ikke noen særlig kjennskap til noen av de som sitter på kontoen annet enn det jeg har fått høre, men dere gjør det bra her i starten. Har hatt ett øye med dere i en periode, og dere virker som dere har meget god peiling på det dere gjør så forventer at det kommer til å fortsette sånn i tiden fremover. (9/10)

Totalt:
43/50 - Trekkes på farmingen, ellers meget bra.

Rate: Daenerys Targaryen
 
Sist redigert:

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Daenerys Targaryen
Poeng: 2.657
Rangering: 30
Beseirede motstandere: 5.405 (40.)
Stamme: Satan

Poeng:
2,6k og 30. plass. En ganske laber poengsum etter så lang servertid, virker ok aktiv. Bør snart adle. (5/10)

Plassering:
Ser ut som det er en del greie farmebyer for deg, men ikke altfor mange velutviklede byer, med en stamme tett rundt deg kan du få utfordringer med å utvikle deg til å kjempe i toppen. Da plassering ikke er noe en styrer selv lar jeg denne være blank. (-/-)

Farming:
Med 2,6k tyder det meste på at du ikke er en av de altfor aktive farmerne, kan ey heller skylde på mye motstand da ODA ikke er noe høy. Ey heller plyndret 10k byer enda. (3/10)

Stamme:
Rank 1, selvforklarende at det da er en god stamme, etablerte spillere der, men jeg er ikke der og det vil medføre problemer for dere. (8/10)

Rykte:
Ukjent, kom du inn i Satan kun pga ditt kjønn? It seem's so... (1/10)

Totalt:
17/40 - En spiller midt på treet kan det se ut som, en stabil støttespiller.

Rate: Sindre190
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
sindre190
Poeng: 3.694
Rangering: 18
Beseirede motstandere: 18.222 (1.)
Stamme: Jehova


Poeng:
Rank 18 med 3,7k poeng. Ikke værst men ikke best heller. Med så mange Dr medaljer så forventes det mye mer(7/10)

Plassering:
Fin plassering med lite skillza spillere (9/10)

Farming:
Dominerer farming(10/10)

Stamme:
Dokk får 9 pga synne(9/10)

Rykte:
E det pål så er det en 10er. Hvis ikke så fuck of(10/10)

Totalt:
(45/50)

Rate Mo I Moa
 

falcky

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Mo i Moa
Poeng:20.231
Rangering: 5
Beseirede motstandere: 21.741 (20.)
Stamme: Satan


Poeng:
Rank 5 med 20k poeng, er ganske tett i toppen så kan fort bli rank 1 (10/10)

Plassering:
Fin plassering med stammemedlemmer og lette adle targets (9/10)

Farming:
Aner ikke, men har 10k plyndringer(7/10)

Stamme:
Satan ligger på førsteplass men det varer ikke lenge(9/10)

Rykte:
Aner ikke hvem noen er etter så lang tid borte fra TW, men virker solide (3/10)

Totalt:
(38/50)

Rate Falcky
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Poeng: 7.520
Rangering: 28
Beseirede motstandere: 14.547 (36.)
Stamme: Jehova

Poeng:
Nesten oppe på topp 25, fortsatt veldig langt bak topp 5 og vil derfor få en del trekk. 6/10

Plassering:
Veldig mange fine byer å adle, usikker på hvordan diplomatiet deres er men har grei avstand til stammemedlemmer. Kan vokse veldig bra fremover. 7/10
,
Farming:
Enda ikke farmet 1 mill og kun 1000 plyndringer, veldig svakt såpass sent i spillet. 3/10

Stamme:
Jehova. En fin blanding mellom gode og erfarne spillere og noen mindre rutinerte ser det ut som. Det liker jeg veldig godt, vil også tro det er et flott miljø for læring. 8/10

Rykte:
Aldri hørt om deg før, og aldri sett deg før hverken på Forum eller IG så velger å ikke rate her.

Totalt:
24/40


-Kamikaze
 

falcky

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Rykte:
Aldri hørt om deg før, og aldri sett deg før hverken på Forum eller IG så velger å ikke rate her.


Skjønner jeg veldig godt,

Har ikke spilt TW på 3-4 år ;) Hyggelig å komme tilbake å møte nye folk da :)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Kamikaze

Poeng: 10/10

Dere ligger på rank 1, ikke så solid, folk ligger hakk i helene men regner med dere snart drar ifra igjen etter en adlings pause.

Plassering: 10/10

Denne verdenen er så liten at det har ingenting å si hvor du er plassert egentlig. Men hvor dere ligger nå er et fint område. Mange fine store byer å adle så dere kan vokse videre på.

Farming: 10/10

Ingen tvil om at dette er en av kontoene som har farmet mest på v23 so far.

Stamme: 9/10

Satan, en god stamme med mange kjente og rutinerte spillere. Dere kan komme langt om dere spiller kortene riktig :)

Rykte: 10/10

En solid gjeng som sitter her, ingen tvil om at her sitter kvalitet, rutine, vinner innstinkter, og alt som skal til om de bare finner motivasjon.

49/50

Her er det ikke mye å gå på for topp score. Alt som trengs er å fortsette med den gode jobben dere har gjort så langt :D
 

DeletedUser

Guest
Varanior08

Poeng: 10/10

Rank 2 ikke dårlig, veldig tett i toppen, men jeg tror denne kontoen kommer til å forbli på top 3 i en god stund.

Plassering: 8/10

Ligger veldig safe sammen med stamme, ikke så veldig bra adle muligheter, men folk begynner å få adelstog så vi får se.

Farming: 9/10

Bra med 2x Dagens plyndrer, har også ranet over 1 mill ress, ingen dagens raner så vet ikke akkurat hvor du ligger på listen.

Stamme: 10/10

Kick er vel en god samling av gode spillere, derfor dere er forsiktige med rekrutteringen? ;) Ligger også midt i mellom Satan og Jehova og kommer til å nyte godt av å være nøytrale her.
Rykte: 10/10

Solid kar :)

47/50

Har blitt ratet, rate: Graffyz
 

Holycrapintheair

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
Vil starte med å si at dette er min første rating, samt min første forum post. So chill your horse :D

Graffyz

Poeng: 7/10

Ikke så verst, henger med rett bak top 25, tror denne kontoen kommer til å ende mye høyere

Plassering: 8/10

Veldig bra plassering, mange fine adlingsmål, ligger litt unna stammen men det er jo bare bra!

Farming: 9/10

Har det samme som alle, men mangler noen dagens plyndringer og DR

Stamme: 10/10

The best of the best, trenger jeg å si noe mer :D

Rykte: vet ikke hvem det er så gir ikke poeng her.


34/40

rate: Legend786
 

Daenerys Targaryen

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Legend786

Poeng: 4/10

Ikke mye å skryte av etter så lang tid på serveren. Ser ut som du har vært meget treig med å adle byer. Man skulle da forvente litt bedre enn 6,8k da.

Plassering: 4/10

Masse gråbyer som kan farmes her, men dette er en veldig utsatt plassering, mange store og veldig gode spillere rundt som utgjør en stor trussel ovenfor deg.

Farming: 1/10

Du har fortsatt ikke farmet 1 mill og ikke sendt 10k angrep enda, så du er nok ikke den mest aktive farmeren. Den dårlige farminga er vell også delvis på grunn av din beliggenhet. Da mange store spillere kjemper om samme farmer. Regner også med at du har mer def tropper, enn du har off for å forsvare eventuelle nukes som skulle komme fra de rundt deg. Dette kan vell også forklares med dine 2x DF :)

Stamme: 9/10

Jehova er vell største trusselen ovenfor oss i Satan, mange dyktige spillere som sitter her. Men skjønner ikke helt greia med Jeh0va, de har jo nesten 0 utvikling bortsett fra Are. Men er fortsatt litt tidlig å gi en poengsum når det kommer til stammer.

Rykte:

Vet dessverre ikke hvem som spiller på denne kontoen, så jeg dropper denne.


18/40

Rate: Daenerys Targaryen
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Daenerys Targaryen

Poeng: 10.133
Rangering: 23
Beseirede motstandere: 41.786 (11.)
Stamme: Satan

Poeng:
10k poeng er ikke så værst men med så mye pp og skillz i accen så forventes det bedere (5/10)

Plassering:

rolig område med masse gårbyer. Men mange stamme medlemmer som stenger dere inn(6/10)

Farming:
chriss e i accen så farming er vel ingen problem for dere(10/10)

Stamme:
dope stamme med aktive medlemmer men sosialt nivået er ikke så høyt.(9/10)

Rykte:
chris 10/10
andreas 10/10
simen 9/10 fordi du skylder oss 6k pp som du enda ikke har betalt tebake.:

[02.09.2015 16:42:31] Simen / Daenerys: Du har vell ikke mer pp jeg kan låne? Gått tom på det jeg lånte hahah (rofl) Som sagt får du dobbelt tilbake på fredagen (chuckle)
[02.09.2015 16:42:56] Moa: kan gi dæ 2k no
[02.09.2015 16:43:14] Simen / Daenerys: Takk, da får du 6k på fredag :)

ventet i 1måned no
(?9/10)
Totalt:
(40/50)

Rate hønebataljongen aka pål
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Svindel og bedrag
Poeng: 384
Rangering: 344
Beseirede motstandere: 31 (532.)
Stamme: HAHA

Poeng: Nystartet

Stamme: Nystartet

Farming: Nystartet

Rykte: 10/10

Plassering: 10/10
Perfekt om du satser.

Totalt: 20/20

ZombieFred
 
Topp