Regel 1

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
KV kan alle sitte..

Tenk litt på det, før du påstår at jeg ikke veit hva som er juks?

Regel 1 er her for en grunn..

Men dere som bryter den, får problemer p.g.a. den..


Så om bevisbyrden er på noen her, så er det de som 'jukser'.. Og mener de ikke gjør det...

Tenke litt på hva?

Regen 1 ble nettopp forandra, så den ble annerledes enn i alle andre tw verdner.

De som har spilt dual før det har ikke brutt noen regel, ettersom det var lov da. Jeg vil gjette på at de fleste har slutta med dual nå, siden denne (idiotiske) regelengringen kom...

Vel, jeg hverken "jukser" eller jukser, og jeg mener heller ingen andre gjør det når de spiller dual, og at denne regelen ødelegger spillegleden for mange. (noe som er blitt nevnt ganske mange ganger nå)
 

DeletedUser

Guest
Tenke litt på hva?

Regen 1 ble nettopp forandra, så den ble annerledes enn i alle andre tw verdner.

De som har spilt dual før det har ikke brutt noen regel, ettersom det var lov da. Jeg vil gjette på at de fleste har slutta med dual nå, siden denne (idiotiske) regelengringen kom...

Vel, jeg hverken "jukser" eller jukser, og jeg mener heller ingen andre gjør det når de spiller dual, og at denne regelen ødelegger spillegleden for mange. (noe som er blitt nevnt ganske mange ganger nå)

1 spiller, 1 konto..

Hva er det du ikke skjønner?
 

DeletedUser

Guest
1 spiller, 1 konto..

Hva er det du ikke skjønner?

Vel problemet er ikke selve regelen for den er forsåvidt grei, men da du endrer regelverket mitt i et spill snur du opp ned på ganske mye.

Gjør du ikke?
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Altså, har da hatt mange tusen inc i dagesvis uten å måtte dualspille. Man har en fantastisk feature som er kalt kontovakt fremdeles. Trenger ikke gi passordet ditt til noen.

Forøvrig ellers nøytral til denne regelendringen. Men akkurat det argumentet er jeg ikke enig i.

Om jeg og poke gjør det, så må han lage en ny konto, og vi vil igjen bryte regelen. Så den roingen holder ikke.


Og helt seriøst,
Zarazel, OHKO, Grimlock, izzy og dominus, er alle pro meg her. ehh. *ringer en bjelle for meg her ihvertfall*
Og ja, for å ikke glemme bort vår kjære daggerheart, som var den som absolutt skulle ha MEG drept hele veien når han spilte, er pro meg.
geeeez


Og yeah, vi har mange alternativ her på å vise vår missnøye:
1. Poste en post her, der du fyrer løs dine argumenter
2. Sende inn ticket
3. Lage en Poll, der alle stemmer, så kan dere alle se at flertallet er imot.


@ Gomp, da deg ein pale, og slutt med dine dårlige fisking. Du får ikke annet nap en ifra noen gamle abbor
 

DeletedUser

Guest
Gi gump et par dagers bann. Han diskuterer som en isbjørn som er for at jorda skal ha mer global oppvarming!

Skjer det ikke noe forbedringer på hvem som sitter på toppen av dette spillet, altså som jeg hører her og hørt tidligere spessisielt bunnymon er jeg redd hele communityet går i dass! Uansett regel 1 eller ikke.

Var det noen som skrek domino effekt?
 

DeletedUser

Guest
Hva med å få opp en avstemning som alle kan stemme på. Samme som det ble innført angående nattbonusen. Det er jo en ide.

- På en annen side er det egentlig ikke nødvendig, for jeg tror vi alle vet hva resultatet blir...

Det er bare å se på "nattbonus" saken på v3, hvor flertallet som uttalte seg på forumet virket veldig negative til denne. Det er fordi folk som er uenige i noe gjerne har en tendens til å rope høyere enn dem som liker det slik det er. Er generelt få som lager poster for å fortelle hvor fint de synes en enkelt ting ved regelverket eller innstillingene er. Vi vet jo også at resultatet ved denne avstemningen ble at flertallet var for å ha nattbonus (selv om det var gjevnt). Poenget er at da jeg satte opp avstemningen hadde jeg aldri trodd det ville bli gjevnt en gang.

Men har snakket med bunny, og vi setter opp en avstemning i morgen. Denne blir hypotetisk, altså utfallet av undersøkelsen vil ikke bety at det automatisk blir en forandring. Det er mest for å få et klart tall på hvor mange som faktisk er uenige i dette, og om det er så mange som stemningen på forumet tilsier. Det er trossalt ikke kjempe mange personer som har uttalt seg i denne saken.
 

DeletedUser

Guest
Det er bare å se på "nattbonus" saken på v3, hvor flertallet som uttalte seg på forumet virket veldig negative til denne. Det er fordi folk som er uenige i noe gjerne har en tendens til å rope høyere enn dem som liker det slik det er. Er generelt få som lager poster for å fortelle hvor fint de synes en enkelt ting ved regelverket eller innstillingene er. Vi vet jo også at resultatet ved denne avstemningen ble at flertallet var for å ha nattbonus (selv om det var gjevnt). Poenget er at da jeg satte opp avstemningen hadde jeg aldri trodd det ville bli gjevnt en gang.

Men har snakket med bunny, og vi setter opp en avstemning i morgen. Denne blir hypotetisk, altså utfallet av undersøkelsen vil ikke bety at det automatisk blir en forandring. Det er mest for å få et klart tall på hvor mange som faktisk er uenige i dette, og om det er så mange som stemningen på forumet tilsier. Det er trossalt ikke kjempe mange personer som har uttalt seg i denne saken.

Vel mitt forslag at dere gjør slik på .net. Da dere innfører en ny regel er den aktiv på neste verden. Ikke ødelegge alt for mange spillere som faktisk trivdes ganske godt med slik de hadde det.
 

DeletedUser

Guest
Han mener Gomp, bare sånn at ALLE forstår det, eller hva sier DU?
 

DeletedUser

Guest
Det er bare å se på "nattbonus" saken på v3, hvor flertallet som uttalte seg på forumet virket veldig negative til denne. Det er fordi folk som er uenige i noe gjerne har en tendens til å rope høyere enn dem som liker det slik det er. Er generelt få som lager poster for å fortelle hvor fint de synes en enkelt ting ved regelverket eller innstillingene er. Vi vet jo også at resultatet ved denne avstemningen ble at flertallet var for å ha nattbonus (selv om det var gjevnt). Poenget er at da jeg satte opp avstemningen hadde jeg aldri trodd det ville bli gjevnt en gang.

Men har snakket med bunny, og vi setter opp en avstemning i morgen. Denne blir hypotetisk, altså utfallet av undersøkelsen vil ikke bety at det automatisk blir en forandring. Det er mest for å få et klart tall på hvor mange som faktisk er uenige i dette, og om det er så mange som stemningen på forumet tilsier. Det er trossalt ikke kjempe mange personer som har uttalt seg i denne saken.

Høres bra ut. Bare alle får med seg forskjellen fra hvordan regelen var før, og hvordan den er nå. Ikke mange som har fått med seg det.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Om jeg og poke gjør det, så må han lage en ny konto, og vi vil igjen bryte regelen. Så den roingen holder ikke.


Og helt seriøst,
Zarazel, OHKO, Grimlock, izzy og dominus, er alle pro meg her. ehh. *ringer en bjelle for meg her ihvertfall*
Og ja, for å ikke glemme bort vår kjære daggerheart, som var den som absolutt skulle ha MEG drept hele veien når han spilte, er pro meg.
geeeez


Roing faktisk. Og de er vell strengt tatt ikke pro deg, men riktignok imot denne regelen.
 

DeletedUser

Guest
Det står ikke at de var Pro - Brann, men at Dager var det, å han er enig i en sak som kan hjelpe han. (som kan hjelpe brann altså, og jeg nevner brann fordi han er i sentrum av denne saken.)
 

DeletedUser

Guest
excellent, nå blir det avstemmning om jeg får spille V1 eller ikke.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Yep, avstemning i morgen, og siden det har vært såpass med ufinheter her, så er jeg litt redd for å legge meg uten at en moderator som passer på.

Så jeg låser denne i påvente av avstemningen.

Er vell strengt tatt ferdigdiskutert uansett. Argumentene har kommet fram, bare idiotisk krangling gjenstår, og den håper jeg for guds skyld blir på et annet forum som ikke jeg er moderator for.

Lykke til, til de denne regelen omfatter.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp