Regel 1

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Haha, det er jo ikke akkurat veldig rart med tanke på hvor større konto, hvor mer tid må du bruke på dette spillet?

Jeg legger til en fin graf som viser FUNCOM sin aksjekurs etter at CONAN gjorde samme opplegg, nå er jeg klar over at funcom ikke gir helt riktig bildet av hva dette dreier seg om, da FUNCOM driver med mye mer, osv, men jeg har fulgt kursen uten selv å ha eid noe aksjer i spilleprodusenten, men kan si så mye som at selskapet kom på børs sammen med CONAN(et rollespill), som jeg vet ikke holdt standarden, når det gjelder høre på hva de beste spillerne mente om produkte. Endre det til det bedre var heller ikke snakk om. Jeg kan såpass om aksjer/spill at jeg kan fortelle at grafen fint kan illustrere åssen det går fremover for tribalwars:

Jeg vil påpeke at vi er sånn ca i samme fase som FUNCOM var ca mitt på nå som verden 3 ble lansert; vi går sikkert litt opp/litt ned, opp ved speed servere og etter at de middelsmådige spillerne opplever mer points, så bærer det ned igjen! Det er min spekulasjon:

plothistory.php


Jo større kontoen blir, jo mere må en "juske"?

Neppe..

Det er det vi har stammer for..

Og vi var smarte nok til å lage en familie av stammer..


Dere kan gjøre som dere vil, jeg har lært.. :)
 

DeletedUser

Guest
Er ikke du han som var i Yamato på v2 og alltid trengte hjelp til å cleare byer fordi du bare vare def :rolleyes:

Hvordan kan du uttale deg om en slik sak, du har jo ikke hat mer en 175 byer og 1 innkomende, maks!!!! :eek:

prøv deg mot 8k på det meste!

jeg slet med 3k på det meste, og jeg har skole 6t om dager og spiller ellers hele dagen -_-


Haha..
Søtt.. Min historie får du ikke. Der får du erfare selv. :)
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Vel, ja det meste er mulig. Men det viktigste da du er under kratig angrep er ikke bare å forsvare seg, men også fortsette og adle. Da trenger du lokal kunnskaper, det opparbeider du deg ikke hvis du ikke er kontovakt ganske ofte i såfall og slik kontovakt systemet er lagt opp kan man ikke sittekontovakt for andre apillere hver dag.

Godt argument.



Gomp og 3cession: Hold V2 argumentasjonen i V2. Hold topic!
 

DeletedUser

Guest
Jeg ser ingen grunn for at fks skal nødvendigvis bare lage en spilller på nytt, bare fordi han ønsker å hjelpe brann.

Så altså konklusjonen er da at alle som har lyst til å dele konto med noen andre, må nødvendigvis bli med i en verden fram til de blir noblet, helt til man går lei ?
eller noe sånt..

Se for deg at du må sette account sitter, av og på og av å på ? sånn ca 5ganger om dagen ?

Jeg slår storsett aldri av lysene når jeg går ut av et rom, for å så slå på dem igjen, for å så slå dem av igjen ?
Da lar jeg heller lys bryteren være på! ^^,

kjeder meg, så jeg kommer bare med meninger.
 

DeletedUser

Guest
Altså, har da hatt mange tusen inc i dagesvis uten å måtte dualspille. Man har en fantastisk feature som er kalt kontovakt fremdeles. Trenger ikke gi passordet ditt til noen.

Forøvrig ellers nøytral til denne regelendringen. Men akkurat det argumentet er jeg ikke enig i.

Og må en "jukse" så gjør en det..

Så her burde noen som eier serveren, sette ned en fast fot..
 

DeletedUser

Guest
Gratulerer til Bunnymon. Du gjør ditt beste for å drepe tw.no, og det klarer du helt fantastisk bra og.
 

DeletedUser

Guest
Kontodeling

Hei,

Slik jeg ser det er det en ting som blir feil, og det er at to spillere, som BEGGE spiller aktivt i SAMME verden, logger seg på for hverandre med passord og brukernavn. I slike tilfeller SKAL kontositting benyttes.

Dersom to personer deler en konto, og ingen av dem har flere kontoer i samme verden, kan jeg ikke se noe problem med dette. Normale speedsettinger gjør Tribal wars så meningsløst langvarig, at det kan ikke skade at to venner hjelper hverandre litt. Viser forøvrig til mitt innlegg om hvordan å gjøre Tribal wars mer interessant. Innlegget inneholder også en del forslag til endringer i regler for kontositting og kontodeling (lenke under).

http://forum.tribalwars.no/showthread.php?t=4368


Regelendringen er vel laget for å ramme Brann2006 spesielt (?!)


-
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Har en flere enn 1, så har en én støtte konto...

Flere enn en konto, ja det er støttekonto så klart. Men her snakker vi om at to spillere spiller på samme konto uten noen andre kontoer...
 

DeletedUser

Guest
Flere enn en konto, ja det er støttekonto så klart. Men her snakker vi om at to spillere spiller på samme konto uten noen andre kontoer...

Og det er ikke en støtte konto?


Spurt om dette i flere forum, så ikke tro at jeg ikke veit hva det er..


Det er som om du som skole pliktig må på skolen, og din romkamerat som driter i skolen, tar over når du er der..


Men det er juks...

Alle kan ikke gjøre slikt..

Og det er neppe bare meg som trenger å se nærmere på den reglene, og norsk kunnskapene. :p
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Gratulerer til Bunnymon. Du gjør ditt beste for å drepe tw.no, og det klarer du helt fantastisk bra og.

Tenkte jeg skulle legge til at tyskerne har gjort en bra jobb de og. Kanskje ikke så veldig relevant for emnet, men blir feil å legge all skyld på hun.
 

DeletedUser

Guest
Tenkte jeg skulle legge til at tyskerne har gjort en bra jobb de og. Kanskje ikke så veldig relevant for emnet, men blir feil å legge all skyld på hun.

Hva kan tyskerne ha gjort som er verre enn dette? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Nå har jeg lest gjennom denne tråden flere ganger og funnet ut at jeg må vise min negativitet jeg også.

Først må jeg si at dette er helt høl i huet.

Det meste av tribalwars er bygd opp på vennskap, og det ultimate vennskapet med en man har blitt kjent med via tribal vil vel være å spille dual. Å stole så mye på den andre personen at man overlater kontoen i deres varetekt.

Jeg la merke til at Glitter sa at dette var innført pga. .no vil ha en speed-server. Jeg skjønner godt at en speed-server er fristende, men det finnes da andre muligheter enn å ta bort gleden 2 personer har ved å spille sammen?

Man kan f.eks utvide adverteringen? Sette opp reklame på sider som f.eks Sol.no eller Start.no.

Som de fleste andre her håper jeg at denne sideregelen forsvinner i løpet av denne uken når admin (bunny) ser hvor mange som misliker det.

~Fuzz
 

DeletedUser

Guest
Og det er ikke en støtte konto?


Spurt om dette i flere forum, så ikke tro at jeg ikke veit hva det er..


Det er som om du som skole pliktig må på skolen, og din søster som er 10 tar over i mellomtiden..


Men det er juks...

Alle kan ikke gjøre slikt..

Når to spiller på SAMME konto, UTEN noen flere accer de styrer nei, hvordan i all verden skulle det være støttekonto?

Vel, det virker som om du definerer det litt annerledes enn de fleste her, så er du helt sikker på at du ikke har misforstått litt...

Mulig det bare er meg, men å sammenligne skoleplikt med tw er kanskje litt dårlig sammenligning. Tw er noe man spiller for gøy, og da det burde være mulig å kunne spille det selv når man begynner å bli stor på en verden og ofte har lite tid til å ta seg av hele accen sin selv. Skole er noe man må fordi det er sånn lovene er her i landet.

Hvorfor er det juks? Fordi man fortsetter å spiller når man er blitt stor, når man ikke har tia selv til å spille accen alene? Mener du heller at alle burde slutte når de blir så store at de ikke har tid/orker mere? Mener du virkelig det er best?
 

DeletedUser

Guest
Hva kan tyskerne ha gjort som er verre enn dette? :eek:

Nej, de fant ut at det super mario var så innmari populært på 90 tallet, så de tok noe av det samma av graffiken til det spillet, og stappa det inn i kartsystemet på den tyske verden 1 ?
 

DeletedUser

Guest
Jeg la merke til at Glitter sa at dette var innført pga. .no vil ha en speed-server. Jeg skjønner godt at en speed-server er fristende, men det finnes da andre muligheter enn å ta bort gleden 2 personer har ved å spille sammen?

Man kan f.eks utvide adverteringen? Sette opp reklame på sider som f.eks Sol.no eller Start.no.

Selvfølgelig er det mange måter å gjøre det på, dette var bare et argument som ble brukt for regelskifte. men en i tw-teamet har bl.a. lagt ut raklamer på flere sider, så vi gjør det. Har også kommet med noen andre ideer til bunny ang dette, men det er ikke blitt gjennomført enda. Kanskje det blir gjennomført i fremtiden.
 

DeletedUser

Guest
Når to spiller på SAMME konto, UTEN noen flere accer de styrer nei, hvordan i all verden skulle det være støttekonto?

Vel, det virker som om du definerer det litt annerledes enn de fleste her, så er du helt sikker på at du ikke har misforstått litt...

Mulig det bare er meg, men å sammenligne skoleplikt med tw er kanskje litt dårlig sammenligning. Tw er noe man spiller for gøy, og da det burde være mulig å kunne spille det selv når man begynner å bli stor på en verden og ofte har lite tid til å ta seg av hele accen sin selv. Skole er noe man må fordi det er sånn lovene er her i landet.

Hvorfor er det juks? Fordi man fortsetter å spiller når man er blitt stor, når man ikke har tia selv til å spille accen alene? Mener du heller at alle burde slutte når de blir så store at de ikke har tid/orker mere? Mener du virkelig det er best?

Når 2 personer, spiller på 1 konto?

Hva er den kontoen da?
 

DeletedUser

Guest
Når 2 personer, spiller på 1 konto?

Hva er den kontoen da?

Ja, når to spillere spiller på en konto...da er det i veldig mange tilfeller en konto som blir holdt aktiv istedenfor at den blir slettet. Jeg ser ikke helt hva som er så jukstete med det.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp