Regel 1

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Når 2 personer, spiller på 1 konto?

Hva er den kontoen da?

Hint; den er støttet av ett annet individ...

Støtte *hos* konto?

Er vel ikke at jeg definere anderledes, jeg bare ser litt videre..
 

DeletedUser

Guest
Spørsmålet her ligger vel nå i hvordan admin kommer til å håndtere dette.
Vil hun fjerne lovendringen, for så å høre på det store flertallet eller la det stå, noe som kan resultere i en meget negativ holdning på dette communitiet?

Jeg er spent på hva som skjer videre, for dette kan skape en bølge som INGEN er tjent med!
 

DeletedUser

Guest
Spørsmålet her ligger vel nå i hvordan admin kommer til å håndtere dette.
Vil hun fjerne lovendringen, for så å høre på det store flertallet eller la det stå, noe som kan resultere i en meget negativ holdning på dette communitiet?

Jeg er spent på hva som skjer videre, for dette kan skape en bølge som INGEN er tjent med!

Nei, alle har én konto..


Alle kan respektere det..

Ergo er alt annet tull..

Og Regel 1 får ikke blitt mere rettferdig..
 

DeletedUser

Guest
Selvfølgelig er det mange måter å gjøre det på, dette var bare et argument som ble brukt for regelskifte. men en i tw-teamet har bl.a. lagt ut raklamer på flere sider, så vi gjør det. Har også kommet med noen andre ideer til bunny ang dette, men det er ikke blitt gjennomført enda. Kanskje det blir gjennomført i fremtiden.


Kanskje informere oss, spillerne, vi som gir dere mulighetene til å gjøre det dere liker! Og når virker det ikke som om dere ikke liker oss, noe som må være klart i mot deres grunner til å bruke tid på TW!
 

DeletedUser

Guest
Nei, alle har én konto..


Alle kan respektere det..

Ergo er alt annet tull..

Og regel1 får ikke blitt mere rettferdig..

Var den urettferdig ?

Dere fjerner fritiden til 1.000stk. Og 1.000 stk er ikke overdrivelse.
 

DeletedUser

Guest
@Gomp
gå å ta deg en bolle

@Kaptein SorteBill gå å slutt å sitt KV for folk som har sluttet..

Og ikke ta over kontoen, bare fordi du veit passordet..

TW logger IP'n ..

(Her antar jeg en del, men du ville vel ikke vert uenig i rettferdighet, om du ikke jukser..)
 

DeletedUser

Guest
Nei, den reglen fjerner bare juksere.. :)

Den fjerner ikke juksere, både jeg og flere andre som er frustrert her spiller ikke dual. Og dessuten er ikke dual juksing heller (bortsett fra i ditt hode tydeligvis), eller også tydeligvis nå her på .no....fordi de som bestemmer ikke bryr seg særlig mye om hva folk mener. Virker det som iallefall..
 

Kaptein SorteBill

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
@gomp
Hvist ikke du er interesert i og formidle noe annet en meningsløst tullball, kan du vennligst slutte å poste ?
 

DeletedUser

Guest
Den fjerner ikke juksere, både jeg og flere andre som er frustrert her spiller ikke dual. Og dessuten er ikke dual juksing heller (bortsett fra i ditt hode tydeligvis), eller også tydeligvis nå her på .no....fordi de som bestemmer ikke bryr seg særlig mye om hva folk mener. Virker det som iallefall..

KV kan alle sitte..

Tenk litt på det, før du påstår at jeg ikke veit hva som er juks?

Regel 1 er her for en grunn..

Men dere som bryter den, får problemer p.g.a. den..


Så om bevisbyrden er på noen her, så er det de som 'jukser'.. Og mener de ikke gjør det...
 

DeletedUser

Guest
Vel det jeg synes er verst med denne regelen er at den kommer midt inne i et spill. Jeg har spilt på brann2006 kontoen nå siden august. Og nå skal jeg plutselig stå uten en konto.
Hadde denne regelen kommet til starten til en ny server hadde det vært noe annet.
Men nå har dette vært lovlig frem til nå. Forandring av en regel mitt inne i et spill skader bare spillet og ødelegger for de som spiller det.

Jeg synes heller dere(admin teamet) bør fokusere på å klargjøre de reglene som er, slik at folk slipper å bli banna fordi det er umulig å tolke regelverket her inne.
 

DeletedUser

Guest
Spørsmålet her ligger vel nå i hvordan admin kommer til å håndtere dette.
Vil hun fjerne lovendringen, for så å høre på det store flertallet eller la det stå, noe som kan resultere i en meget negativ holdning på dette communitiet?

Jeg er spent på hva som skjer videre, for dette kan skape en bølge som INGEN er tjent med!

Hva med å få opp en avstemning som alle kan stemme på. Samme som det ble innført angående nattbonusen. Det er jo en ide.

- På en annen side er det egentlig ikke nødvendig, for jeg tror vi alle vet hva resultatet blir...
 

DeletedUser

Guest
Selvfølgelig er det mange måter å gjøre det på, dette var bare et argument som ble brukt for regelskifte. men en i tw-teamet har bl.a. lagt ut raklamer på flere sider, så vi gjør det. Har også kommet med noen andre ideer til bunny ang dette, men det er ikke blitt gjennomført enda. Kanskje det blir gjennomført i fremtiden.

Greit, jeg skjønner at dere prøver, og det er superbra.
Dealen er at nå kom det et forslag som veldig få som har postet et innlegg i denne tråden liker.

Kunne dere bøyd dere for hva folket synes? Jeg vet det er vanskelig, men det hadde vært veldig fint for menneskemengen som ikke vil at dette skal bli ulovlig.

Minner meg om da jeg spilte RuneScape tilbake i tida, da gjorde RS-teamet en forandring som 70% av spillerne ikke likte, allikevel sa de nei til å forandre den tilbake. Håper dere gjør det motsatte av RS-teamet.

~Fuzz
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp