Renegade90 – ”den fredløse hevneren”

DeletedUser

Guest
bare en måte å forklare hans stil på:
funny-pictures-cat-makes-money.jpg
 

DeletedUser

Guest
er det ikke det ""vi"" andre gjør også da ????

slik jeg ser det dømmer dere etter hva han skriver, men ikke hva han mener, men skulle jeg vært en frekk liten unge som bare skrev for å være frekk ? sånn det tas opp fra andres synspunkt når folk driver på sånn. og jeg sier min mening angående alt uten å bry meg om hva andre syns generelt, men svarer selvsagt når jeg ser de svare på det jeg sier ^^ jeg er vokst opp med å måtte stå for det man sier, og ikke gi seg. men som jeg ser her nå, er det bare de som er mer redd for å si sin egen kommentar og dermed så støtter de flertallet som de ser på starten, men er ikke alltids flertallet vinner. ^^
 

DeletedUser

Guest
Må man gjøre noe bemerkelsesverdig for å bli intervjuet?
Egentlig ikke.. Har man lyst til det, så kan ingen nekte deg..

Har intervjuet mye feilinformasjon?
Kanskje.. Men er det vits å grille han for det i så stor grad? (Hvis det er det, så bør det være en god grunn)

Er morsomt å lese andres synspunkter også, selv om det kanskje ikke er i det beste laget. Er alltid like moro å lese om de beste og mest profilerte spillerne. Skader ikke å høre fra noen andre også, uansett alder.

Men må si at intervjuet var veldig langt med utrolig korte svar og lite forklaringer.
Ja vel ja. Da er det kanskje TC jeg skulle ha intervjuet...

---

Dette var svakt :p

Hva var egentlig formålet med intervjuet når du tydeligvis ikke vet så mye og ikke gidder å forklare noe siden du ikke bryr deg om V2 lenger?
 

DeletedUser

Guest
"Javel ja. Da er det kanskje TC jeg skulle ha intervjuet..."

Dette var mine ord. Årsaken var at Renegade maste vel og lenge før jeg gav etter. Og grunnen til at jeg faktisk valgte å intervjue ham, var at han lovet å legge ting som ingen visste noe om på bordet. Men i intervjuet så skriver han ting som: "dette vet nok thecleaner bedre enn meg" osv. Da må jeg si at jeg følte meg litt lurt.

Renegade trodde nok at jeg skulle intervjue ham for sine prestasjoner her inne i verden 2 spillmessig. Men det var aldri min hensikt. Han har lenge skrytt over at han sitter med så mye info, og at han har bidratt til stammers fall osv. Min hensikt var å vise verden 2 hva Renegade egentlig har fått til.

Og over til en annen sak; selveste CM'en har jo stått frem og forklart en del ting rundt en moderator... Anbefaler dere å lese gjennom den tråden, om dere ikke har gjort det allerede.

Selvfølgelig tar jeg til meg all kritikk.
 

Gyldan

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Jeg tror at du må kjenne R90 for å forstå
intervjuet ... Jeg var selv i kontakt med han (for en lang tid
siden) da A26, TheThunder, Mercadian og alle de var
med... Dette handler om fortiden...

Kanskje ikke noe som intereserer de litt mer
nykomne spillere.

Min mening :)
 

DeletedUser

Guest
Desverre, etter hans oppførsel, er det svært få som faktisk vil kjenne han såpass godt at de vil forstå intervjuet. Min mening bare, selvsagt ;)
 

DeletedUser

Guest
Et intervju som kun kan forstås av de spesielt innvidde som kjenner intervjuobjektet fra før...

Et fascinerende konsept som jeg har vanskelig for å forstå hensikten med.. :)
 
Topp