RNG = Backstabbers, BOL = Backstabbers?

DeletedUser

Guest
Takk...
Og som leder av K10 har jeg fått mye sensitiv informasjon som kan brukes godt mot RNG, og siden dere er forrædere, ser jeg det helt respektabelt å bruke det imot dere.

Og forresten: En del av dere kan forvente utestengelse fra TribalWars for multiaccs nå også :p
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Saken er vel at vi følte oss ganske dolka i ryggen når en av våre alierte prøvde og ta over RNG og blande seg i hvordan vi styrte stammen vår.
At de ikke stolte mer på oss, dermed stolte ikke vi noe på han.
Det kunne gått begge veier med k102 men da vi fikk sjangsen til og kuppe stammen fra andy så bestemte vi oss for at de også skulle få merge inn i RNG sammen med k103. Mergen med k103 var lenge planlagt og har vel vært diskutert i omentrent et halvt år før det skjedde.

Jeg føler ikke at vi dolka Andy i ryggen når det andre valget vårt under mergen var og gå til krig mot k102 et senario vi ville ungå fordi det var unødvendig bruk av adels og nukes når de fleste i k102 er reale spillere som er hyggelige og morsome og spille sammen med.
 

DeletedUser

Guest
AndyAndy må si at jeg er litt skuffa over hvor lite flere av de mindre medlemmene i K102SE kan, gjenspeiler det muligens det du kan eller er det bare at du er litt sån "starboy" som mere eller mindre vil ha all oppmerksomhet når du er i en stamme?
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Takk...
Og som leder av K10 har jeg fått mye sensitiv informasjon som kan brukes godt mot RNG, og siden dere er forrædere, ser jeg det helt respektabelt å bruke det imot dere.

Og forresten: En del av dere kan forvente utestengelse fra TribalWars for multiaccs nå også :p

viss og rapportere tiligere stamme venner bare for og hevne og ødlegge for dem er det du må, gjør det men jeg stoler på at support tar de som jukser uten at du trenger og rapportere dem.
Du er vel klar over at du ikkje har noen sensetiv info som kommer til og hjelpe IB eller de som du snakker om skal hevne seg mot oss. Siden du klarte og gjøre deg selv til fiende av RNG. For en good stund tilbake.
 

DeletedUser

Guest
AndyAndy må si at jeg er litt skuffa over hvor lite flere av de mindre medlemmene i K102SE kan, gjenspeiler det muligens det du kan eller er det bare at du er litt sån "starboy" som mere eller mindre vil ha all oppmerksomhet når du er i en stamme?

hva med å putte litt mening i svarene dine slik at folk kan forstå hva du prater om? ^^
 

DeletedUser

Guest
viss og rapportere tiligere stamme venner bare for og hevne og ødlegge for dem er det du må, gjør det men jeg stoler på at support tar de som jukser uten at du trenger og rapportere dem.

Egentlig så kan man ikke stole på at Support greier det. Tar man noen enkle forhåndsregler, og ikke gjør noe ut av det burde det ikke være et stort problem. Var jo for eksempel en spiller på V2 som hadde tre forskjellige kontoer, på millionen og ( mye ) større, som ikke ble tatt. Han ble ikke tatt før han innrømmet det rett før han slettet alle kontoene - ingen hadde giddet å rapportere han fordi det virket for åpenbart til å stemme.

Noe mer on-topic: Det er morsomt å se at enkelte ting aldri endrer seg her på V1, haha!
 

DeletedUser

Guest
viss og rapportere tiligere stamme venner bare for og hevne og ødlegge for dem er det du må, gjør det men jeg stoler på at support tar de som jukser uten at du trenger og rapportere dem.
Du er vel klar over at du ikkje har noen sensetiv info som kommer til og hjelpe IB eller de som du snakker om skal hevne seg mot oss. Siden du klarte og gjøre deg selv til fiende av RNG. For en good stund tilbake.

Pøh, ikke bland RNG inn i dette! Mange i RNG er mine supportere i denne saken, så ikke bruk navnet "RNG" i denne saken, for du snakker ikke for hele RNG, så langt ifra -.-

Hahaha, du har ingen anelse xD
Jeg kommer ikke til å hjelpe IB/HVIB direkte, de er fortsatt fiender slik jeg ser det, men VIST IB velger å assistere oss, lager vi en IAP og kjemper sammen med dem mot dere! BOL og H.F.O vil vi fortsatt se på som allierte.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Cyber, hva er den egentlige meningen med denne topicen? Det er åpentbart at du har tatt med egne slutninger når du har gått inn for å lage denne topicen, for flere steder er det mangel på innsikt. At BOL har backstabba RNG/K10+ er for meg helt merkelig at noen kan mene 100%, men så er du i IB, så hva kunne jeg forventet.. Alt for å irritere, right?

Det har seg sånn, om vi skal bruke dine egne ord, RNG som strengt tatt har backstabbet oss i BOL med tanke på denne mergen. Ingen i BOL-styret har blitt informert om denne mergen. Og det hele virker som dette er laget for å irritere oss. Andyandy har blitt holdt utenfor, og det det er flere krefter i både K10+ og RNG som ville ha andy vekk som leder. Dette har ikke en dritt med BOL å gjøre, men kun RNG og hvordan de forholder seg til sine allierte.
 

DeletedUser

Guest
Flott, Scar! Jeg vil gjerne få avkrefte alle rykter om at dette er BOL's feil. Derimot virker det definitivt som at alliansen slår sprekker, og kanskje BOL vrir kniven rundt i såret, så og si, ved å ta stilling til dette på den måten de gjorde. Ikke desto mindre tar BOL stilling til det hele på den beste måten de kan. Best for oss. Akkurat som RNG og K10*fam åpenbart tar det på en annen måte ;)

Dessuten er mye av dette individuelt. Det som gjør forskjellen er at noen av dem som mener ditt, har mer innflytelse enn andre som mener datt. Det er dette som avgjør det endelige utfallet i diplomati. Deretter har vi påvirkningselementet. Dersom du, Cyber, hadde vært i BOL, tør jeg vedde på at du hadde tatt dette på en helt annen måte :p Vi må alle innrette oss ;)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Flott, Scar! Jeg vil gjerne få avkrefte alle rykter om at dette er BOL's feil. Derimot virker det definitivt som at alliansen slår sprekker, og kanskje BOL vrir kniven rundt i såret, så og si, ved å ta stilling til dette på den måten de gjorde. Ikke desto mindre tar BOL stilling til det hele på den beste måten de kan. Best for oss. Akkurat som RNG og K10*fam åpenbart tar det på en annen måte ;)

Dessuten er mye av dette individuelt. Det som gjør forskjellen er at noen av dem som mener ditt, har mer innflytelse enn andre som mener datt. Det er dette som avgjør det endelige utfallet i diplomati. Deretter har vi påvirkningselementet. Dersom du, Cyber, hadde vært i BOL, tør jeg vedde på at du hadde tatt dette på en helt annen måte :p Vi må alle innrette oss ;)

Vi i BOL tok dette så å si som et lite sjokk, og da handlet vi utifra hva vi gjorde og gjennom den handlingen ga en krystallklar melding til K10+, og forhåldsvis RNG, men dog i noe mindre grad, om at dette var noe vi i BOL ikke var blitt informert om i det hele tatt. Handlingen kan sikkert bli diskutert fram og tilbake hvor smart den var å gjennomføre, men vi har hvertfall fått presisrt at dette er en handling vi ikke var blitt informert om.
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Andyandy, jeg kan ikke la være og dra RNG inn i dette ettersom vi er en stamme om du virkelig har tenkt og lage krig mot oss få ut fingeren vi venter spent. Men jeg tror bare det er snakk fra din side at Bol erklerte krig mot K10 når mergen starter gjør vel også at de erklerte krig mot deg? om jeg ikke tar feil.
Hva Scarborough angår så hjelper du ikke forholdet mellom stammene våre med og drive propaganda mot oss nesten litt sånn at du prøver og lage krull i diplomatien men det er vel det du går for også litt bitter etter at vi nekta deg og ta eivped til BOL?
Du burde tenke over hva du skriver Scarborough.
 

DeletedUser

Guest
Slik informasjonen har kommet ut, så er jeg enig i at dere i BOL har blitt backstabbet av RNG. Samtidig mener jeg at dere i BOL har backstabbet Kny-familien. De var tross alt allerte med dere i krigen, mens dere valgte å ærklære krig mot dem da de skulle merge. Nå vet ikke jeg helt rekkefølgen på om mergen skjedde før krigærklæringen, men slik jeg ser det har dere enten backstabbet hele Kny, eller så har dere backstabbet de medlemmene som ikke fikk være med i mergen. Dette har jo også forsovet RNG også gjort.

Men altså, dette kan jo disskuteres, men til nå kan man si at det har vært en eneste stor backstabb-orgie de siste dagene. Her har stort sett de fleste i alliansen vært involvert.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg mener BOL hadde godt grunnlag, da RNG brøyt alliansereglene, og de ikke ville at noe slikt skulle passere. (Slik jeg har forstått det)

Og nei, BOL erklærte ikke krig mot meg, men mot K10 Fam, den finnes ikke lengre offentlig, men den blir snart dannet igjen, som ---RISE!---

Jeg har invitert noen få til denne stammen, men det blir bare de som IKKE fikk invitasjon til RNG og understammen i begynnelsen, de andre skal vente til diplomatien er klar, og knuse dere fra inni deres eget cluster, forrædere ;)

Jeg vil imidlertid informere om dette:

- BOL og H.F.O regnes fortsatt som allierte
- Vi vil ikke angripe noen med mindre de angriper først. Unntak er forræderne, altså Jymsi, Kronk Master, Tobbi-95, og RNGs ledelse.
- Vi har mange supportere i dette, får meldinger om det fortere enn jeg rekker å svare... Det sier LITT om hvor mange som er imot forrædere som dere? -.-
- Those traitors are going down to hell!

- Lykke til, det vil dere trenge for å overleve mer enn 1 måned, forrædere.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hva Scarborough angår så hjelper du ikke forholdet mellom stammene våre med og drive propaganda mot oss nesten litt sånn at du prøver og lage krull i diplomatien men det er vel det du går for også litt bitter etter at vi nekta deg og ta eivped til BOL?

Hehe, kjære deg. Dette har ingenting med den kontoen å gjøre, djeez. At du trekke med det er jo helt utrolig! Jeg er fullverdig BOL medlem, og som medlem i BOL reagerer jeg på samme måte som andre Bolere gjør, er det så vanskelig å forstå? Når Cybershot begynner en slik propagandatråd, er det viktig å få frem alle sidene, og jeg følte at BOL ble sett på som den store stygge ulven og anklaget for masse vi ikke har gjort i det hele tatt. Synes du det er feil av meg å komme med mitt synspunkt som BOL-medlem?

Når du først anklager meg til å være BOLs talsmann akkurat nå, vil jeg bare poengtere at jeg har mine egne meninger, og det er nettopp disse jeg nå baserer innleggene mine på! Så er det ingen tvil om den saken, hvertfall!


Du burde tenke over hva du skriver Scarborough.

Kan du utdype dette utspillet, er du snill. For jeg er usikker på hva du mener.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Slik informasjonen har kommet ut, så er jeg enig i at dere i BOL har blitt backstabbet av RNG. Samtidig mener jeg at dere i BOL har backstabbet Kny-familien. De var tross alt allerte med dere i krigen, mens dere valgte å ærklære krig mot dem da de skulle merge. Nå vet ikke jeg helt rekkefølgen på om mergen skjedde før krigærklæringen, men slik jeg ser det har dere enten backstabbet hele Kny, eller så har dere backstabbet de medlemmene som ikke fikk være med i mergen. Dette har jo også forsovet RNG også gjort.

Men altså, dette kan jo disskuteres, men til nå kan jeg konkludere med at det har vært en eneste stor backstabb-orgie de siste dagene. Her har stort sett de fleste i alliansen vært involvert.

Cyber... Hva er en allianse uten gjensidig kontakt? Som sagt, BOL hadde ikke blitt informert om dette på forhånd. Og det virker på meg som om selv andyandy ble holdt uvitende. For meg ser det ut som om K10* backstabbet seg selv... :rolleyes:
 

lowenan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Det jeg lurer på er i hvilken rekkefølge dette skjedde. Noen med innsikt som kan forklare dette nøyaktig. Når erklærte BOL krig mot K10 familien? Var dette før eller etter mergen var avtalt? Før eller etter at medlemmer der gikk over til RNG? Hva var det diplomatiske forholdet mellom BOL og K10 familien i døgnet før mergen?

Hva skjer med de tre gjenværende K10 stammene?
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Scarborough, du skader bare forholde til RNG med din framtoning på forum.
At du skal forsvare BOL betyr ikke at du har lov og rakke ned på RNG på noen som helst måte.
Dere viser en agresiv framtoning som virker som dere er mest intriserte i krig med oss? men du sa jo nesten det da:

Vi i BOL tok dette så å si som et lite sjokk, og da handlet vi utifra hva vi gjorde og gjennom den handlingen ga en krystallklar melding til K10+, og forhåldsvis RNG, men dog i noe mindre grad, om at dette var noe vi i BOL ikke var blitt informert om i det hele tatt. Handlingen kan sikkert bli diskutert fram og tilbake hvor smart den var å gjennomføre, men vi har hvertfall fått presisrt at dette er en handling vi ikke var blitt informert om.

Du er klar over at dere hadde gjort alt for og forhindre denne mergen om dere hadde fått nyss i den, Vi backstabba dere med og få mere poeng enn dere da? Nei jeg klarer ikke og skjønne hvorfor dere føler dere truet i det hele tat. Om dere ikke hadde planlagt og sette kniven i ryggen på oss før vi merga.

Og jeg snakker også som et vannelig RNG medlem i denne saken.
 

DeletedUser

Guest
Cyber... Hva er en allianse uten gjensidig kontakt? Som sagt, BOL hadde ikke blitt informert om dette på forhånd. Og det virker på meg som om selv andyandy ble holdt uvitende. For meg ser det ut som om K10* backstabbet seg selv...

Dere var på samme side i krigen, og på den måten mener jeg at dere var allierte i den forstand, ikke nødvendig hvis diplomatisk. Kny backstabbet seg selv også, men jeg står for det jeg sa. Det har vært en backstabb-orgie, og BOL var 100% involvert.
 

DeletedUser

Guest
Dere var på samme side i krigen, og på den måten mener jeg at dere var allierte i den forstand, ikke nødvendig hvis diplomatisk. Kny backstabbet seg selv også, men jeg står for det jeg sa. Det har vært en backstabb-orgie, og BOL var 100% involvert.

100% involvert - i hvilken forstand? Jeg føler at dette var noe vi ble trukket inn i. Ikke fortell meg at din stamme ikke hadde tatt noen som helst form for stilling til dette om det hadde skjedd med dere. Det kan godt være vi var involvert, men jeg vil ikke kalle oss backstabbere. Vi gjør det vi må. Ferdig med den saken.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Scarborough, du skader bare forholde til RNG med din framtoning på forum.
At du skal forsvare BOL betyr ikke at du har lov og rakke ned på RNG på noen som helst måte.
Dere viser en agresiv framtoning som virker som dere er mest intriserte i krig med oss?

Når dere driver å hemmeligholder slikt som dette med mergen, så er det ikke rart at vi blir litt frustrerte. Det må vel du skjønne også?


Du er klar over at dere hadde gjort alt for og forhindre denne mergen om dere hadde fått nyss i den, Vi backstabba dere med og få mere poeng enn dere da? Nei jeg klarer ikke og skjønne hvorfor dere føler dere truet i det hele tat. Om dere ikke hadde planlagt og sette kniven i ryggen på oss før vi merga.

Hvor sikker er du på det, granny? Vi er allierte, hadde dere vært ærlige med oss hadde dette gått bra. Men når dere begynner å hemmeligholde såpass store "operasjoner", så føler ikke vi at dere er så veldig glade for å være allierte med BOL heller. Eller tar jeg feil? Hadde dere vist åpenhet rundt denne mergen, hadde ikke denne situasjonen oppstått!
 
Topp