RNG = Backstabbers, BOL = Backstabbers?

DeletedUser

Guest
Å ærklære krig mot kny, det ser jeg på som backstabbing. Uansett når det har skjedd, så har det skjedd, og da har dere sviktet spillere som så på dere som allierte. Det er det jeg mener med backstabbing. Men som sagt, dere var ikke alene om dette. Men jeg synes ikke man kan nekte på at dere var 100% involvert.
 

DeletedUser

Guest
100% involvert - i hvilken forstand? Jeg føler at dette var noe vi ble trukket inn i. Ikke fortell meg at din stamme ikke hadde tatt noen som helst form for stilling til dette om det hadde skjedd med dere. Det kan godt være vi var involvert, men jeg vil ikke kalle oss backstabbere. Vi gjør det vi må. Ferdig med den saken.

Måtte dere erklære krig mot Kny fam, og isåfall, hvorfor? De har jo ryddet hele bakgården deres for Ib folk. Så kjønner ikke hvorfor dere måtte erklære krig mot Kny fam. Noen som kan fortelle meg det?
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Måtte dere erklære krig mot Kny fam, og isåfall, hvorfor? De har jo ryddet hele bakgården deres for Ib folk. Så kjønner ikke hvorfor dere måtte erklære krig mot Kny fam. Noen som kan fortelle meg det?

Nå må dere forstå at dette ikke akkurat er informasjon som hvem som helst har, så det kan kanskje bli litt vanskelig å kommentere dette, eller hva?
 

DeletedUser

Guest
Å ærklære krig mot kny, det ser jeg på som backstabbing. Uansett når det har skjedd, så har det skjedd, og da har dere sviktet spillere som så på dere som allierte. Det er det jeg mener med backstabbing. Men som sagt, dere var ikke alene om dette. Men jeg synes ikke man kan nekte på at dere var 100% involvert.

Det har jeg heller aldri benektet. Jeg bare påpeker måten vi var involvert ;) Se på det sånn: Dersom K10* virkelig fortærer seg selv, hva gjør det vel om BOL bidrar med en kniv? Dessuten har jeg egentlig ikke forstått hvorfor dere hele tiden sier at RNG backstabbet oss når K10* var like mye med på det. Dersom K10* snur seg for å dolke oss, er det ikke backstabbing om vi treffer først.
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Som jeg sa om vi hadde vært åpen om mergen hadde dere sabotert den.
Jeg ser ikke at vi trenger og brodere ut hva stammen vår foretår seg når BOL aldri deler noe med oss.
Uansett Andy...
whatcha gonna do whatcha gonna do? When they come for you?
 

DeletedUser

Guest
Det har jeg heller aldri benektet. Jeg bare påpeker måten vi var involvert Se på det sånn: Dersom K10* virkelig fortærer seg selv, hva gjør det vel om BOL bidrar med en kniv? Dessuten har jeg egentlig ikke forstått hvorfor dere hele tiden sier at RNG backstabbet oss når K10* var like mye med på det. Dersom K10* snur seg for å dolke oss, er det ikke backstabbing om vi treffer først.


Det var et synkende skip, men dere utnyttet situasjonen til å kunne backstabbe dem.
 

DeletedUser

Guest
Det var et synkende skip, men dere utnyttet situasjonen til å kunne backstabbe dem.

Dersom vi først skal bruke metaforer, kan vi ikke si at de prøvde å dra oss med ned? Dermed prøver vi å bryte ut, lager et nytt hull i skroget for å oppnå dette, og de synker fortere. Den metaforen passer like bra som din, om ikke bedre ;)
 

DeletedUser

Guest
Som jeg sa om vi hadde vært åpen om mergen hadde dere sabotert den.

Må bare kommentere denne... Dersom dere visste at vi ikke kom til å like at dere merget, hvorfor forsøkte dere på det i det hele tatt? Og tenkte dere ikke på at vi kunne merke det når det begynte å skje? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Dersom vi først skal bruke metaforer, kan vi ikke si at de prøvde å dra oss med ned? Dermed prøver vi å bryte ut, lager et nytt hull i skroget for å oppnå dette, og de synker fortere. Den metaforen passer like bra som din, om ikke bedre ;)

Jeg synes det var kynisk av BOL å ærklære krig mot de resterende medlemmene i Kny som ikke fikk være med i mergen. Det er dette som er kritikkverdig av BOL, og en handling jeg ser på som backstabbing.
 

DeletedUser

Guest
artig å lese at det er så mange som prøver hebrilsk å få splitte Bol og RNG, og vende så mage som mulig imot Bol el RNG!

jeg nekter og tro at denne alliansen blir noe som helst skadd etter en slik fin avtale der vi merger over alle de spillerne som skal over til Bol og RNG i stede... til det bare er de inaktive spillerne igjen som ikke godtar eller ser invitasjonen over.. de blir da adlet vekk
 

DeletedUser

Guest
Jeg synes det var kynisk av BOL å ærklære krig mot de resterende medlemmene i Kny som ikke fikk være med i mergen. Det er dette som er kritikkverdig av BOL, og en handling jeg ser på som backstabbing.

OMG, det er evigheter siden jeg ga opp å overbevise deg om at jeg har rett! Jeg forsøker å vise alle andre hvor latterlige argumentene du kommer med, er :D Ser man bort fra latterlige argument er det ingen igjen, og vi kan trygt si at BOL var fullt berettiget til å gjøre som de gjorde ;)
 

DeletedUser

Guest
OMG, det er evigheter siden jeg ga opp å overbevise deg om at jeg har rett! Jeg forsøker å vise alle andre hvor latterlige argumentene du kommer med, er :D Ser man bort fra latterlige argument er det ingen igjen, og vi kan trygt si at BOL var fullt berettiget til å gjøre som de gjorde ;)

Prøver du å overbevise han om at dine påstander er riktige? Da utestenger du vel alt annet? Mange andre påstander kan også være riktige, er ikke bare din påstand som er riktig.
 

DeletedUser

Guest
Prøver du å overbevise han om at dine påstander er riktige? Da utestenger du vel alt annet? Mange andre påstander kan også være riktige, er ikke bare din påstand som er riktig.

Denne fikk meg til å smile, mest av alt fordi den tok meg på kornet. Nei, mine påstander er ikke riktige ;) Men jeg forsøker å få frem min mening på en måte som gjør at flest mulig tror på den, på en måte som tjener mitt formål, på en måte som setter BOL i et best mulig lys.

Der er mine hensikter. Hva med dere? :D
 

DeletedUser

Guest
Denne fikk meg til å smile, mest av alt fordi den tok meg på kornet. Nei, mine påstander er ikke riktige ;) Men jeg forsøker å få frem min mening på en måte som gjør at flest mulig tror på den, på en måte som tjener mitt formål, på en måte som setter BOL i et best mulig lys.

Der er mine hensikter. Hva med dere? :D

Det ga litt mere meninger enn at du skulle overbevise Sigurd om at det var dine påstander som var riktige. :) Da er jeg med. :D
 

DeletedUser

Guest
Når det gjelder sånt er det ingen påstander som er riktige. Men dersom mine argumenter er bedre, virker mine mer troverdige ;) Men det er fremdeles individuelt, og jeg tviler ikke et sekund på at Cyber's påstander er riktige for ham. Det jeg forsøker å gjøre er å gjøre mine egne påstander riktige for så mange andre enn meg selv som mulig ;)
 

DeletedUser

Guest
hmm.. etter hva eg leser er dette noe cyber gjør for å splitte BOL sine allierte..

så da tipper eg på at IB fam sliter, for at dem skal komme ut med disse meldingene..


annet, så kjønner eg ikke en døyt på hvorfor du drar H.F.O inn i bilde cyber? ett forsøk på å splitte oss som allierte, for såvidt som eg har klart og forstå med din første post, så merner du at bol backstabbet K10*fam og at vi i H.F.O burde være redde for våres alliangse med BOL....
så dine tekster om H.F.O trenger ikke engang å være her, siden vi stoler 110% på BOL som våres allierte:)
 

DeletedUser

Guest
Hvis du har planer om å backstabbe en alliert i fremtiden, hadde du daoppført deg eldig bra eller helt forjævlig mot stammen?

Utrolig godt sagt.


Jeg dro inn H.F.O her fordi jeg stilte spørsmålstegn om hvorvidt BOL er til å stole på som allierte. Dette sa jeg fordi jeg mener BOL har backstabbet mange av de resterende medlemmene i kny. BOL har i mine øyne blitt en del av en backstabberkultur som er relativt utbredt i alliansen :eek:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Cyber, du er så heldig at du slipper å stole på oss, i og med at vi er fiender ;) Jeg går ut fra at alle allierte som mener at vi ikke lenger kan stoles på, har eller kommer til å uttrykke sin misnøye. Du behøver ikke å blande deg inn :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
hmm.. etter hva eg leser er dette noe cyber gjør for å splitte BOL sine allierte..

så da tipper eg på at IB fam sliter, for at dem skal komme ut med disse meldingene..


annet, så kjønner eg ikke en døyt på hvorfor du drar H.F.O inn i bilde cyber? ett forsøk på å splitte oss som allierte, for såvidt som eg har klart og forstå med din første post, så merner du at bol backstabbet K10*fam og at vi i H.F.O burde være redde for våres alliangse med BOL....
så dine tekster om H.F.O trenger ikke engang å være her, siden vi stoler 110% på BOL som våres allierte:)

Dette er jo ikke noe IB gjør for å spillte alliansen. Den er jo splittet nesten allerede. BOL erklærte krig mot Kny samtidig som RNG tok inn Kny follk.

Sier vel litt?
 
Topp