RNG = Backstabbers, BOL = Backstabbers?

DeletedUser

Guest
Jeg vil først og fremst si at jeg kommer med rykter på bordet i denne posten, ikke nødvendigvis fakta, og da er jeg interissert i å få fram andres synspunkter og en disskusjon ang hvorvidt BOL har blitt en stamme med backstabbers.

backstabber.jpg


BOL har opp igjennom vist hvilken lojal stamme de er ovenfor sine allierte, og hvordan de tar vare på disse. Hvordan kan det da ha seg da at de har ærklært krig mot Kny? Har BOL har brutt en barriære, sunket like dypt som sine kjære allierte i RNG/TNR, og dolket allierte i ryggen?

Hvordan vil da BOL reagere på at RNG tar inn flyktninger ifra Kny som de ærklærte krig mot? Fører dette til at en het front mellom RNG og BOL blir hetere? Kanskje for het? :eek:

cold-war.jpg


Må jo si at det er litt slående at BOL velger å rekrutere noen medlemmer, for så å ærklære krig mot resten av medlemsmassen. De var kanskje ikke verdt å spare på? Skjønner jo godt at de ressterende medlemmene velger å merge med RNG. :rolleyes:


Så folkens, har BOL blitt backstabbers?

Kan H.F.O være sikker på at BOL ikke gjør det samme mot dem?

Begynner alliansen å slå sprekker?


MVH Cyber
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Har du bevis for påstanden din?


Hva er det du vil ha bevis for?
At K10 familien har merget med RNG, det er ikke så vankelig og se!

At BOL har startet krig mot k10 fam? det er det ryktet sier, og de har allerede startet å adle byer fra dem, så sannsynligheten er vel stor for krig/slakt?

At BOL har rekrutert noen spilleere fra k10 fam er heller ikke vanskelig å finne på tw-stats.

Resten er vel bare spørsmål han ønsker svar på....
 

vorin3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Kjære Sigurd, kan avkrefte det på det sterkeste.

alliansen står sterkt. det vil den også gjøre til IB er borte.

VI adler noe K10 ja, det er dem som ikke kommer inn i RNG.
K10 fammen har alt for mange spillere til at dem kan merge inn i rng og DA. så der blir massevis av spillere som ikke kommer inn i RNG.

prøv å få lit bevis neste gang ;)
 

DeletedUser

Guest
Bevis? Her skjønner jeg ikke helt hva du leder til :eek:


VI adler noe K10 ja, det er dem som ikke kommer inn i RNG.
K10 fammen har alt for mange spillere til at dem kan merge inn i rng og DA. så der blir massevis av spillere som ikke kommer inn i RNG.

Så resten blir bare overlatt til seg selv? Med dette bekrefter du at dere har backstabbet mange av medlemmene i kny-familien.

Hadde dere noe godt grunnlag, eller har det oppstått en ukultur i BOL som kan gå utover andre medlemmer i alliansen? :eek: H.F.O kan da umulig føle seg trygge etter dette?
 
Sist redigert av en moderator:

vorin3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Bevis? Her skjønner jeg ikke helt hva du leder til :eek:




Så resten blir bare overlatt til seg selv? Med dette bekrefter du at dere har backstabbet mange av medlemmene i kny-familien.

RNG tar nok ikke inn alle så resten vil nok bli værende i en falleferdig K10 fam.

Hadde dere noe godt grunnlag, eller har det oppstått en ukultur i BOL som kan gå utover andre medlemmer i alliansen? :eek: H.F.O kan da umulig føle seg trygge etter dette?

hah, vi backstabber ikke som jeg har sakt 100 ganger nå :s
 

DeletedUser

Guest
Havs skjer med Andy da? Stammeløs? Får ikke han også merge inn til dere eller RNG da...?

Kaller nå det å backstabbe...
 

DeletedUser

Guest
H.F.O kan da umulig føle seg trygge etter dette?


Hahaha, du maler på cyber :)


BOL er utrolig lette og samarbeide med, de behandler alltid allierte med respekt.

Syns du stiller heilt feil spørsmål her også, alt blir snudd på hodet. Og sette BOL opp som backstabbers i situasjonen som er oppstått blir merkelig.
 

DeletedUser

Guest
Forklar da hvorfor du mener det blir feil å se på dem som backstabbers? Slik jeg ser det tyder alt på det :eek:
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
andyandy hvem? han som prøvde og kapre RNG?


Andy har vært ute av kontroll og tiligere i høst skapte han nesten krig med sin oppførsel.
Man sår som man høster og noen ganger høster man krig.
Uansett Andy er avsotten fra sin leder rolle og er nå en ubetydelighet i v1.
Vi har startet og angripe han og vi blir og forsette til han er borte om han ikke går grå før det skjer.
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil først og fremst si at jeg kommer med rykter på bordet i denne posten, ikke nødvendigvis fakta, og da er jeg interissert i å få fram andres synspunkter og en disskusjon ang hvorvidt BOL har blitt en stamme med backstabbers.

backstabber.jpg


BOL har opp igjennom vist hvilken lojal stamme de er ovenfor sine allierte, og hvordan de tar vare på disse. Hvordan kan det da ha seg da at de har ærklært krig mot Kny? Har BOL har brutt en barriære, sunket like dypt som sine kjære allierte i RNG/TNR, og dolket allierte i ryggen?

Hvordan vil da BOL reagere på at RNG tar inn flyktninger ifra Kny som de ærklærte krig mot? Fører dette til at en het front mellom RNG og BOL blir hetere? Kanskje for het? :eek:

cold-war.jpg


Må jo si at det er litt slående at BOL velger å rekrutere noen medlemmer, for så å ærklære krig mot resten av medlemsmassen. De var kanskje ikke verdt å spare på? Skjønner jo godt at de ressterende medlemmene velger å merge med RNG. :rolleyes:


Så folkens, har BOL blitt backstabbers?

Kan H.F.O være sikker på at BOL ikke gjør det samme mot dem?

Begynner alliansen å slå sprekker?


MVH Cyber


RNG stabber sine egen innad i stammen tilmed.. Så ikke uventet at deres allierte er av samme kaliber.. :D
 

DeletedUser

Guest
Jaja. Å merge med en stamme der lederen for stammen ikke får joine er jo hva man kaller å ta vare på medlemmene :D
 

DeletedUser

Guest
andyandy hvem? han som prøvde og kapre RNG?


Andy har vært ute av kontroll og tiligere i høst skapte han nesten krig med sin oppførsel.
Man sår som man høster og noen ganger høster man krig.
Uansett Andy er avsotten fra sin leder rolle og er nå en ubetydelighet i v1.
Vi har startet og angripe han og vi blir og forsette til han er borte om han ikke går grå før det skjer.

Alle mennekser gjør feil. Tror nok du også gjør det. At han skapte nesten en krig, hva så? Han skapte bare nesten en krig, krigen ble aldri startet. Alle mennesker fortjener 2 sjangser, og akkurat nå så har han vel bare fått en? :rolleyes:
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
RNG stabber sine egen innad i stammen tilmed.. Så ikke uventet at deres allierte er av samme kaliber.. :D


Du Oppdaga vel ikke at du hadde bytta stamme da vi starta og nuke deg ?:rolleyes:
Du som hadde sånn kontovakt at du ble kicka det er ikke backstabbing det da.
Men om du hinter til at du ikke fikk være forum mod kan det vel ha noe og gjøre med at du ikke gjorde noe som forum mod?
Men tusen takk for byene Gomp vi skal bruke dem bedre enn det du gjorde.
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Jaja. Å merge med en stamme der lederen for stammen ikke får joine er jo hva man kaller å ta vare på medlemmene :D

Vi tok jo inn 3 / 4 ledere.

Alle mennekser gjør feil. Tror nok du også gjør det. At han skapte nesten en krig, hva så? Han skapte bare nesten en krig, krigen ble aldri startet. Alle mennesker fortjener 2 sjangser, og akkurat nå så har han vel bare fått en? :rolleyes:


Ikke bare 2 sjangser men nermere 10 før vi gjorde noe med problemet.
 

DeletedUser

Guest
Her er fakta...
RNG, og deler av K10*S*s tidligere ledelse, har forrådt hele K10*fam, og dette vil naturligvis hevnes.

Du kaller meg en "ubetydelighet", vell, vi får nå se... Jeg har vært i en slik situasjon 2 ganger fra før, og vet godt hvordan jeg skal bringe ned forræderne!

Dere vet rett og slett ikke hva dere driver med, for en stor del av V1 står på min side, og vil kjempe sammen med meg, mange som insiders, klare til å backstabbe tilbake!

Jeg har mye tropper i BOLs front, som jeg nå blir nødt til å trekke tilbake, det er derfor Morten Andre(KV Jymsi) har klart å adle ifra meg også...

Når troppene returnerer, vil dere se at meg og mine kan dere ikke overvinne.

Vell forrædere, lykke til, det trenger dere når dere får fullt av hull i stammeclusteret!

Og Cyber, BOL er ikke forrædere som du sikter til, RNG er det... Den egentlige grunnen til krigserklæringen er ikke 100% sikkert, men i og med at den ble sendt til Jymsi og ikke meg, sier i seg selv at grunnen er forræderiet deler av K10 ledelsen og RNG gjorde mot K10 familien.

Jeg vet enda ikke helt hvem som vil stå på hvilkens side, men det er helt klart at mange i både BOL, RNG og IB/HVIB står på min side og vil assistere det de kan, det har jeg fått bekreftet.
Ja, nå kommer dere sikkert til å sjekke medlemmer fremover, men det vil igjen vise til de dere sjekker at dere ikke stoler på dem, som vist de ikke er på min side, vil minske spillernes lojalitet til stammen betraktelig.

Så igjen, lykke til, forrædere!

-MvH Andy
 

DeletedUser

Guest
Hvis du har planer om å backstabbe en alliert i fremtiden, hadde du daoppført deg eldig bra eller helt forjævlig mot stammen?


Nå er dere desperate , tror dere må gå litt i dere selv vist dere har så dårlig erfaring med BOL. Kan det være at det er dere selv som har gjort ting som resulterte i at forholdet blei dårlig i utgangspunktet . Det er vel umulig det:confused:
 

DeletedUser

Guest
Og Cyber, BOL er ikke forrædere som du sikter til, RNG er det... Den egentlige grunnen til krigserklæringen er ikke 100% sikkert, men i og med at den ble sendt til Jymsi og ikke meg, sier i seg selv at grunnen er forræderiet deler av K10 ledelsen og RNG gjorde mot K10 familien.


Jeg skjønner ikke helt hvordan BOL ikke har vært forædere i dette spillet heller. Hadde de behandlet dere som "allerte", så hadde den krigærklæringen aldri blitt sendt, og de hadde latt de resterende medlemmene få en ny sjangse. Synes dette bare er kynisk av BOL å utnytte situasjonen til å ærklære de resterende medlemmene som fiender. Jeg ser på det som backstabbing fra deres side.
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Her er fakta...
RNG, og deler av K10*S*s tidligere ledelse, har forrådt hele K10*fam, og dette vil naturligvis hevnes.


Du klarer ikke see at dine handlinger og din oppførsel har ført til dette? og at du bare har deg selv og takke og at du aldri klarer og hevne deg mot oss?


Du kaller meg en "ubetydelighet", vell, vi får nå se... Jeg har vært i en slik situasjon 2 ganger fra før, og vet godt hvordan jeg skal bringe ned forræderne!


du er en "ubetydelighet" du kan ikke mene at du skal bringe ned RNG alene ? har du tenkt og joine IB nå?


Dere vet rett og slett ikke hva dere driver med, for en stor del av V1 står på min side, og vil kjempe sammen med meg, mange som insiders, klare til å backstabbe tilbake!


Den hørte jeg tiligere i høst også " Dere vet rett og slett ikke hva dere driver med" Det var starten på hva vi kaller slutten av din TW kariere.

Så det du sier er at du har din egen lille hær innenfor alle stammene på v1 som kommer til og hjelpe deg og ta hevn og bryte lojaliteten til egen stamme osv? hehe Gi meg navn jeg er spent :p.



Jeg har mye tropper i BOLs front, som jeg nå blir nødt til å trekke tilbake, det er derfor Morten Andre(KV Jymsi) har klart å adle ifra meg også...


Så du så på BOL som en trusell ? Var ikke dere alierte da? en annen plan om verdens herredømme?


Når troppene returnerer, vil dere se at meg og mine kan dere ikke overvinne.


Eh 140 personer vs 1? jeg tror ikke du har nok tropper til og vinne denne andy.



Vell forrædere, lykke til, det trenger dere når dere får fullt av hull i stammeclusteret!


Vi har alerde forventet oss at noen var loyale til deg så kommer ikke som noe sjokk om noen er så dom og gå imot stammen.


Og Cyber, BOL er ikke forrædere som du sikter til, RNG er det... Den egentlige grunnen til krigserklæringen er ikke 100% sikkert, men i og med at den ble sendt til Jymsi og ikke meg, sier i seg selv at grunnen er forræderiet deler av K10 ledelsen og RNG gjorde mot K10 familien.


Haha, du burde skjønne dette selv Andy. Du Sår som du høster det har jeg sakt før.



Jeg vet enda ikke helt hvem som vil stå på hvilkens side, men det er helt klart at mange i både BOL, RNG og IB/HVIB står på min side og vil assistere det de kan, det har jeg fått bekreftet.
Ja, nå kommer dere sikkert til å sjekke medlemmer fremover, men det vil igjen vise til de dere sjekker at dere ikke stoler på dem, som vist de ikke er på min side, vil minske spillernes lojalitet til stammen betraktelig.


Gleder meg til og see hvem som forlater hvor og hvor fort de blir tat ut. Men igjen tror ikke noen er så dumme at de hjelper deg nå når du har gjort deg til fiende med alle top stammene på v1.


Så igjen, lykke til, forrædere!


Tusen Takk

-MvH Andy

Les BOLD
 

DeletedUser

Guest
Her er fakta...
RNG, og deler av K10*S*s tidligere ledelse, har forrådt hele K10*fam, og dette vil naturligvis hevnes.

Du kaller meg en "ubetydelighet", vell, vi får nå se... Jeg har vært i en slik situasjon 2 ganger fra før, og vet godt hvordan jeg skal bringe ned forræderne!

Dere vet rett og slett ikke hva dere driver med, for en stor del av V1 står på min side, og vil kjempe sammen med meg, mange som insiders, klare til å backstabbe tilbake!

Jeg har mye tropper i BOLs front, som jeg nå blir nødt til å trekke tilbake, det er derfor Morten Andre(KV Jymsi) har klart å adle ifra meg også...

Når troppene returnerer, vil dere se at meg og mine kan dere ikke overvinne.

Vell forrædere, lykke til, det trenger dere når dere får fullt av hull i stammeclusteret!

Og Cyber, BOL er ikke forrædere som du sikter til, RNG er det... Den egentlige grunnen til krigserklæringen er ikke 100% sikkert, men i og med at den ble sendt til Jymsi og ikke meg, sier i seg selv at grunnen er forræderiet deler av K10 ledelsen og RNG gjorde mot K10 familien.

Jeg vet enda ikke helt hvem som vil stå på hvilkens side, men det er helt klart at mange i både BOL, RNG og IB/HVIB står på min side og vil assistere det de kan, det har jeg fått bekreftet.
Ja, nå kommer dere sikkert til å sjekke medlemmer fremover, men det vil igjen vise til de dere sjekker at dere ikke stoler på dem, som vist de ikke er på min side, vil minske spillernes lojalitet til stammen betraktelig.

Så igjen, lykke til, forrædere!

-MvH Andy

Superfin info, Andy! :)

Backstabbere? Noe som RNG er for stolt til å innrømme, så kommer jo infoe på bordet nå. Man klarer å skjule det litt, men ikke hele tiden. ;)

Takk Andy! :D Og lykke til videre!
 
Topp