RNG = Backstabbers, BOL = Backstabbers?

DeletedUser

Guest
Dette er vell bare så enkelt som å få fler medlemmer inn i stammene og vokse i poeng. Bli V1 største stamme?? Gå forbi IB.. så er det noen medlemmer som blir utelatt. :rolleyes: men tror så gjerne at ikke alle er blitt fortalt alt.. at du har noen som sto på sidelinjen tilslutt og ikke viste noe.. det er jo litt lumsken gjort da. :eek: Hmm. jaja.. færre fiende stammer å forholde seg til :D
 

DeletedUser

Guest
Cyber, du er så heldig at du slipper å stole på oss, i og med at vi er fiender ;) Jeg går ut fra at alle allierte som mener at vi ikke lenger kan stoles på, har eller kommer til å uttrykke sin misnøye. Du behøver ikke å blande deg inn :rolleyes:

Jeg blander meg ikke, jeg belyser problemstillingen slik at offentligheten blir oppmerksom på hvilke grep som er foretatt de siste dagene, og hvilke konsekvenser det fikk.
 

DeletedUser

Guest
Dette er jo ikke noe IB gjør for å spillte alliansen. Den er jo splittet nesten allerede. BOL erklærte krig mot Kny samtidig som RNG tok inn Kny follk.

Sier vel litt?

Alliansen er ikke splittet, men den slår sprekker. Det IB, med Cybershot som representant (eller bare ham personlig), forsøker å gjøre, er å utvide disse sprekkene, kanskje så mye at de sprekker helt. Det eneste vi egentlig kan gjøre for å motvirke dette er å holde sammen.

Jeg vil at alle mine allierte skal vite dette: Jeg stoler på dere like fullt og fast som på mine egne stammebrødre. Til det øyeblikket dere dolker meg i ryggen. Jeg håper for min og alles skyld at det ikke kommer til å skje :)
 

DeletedUser

Guest
Nå var det jo et BOL-medlem her som akkurat uttrykte at han følte seg backstabbet av RNG ^^

Alt kommer ifra meg personlig, og har ingen tilknytning til IB-familien.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg blander meg ikke, jeg belyser problemstillingen slik at offentligheten blir oppmerksom på hvilke grep som er foretatt de siste dagene, og hvilke konsekvenser det fikk.

Det du gjør er ikke å belyse problemstillingen, det kalles propaganda, og det er for å sverte BOL og alliansen. Heldigvis er det propaganda dette forumet er for :D

For å si det sånn: Når du lager en tråd der du spør om ting som dette, kan det enten være fordi du vil ha svar, eller for å få folk til å tenke etter: Hva skjer egentlig? Når du skriver en post for å legge frem harde fakta og eventuelt ditt syn på saken, kalles det å opplyse. Dersom du argumenterer aktivt i en diskusjon med et fast synspunkt, er det åpenbart at du prøver å overbevise folk om å tro på det samme :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Nå var det jo et BOL-medlem her som akkurat uttrykte at han følte seg backstabbet av RNG ^^

Kan så være, men jeg var ikke det BOL-medlemmet. Jeg stoler på folk. Til de viser seg tilliten verdig. Eller til de gjør det motsatte ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg dro inn H.F.O her fordi jeg stilte spørsmålstegn om hvorvidt BOL er til å stole på som allierte. Dette sa jeg fordi jeg mener BOL har backstabbet mange av de resterende medlemmene i kny. BOL har i mine øyne blitt en del av en backstabberkultur som er relativt utbredt i alliansen :eek:


vel.. slik som eg ser det, så er det ikke BOL som backstabber kny medlemmene, men de som backstabber BOL!.
for når man er allierte, gir man MELING/BESKJED til sine allierte om at man SKAL merge med en annen stamme.
så når KNY medlemmene merget med rng uten varsel, så er det dem som backstabber BOL, også tar bol restene av dem og holder de innerst inne i sitt hjerte:)

ergo. KNY backstabber BOL, BOL svarer med å adle restene som IKKE er lyseblåe på kartet lenger:)
 

DeletedUser

Guest
Kan så være, men jeg var ikke det BOL-medlemmet. Jeg stoler på folk. Til de viser seg tilliten verdig. Eller til de gjør det motsatte


Så du føler ikke at RNG har backstabbet dere med å rekrutere ifra en stamme dere planla å gå til krig mot, og mergen skjedde uten noe varsel? Synes du virkelig at det er greit?
 

Dannemann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
litt irriternde at det er cyber som starter topic. åpenbart at han ikke har nok info om det som skjer på toalt motsatt side av han på kartet og i diplomatiet.
Bol har ikke gått til krig mot noen i det siste. k10 stammene eksiterer ikke lengre. k10 hadde en IAP med BOL, ikke allianse, før de oppløste/merget. Vi har sikret oss noen av disse medlemmene, resten er desverre røde prikker intil videre.
Denne kaotiske tilstanden har desverre ikke noe med BOL og gjøre, selv om vi skulle ønske vi fikk være involvert og kunne påvirket saken. Vi har nå spillere utenfor vår kontroll overalt i safesonen vår.

BOL-styret jobber på spreng for å få orden på situasjonen.
 

DeletedUser

Guest
vel.. slik som eg ser det, så er det ikke BOL som backstabber kny medlemmene, men de som backstabber BOL!.
for når man er allierte, gir man MELING/BESKJED til sine allierte om at man SKAL merge med en annen stamme.
så når KNY medlemmene merget med rng uten varsel, så er det dem som backstabber BOL, også tar bol restene av dem og holder de innerst inne i sitt hjerte:)

ergo. KNY backstabber BOL, BOL svarer med å adle restene som IKKE er lyseblåe på kartet lenger:)

Her strever jeg med å få folk til å forstå hva jeg mener, og her kommer du og ordlegger deg perfekt! :eek: Takk skal du ha :)

Cyber: Hvem har noen gang sagt at vi planla å gå til krig mot K10*? Det virker som du finner opp argument for å ha noe å si ;) For å være helt ærlig har jeg aldri egentlig likt RNG, men vi er allierte, iallefall på vår side. Jeg oppfører meg deretter ;)
 

DeletedUser

Guest
litt irriternde at det er cyber som starter topic. åpenbart at han ikke har nok info om det som skjer på toalt motsatt side av han på kartet og i diplomatiet.
Bol har ikke gått til krig mot noen i det siste. k10 stammene eksiterer ikke lengre. k10 hadde en IAP med BOL, ikke allianse, før de oppløste/merget. Vi har sikret oss noen av disse medlemmene, resten er desverre røde prikker intil videre.
Denne kaotiske tilstanden har desverre ikke noe med BOL og gjøre, selv om vi skulle ønske vi fikk være involvert og kunne påvirket saken. Vi har nå spillere utenfor vår kontroll overalt i safesonen vår.

BOL-styret jobber på spreng for å få orden på situasjonen.

Endelig noen som har peiling! Jeg var redd for at jeg løy så det rant av meg :eek:
 

DeletedUser

Guest
vel.. slik som eg ser det, så er det ikke BOL som backstabber kny medlemmene, men de som backstabber BOL!.
for når man er allierte, gir man MELING/BESKJED til sine allierte om at man SKAL merge med en annen stamme.
så når KNY medlemmene merget med rng uten varsel, så er det dem som backstabber BOL, også tar bol restene av dem og holder de innerst inne i sitt hjerte:)

ergo. KNY backstabber BOL, BOL svarer med å adle restene som IKKE er lyseblåe på kartet lenger:)

Ja, da er det de som går over til RNG som er backstabberene XD Jeg skjønner ikke hvorfor BOL valgte å gå imot de som faktisk ikke var en del av det, og som kan sees på som mer lojale medlemmer av alliansen. De som faktisk er backstabberene for BOL sin del er alle medlemmer av RNG.
 

DeletedUser

Guest
Ja, da er det de som går over til RNG som er backstabberene XD Jeg skjønner ikke hvorfor BOL valgte å gå imot de som faktisk ikke var en del av det, og som kan sees på som mer lojale medlemmer av alliansen. De som faktisk er backstabberene for BOL sin del er alle medlemmer av RNG.



så det du mener er at BOL bare skal gå og kjøre til 100 på RNG?

nice try, men tviler det aldrig kommer til å skje.

og som dannemann sa, så prøver BOL og fikse opp i saken.
 

DeletedUser

Guest
litt irriternde at det er cyber som starter topic. åpenbart at han ikke har nok info om det som skjer på toalt motsatt side av han på kartet og i diplomatiet.
Bol har ikke gått til krig mot noen i det siste. k10 stammene eksiterer ikke lengre. k10 hadde en IAP med BOL, ikke allianse, før de oppløste/merget. Vi har sikret oss noen av disse medlemmene, resten er desverre røde prikker intil videre.
Denne kaotiske tilstanden har desverre ikke noe med BOL og gjøre, selv om vi skulle ønske vi fikk være involvert og kunne påvirket saken. Vi har nå spillere utenfor vår kontroll overalt i safesonen vår.

BOL-styret jobber på spreng for å få orden på situasjonen.

Jeg tror de fleste stammer ser på det som en krigærklæring om en stamme er markert som fiender på diplomatiet XD
 

DeletedUser

Guest
så det du mener er at BOL bare skal gå og kjøre til 100 på RNG?

nice try, men tviler det aldrig kommer til å skje.

og som dannemann sa, så prøver BOL og fikse opp i saken.

Slik jeg ser det har i alle fall BOL-medlemmer grunnlag for irritasjon og frustrasjon over det RNG har gjort.
 

DeletedUser

Guest
så da tipper eg på at IB fam sliter, for at dem skal komme ut med disse meldingene..

For meg virker det heller som RNG sliter mer enn IB iom at dem merger med en k10 stamme og er desperate av mer poeng for at det ikke skal se ut som dem mister mer poeng enn dem gjør ;)
 

DeletedUser

Guest
Hvor kom ryktene om en krigærklæring ifra da? Nå begynner det å bli ganske mange som har bekreftet det :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ja, da er det de som går over til RNG som er backstabberene XD Jeg skjønner ikke hvorfor BOL valgte å gå imot de som faktisk ikke var en del av det, og som kan sees på som mer lojale medlemmer av alliansen. De som faktisk er backstabberene for BOL sin del er alle medlemmer av RNG.

Vil si Cyber har et meget godt poeng der :p
 

DeletedUser

Guest
Quotes av Cyber:

Hvor kom ryktene om en krigærklæring ifra da? Nå begynner det å bli ganske mange som har bekreftet det

Hvem har bekreftet at BOL er i krig med K10* (av de som faktisk vet det)? Har ikke sett noen...

Slik jeg ser det har i alle fall BOL-medlemmer grunnlag for irritasjon og frustrasjon over det RNG har gjort.

Hva mener du med at vi har grunn til irritasjon? Her virker det nesten som du bare vil BOL's eget beste :p
 
Topp