RoEm går til krig mot Outlaw

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg må først få si at jeg muligens tok det litt for alvorlig, men vi liker ikke å bli truet, og om dette var en spøk eller en tom trussel, så er krigen satt i gang.

Akkuratt nå sitter jeg ikke hjemme, så jeg kommer med mer utfyllende svar senere.

-Wemonster
 

DeletedUser

Guest
Det er sikkert mye å krig med noobskydd

Hva var du tenkt å gjøre? Deffa opp gråbyer med Paladin?
 

DeletedUser

Guest
Roem er bare nobs jei kann banke demm lett

jei er en erfaaren perrson fra .net serevene å skall banke op roem:)
 
Reaksjonspoeng
1
Du kødder nå? Outlaw er jo sykt mye bedre enn dere. Merk dere at de kommer til å drite i hva dere sier og hva slags kødd dere kommer opp med på forumet. Outlaw er for de som spiller for å ha det gøy, de som spiller for å fucke opp for naboene sine. Oh ja, internt anarki.

Lykke til RoEm, dere sloss mot ingenting samtidig som dere kommer til å tape.
 

DeletedUser

Guest
Du kødder nå? Outlaw er jo sykt mye bedre enn dere. Merk dere at de kommer til å drite i hva dere sier og hva slags kødd dere kommer opp med på forumet. Outlaw er for de som spiller for å ha det gøy, de som spiller for å fucke opp for naboene sine. Oh ja, internt anarki.

Lykke til RoEm, dere sloss mot ingenting samtidig som dere kommer til å tape.

Sant det du sier. RoEm er bare en stamme som er fullt av nybegynnere -.-
 

DeletedUser

Guest
Det går omtrent ikke ann på TW...
Man kan ha skills når man begynner...
 

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ok, da er jeg tilbake.

1. Ja, RoEm er en masse rekruteringstamme, det er en ny spillteknikk.

Det skjer det samme gang på gang, de beste og mest kjente spillerene danner en stamme og vinner hele dritten, derfor gjør vi dette. Det er en litt forvridd tanke av hva Outlaw driver med. De lager masse bråk, men det gjør f**n meg vi også, Hvor ofte starter ikke kriger på gråbyhoring og masserekrutering? Nettop, godta det eller ikke, dere kommer ikke noe lenger med å drite oss ut på forum, dere får krige, det vil vi gjøre.

2. Ja det er en del noobs med i stammen, om jeg tør å si det selv, blant dem er jeg selv, jeg er rævva TW.spiller, men de i stammen kan bli gode, alt dette er vel det som er igjenn etter masse rekruteringen.

3. Jeg får ta det på min egen kappe at denne posten var utrolig dårlig plassert, formelert og ufatelig dårlig tidspunkt. Det er min skyld.

-Wemonster

Edit: det er ikke en NY spillteknikk, men om gråbyhoring er en spillteknikk, er masse rekrutering også det...
 

DeletedUser

Guest
Uffatelig bra gjort å presstere å komme i krig så fort! Alle gratulasjoner til dere! :cool:
 
Topp