RoEm går til krig mot Outlaw

DeletedUser

Guest
Hmm, derfor vi ikke hører "Noffe her! fra verden 4? :rolleyes:
Men er det hemmligheten, å lide av splittet personlighet? Om det er det eneste som bringer frem slik en "alle skal snakke om"-propaganda sliter jeg litt med å forstå! Men det er jo mulig da?! :confused:

akkurat som hannah montana XD ... ingen vet hvem hun egentlig er
 

DeletedUser

Guest
Hmm, derfor vi ikke hører "Noffe her! fra verden 4? :rolleyes:
Men er det hemmligheten, å lide av splittet personlighet? Om det er det eneste som bringer frem slik en "alle skal snakke om"-propaganda sliter jeg litt med å forstå! Men det er jo mulig da?! :confused:

Det er ikke alt man skal forstå, men Noffe vil nok hyle i V4 forumet også :)
 

DeletedUser

Guest
Det er ikke alt man skal forstå, men Noffe vil nok hyle i V4 forumet også :)

Greit så da hyler du ikke nå da. For dette er jo V4 forumet! :p
Og nei, ville være for galt om man forsto alt. Hvordan underholde seg selv om alle forstår alt?! :confused:
 

DeletedUser

Guest
Tror det snart er på tide at du spretter ut av skapet i v4 noffe, for nå tror halve v4 at jeg er Noffe.
 

DeletedUser

Guest
Tror det snart er på tide at du spretter ut av skapet i v4 noffe, for nå tror halve v4 at jeg er Noffe.

Ikke si det Noffe!!!!
Vi trenger noen hemmeligheter.

Men kan love folket at det IKKE er Kjell T. Ring som er Noffe...

Noffe er i en stamme med flere medlemmer enn GOW har pr dags dato :D
 

DeletedUser

Guest
kan dere ikke bare lage en ny tråd så dere slipper å spamme ned denne?
 

DeletedUser

Guest
Ja skuffende at folk ikke holder ord og innleder en storslått krig når de annonserer den! Men denne tråden var vel kansje et resultat av Wemonsters hunger for action og oppmerksomhet i V4s tidlige fase? :p
Men hvorfor ikke denne tråden er stengt er også et bra spørsmål, denne trådens formål er jo helt borte og har nå nesten ingen annen funksjon enn at vi kan spamme om en krig som aldri kom! Kommer ikke på noen saklige argumenter til hvorfor denne tråden skal forbli åpen igrunn, noen andre som har noen saklige argumenter på hvorfor denne tråden skal forbli åpen?
 

DeletedUser

Guest
hehe. tror det er mye snakk og lite handling i den stammen. jeg har selv blitt truet med de sterke essene denne stammen besitter som de skal bruke til å knuse GOW med, men det skjer jo ingenting... er nesten litt skuffet.


Master Splinter den 14.07. klokken 21:52
Jeg er Wemonster, jeg jge sa jeg KANSJE hadde det..
Det falt altså bort :p

Vel du vinner nok for den gang håper bare eieren komemr tilbake :)

Kjell T. Ring den 14.07. klokken 21:48
blir vel litt vanskelig nå når du først har kommet litt bakpå, men wemonster sa dere hadde ett sterkt ess i ermet. hvis jeg var dere ville jeg brukt det nå.
 
Topp