RoEm går til krig mot Outlaw

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Wemonster: Tenk deg litt bedre om neste gang du skal poste noe slikt da ;)
Føler ikke at det er helt riktig tidspunkt å komme opp med en slik tråd, når en verden er 4 timer gammel og det er 3 dagers begynner-beskyttelse :p
Kom tilbake med noe mer seriøst når man kan begynne å sende angrep på hverandre :cool:
 

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Wemonster: Tenk deg litt bedre om neste gang du skal poste noe slikt da ;)
Føler ikke at det er helt riktig tidspunkt å komme opp med en slik tråd, når en verden er 4 timer gammel og det er 3 dagers begynner-beskyttelse :p
Kom tilbake med noe mer seriøst når man kan begynne å sende angrep på hverandre :cool:

Jepp, jeg gjore en tabbe der, men jeg skal tenke meg bedre om neste gang gitt :p

:)

-Wemonster
 
Reaksjonspoeng
1
Ok, da er jeg tilbake.

1. Ja, RoEm er en masse rekruteringstamme, det er en ny spillteknikk.

Det skjer det samme gang på gang, de beste og mest kjente spillerene danner en stamme og vinner hele dritten, derfor gjør vi dette. Det er en litt forvridd tanke av hva Outlaw driver med. De lager masse bråk, men det gjør f**n meg vi også, Hvor ofte starter ikke kriger på gråbyhoring og masserekrutering? Nettop, godta det eller ikke, dere kommer ikke noe lenger med å drite oss ut på forum, dere får krige, det vil vi gjøre.

Nettopp. Det Outlaw gjør er å spille for å kødde med de rundt seg og ta det med ro og gjøre absolutt hva de vil. De har internt anarki, les tråden til Tore på stammer og medlemmer.

Det er ikke poeng å gå til krig mot en stamme som driter i om dere går til krig mot dem. Dessuten fører krig så tidlig til tregere vekst, og ikke noe annet.
 

DeletedUser

Guest
Nettopp. Det Outlaw gjør er å spille for å kødde med de rundt seg og ta det med ro og gjøre absolutt hva de vil. De har internt anarki, les tråden til Tore på stammer og medlemmer.

Det er ikke poeng å gå til krig mot en stamme som driter i om dere går til krig mot dem. Dessuten fører krig så tidlig til tregere vekst, og ikke noe annet.

enig så enig
 

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nettopp. Det Outlaw gjør er å spille for å kødde med de rundt seg og ta det med ro og gjøre absolutt hva de vil. De har internt anarki, les tråden til Tore på stammer og medlemmer.

Det er ikke poeng å gå til krig mot en stamme som driter i om dere går til krig mot dem. Dessuten fører krig så tidlig til tregere vekst, og ikke noe annet.

Vel, du har muligens rett Multe...Poenget der var å få frem at vi vil fortsette og masse rekrutere, det blir et kaos , men sånt er gøy :)
 

Hunter

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nettopp. Det Outlaw gjør er å spille for å kødde med de rundt seg og ta det med ro og gjøre absolutt hva de vil. De har internt anarki, les tråden til Tore på stammer og medlemmer.

Det er ikke poeng å gå til krig mot en stamme som driter i om dere går til krig mot dem. Dessuten fører krig så tidlig til tregere vekst, og ikke noe annet.

Nok et smart utsagn fra Multe :)
 

DeletedUser

Guest
Lurer på hvor mange medlemmer som har leava dere etter noen uker jeg...


EDIT: Lurer på om dere faktisk eksisterer da.
 

DeletedUser

Guest
La nå RoEm gå så mye til krig som de ønsker! Er artig at noen virkelig gidder å lage så mye fuzz over noe som sikkert ikke vil kunne kalles krig før om.... ja, lenge! :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Æsj.. Roem knuser oss :( vi har gått ned helt til rank 22 nå :(
 

DeletedUser

Guest
Så da skal jeg vel egentlig bare være glad for å bli kicka av stammen da. YEY!!1 :D
 

DeletedUser

Guest
Du kødder nå? Outlaw er jo sykt mye bedre enn dere. Merk dere at de kommer til å drite i hva dere sier og hva slags kødd dere kommer opp med på forumet. Outlaw er for de som spiller for å ha det gøy, de som spiller for å fucke opp for naboene sine. Oh ja, internt anarki.

Lykke til RoEm, dere sloss mot ingenting samtidig som dere kommer til å tape.

Quoted for truth
 

DeletedUser

Guest
Husk på: De har 2 dager på seg. De kommer til å lage en kjempehær!:eek:
 
Topp