RoEm går til krig mot Outlaw

DeletedUser

Guest
Wikipedia.....

Det tar du dessverre feil... ;)

Ja Propaganda er nyttig i noen tilfeller, men jeg er mer ute etter å si hvem som bruker det og hvorfor.

Alt kommer ann på hvem som ser det, er du erfaren og rutinert gjennomskuer du propaganda bedre enn en som ikke er det.

Mitt poeng her er at det er ofte dem som ikke er god til å spille som må ty til propaganda, noe som gjør dette spillet mer kjedelig for dem som har lyst til å kjempe inngame.

Min oppfatning er vel heller at det er de som er gode til å spille som tyr til propaganda, nettopp fordi de vet hvordan de håndterer det...

De som blir påvirket av propagandaen får slutte å klage og heller holde seg utenfor forumet, som forøvrig også heter politikk og propaganda...
 

DeletedUser

Guest
Tiden vil vise hvem som er god og hvem som er ikke....

Så bare len deg tilbake å følg med.
 

DeletedUser

Guest
Jeg vet litt om propaganda, og kan love dere at det virker, dersom det er en plan bak. Dette har vist seg gang på gang. Noen er seff. proffe og avslører det, men jeg vil påstå at 80% gjør IKKE det.

Eller har propaganda vært brukt i alle kriger i alle tider. Hitler og hans regime var jo noen mestere i dette, og se hva det skapte.

Propaganda er noe man må legge inn om man vil spille med full bredde, men man greier seg bra på .no uten å være på hovedforum også
 

DeletedUser

Guest
Robby3 har veldig rett, siden de på dette forumet faktisk tror dette er propaganda.

Dessverre så er det faktisk propaganda.

"propaganda (information that is spread for the purpose of promoting some cause)"

Og dersom du tviler på at jeg har rett, så er dette faktisk tatt fra Princeton University sine sider, så jeg velger å stole på at et av verdens mest kjente universiteter har peiling.

Kilde: http://wordnetweb.princeton.edu/perl/webwn?s=propaganda

For rekruttering er en "cause" altså en sak, og dermed propaganda. Bedriten propaganda, but none the less, propaganda.
 

DeletedUser

Guest
Dessverre så er det faktisk propaganda.

"propaganda (information that is spread for the purpose of promoting some cause)"

Og dersom du tviler på at jeg har rett, så er dette faktisk tatt fra Princeton University sine sider, så jeg velger å stole på at et av verdens mest kjente universiteter har peiling.

Kilde: http://wordnetweb.princeton.edu/perl/webwn?s=propaganda

For rekruttering er en "cause" altså en sak, og dermed propaganda. Bedriten propaganda, but none the less, propaganda.

Meget mulig at det per definisjon er propaganda. Men tviler på at det var tiltenkt og skrevet som propaganda! Da det heller er en "søknad" for å få spillere til å bli med i stammen.
Så personlig vil jeg ikke kalle det propaganda, da det ikke er tiltenkt den funksjonen. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Meget mulig at det per definisjon er propaganda. Men tviler på at det var tiltenkt og skrevet som propaganda! Da det heller er en "søknad" for å få spillere til å bli med i stammen.
Så personlig vil jeg ikke kalle det propaganda, da det ikke er tiltenkt den funksjonen. :cool:

Men hva du liker å kalle det blir jo ganske irrelevant i forhold til hva det faktisk er. Jeg kan nekte å kalle en katt for en katt, men det er like fullt en katt. Og om eieren mente å kjøpe en hund, men fikk en katt.. Så er det fremdeles en katt. Du skjønner tegninga? Litt tungvint, men men!

Men tilbake til tema.. Hadde jo vært moro å se en krig uten adelsmenn. Hadde vært fint for oss som ikke kriger helt i starten.
 

DeletedUser

Guest
Men hva du liker å kalle det blir jo ganske irrelevant i forhold til hva det faktisk er. Jeg kan nekte å kalle en katt for en katt, men det er like fullt en katt. Og om eieren mente å kjøpe en hund, men fikk en katt.. Så er det fremdeles en katt. Du skjønner tegninga? Litt tungvint, men men!

Men tilbake til tema.. Hadde jo vært moro å se en krig uten adelsmenn. Hadde vært fint for oss som ikke kriger helt i starten.

Joda, men trenger vi virkelig å dra inn den "virkelige" definasjonen på propaganda her? :confused:
"Søknader" som den som var i eksempelet, som i tillegg ikke var postet i propaganda forumet, er vel virkelig ikke for propaganda å regne? Kan nok tenke meg at mange av verdens professorer innen feltet kan si seg delvis enig i at ting kan fremstå som propagand uten å være det. Vil si at propaganda er tiltenkt en funksjon, og da som propaganda.

Men du mener vel en uttalelse som tilfeldigvis faller innenfor definasjonen fra Princeton er propaganda uavhengig dens tiltenkte funksjon?



Men tilbake til tema: Nå som det ikke ble en krig mellom RoEm og Outlaw, blir det da en krig med RoEm og Outlaw? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
En krig hvor alle bruker splash!

magikarp.jpg


Wee :D
 

DeletedUser

Guest
Hvordan kan du si dette er offtopic?
Tror du denne krigen ville gjort mer skade en et splash attack?
 

kai gunnar berg

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
tror nok og en krig så tidlig hadde blitt en splash krig hehe vent et par uker til dere har øks og nærmer dere bra mur
 
Topp