Min andre Multiaccount
Nytt medlem
- Reaksjonspoeng
- 1
Wikipedia.....
Ja Propaganda er nyttig i noen tilfeller, men jeg er mer ute etter å si hvem som bruker det og hvorfor.
Alt kommer ann på hvem som ser det, er du erfaren og rutinert gjennomskuer du propaganda bedre enn en som ikke er det.
Mitt poeng her er at det er ofte dem som ikke er god til å spille som må ty til propaganda, noe som gjør dette spillet mer kjedelig for dem som har lyst til å kjempe inngame.
Robby3 har veldig rett, siden de på dette forumet faktisk tror dette er propaganda.
Dessverre så er det faktisk propaganda.
"propaganda (information that is spread for the purpose of promoting some cause)"
Og dersom du tviler på at jeg har rett, så er dette faktisk tatt fra Princeton University sine sider, så jeg velger å stole på at et av verdens mest kjente universiteter har peiling.
Kilde: http://wordnetweb.princeton.edu/perl/webwn?s=propaganda
For rekruttering er en "cause" altså en sak, og dermed propaganda. Bedriten propaganda, but none the less, propaganda.
Meget mulig at det per definisjon er propaganda. Men tviler på at det var tiltenkt og skrevet som propaganda! Da det heller er en "søknad" for å få spillere til å bli med i stammen.
Så personlig vil jeg ikke kalle det propaganda, da det ikke er tiltenkt den funksjonen.
Hadde jo vært moro å se en krig uten adelsmenn. Hadde vært fint for oss som ikke kriger helt i starten.
Men hva du liker å kalle det blir jo ganske irrelevant i forhold til hva det faktisk er. Jeg kan nekte å kalle en katt for en katt, men det er like fullt en katt. Og om eieren mente å kjøpe en hund, men fikk en katt.. Så er det fremdeles en katt. Du skjønner tegninga? Litt tungvint, men men!
Men tilbake til tema.. Hadde jo vært moro å se en krig uten adelsmenn. Hadde vært fint for oss som ikke kriger helt i starten.
Meget godt poeng...En krig hvor alle bruker splash!
Hvordan kan du si dette er offtopic?
Tror du denne krigen ville gjort mer skade en et splash attack?
tror nok og en krig så tidlig hadde blitt en splash krig hehe vent et par uker til dere har øks og nærmer dere bra mur