RoEm VS BOL familien

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
menmen, siden det ble litt off topic her nå så poster jeg hvor vi var.


Nofjon var til stede under hele krigen under andre kontoer. Han rømte og overlot stammen til seg selv. Da mistet han all min respekt, og dermed tok han med seg respekten min for RoEm.
Vi brøt ut av RoEm, ikke bare for vår egen sikring, men også fordi jeg fikk se hvor lite jeg ble fortalt om hva som skjedde. RoEm familien "fungerte" helt til vi fikk vite hva som egentlig fungerte.
Vi brøt ut av RoEm uten noen som helst sikring, og det var litt i etterkant jeg kom i dialog med din Dronning, som viste oss nåde.

Jeg tar til meg all kritikk over hvordan jeg fulgte blindt ut etter Nofjon. Jeg hadde f.eks. ingen anelse i det hele tatt om at det ble diskutert å gå til angrep mot IB, Core i tilleg til BOL.
Jeg vil heller ikke skylde krigens utfall på annet en BoL's overlegne utholdenhet og kampstyrke.
Min kapitulasjon er ikke strategisk.
Hadde det vært en ledelse som gjorde sitt beste, ble med medlemmene og kjempet til slutt ærefult ville det ikke vært tvil om at vi skulle stått der.
Da krigen mot BoL ble planlagt var dette en stor overraskelse for meg, da jeg personlig har en god dialog med alle mine nærmeste naboer fra BoL, og vi snakket sammen hele tiden i forveien, og vi håpet på begge sider at alliansen ville holde seg.
Sånn ble det ikke.

Jeg takker også for de gode, like mye som de kritiserende ordene.
Nå håper vi på at de andre stammene vil la oss vokse oss sterke igjen.

Påfør ikke din fiende alle skader i ditt arsenal, da han siden kan bli din venn
Dette er et rimelig kjent sitat fra 1100 tallet, dessverre husker jeg ikke fra hvem sin tunge ordene kom fra.
Jeg føler dette sitatet er på sin plass.
BoL har vunnet en knusende seier over RoEm, jeg skammer meg ikke i det hele tatt ved å trekke oss ut av RoEm. Vil RoEm komme, så vil vi gi dem kamp til siste slutt. Jeg har mistet all respekt for Roman Empire de siste dagene.
At Nofjon og LuXus rømmer når det går imot dem er bare helt patetisk, og igjen, det var en av hovedgrunnene til at vi trakk oss ut.

Respekten min for BoL har alltid vært der, men jeg er ekstremt overrasket over lederskapet der. Deres koordinering og samspill i denne krigen har vært.. tja.. Divine, og respekten min for BoL har steget til et nytt nivå.
Jeg er også glad jeg har fått til en IAP med Glitter, som skal ha stor ros for denne krigen.

Jeg setter krigerne mine's sikkerhet først, og tar gjerne all kritikk mht. "forrederiet".

Phenix



EDIT: skrivefeil



Over lengre tid har jeg satt deg for å være den viseste blant lederene i RoEm. Gjentatte ganger prøvde jeg å endre på Nofjon1's "RoEm".
Det RoEm jeg var med på å bygge, døde den dagen Maximus123 forlot den. Jeg prøvde å åpne øynene til alle RoEm spillerene jeg kunne. Jeg skrev lange brev til utallige medlemer, satt timesvis i diskusjoner med LuXus. Ingenting viste seg nytte. Nofjon1's stormans galskap var var så enorm at jeg må erkjenne ham som et geni som klarte å skjule det for så mange spillere.
Vi får se hvordan ting utvikler seg. Dere sier RoEm er dødt? Jeg sier den døde for måneder siden.

der har du et godt poeng HLN, igjen, jeg beklager og tar tilbake all kritikk gitt deg fra meg tidligere.
Jeg er glad øynene mine ble åpnet (bl.a. av deg) mens det enda var tid til å trekke seg ut.
(faktisk 1 time før The Renegades, Core og IB annonserte krig)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Alexandros e ein stoooooooore vits i mine øyne......

Skrive et jævla langt kjedeligt møkkainnlegg om vås vås å litt te vås, åsså komme disse her avhopparane fra roem å kaste seg på lasset, alt for å redda egå rau, pingler.....
så fortsette takketalane fra di samme folkå her.... bla bla bla

Kongen på 1100 tallet sa ditt å datt,, å herregud spar meg for dette våset....

Å Alexandros,, tok en titt på deg,,,, OD ranken din på angrep å forsvar e så latterlig dårlig at eg hadde vært flau av å visa navnet mitt her inne,,, isje engång poengå dine klare å drepa en spydmann.....

lykke te videre å spar meg for nye sånne patetiske innlegg,,, begynte å få litt respekt for dronningå å bol, mn sånt snur fort når sånne så deg komme på banen,,, å vis du tror at du e den einaste mannen her så har "kontroll" på frøken glitter,,, ja trenge eg sei mer,,, naive kl..

kemper
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Alexandros e ein stoooooooore vits i mine øyne......

Skrive et jævla langt kjedeligt møkkainnlegg om vås vås å litt te vås, åsså komme disse her avhopparane fra roem å kaste seg på lasset, alt for å redda egå rau, pingler.....
så fortsette takketalane fra di samme folkå her.... bla bla bla

Kongen på 1100 tallet sa ditt å datt,, å herregud spar meg for dette våset....

Å Alexandros,, tok en titt på deg,,,, OD ranken din på angrep å forsvar e så latterlig dårlig at eg hadde vært flau av å visa navnet mitt her inne,,, isje engång poengå dine klare å drepa en spydmann.....

lykke te videre å spar meg for nye sånne patetiske innlegg,,, begynte å få litt respekt for dronningå å bol, mn sånt snur fort når sånne så deg komme på banen,,, å vis du tror at du e den einaste mannen her så har "kontroll" på frøken glitter,,, ja trenge eg sei mer,,, naive kl..

kemper

Jeg må si at jeg har mistet all respekt for deg, hvis dette er hvordan SFF's kjernespillere er så mister jeg all respekt for SFF og...
 

DeletedUser

Guest
Heldigvis så trenge eg isje respekt fra udugelige spillere på TW.....

Mn så lenge du isje har någe mer å komma me så fatte eg isje kor du ville me det håplausa innlegget......

Ps! det va innlegg fra ein ny latterlig spiller ,,,, OD ranken din va latterlig, så har du någe å komma me så bør du ha någe å bakka det opp me.....

Glitter må du gjør någe me disse folkå dine,,, nå synke respekten i takt me klokkå her.....
 
Sist redigert av en moderator:

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Heldigvis så trenge eg isje respekt fra udugelige spillere på TW.....

Mn så lenge du isje har någe mer å komma me så fatte eg isje kor du ville me det håplausa innlegget......

Ps! det va innlegg fra ein ny latterlig spiller fra bol,,,, OD ranken din va og latterlig, så har du någe å komma me så bør du ha någe å bakka det opp me.....

Glitter må du gjør någe me disse folkå dine,,, nå synke respekten i takt me klokkå her.....

eeeeh Jeg er ikke i Bol for øyeblikket men ok....
Hva hadde glitter med denne saken å gjøre? du snakker om respekt innen tw? hvorfor drar du hun med inn for det andre gjør da?

du er virkelig en elendig person ;) ha det gøy med å være så arrogant :cool:

har ikke annet å si til deg
 

DeletedUser

Guest
¸,¤°´'`°•.¸O¸.•°´'`°¤,¸
|¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯•.•¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯|
Jeg Spiller bare tribalwars for å gjøre Glitter fornøyd,
hun er mitt alt og intet her i TW. Uten henne spiller jeg ikke.
|__________.•.__________|
*´'`°¤¸¸.´O`.¸¸¤°


Direkte fra din profil......... flott så isje sei mer så bler me alle så glad....

Ps ! du komme isje ibuksene te glitter så spar deg sjøl for flausen.....

å her va vist byane dine


Landsbyer koordinater Poeng
Glitters Arena 01 - HQ 688|462 12.154
Glitters Arena 02. 692|466 11.846
Glitters Arena 03. 692|460 10.822
Glitters Arena 04 687|458 12.154
Glitters Arena 05. 690|463 11.516
Glitters Arena 06- 690|458 11.432
Glitters Arena 07- 686|458 12.154
Glitters Arena 08 692|465 9.207
Glitters Arena 09- 691|467 8.160
Glitters Arena 10o 684|458 7.395
Glitters Color 01. 694|459 11.516
Glitters Color 02- 696|460 12.154
Glitters Color 03.. 692|459 9.380
Glitters Color 04 694|462 8.660
Glitters Color 05.. 695|461 11.242
Glitters Color 06o 692|458 5.553
Glitters Lolzor 01.. 690|456 11.846
Glitters Lolzor 02.. 687|457 9.212
Glitters Lolzor 03.. 688|457 10.663
Glitters Lolzor 04.. 691|455 10.007
Glitters Lolzor 05- 689|455 11.550
Glitters Lolzor 06 693|456 12.154
Glitters Lolzor 07- 686|454 12.154
Glitters Lolzor 08.. 686|457 7.836
Glitters Nord 01 640|302 4.425
Glitters Nord [QQ] 659|398 10.971
Glitters Verano 01- 611|499 12.154
Glitters Verano 02.. 609|500 11.960
Glitters Verano 03.. 611|498 12.154
Glitters Verano 04- 610|498 12.154
Glitters Wombato 01- 616|421 7.168
Glitters Zolba. 700|514 4.698
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
gratulerer du har lært deg copypaste og å lete opp en profil ;)

og hvorfor ville jeg komme i buksene på glitter?
ja hun er pen og alt men herregud å idiot du er...

For å være ærlig så er du en arrogant drittsekk ;)

:D du må jo være stolt over å klart copypaste og finne info på en profil :D
 

DeletedUser

Guest
Du hadde isje mer du sko sei te meg,,, må du holda det du lover, nå gidde ingen å hørra på deg lenger.....

Gjør någe fornuftigt heller,, start å kriga,, eller bler du litt nervøsen når du sende troppane dine ut på tur.....

Forresten du trenge isje svara, for det lovte du.....
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Du hadde isje mer du sko sei te meg,,, må du holda det du lover, nå gidde ingen å hørra på deg lenger.....

Gjør någe fornuftigt heller,, start å kriga,, eller bler du litt nervøsen når du sende troppane dine ut på tur.....

Forresten du trenge isje svara, for det lovte du.....

haha hadde ikke mer å si til deg på det svaret, men jaja skal slutte å svare deg pga du klarer jo ikke å være noe annet enn arrogant :D

har aldri lovt deg at jeg ikke skulle svare, dette var din ide :p

joda kriger jeg ;) men men du får kose deg videre på dagen...
har annet å gjøre enn å besvare alle di arrogante svarene dine :D

cya
 

DeletedUser

Guest
du er virkelig en elendig person ha det gøy med å være så arrogant

har ikke annet å si til deg
__________________



Min ide...... hmmm, send et par buemenn på meg du heller, det tippe eg du klare...
 

DeletedUser

Guest
Alexandros e ein stoooooooore vits i mine øyne......

Skrive et jævla langt kjedeligt møkkainnlegg om vås vås å litt te vås, åsså komme disse her avhopparane fra roem å kaste seg på lasset, alt for å redda egå rau, pingler.....
så fortsette takketalane fra di samme folkå her.... bla bla bla

Kongen på 1100 tallet sa ditt å datt,, å herregud spar meg for dette våset....

Å Alexandros,, tok en titt på deg,,,, OD ranken din på angrep å forsvar e så latterlig dårlig at eg hadde vært flau av å visa navnet mitt her inne,,, isje engång poengå dine klare å drepa en spydmann.....

lykke te videre å spar meg for nye sånne patetiske innlegg,,, begynte å få litt respekt for dronningå å bol, mn sånt snur fort når sånne så deg komme på banen,,, å vis du tror at du e den einaste mannen her så har "kontroll" på frøken glitter,,, ja trenge eg sei mer,,, naive kl..

kemper

Forsvarsrank betyr egentlig ingenting, kommer an på om man blir angrepet eller ei, og det kan man jo ikke velge sånn som med angrepsrank.
 

Luxus

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nofjon var til stede under hele krigen under andre kontoer. Han rømte og overlot stammen til seg selv. Da mistet han all min respekt, og dermed tok han med seg respekten min for RoEm.
Vi brøt ut av RoEm, ikke bare for vår egen sikring, men også fordi jeg fikk se hvor lite jeg ble fortalt om hva som skjedde. RoEm familien "fungerte" helt til vi fikk vite hva som egentlig fungerte.
Vi brøt ut av RoEm uten noen som helst sikring, og det var litt i etterkant jeg kom i dialog med din Dronning, som viste oss nåde.

Jeg tar til meg all kritikk over hvordan jeg fulgte blindt ut etter Nofjon. Jeg hadde f.eks. ingen anelse i det hele tatt om at det ble diskutert å gå til angrep mot IB, Core i tilleg til BOL.
Jeg vil heller ikke skylde krigens utfall på annet en BoL's overlegne utholdenhet og kampstyrke.
Min kapitulasjon er ikke strategisk.
Hadde det vært en ledelse som gjorde sitt beste, ble med medlemmene og kjempet til slutt ærefult ville det ikke vært tvil om at vi skulle stått der.
Da krigen mot BoL ble planlagt var dette en stor overraskelse for meg, da jeg personlig har en god dialog med alle mine nærmeste naboer fra BoL, og vi snakket sammen hele tiden i forveien, og vi håpet på begge sider at alliansen ville holde seg.
Sånn ble det ikke.

Jeg takker også for de gode, like mye som de kritiserende ordene.
Nå håper vi på at de andre stammene vil la oss vokse oss sterke igjen.

Påfør ikke din fiende alle skader i ditt arsenal, da han siden kan bli din venn
Dette er et rimelig kjent sitat fra 1100 tallet, dessverre husker jeg ikke fra hvem sin tunge ordene kom fra.
Jeg føler dette sitatet er på sin plass.
BoL har vunnet en knusende seier over RoEm, jeg skammer meg ikke i det hele tatt ved å trekke oss ut av RoEm. Vil RoEm komme, så vil vi gi dem kamp til siste slutt. Jeg har mistet all respekt for Roman Empire de siste dagene.
At Nofjon og LuXus rømmer når det går imot dem er bare helt patetisk, og igjen, det var en av hovedgrunnene til at vi trakk oss ut.

Respekten min for BoL har alltid vært der, men jeg er ekstremt overrasket over lederskapet der. Deres koordinering og samspill i denne krigen har vært.. tja.. Divine, og respekten min for BoL har steget til et nytt nivå.
Jeg er også glad jeg har fått til en IAP med Glitter, som skal ha stor ros for denne krigen.

Jeg setter krigerne mine's sikkerhet først, og tar gjerne all kritikk mht. "forrederiet".

Phenix



EDIT: skrivefeil


Jeg har fortalt deg min historie 20 tusen gangen, du uhøfflige patetiske wannabe.
 

DeletedUser

Guest
kemp du har mista all min respekt på disse tåpelige innlegene dine.
 

DeletedUser

Guest
Hva er dette tullet med "respekt"? Hadde dere "respekt" for kemp23 før dette?
 

DeletedUser

Guest
Har aldri hatt respekt for noen jeg ;)

Eller jo, Core og POKE ME er de jeg har hatt/har respekt til . :)
 
Topp