RoEm VS BOL familien

zcztig

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
kemp du har mista all min respekt på disse tåpelige innlegene dine.

Respekt ja, skal vi se her...

Dere har vært i krig med RoEm en liten stund...

I den perioden har du faktisk vært så flink at du har tatt EN HEL BY, fra RoEm..

Damn good.

Og i prosessen har du mistet ikke mindre enn 7 byer til RoEm. Det er iallfall bra. Noe det virkelig står respekt av...

Nei.

Det står ikke respekt av noen som adler byer fra pissestammer som:
[A7x]
[LF]
[Hard]
Midt i en krig.
 

DeletedUser

Guest
Respekt ja, skal vi se her...

Dere har vært i krig med RoEm en liten stund...

I den perioden har du faktisk vært så flink at du har tatt EN HEL BY, fra RoEm..

Damn good.

Og i prosessen har du mistet ikke mindre enn 7 byer til RoEm. Det er iallfall bra. Noe det virkelig står respekt av...

Nei.

Det står ikke respekt av noen som adler byer fra pissestammer som:
[A7x]
[LF]
[Hard]
Midt i en krig.



jeg er ikke stolt av å miste 7 byer til roem nei :(

men så ska det sies at før krigen var jeg på motsdandere besjemoet som forsvarer på ca 400 plass og er nå på 12 plass eller noe rundt der.

og de jeg har tat byer av i denne krigen var faktisk med i roem familien når jeg tok dem.

og jeg har foresten aldri hat respekt av deg heler:D
 

DeletedUser

Guest
Sånn, nå har småguttene te glitter spammet ned denne og.......
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Sånn, nå har småguttene te glitter spammet ned denne og.......

haha du kaller oss småguttene til glitter hele tida...:D
lurer egentlig hvor huet ditt ligger pga vi er ikke glitters løpegutter :p:D

du er virkelig morsom :D:D
 

DeletedUser

Guest
hehe kemp vi er ikke glitters løpegutter.

men glitter er ei grævla goe leder ska eg sei deg (mye bære en du komme te å bli...
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
øyh Kemp, måkje vera ånnass..

sjøl om tw stritte litt imod dåkke nå e de vel ikkje vits å bli heilt brynetryne her inne?

du va jo så opptatt av nettiquette tidligarre nårr dokk kriga mod bol å hadde tatt et par byarr..

vert lenge ude nå? bjynne å bli leie di samme gamle trynene ude på sjøen?? lenge siden du såg damå?? ikkje drokke kaffi i dagmårres??

de e nok mange unnsyldingarr for at du e så sure, å de e greit...eg syns alligavell at du e jille...

kati sga me ha ei øl samen då kemp??
 

DeletedUser

Guest
eyyy, endeligt va du der jannas, trodde du hadde gitt meg opp elle någe, måsje det vetu...:)

Hehe, værsta av alt e at eg sidde her me kaffien å galkose meg, der e så lide så skjer her ude at eg må laga det litt løye sjøl,,å her inne esje det møje vanskeligt...:D

Tror pigede det bler litt for møje tw for meg her nå,, kan isje du senda ud ein bombetrussel elle någe så eg komme meg litt opp av denne stolen,(sjøl om an e grævla goe å sidda i altså)

Mn du (faen isje bryntetryne,vera greie) me må ha den ølå nå snart, ble me ner te sørlandet då så kan benni og ta ein skål me oss...;)
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
nai, må bli i goe gammle sannis, har en liden pode heima eg ikkje kan stikka fra for lenge om gangen..4 mnd nå...awwww...
 

DeletedUser

Guest
Fikse någe morsmelkerstatning eg vetu...:D

Neida, saes e gull det....;)
 

DeletedUser

Guest
Te ugå ja,,, så e det te åljård på vannfestivalen neste helg...:D

Ps ! te ungane så ennå lese her,, nei det e isje vannsklie å sånt....
 

DeletedUser

Guest
ratjå vå på patjå dæ e sku kåma å ta ei snåsliga fra hå kemp23
 

Lino

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
---------------------------------------------------------------------

Krigen RoEm mot BoL

Alle så den komme. Alle. Selv stammen "The Asur", en ubetydelig søplestamme som tviholder på de sørligste delene av K63 mot bølgende av BoL63, var nok fullstendig klar over at stormen var på vei.

Cæsar hadde allerede etter én eneste dag i krig mot SFF, trukket seg tilbake i bitterhet og anklaget sine nærmeste allierte for svik, han hadde regelrett sverget hevn. Hva som så skjedde var bare en forlengelse av det gryende hatet imellom 2 tidligere så gode naboer.
Jeg ser av denne noe sørgelige topicen at flere av dere finner det for godt å diskutere hvem som trakk i hvilke tråder, og hvem som fór med kløyvd tunge.
Dere har tilslutt klart å komme frem til at det nok var MultiKongen Noldus som var synderen. Men denne konflikten ville nok sjeldent ha kommet til noen diplomatisk løsning, selv om Cesær hadde blitt avsatt tidligere, Verden 1 trengte en større krig. En intens krig. Ikke en langvarig, slik som konflikten BoL - SFF eller Dolkene - Core. BoL behøvde å prøve ut sine nye krefter i all sin prakt, og RoEm måtte forsøke å beholde sitt jerngrep over den vestlige halvkulen, ved å statuere et eksempel av nykomlingen BoL.

For BoL VAR og ER en nykomling i forhold til mange av de andre dominerende stammene i Verden 1, og ikke minst Elite stammens eksploderende rekruttering av "kjendiser i Verden1" som Brann2006 og nomine, gjorde at familien plutselig begynte å klatre oppover rankingen i en noe større fart enn mange ville ha forutsett.

Nå er BoL en reel maktfaktor i Verden1. Det kan ikke lenger betviles.
Se på RoEm, hva som skjedde med dem, når de undervurderte Broderskapets slagskraft.

Og nå kommer vi til årsakene til at jeg måtte svare på denne posten.
De fleste av dere fremstår som noget useriøse, og til tider ytterst barnslige i deres desperate fremstøt. Dere begynner å benekte at dere har uttalt dere om det ene eller det andre, selvom alle med øyne kan lese hva dere skrev i deres forrige post. Noen i Fenix sier at de ER i krigen, men så sier noen andre at de ikke er. Noen i SFF sier at de ER allierte med RoEm og angriper BoL, mens andre mener at de ikke burde være med i statestikken fordi BoL ikke angriper tilbake. Dette virker flåsete og tåpelig. Vær vennlig å ikke kommenter dersom dere er uenig, jeg tør gjette på at dere ER det, men det er ikke interresant på dette tidspunktet, da jeg ikke kommer med argumenter for eller i mot, jeg bare oppsummerer noe av "debatten" som har fått lov til å pågå her inne, selv med moderatorer tilstede.

RoEm har kapitulert. Og de av stammene som enda ikke har båret ett hvitt flag fremfor min Dronning vil gjøre det snart.
Det er på tide at selv SFF tør annerkjenne BoL offentlig, på lik linje som BoL har annerkjent sin dype respekt for SFF. Glem ikke at SFF var en stor stamme på rankingen en gang, før BoL familien i det hele tatt var en drøm som det ble hvisket om lengst ut i Sør-Vest. Og nå, vel, se på stammerankingen nå.
Poeng dreper kanskje ikke, men de gir et visst intrykk av hvor mange tropper som kan være tilgjengelig.


Denne krigen hadde mange små detaljer som gav et raskt utfall, en Cæsar uten hverken taktiske evner eller noen som helst forståelse av lederskap, en medlemsmasse i flukt, elendige kommunikasjon mellom familiestammene etc.
Men det kan ikke kommes utenom at Legendenes Broderskap har utmerket seg som meget stødige og ressurssterke i krig.
Nettopp det de ble anklaget for ikke å være.

Jeg noterer meg at flere av dere velger å småfnyse av denne seieren, antyder at den skyldes feil på våre fienders side, og ikke vår evne til å føre krig.

Er det da ikke bevis nok at BoL førte krig uten disse samme feilene?
At det hele ikke raknet under Romas tidligere så mektige føtter?

For dere mer uopplyste sjeler der ute, la meg sitere General George S. Patton som sa så grovt:
"No bastard ever won a war by dying for his country.
He won it by making the other poor dumb bastard die for his country".


Here endeth the lesson.

Jeg håper for deres skyld at det ikke er noe innvendinger i det overnevnte, fordi da vil dere bare risikere å gjøre dere selv til latter.

Jeg vil også oppsummere denne topicen med et par detaljer:

Phenix, skal ha all ære for at han stod ved sin Cæsars side, og forsvarte ham så blindt til nesten slutten av denne "diskusjonen". Han var aldri i tvil om hvor hans lojalitet lå, og hadde bare Cæsar visst å utnytte DEN lojaliteten, så hadde han kanskje ikke mislykkes så forferdelig som han gjorde.
Han skal også ha all ære for at han tilslutt så lyset, og valgte å ikke bare legge seg flat, men også ære sine erobrere for deres innsats. Om dette er oppriktighet, eller et ledd i veien mot nåde, vet bare Phenix, og det er uinterressant.
Men sammen med all æren, får han all skam. Fordi kun en sinnsforvirret mann går frivillig til krig med bind for øynene.
I tillegg er det kun ham igjen til å ta skammen, når alle andre løp, var det kun Phenix som fremdeles stod med våpen i hånd og forsvarte seg til det ble håpløst.
Igjen får han æren, fordi han valgte å sette sine menn først, og satt seg på kne for min Dronning, for å redde dem.

For å oppsummere meg selv:

La ikke denne krigen bli husket som "krigen RoEm tapte pga av Noldus".
La den bli husket som "Krigen BoL familien vant, selv med oddsene mot seg, og krigen som utløste den 1. verdenskrig".

Da gjenstår bare:

"May God have mercy upon my Queens enemies, because I will not!"

Siden dagens trend ser ut til å være lengre innlegg skal jeg jammen henge meg på.

Det er flere tråder her nå hvor det er mer eller mindre seriøse diskusjoner rundt den samme grøten. Gidder ikke svare på flere steder så kan prøve og oppsummere litt nå.

Skal ikke lage en veldig stor og elendig presentasjon av meg selv (liten vits i tillegg siden mine dager snart er talte visstnok), så det får holde med han-der-i-sff-som-mobber-bolerne-hele-tiden.

Man kan jo ikke la en slik annledning gå upåaktet hen når man kan få innvende ovenfor en slik bauta i TW`s historie som deg, Alexandros.


SFF er en krigerstamme, og det har vi vært siden dag 1. Krig er morro. Så på grunnlag av det har vi jevnt over gitt beng i politikken. Vi har hatt nære og få allierte, og kriget med alt annet når vi følte for det.

La meg si noen ord om våre allierte. Vi var nære allierte med dolkene mot core. Vi er allierte med Fenix. Vi har hverken vært, er eller vil noen gang bli allierte (det vil nok ingen andre heller ser det ut til) med RoEm.

Angrep bol/roem, sff versjon:

Når angrepet fra bol/roem fant sted en herlig sommerdag for en stund tilbake, så oppstod det egentlig en pussig tilstand i V1. Vi så for oss en krig med 2 av våre nærmeste naboer og forberedte oss på det. Men raskt viste det seg at (tror det var samme kveld til og med) at dette angrepet ikke gått så veldig bra, fra Roem sitt synspunkt. Denne Nofjon1 karen var eitrende sint på bolernes uduglighet (her ville jeg normalt komme med en passende kommentar) og hisset seg voldsomt opp. Angrepene stoppet dermed opp fra roem sin side og det ble inngått en iap i en uke mellom roem og sff.

Angrepene fra roem sin side rammet i all hovedsak en spiller hos oss, diggity, som på toppen av det hele var på ferie på det tidspunktet. Han hadde vel over 1.000 innk en stund der så vi mistet noen byer til roem den kvelden. På det tidspunktet hadde vi intensjon om å kjøpe oss en uke med iap`en for deretter ta tilbake byene fra roem. Angrepene fra bol den kvelden var resultatløse (her vil nok en eller annen boler arrestere meg..), for de skulle ta ut hansi og det ble ikke gjort for å si det sånn.

Etterhvert som uken gikk ble det tidlig klart at Roem ville ta igjen på bolerne for deres svik i angrepet. Jeg måtte jo si meg enig med roems oppfatning av bol. De var en stamme som i beste fall hadde et potensiale, syntes jeg. Det forgikk samtaler mellom sff og roem hvor flere ting ble diskutert, blant annet angrep på bol og tidspunkter mm. Men, via via, fant vi fort ut at Roem lekket som en sil inn i bol-systemet. Med det forsvant all mulighet for noen allianse mellom roem og sff.

Min personlige oppfatning av ledelsen i roem er entydig, den var rett og slett ikke til å stole på. I tillegg var ledelsen tungrodd, og veldig lite tilgjengelig. Det hele virket nesten litt komisk etterhvert.

Til slutt var vår tålmodighet slutt, og vi bestemmte oss en kveld for bare å kjøre på. SFF angrep bol-e, ALENE. Ikke med fenix, og ikke med roem. Etter et par dager bestemmte roem seg for å angripe (eller var det bol??) og det viste seg med en gang at denne stammen med 20 mill poeng som lederen slo seg på brystet med ikke var liv laga. BOL skal ha det, de kjørte jo rett over de. Og årsaken, tror jeg, er rett og slett ledelsen. For det er/var mange dyktige TW spillere i Roem, men når ledelsen svikter så totalt så må det gå galt. Når man som leder forlater et synkende skip når man trenger de som mest, så sier det det meste synes jeg. Roem er ute, snipp snapp snute.

Verdenskrig??

Så skjer det mye rart. Plutselig blir det erklært verdenskrig!! Bol/Core/IB/TWR erklærer krig mot Fenix/SFF alliansen og Roem.

Det var ingen bombe. Vi visste hva agendaen til Glitter har vært lenge, og det kom som ventet. Roem kastet inn håndkleet, og andre ba om unnskyldning (!!).

For vår del har vi hatt både IB og Core på fiende listen lenge, og har hatt noen feider med de. Sikkert heldig for disse stammene å få en felles fiende for en stakket stund. TW går jo fortsatt ut på at en vinner skal kåres,og begge stammer har nok ambisjoner om det.

Men hvis noen tror at SFF ville vifte med noe hvitt flagg så tar man feil. Dere kjenner oss jo såpass godt nå:D Hvis noen skal fjerne SFF fra kartet må dere fysisk komme og bære oss vekk.. hehe
 

DeletedUser

Guest
Bra innlegg Lino, når det isje komme någe tebagemelding sånn straks så vise det at du har gode poeng,, någe så jo eg vet du har der...

Jannas, me snakkes i ølteltet :cool:
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
pøøh einasste gronnen te att de ikkje kom svar va på gronn av at eg va opptatt me guttongen :p

neida..møje sant der,pluss endel sjølskryding...må få lov vettu..
 
Topp