-Rome- sin tid er historie

DeletedUser

Guest
Ruffiro til Rome den 6. april skrev:
OliCo vil jeg foreslå at vi får merget inn i AriCa, (de spillerne som er av verdi selvsagt, vi vil også kaste ut de som ikke er av verdi i AriCa).

Arica2 - stammeskifter:
ronaldinho123 Joined 23rd April 2010 - 10:32 13,252 (K42)
William.D.W Joined 23rd April 2010 - 10:32 35,083 (K52)
dani99 Joined 22nd April 2010 - 22:59 83,917 (K32)
JensK Joined 22nd April 2010 - 16:43 257,454 (K52/K42)
Gaudi Joined 22nd April 2010 - 16:43 11,445 (K52)
Solaia Joined 22nd April 2010 - 22:59 47,398 (K52)
Xion Joined 24th April 2010 - 16:47 20,873 (K42)
LDonna Joined 24th April 2010 - 19:48 420,589 (K52/K42)

Så vil jeg da spørre folk. Er det rart at Rome reagerer på dette her?

LDonna: Jeg håper ikke du sitter med inntrykk av at Rome-spillere har kommet med frekke svar til deg, for det er ikke meningen. Fra min side i alle fall så pleier jeg for det meste å være hyggelig med andre spillere, men mindre personen ikke er det med meg. Så hvis du føler deg tråkket på, er det beklagelig.

Så vil jeg at granpa har et veldig godt poeng. "Alltid" vært i området. Du startet 8. november i fjor. Hvor lenge hadde Rome vært i området da? Alltid for deg er ikke alltid for Rome. Rome sikret denne rimmen for lenge siden og har siden kjempet mot en del stammer, i den senere tid mest Elite og BIRKI. K42 og K52 var rimmen vår, og ingen andres. Enhver alliert med respekt for Romes historie ville aldri laget en understamme og begynt og adle opp denne rimmen. Det er som å tråkke på Rome som stamme, men det skjønte aldri AriCa. I november i fjor var jeg også i full krig med BIRKI. Hvor kommet deffet fra? Mye kom fra K42, som Rome den gangen eide totalt. Vil trekke inn et bilde fra 30. november som noen la ut på forumet her da.

maphf.png


Det bildet sier mye. Ja, Arica har nok vokst mye mer enn oss, men det sier også at K52 og K42 faktisk tilhører deres "nærmeste alliert", Rome.

Håper dere tar poeng og skjønner hva vi mener her. Vi har sikkert gjort mye dumt og rart vi også, men siden dere fortsatt ikke skjønner hvorfor vi reagerer måtte jeg fra med teskjea.
 

DeletedUser

Guest
Kopi fra når jeg kom inn i stammen, har jeg fått på meldinger noen ganger nå ja.. Men jeg skal ikke diskutere noe mer i denne tråden om akkurat det. Men som du ser så er jeg den siste som har kommet inn derifra, og fra den tiden så har jeg vel heller gjort det motsatte av å rekruttere. Flere på den listen er ikke lenger hos oss, og det har aldri vært i planene eller ønskene mine å ta inn noen derifra.

Dessverre har jeg fått noen frekke meldinger jo, og jeg vet jeg er ekstremt uønsket i det området. Men jeg prøvde i hvert fall å komme til en løsning med dere. Om du så meldingen min til granpa så sa jeg at jeg mente alltid for meg, ikke alltid for dere - min feil. Men jeg syns det er rart når jeg spør i flere måneder om byer, og får beskjed fra folk i ledelsen om at jeg kan ta byer, og senere får jeg vite at jeg er en snik. Runinter har vært nærmeste nabo, og han har godkjent flere byer for meg og mine medlemmer blant annet. For det meste gjelder vel alt dette K52, for vi har aldri vært noe særlig store i K42. Grunnen til at jeg er i K42 i det hele tatt, er på grunn av en internadling (som dere selv har tatt del i).

Vi kunne nok alle gjort ting annerledes :) Men for meg var det aldri aktuelt å trykke på slett-knappen for å begynne på nytt et annet sted, men flyttet litt på adlingen kunne jeg sikkert ha gjort for dere ;) Uansett, takk for den tiden vi var allierte. Fikk kanskje ikke samarbeidet så mye direkte med dere i ledelsen, men selv har jeg samarbeidet med noen av medlemmene deres og det har vært hyggelig :) Ønsker alle lykke til videre enten de fortsetter i spillet eller ikke.

Om du vil prate noe mer så er det bare å ta konkakt med meg. Jeg kommer nok ikke til å poste noe mer i denne tråden for jeg vil ikke bli "hun som ødela Rome sin avskjedstråd" :(
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
La meg først si at det var en sann fornøyelse å krige sammen med Rome mot Elite.

Nå fremstilles Rome som den store stygge ulven her, men det er ikke helt riktig. La oss se litt på avtalene mellom Rome og AriCa "The alliance" ble oppløst. Det vi får vite er at AriCa kom til å ta inn de største spillerne fra Olico, mens resten skulle "kastes". Det var ikke det som skjedde. AriCa merget inn de største spillerne, men understammen ble aldri borte. Den rekrutterte heller opp nye spillere som fikk vokse på vår rim.

Dette har Rome sagt i fra om mange ganger. Både til LDonna, spillerne de gjaldt, Ruffiro og på delt forum. Hva skjedde? Fint lite. AriCa2-spillere bresket seg i Rome sin egen bakgård. De forventet at de bestemte like mye og kjeftet opp spillere i Rome på grunn av adling på vår egen rim. Da var hele ledelsen i Rome enige om at nok var nok. Disse spillerne har aldri vært med mot Elite. Dagens AriCa består av spillere som har spist gråbyer på rimmen og stort sett kommet til Arica/Olico etter at Elite forsvant. Da vi i flere måneder har prøvd å ta kontakt angående dette, uten å bli hørt, så var nok nok, og vi valgte å si opp alliansen med Arica2.

Det var også en ( eldre ) avtale om at dere ikke skulle adle i K64 før vi hadde en avtale om det, og dere skulle komme med et forslag. Men dere adlet flere hundre byer der, uten at det kom noe forslag til en avtale. Irriterende, men det var grenser for hvor mye vi i K64 gadd å bry oss, siden dette tross alt var allierte spillere. Spillere vi hadde kriget med, og vi stolte på at ledelsen deres ikke hadde noen skumle baktanker. Men kanskje det bare er vi som tenker sånn. Kan dessverre virke slik.

Angrepene på LDonna i etterkant har stort sett kommet fra meg i ren frustrasjon. Kanskje idiotisk vil nok noen si, jeg mener ikke det. Egentlig har jeg vært glad i AriCa siden jeg startet opp på denne serveren. Da "The alliance" forsvant foreslo jeg å få opp et delt forum for å prøve å holde kontakten mellom stammene. Hvor mange svar fra AriCa fikk den tråden? Ett, om jeg ikke husker helt feil. Med andre ord syntes det ikke å være særlig interesse fra AriCa sin side å skape for god kontakt mellom medlemmene i stammene.

To svar, egentlig. Positive svar, fra Shanks og meg. Vi ventet vel egentlig bare på at dere skulle lage forumet, noe som ikke skjedde.

Selvfølgelig var det en baktanke fra deres side at AriCa-spillere plutselig skulle oppover hele vestrimmen, det skjønte vi jo etter hvert. Husker godt da jeg spurte han ene spilleren om hvorfor han adlet der. "Det måtte jeg ikke spørre han om, for han var bare en arbeidsmaur." En spiller som hadde fått beskjed om å adle der med andre ord. Ikke at det er spesielt overraskende da i grunn.

Jeg tror dette er et tilfelle av paranoia. Jeg har sittet i ledelsen, og kan si at det ikke var noen slik baktanke ved adlingene i K52/K42 som dere klager så fært på.

Jeg har sett mailen hvor du har det sitatet fra, Gard. Du tar det en smule ut av sammenheng. Vil du se et annet sitat fra samme samtalen? På et spørsmål fra deg om hvem som hadde bedt han om å ta dem; "Ingen har bedt meg, Claimet dem selv =P". Jøsses :p

Orker ikke skrive så voldsomt mye mer nå. Har forstått at jeg har blitt AriCa-spilleres hakkefugl ingame nå, hehe. Så mange dumme meldinger på en dag er det lenge siden jeg har sett. Men dere får si hva dere vil nå. Vil uansett takke for et samarbeid så lenge det varte. Respekten var gjensidig da vi kjempet mot Elite. Synd det aldri ble den kompiskrigen vi håpet det skulle bli. Men ikke legg all skylda på Rome, se på dere selv også.

- Handsome - en av de få gjenværende fra den gamle Rome-ledelsen

Synd at du også feiget ut. Ikke for seint å angre, gå inn på kontoen din gutt.
 

DeletedUser

Guest
The Bird: Ser selvfølgelig den at Olico ikke har hatt så mye annet å gjøre, men det endrer vel ikke akkurat det faktum at de har bygd seg opp sånne byer og dermed har lite eller ingen krigserfaring (fra denne serveren i alle fall).

Pointwhore: Hva kaller dere det med K-m-S da? Hva var bakgrunnen for å si opp alliansen med den. Dere mener at vi dolket dere å ryggen ved å si opp alliansen med Arica2, da vil jeg gjerne høre grunnen som gjør at dette med Kms helt annerledes.

Volverine: Hadde planer om å lage forumet jeg, men med så liten respons så var det ikke noe vits i. Kall meg gjerne feig, men bruker heller sommeren på noe annet enn å sitte KV for en halv stamme under angrep :p Det er dessverre ikke nok glød og lyst til å krige mot dere fra vår side. Jeg tenker nok ikke dere er så happy for det som skjer nå, men det er nå også litt av vitsen da. I stedet for å la dere fly løs på inaktive kontoer, sletter vi heller i stedet for. Så kan dere kose dere med grått. ;)
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Volverine: Hadde planer om å lage forumet jeg, men med så liten respons så var det ikke noe vits i. Kall meg gjerne feig, men bruker heller sommeren på noe annet enn å sitte KV for en halv stamme under angrep :p Det er dessverre ikke nok glød og lyst til å krige mot dere fra vår side. Jeg tenker nok ikke dere er så happy for det som skjer nå, men det er nå også litt av vitsen da. I stedet for å la dere fly løs på inaktive kontoer, sletter vi heller i stedet for. Så kan dere kose dere med grått. ;)

Den er grei. Kommer til å fortsette å kalle deg feig :)

Det er hyggelig å se hvordan du er selektiv på hva du besvarer. Den som tier samtykker? Peachy.

Selvfølgelig er det litt irriterende når folk angriper for så å slette kontoene sine når de får noe tilbake. Men på den andre siden gjør det at vi kommer et skritt nærmere å faktisk vinne V2. Noe som i og for seg selv virker ganske gøy. På den lyse siden er det fortsatt godt over 30k byer igjen for oss å adle på V2 som ikke er gråbyer.
 

DeletedUser

Guest
Du får gjøre det vet du. ;)

Dere får ha lykke til med å vinne V2 da. Tror dere gjør det hvis dere fortsetter i samme sporet. All ære til dere for det.
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
The Bird: Ser selvfølgelig den at Olico ikke har hatt så mye annet å gjøre, men det endrer vel ikke akkurat det faktum at de har bygd seg opp sånne byer og dermed har lite eller ingen krigserfaring (fra denne serveren i alle fall).


Aha, endelig forstår vi hverandre. Det meste jeg har av krigserfaring er fra V4 og ikke V2, selv om jeg gjorde ett forsøk på å hjelpe mot elite på slutten:p
 

DeletedUser

Guest
Den er grei. Kommer til å fortsette å kalle deg feig :)

Hahahahahahaha, dummeste jeg noen gang har hørt:eek:

Er forskjell på det å være feig og det å ikke ville kaste bort sommeren på en død og kjedelig verden.
Bare vær glad han gir seg du v0lv, gard hadde tatt deg lett ;)
 

DeletedUser

Guest
Hahahahahahaha, dummeste jeg noen gang har hørt:eek:

Er forskjell på det å være feig og det å ikke ville kaste bort sommeren på en død og kjedelig verden.
Bare vær glad han gir seg du v0lv, gard hadde tatt deg lett ;)

Hvorfor spilte dere forrige sommer da? Gard har jo spilt i v2 i 14-15 mnd (i følge ham selv). Men kjøper den - dere setter samtlige av dere kontoene på slett akkurat nå, bare fordi det er sommer... Mmm.. Hoho :D Har vel ingenting med at dere blir konfrontert med deres svik :)
 

DeletedUser

Guest
Forrige sommer var V2 gøy, og lysten til å spille var der.

Selv har jeg knapt gjort noe siden Elites fall, og det samme kan vel sies om flere Romere
 

DeletedUser

Guest
Forrige sommer var V2 gøy, og lysten til å spille var der.

Selv har jeg knapt gjort noe siden Elites fall, og det samme kan vel sies om flere Romere

Blir så gøy man gjør det til selv. Lite som skjer? Da lager man litt styr. Det kan man jo si -Rome- gjorde ved å kontositte spillere AriCa adlet. En morsom ting å gjøre, men samtidig et svik når man kontositter en stamme som er fiender av stammen man er alliert med. Men spesielt synd er det at dere ikke blir værende en periode til.. For det er mange katteklør som verker etter et siste oppgjør nå :D
 

DeletedUser

Guest
Nei, uten klare fiender, og en alliert som rekruterer spillere vi skulle adlet blir det ikke mye gøy skal jeg si deg.
Hvor kommer det fra at vi kontosatt folk dere adlet?:eek:
 

DeletedUser

Guest
Nei, uten klare fiender, og en alliert som rekruterer spillere vi skulle adlet blir det ikke mye gøy skal jeg si deg.
Hvor kommer det fra at vi kontosatt folk dere adlet?:eek:

Ahh, endelig en som faktisk besvarer det jeg kommer med (selv om du gjør det med et nytt spm) :)

-Rome- har ved flere anledninger kontosittet spillere AriCa har adlet de siste to mnd. Slik sprakk forholdet vårt til -Rome-. Ved å motarbeide AriCa i det skjulte er det ingen allianse å dolke i ryggen. Altså AriCa har atter en gang rene hender. Dessverre kan vi ikke si det samme om -Rome-, som nå forlater v2 i skam (mine ord, det siste der). Dette er uansett selve kjernen i krangelen her og nå ;) mimma og Gard har skrevet mange innlegg allerede, men ikke engang har de besvart denne delen av det vi kommer med...
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Hahahahahahaha, dummeste jeg noen gang har hørt:eek:

Er forskjell på det å være feig og det å ikke ville kaste bort sommeren på en død og kjedelig verden.
Bare vær glad han gir seg du v0lv, gard hadde tatt deg lett ;)

omg-so-scared-chinese.jpg


Blei je skræmt nu?

...neh... :p

Det er morsomt. Masse stort prat fra flere av dere i Rome, men veldig liten vilje til faktisk å backe det opp. Det er underholdene. Keep it up, ya bunch o' yellow cravens! :)
 

DeletedUser

Guest
Hvis det er deg på bildet, så ser faktisk litt redd ut.. :eek:
Hvem hadde ikke vœrt redde for gard :cool:
 

DeletedUser

Guest
Bare spør Leenok!
For alt vi vet lider han av psykiske problemer etter sitt møte med Gard :p
 

DeletedUser

Guest
Vi er redde for kjedsomheten, som resulterer i ensomhet da alle blir innaktive :(
V2 er kjedelig uten runinter, granpa, icekebab og resten Av gjengen. Alle vennene våre har gitt seg på v2 og vi har ikke lenger noen glede Av denne serveren. Derfor gir vi i Rip oss, dette og fordi vi vil heller satse på v5 der vi har flere kjente.

Grunnen til at rome ble oppløst var fordi aktiviteten var på bunn. Jeg har mistet tellingen på hvor mange ganger Jeg måtte be runinter og granpa om å logge inn fordi de hadde rød prikk.

En stamme kan ikke eksistere uten aktivitet, Jeg håper dere ogsa klarer å forstå dette.

Jeg skjønner at dere er skuffa over at det ikke blir krig. Hadde hele stammen vært aktiv skulle vi gjerne kriget mot dere, men når vi bare er 4-5 som faktisk er aktive blir det ikke det samme.
Folk var leie Av v2, det er Jeg også nå.
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Vi er redde for kjedsomheten, som resulterer i ensomhet da alle blir innaktive :(
V2 er kjedelig uten runinter, granpa, icekebab og resten Av gjengen. Alle vennene våre har gitt seg på v2 og vi har ikke lenger noen glede Av denne serveren. Derfor gir vi i Rip oss, dette og fordi vi vil heller satse på v5 der vi har flere kjente.

Grunnen til at rome ble oppløst var fordi aktiviteten var på bunn. Jeg har mistet tellingen på hvor mange ganger Jeg måtte be runinter og granpa om å logge inn fordi de hadde rød prikk.

En stamme kan ikke eksistere uten aktivitet, Jeg håper dere ogsa klarer å forstå dette.

Jeg skjønner at dere er skuffa over at det ikke blir krig. Hadde hele stammen vært aktiv skulle vi gjerne kriget mot dere, men når vi bare er 4-5 som faktisk er aktive blir det ikke det samme.
Folk var leie Av v2, det er Jeg også nå.

Ro ro til fiskeskjær...

Alle skjønner at aktivitet er viktig. Det vi har problemer med er heller den usedvanlig store mengden bullshit dere kommer med, og måten dere prøver å dumpe skyld over på oss for alt mulig rart, uten å innrømme noe skyld selv. Eksempel? Adling i den andre "sine" kontinenter. Gard sin voldtekt av et sitat fra en i AriCa ( "arbeidsmaur" ). Det at dere påstår at vi har foreberedt oss opp til en krig, når det faktisk er motsatt.

At det ikke blir noen krig mot dere får nå være som det er. Som jeg har pekt ut tidligere så er det fortsatt mange å ta. Måten dere ditcher på, med først og være store i kjeften for så å komme med masse tull her på forumet? Det er bare patetisk. Eksempel? Skryt av å adle fra en som var offline, for så å komme med unnskyldninger når byene forsvinner tilbake.

Essensielt, en del av dere greier å komme med så mye bullshit at avgangen til en verdig og god stamme som -Rome- kun ender med en ufattelig mengde dritt. Gratulerer. Åja, og før dere kommer med masse tull om at det er vi i AriCa som ødelegger avgangen burde dere muligens se på beskyldningene dere har slengt ut, og hvordan de selvfølgelig vil bli besvart.
 
Topp