-Rome- sin tid er historie

Sindle

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hahahahahahaha, dummeste jeg noen gang har hørt:eek:

Er forskjell på det å være feig og det å ikke ville kaste bort sommeren på en død og kjedelig verden.
Bare vær glad han gir seg du v0lv, gard hadde tatt deg lett ;)


Det der er HVERTFALL det dummeste jeg har sett..


Du tar Ikke meg på slagmarken hvertfall ;)

Utfordrer deg til å sende alle nuksa dine på meg, så får jeg odd <3 :D
 

Tjallabajs

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vedder på at eneste grunnen til at han TØRR å si det på forumet, er pga at det ikke er noen andre igjen på v2 enn AriCa og barbarbyer.
Hvis jeg ikke tipper helt feil, ligger han midt inni AriCa-området.

EDIT: Som sagt; kart
 

DeletedUser

Guest
Vedder på at eneste grunnen til at han TØRR å si det på forumet, er pga at det ikke er noen andre igjen på v2 enn AriCa og barbarbyer.
Hvis jeg ikke tipper helt feil, ligger han midt inni AriCa-området.

Jepp, og kontoen har jo adlet hele tre Elite-byer. Klart hadde banka shiten ut av Ebbern :D
 

DeletedUser

Guest
Det der er HVERTFALL det dummeste jeg har sett..


Du tar Ikke meg på slagmarken hvertfall ;)

Utfordrer deg til å sende alle nuksa dine på meg, så får jeg odd <3 :D

Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah........ :p
 

Tjallabajs

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Shanks, vet du hva jeg tenker hver gang jeg ser du har skrevet noe på forumet? ;)

"Åh, herregud! Kan han aldri holde kjeft?! -.-"

Og vet du hva, jeg har all rett til å gjøre det, fordi det eneste du kommer med på forumet er bullshit.
Hva er det Are har gjort deg, som du hater han så inderlig for? Hvorfor anklager du Are for hver minste lille ting,
og hvis Are skulle ha fakenicka på forumet, hadde han funnet på en navn som er mye kulere enn... uhm...

*scroller ned for å se hvordan det skrives*

pomeranian!
 

DeletedUser

Guest
Shanks, vet du hva jeg tenker hver gang jeg ser du har skrevet noe på forumet? ;)

"Åh, herregud! Kan han aldri holde kjeft?! -.-"

Og vet du hva, jeg har all rett til å gjøre det, fordi det eneste du kommer med på forumet er bullshit.
Hva er det Are har gjort deg, som du hater han så inderlig for? Hvorfor anklager du Are for hver minste lille ting,
og hvis Are skulle ha fakenicka på forumet, hadde han funnet på en navn som er mye kulere enn... uhm...

*scroller ned for å se hvordan det skrives*

pomeranian!

For det første er jeg en aktiv forumbruker. Mulig du synes jeg kommer med mye crap, men det bryr jeg meg fint lite om. Jeg har mine tanker om det du til stadighet poster, men holder meg for god til å rakke ned på deg som person av den grunn.

Dessuten hater jeg ikke Are. Jeg hater ingen. Ikke i det virkelige livet engang, og iallefall ikke gjennom et nettspill.

Men alltids hyggelig å lese at du bryr deg om det jeg poster. Det gir meg økt motivasjon til å fortsette å poste mine meninger.
 

Sindle

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ingen nukes endaaa -.-.. Sjekk meg i k44 + 35. Er (fjernet) ikke trygt o.o
 
Sist redigert av en moderator:

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Moderator, trodde dette var en avskjedstråd:confused::confused::confused::confused:

Er vel på tide å stenge denne
 

DeletedUser

Guest
Jeg stenger denne tråden, men om det absolutt er noen som vil skrive en avskjed, og ikke har fått gjort det, så er det ikke umulig å få åpnet tråden igjen for det.l
 

DeletedUser

Guest
Tråd gjenåpnet. Vennligst, ikke gå off-topic. Ser helst at slike tråder holdes åpne.
 
Topp