Rutinert? eller Urutinert...?

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
Se på dette kartet: http://no.twstats.com/no3/index.php...00&centrex=500&centrey=500&fill=000000&grid=1

Hvem er Rutinert på dette kartet?

Dogz? : De har en tett samlet gjeng som angriper i alle retninger for å vinne teritorium... Rutinert? Min mening ja! angriper i alle retninger å ikke vise nåde... Den stilen liker jeg:)

Uni.F? : De har også en tett samlet gjeng å har sikte mot sør...(Bedre en bos sin vei mot rimmen...;)) De har nok en fremtid kanskje....:O(PS: ganske lei av våpenskjoldet og navnet..)

IRL/ILR?? : Sprede spillere og gråby' Hor*r... Me don't like! BTW: digger det domola sa om ILR ... lage ny stamme i stede for å kicke de røde..Det er Me like!

TWK: vell.. samme som dogz men ikke alle retninger. De har nok en lys frem tid:)

Deres mening da?
 
Sist redigert:
Reaksjonspoeng
3
Det er helt tydelig at UNI rekruterer mer vettugt enn IRL og ILR. UNI er så tett som mulig, mens ilr og irl ligger over 7-8 kontinenter og er så langt unna hverandre som mulig.

det jeg lot mest merke til er at ILR & co ikke har stammeinndeling etter område som enhver vanlig stamme ville ha gjort. Nei... De tar rett og slett og deler inn stammene etter statistikken mot Dogz og poeng for at det skal virke som om den ene stammen er super pr0. Ser virkelig ikke greien... Eller jo. Er jo alltid kult å få litt credz for points og stats<3
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
IRL + søstra har vel gjort noe lurt??
Regner med at de er venner med nesten alle større stammer.
Og har laget seg en stamme med alle de større spillerene i v3, men ikke inkludert de større spillerene(de på top 20-30 od) disse spillerene er vel vell så viktig å ha i stammen sin som å har flere som har "cruisa" seg igjennom første året i v3.
Er jo også greit å plassere seg rundt om på rimmen så man kan adle nye spillere som begynner å spille her, eller internadle spillere som blir lei av å sitte inneklemt å glemt.
Så har man jo en hverdag som er stille å fredelig, med lite utfordringer.
 
Sist redigert:

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
IRL + strata har vel gjort noe lurt??
Regner med at de er venner med nesten alle større stammer.
Og har laget seg en stamme med alle de større spillerene i v3, men ikke inkludert de større spillerene(de på top 20-30 od) disse spillerene er vel vell så viktig å ha i stammen sin som å har flere som har "cruisa" seg igjennom første året i v3.
Er jo også greit å plassere seg rundt om på rimmen så man kan adle nye spillere som begynner å spille her, eller internadle spillere som blir lei av å sitte inneklemt å glemt.
Så har man jo en hverdag som er stille å fredelig, med lite utfordringer.

Kremt.. Lite "honor" i å satse på innternadling å på 500p. byer...!
irl og ILR? kan begynne å satse innover å bli kvitt mye større trusler, isteden for å bli stor på poeng!
 
Sist redigert:

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Jeg snakket ikke om ære, tw kriger er ofte ikke forbundet med ære.
Er enig med deg, simcity vs Krig er vel spørsmålet
 

DeletedUser

Guest
Skjønner da ikke va som er så urutinert med det som er jort jeg da :p

det er da vel sammarbeidet som teller:confused:

samt jeg har ikke fådt med meg at noen har adlet en 500p by
 

DeletedUser

Guest
Får komme med noe helt nøytralt og upartisk som dere andre her jeg da. IRL is teh SHIT, and you suck!
 
Sist redigert av en moderator:
Reaksjonspoeng
3
Får komme med noe helt nøytralt og upartisk som dere andre her jeg da. IRL is teh SHIT, and you suck!

Ut ifra det kartet som younameit presenterte er det ingen grunn til å ikke tro at det er det stikk motsatte som faktisk er tilfellet.

Og så vidt jeg vet er younameit ikke i Yakuza eller DOGZ.
 

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
LOL! må man være i yakusa eller dogz for å skrive dritt om IRL ?:confused:

Får komme med noe helt nøytralt og upartisk som dere andre her jeg da. IRL is teh SHIT, and you suck!

Enig... Dogz er de rettmessige eierne av rang.1
 

DeletedUser

Guest
Er jeg i IRL selv om jeg skriver dritt om dere:confused:. Deres mening er at irl er urutinerte, min mening er at de er bedre enn dere. ;)

og det må kreve en vanvittig intelligens og avansert sans for humor for å oversette min catch frase direkte, bøyer meg i støvet:rolleyes:.
 
Sist redigert av en moderator:
Reaksjonspoeng
3
Er jeg i IRL selv om jeg skriver dritt om dere:confused:. Deres mening er at irl er urutinerte, min mening er at de er bedre enn dere. ;)

og det må kreve en vanvittig intelligens og avansert sans for humor for å oversette min catch frase direkte, bøyer meg i støvet:rolleyes:.

Forskjellen mellom min og din mening er at jeg begrunner min mening ut fra kartet som topicen handler om. Hvis du ikke har noen kommentarer utfra kartet kan du snakke bull i en annen topic ;)
 

DeletedUser

Guest
kart messig så er jo ikke forskjellen så veldig stor da.

men kommer vel an på hva øyet ser ;)
 
Reaksjonspoeng
3
kart messig så er jo ikke forskjellen så veldig stor da.

men kommer vel an på hva øyet ser ;)

Forskjellen mellom IRL & co og DOGZ er vel ganske stor jo... De er spredd og de to stammene har ingenting med beliggenhet å gjøre, det er bare poeng og statistikk de to stammene er delt inn, mens DOGZ er tett og kompakt og velger å ha fullstendig kontroll på et kontinent for så å gå videre til et annet. Vi tenker beliggenhet og ikke byer. Å vinne et område eller ta ned en spiller er 100x viktigere enn å rappe en by. Noe IRL ikke har fått med seg.
 

DeletedUser

Guest
den beste statestikken som beskriver IRL/ILR? er vel
Antall spillere på top 20 ODA: 1
Antall spillere på top 20 ODD: 3
Antall spillere på top 20 poeng: 6

'nuff said
 

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
Samenlignet med dogz:

Antall spillere på top 20 ODA: 1
Antall spillere på top 20 ODD: 3
Antall spillere på top 20 poeng: 6

DogZ:

Antall spillere på top 20 ODA: 10
Antall spillere på top 20 ODD: 5
Antall spillere på top 20 poeng: 5

Sammenlignet:

Antall spillere på top 20 ODA: 1/10
Antall spillere på top 20 ODD: 3/5
Antall spillere på top 20 poeng: 6/5
 

kj3llern

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Huff deres destruktive propaganda ødelegger hele moralen i stammen vår. Please gi dere.

/irony off


Kan vi ikke vente og se hva som skjer framover da. Ikke bruk kjeften, bruk tropper.
 
Topp