Rutinert? eller Urutinert...?

kj3llern

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg elsker hvordan kjellern spiller "jeg prøver seff bare å provosere og dere er så dumme at dere gikk på det"-kortet.

i_swear_im_innocent_tshirt-p235978750486992731qjrs_400.jpg
 

DeletedUser

Guest
Ikke dum deg. Heelt unødvendig å gjøre seg dummere enn det man er. Poenget er vel at det er helt tydelig hvem som er poenghorene på v3. Bare å sjekke hvilken som helst rangering.

Og det er helt tydelig hvem som er forum hora her. Så nei du, jeg tror jeg holder mitt bull sammen med alt ditt jeg...problemet er at ditt finnes i absolutt alle topicene på TW. Men men, dere får slutte å miste byer til de urutinerte poenghorene da....
 
Reaksjonspoeng
3
Og det er helt tydelig hvem som er forum hora her. Så nei du, jeg tror jeg holder mitt bull sammen med alt ditt jeg...problemet er at ditt finnes i absolutt alle topicene på TW. Men men, dere får slutte å miste byer til de urutinerte poenghorene da....

At jeg er aktiv på forum har vel nada å gjøre med at dere ikke har OD å gjøre? Hvis du har noe imot at jeg prøver å holde forumaktiviteten oppe, så kan du bare rapportere meg da? Og har jeg svart deg før? For det virker som du snakker til en som har snakket til deg... Men anyways. Er bare å ignorer meg hvis du ikke liker meg. Det er ingen som tvinger deg til å lese det jeg skriver...

Noen mister byer, noen tar byer... I det hele har en stamme på 20 spillere tatt flere byer fra to stammer på 70 spiller enn de to stammene har tatt av den ene.

Og for ¨legge på litt snasen statistikk på slutten:

40% av de 200 siste byene IRL og ILR? har adlet har vært barbarbyer...(Da tenker jeg de 100 siste til begge av stammene)
30% av de 200 siste byeme til DOGZ har vært barbarbyer.

Men la oss se på en ting... Hvor høyt er poenget på disse byene...

66,25% av de 40% til ILR? og IRL har vært under 5000 poeng
6,25% av disse 30% har vært gråbyer under 5000 poeng hos DOGZ.

En ting er sikkert... Vi er ihvertfall mer rutinerte gråbyadlere enn dere... Vi vet at i en by med 9000 poeng kan man begynne å produsere tropper med en gang, mens med en med 3000 poeng må man vente en uke eller to.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Da er det avklart! DOGZ er de beste gråbyhorene! :p Selv om jeg er pro-IRL/ILR? må jeg si at posisjonen deres er langt dårligere enn DOGZ sin. Stammen min USENS har også det samme problemet, men DOGZ ser ut til å ha hele V3 mot seg, og det må ikke undervurderes!
 
Reaksjonspoeng
3
På noen måter kan vi ha en bedre posisjon enn resten av folka, men ilr & co har mye større tilgang på lette byer og mye større ekspansjonsmuligheter siden de ikke trenger å vokse gjennom fiender for å vokse.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Tja når det gjelder gråbyhore i DOGZ er vel det meg og jeg er vel den eneste som har tatt en by under 3400.
såskipper du meg så blir statsen annledes.
Jeg er jo også irl og guttas yndling i sør, og vi er jo oldbuddies.
Men tross at dere har gitt meg så mye odd så klarer jeg faktisk å ha bedre oda en mange av dere, da hadde jeg vært flau.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
jaja det får vel endel spillere oppleve IG, men forum og spillet hører sammen og da kan man vel bruke det. Er ikke så mye som skjer i V3 at man ikke rekker å skrive noe møl her.
 

zcztig

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Da er det avklart! DOGZ er de beste gråbyhorene! :p Selv om jeg er pro-IRL/ILR? må jeg si at posisjonen deres er langt dårligere enn DOGZ sin. Stammen min USENS har også det samme problemet, men DOGZ ser ut til å ha hele V3 mot seg, og det må ikke undervurderes!

Stammen din suger!
 

DeletedUser

Guest
Usens er morsomme de da, de tømmer byene sine hvis man spør <3
 

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
Da er det avklart! DOGZ er de beste gråbyhorene! :p Selv om jeg er pro-IRL/ILR? må jeg si at posisjonen deres er langt dårligere enn DOGZ sin. Stammen min USENS har også det samme problemet, men DOGZ ser ut til å ha hele V3 mot seg, og det må ikke undervurderes!

ikke hele verden... alle unntat meg sikkert<3 Go dogz....!!!
 

DeletedUser

Guest
tja virker som noen har nok med en liten vind og ikke har tid til forummet.
Om vinden er sterk eller svak ser man på tWstats

hehe noen kan ikke jøre flere ting samtidi :rolleyes:

Men omsider skjer det jo ting i v3 da :D
 

kj3llern

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nå blir det moro vett. Synd det er så mange bra spillere som har gitt seg i mange stammer. Får håpe dette spruter litt liv i V3.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Blir morro???
Vi dogza har det morro nå også, å mere morror tror jeg er farlig...
 

kj3llern

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vel er jo mange som har sluttet. De som er de opprinnelige eierne av flere store kontoer og slikt. Shaman feks. Ble det ikke ny eier på den?
 
Topp