Rutinert? eller Urutinert...?

DeletedUser

Guest
UNI-ene holder øverste del av kartet i et jerngrep. DOGZ er brukbart konsentrerte i midten et steds. TWK ligger tett oppi UNI-ene i nordøst, ILR? holder seg hovedsakelig i nordøst og sørvest, og IRL er pent og pyntelig spredd over hele kartet:p
 

DeletedUser

Guest
Huff deres destruktive propaganda ødelegger hele moralen i stammen vår. Please gi dere.

/irony off


Kan vi ikke vente og se hva som skjer framover da. Ikke bruk kjeften, bruk tropper.

Lol, takk for at du understrekar poenget da til postarane over deg. Det er vel akkurat det statistikken over viser, at vi brukar troppar og får ODA ;)
(Poeng)Horer er flinke å bruke kjeften, og vi er flinke å bruke troppar :)
 

kj3llern

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det gjør jo dere til poeng horer hvis det er en av grunnene til at folk er poeng horer. Og du er en av de mest aktive på TW forum. Ergo du bruker kjeften.

I din ligning blir det dommola=point whore
 

DeletedUser

Guest
Det gjør jo dere til poeng horer hvis det er en av grunnene til at folk er poeng horer. Og du er en av de mest aktive på TW forum. Ergo du bruker kjeften.

I din ligning blir det dommola=point whore

JEG bruker kjeften, men det er fordi det er gøy:( Denne tråden har tatt litt av, tilbake til topic...
 

DeletedUser

Guest
Det gjør jo dere til poeng horer hvis det er en av grunnene til at folk er poeng horer. Og du er en av de mest aktive på TW forum. Ergo du bruker kjeften.

I din ligning blir det dommola=point whore

visste ikke at dommola var en av de mest aktive på forumet, men han er jo en liten poenghore da <33
 
Reaksjonspoeng
3
Det gjør jo dere til poeng horer hvis det er en av grunnene til at folk er poeng horer. Og du er en av de mest aktive på TW forum. Ergo du bruker kjeften.

I din ligning blir det dommola=point whore

Ikke dum deg. Heelt unødvendig å gjøre seg dummere enn det man er. Poenget er vel at det er helt tydelig hvem som er poenghorene på v3. Bare å sjekke hvilken som helst rangering.
 

kj3llern

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg prøver seff bare og provosere. Noe som funket. Jeg dro bare noe fakta ut av lufta.
 

DeletedUser

Guest
Jeg prøver seff bare og provosere. Noe som funket. Jeg dro bare noe fakta ut av lufta.

Haha, du kan sikkert lære meg noe, du:p Men jeg tror jeg holder meg til topic. Har allerede fått en infraction i dag:p

UNI-ene holder øverste del av kartet i et jerngrep. DOGZ er brukbart konsentrerte i midten et steds. TWK ligger tett oppi UNI-ene i nordøst, ILR? holder seg hovedsakelig i nordøst og sørvest, og IRL er pent og pyntelig spredd over hele kartet:p
 

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
Min konklusjon av dette er:

- Dogz gjør det rett
- IRL folka er whore's på poeng
- domola er også litt whore, men han følger godt opp med tropper..
- Moralen til irl is "going down"(Me like!)
- irl folka kommer til å ligge på 1. ei stund, men håper dogz++ kjører kjempe offansive mot dem
- uni.f kommer til å holde grensen i øst å kjøre vest.


Lite tips til dogz: syk ut irl, og følg opp med kjempe offansive!(gjør dom Adolf Hitler i 1944-1945):D:p
 

DeletedUser

Guest
Min konklusjon av dette er:

- Dogz gjør det rett
- IRL folka er whore's på poeng
- domola er også litt whore, men han følger godt opp med tropper..
- Moralen til irl is "going down"(Me like!)
- irl folka kommer til å ligge på 1. ei stund, men håper dogz++ kjører kjempe offansive mot dem
- uni.f kommer til å holde grensen i øst å kjøre vest.


Lite tips til dogz: syk ut irl, og følg opp med kjempe offansive!(gjør dom Adolf Hitler i 1944-1945):D:p

Ærlig talt, sannsynligheten for at DOGZ prøver å ta ut IRL først er mildt sagt liten. Mye mer sannsynlig at de kommer til å prøve seg på TWK eller kanskje til og med UNI-ene...
 
Reaksjonspoeng
3
Ærlig talt, sannsynligheten for at DOGZ prøver å ta ut IRL først er mildt sagt liten. Mye mer sannsynlig at de kommer til å prøve seg på TWK eller kanskje til og med UNI-ene...

Håper du var ironisk nå?

Jeg elsker hvordan kjellern spiller "jeg prøver seff bare å provosere og dere er så dumme at dere gikk på det"-kortet. Innrøm heller at du ikke har noe å si imot det ok? Forumet blir så utrolig mye bedre da :)
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Vi er jo poengH og liker ikke krig vel?
Fint det er mange teorier og synsinger her
 
Topp