rykte poeng for tull.

DeletedUser

Guest
"Jeg setter pris på dette" Trykk på den og skriv "Jeg ba om det"...den kan du ikke vri deg unna ;)

Har gitt for mange rykter det siste døgnet. Jeg vil nok dessverre ha glemt dette her igjen når jeg kan gi rykter igjen :razz:

Fikk jeg det kun derfor og? :-|

Nja... Neh, egentlig ikke. Men la oss anta at svaret er "ja" for å gjøre en viss person glad.
 

Explosiv

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Det er ikke selve systemet som er galt. Liker ryktenepoengene jeg. Det er bare at personer så absolutt skal misbruke det. Synd!
 

navn er for pyser

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Gir jo tilbake når folk misbruker ^^

Men folk må jo og tåle å få negative ryktepoeng, for meninger er en ærlig sak.
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Det er ikke selve systemet som er galt. Liker ryktenepoengene jeg. Det er bare at personer så absolutt skal misbruke det. Synd!

Nå var vel ikke du den rette til å si dette da, men greit nok.

Tips til neste gang: Hevnepoeng er sånn sett sett på som negativt, men om du "baker" det inn i ett innlegg ser d bedre ut. Døme: "neste gang bør du lese innstillingene bedre". Da har du en grunn, og virker da mer pro ;)
 

Explosiv

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Nå var vel ikke du den rette til å si dette da, men greit nok.

Tips til neste gang: Hevnepoeng er sånn sett sett på som negativt, men om du "baker" det inn i ett innlegg ser d bedre ut. Døme: "neste gang bør du lese innstillingene bedre". Da har du en grunn, og virker da mer pro ;)


Er ikke jeg den rette til å si dette?:) Jeg har aldri misbrukt systemet:p
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Rødt fra deg med komentaren "takk for ryktet". Dette er de som kan kalles missbruking. Spesselt ettersom jeg gav til deg, grunnet at du postet en tråd på helt feil forum.
 

Explosiv

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Rødt fra deg med komentaren "takk for ryktet". Dette er de som kan kalles missbruking. Spesselt ettersom jeg gav til deg, grunnet at du postet en tråd på helt feil forum.


Jeg vil ikke si at å poste på feil forum gir grunnlag til rødt rykte:p Det handler mer om kunnskap om forumet, og jeg må si jeg ikke er en flittig bruker av det.
 

DeletedUser

Guest
I en del tilfeller går det mer på å lese tittelen på forumet man skriver i for å skjønne om den hører hjemme :razz: Mens i andre tilfeller så kan en tråd plasseres i forskjellige forum.

Personlig foretrekker jeg å bare peke ut i et svar at det kanskje ikke var på rett forum (og be en mod flytte på tråden, og minne dem på at det ofte er smart å legge igjen en "skygge" av tråden så man finner den igjen). Spesielt hvis jeg ser det er noen som er nye på forumet. Men det går litt på hva man foretrekker, og forventer av nye brukere. Og hvordan man foretrekker å irettesette noen.

Det samme gjelder for ryktepoeng generelt. Det skal godt gjøres å finne et objektivt mål på hva som er et godt eller et dårlig innlegg. Da ville også poenget bli litt borte, da alle sin stemme skal bli hørt med ryktepoengene. Vel, unntatt de som er så upopulære på forumet at de har rødt.
 
Topp