Ryktebørs

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Er ikke juks dette her ;-) Bare et godt bevis på at RNG sine spillere ikke lengre er lojale, og at deres leder sprer usanne rykter for å redde sitt eget skinn.

Er ikke juks så lenge det er spilleren som er på kontoen som SELV velger å gi bort sine byer frivillig. Beviser vel at wic ikke har truet til seg noen byer. Så har dere bevis på det....vis dem frem.

Når det kommer til rykter May, så har jeg en skype-chat hvor din kjære danske Joker blir overrrasket over at jeg er ute som KV. Det er sannhet, og ikke falkse rykter som du vil ha det til. Det er i sannhet du selv som sprer falske rykter ved å beskylde meg for å lyve! Jeg er ikke en som farer rundt med løgner i tide og utide, som enkelte andre.

Hvordan kan du sitte der å kreve bevis for påstander satt mot WIC, men setter samtidig ut rykter om min moral.
 

DeletedUser

Guest
Når det kommer til rykter May, så har jeg en skype-chat hvor din kjære danske Joker blir overrrasket over at jeg er ute som KV. Det er sannhet, og ikke falkse rykter som du vil ha det til. Det er i sannhet du selv som sprer falske rykter ved å beskylde meg for å lyve! Jeg er ikke en som farer rundt med løgner i tide og utide, som enkelte andre.


Captain har en skypechat der joker blir overasket over at du ikke er kv lenger, may har han skypechat der hun blir fortalt at hun bare kan ta alle byene.

Hvem er idioten?
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Opprinnelig skrevet av may65
Er ikke juks dette her ;-) Bare et godt bevis på at RNG sine spillere ikke lengre er lojale, og at deres leder sprer usanne rykter for å redde sitt eget skinn.

Noen som sprer falske rykter..idioten sitter på Joker..
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Noen som sprer falske rykter..idioten sitter på Joker..

Hvem bryr seg? Byene skal bli underlagt WIC før eller senere. At du faktisk våger og kalle May for en løyner er i mine øyner ganske drittoppførsell. Noen ærligere spiller er ikke og finne på V1. Gjør deg klar, C22, snart skal skjebnen din avgjøres in game.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Nå er det ikke jeg som sa at May var løgner, det var hun som kalte meg..om du gidder lese nøye. Jeg sa hun sprer falkse rykter. Løgnene var tilsiktet Joker, som her tydelig har spilt sine kort i begge retninger.

Gjør meg klar? Alltid klar jeg kenn.. hvems skjebne som avgjøres vil tiden vise..
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Gjør deg klar, C22, snart skal skjebnen din avgjøres in game.

Det har dere sagt i en årrekke, men ingen verdens ting skjer uansett :p Lite troverdig nå ja, så før du klarer å fullføre, la heller være å komme med slike lovnader.

Ryktet sier at Oddybear tok overhøvlingen fra HFO så tungt at han har begynt å adle gråbyer i full skala. Trodde ikke WIC, ifølge MD tidligere i tråden, at dere tok gråbyer? Change of plans, my friends?
 

DeletedUser

Guest
Det har dere sagt i en årrekke, men ingen verdens ting skjer uansett :p Lite troverdig nå ja, så før du klarer å fullføre, la heller være å komme med slike lovnader.

Ryktet sier at Oddybear tok overhøvlingen fra HFO så tungt at han har begynt å adle gråbyer i full skala. Trodde ikke WIC, ifølge MD tidligere i tråden, at dere tok gråbyer? Change of plans, my friends?

Denne kan enkelt svares med dette sitatet:

WIC vokser kraftig i nord fordi vi er ute etter gråbyene rundt RNG spillerne!!! ;)

Rart... enkelte spillere i wic som tidligere har gått hardt ut mot alle som bruker gråbytaktikken mot dem selv...:(
 

lowenan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
I WIC er det lov å ha egne meninger. Dermed kan f.eks. en person synes det å ta gråbyer er veldig ille, mens en annen person kan synes det er roten til alt godt.

Når det gjelder den fra MD om å ta gråbyene mellom RNG-spillerne, så er vel det helt klart en spøk.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Ryktes at Ht endelig har klart å presse togene sine under 2 sec, credz!
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
I WIC er det lov å ha egne meninger. Dermed kan f.eks. en person synes det å ta gråbyer er veldig ille, mens en annen person kan synes det er roten til alt godt.

Når det gjelder den fra MD om å ta gråbyene mellom RNG-spillerne, så er vel det helt klart en spøk.

Nåja, nå var MD veldig nøye på dette med at det var "WIC", og ikke "jeg". Tydelig noen som må passe på hvilken plass man innehar intert i WIC :p

Hakke; "Ht" er vel en forkortelse for "htjostheim" ;)

Synes det er merkelig at dere har begynt å legge all skyld over på "at det var en spøk/kødd", når noen fra alliansen mistenker at enkelte handler med "urent mel i posen". Eller er det bare meg?
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Aha, I see :)

Vel, inntil videre så har faktisk den nye "unnskyldnings-strofen" deres fungert da. Spørs hvor lenge det varer før dere må finne en ny "unnskyldning".
 

DeletedUser

Guest
Aha, I see :)

Vel, inntil videre så har faktisk den nye "unnskyldnings-strofen" deres fungert da. Spørs hvor lenge det varer før dere må finne en ny "unnskyldning".

Det krever sin mann å komme opp med SÅ mange unnskyldninger da :p
 

DeletedUser

Guest
var skrøpelig med rykter her.... mye skittkasting, men savner noen saftige rykter (som ikke nødvendigvis skal dissekeres i etterkant)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Bedre å ha noe å snakke om enn å lengte i stillhet etter noen "saftige rykter" som er en stor mangelvare her på v1:)
 

DeletedUser

Guest
Oddy har ikke tid til å forsvare seg godt nok. Enkelt og greit. Så da kompenserer han ved å adle grått. Helt OK i min bok.

Og ang spøken min, så syntes jeg den var veldig god :D
 
Topp