Ryktebørs

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Joda, det er sant, Windsy. Men om WIC fortsetter i det samme skyhøyet tempoet de har gjort de siste dagene/ukene, så er de på det punktet på rekordtid :p

Jeg kutter bare det som stod ovenfor, og starter en helt ny fortelling der.

Jada, vi fortsetter megaadlingene våres i nord sånn som før. Og siden jeg sku først lage dette til en ny fortelling, så antar jeg at "punktet på rekordtid" vil si at vi vinner V1. Så ja - soon there ^_^. Men sånn serr, slutt og kom med bæsj på forumet Scar, du klær det dårlig.

Ryktes at jeg og C22 har en superzøt readlingskrig. I love it!
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Ryktes at vi trenger en faktabørs, da HT sender slike tog :confused:

[SPOIL]
oj136o.png
[/SPOIL]
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ryktes at vi trenger en faktabørs, da HT sender slike tog :confused:

[SPOIL]
oj136o.png
[/SPOIL]

Jeg sender slike støtt og stadig jeg, bare spør stonee92:) Sendte mot 7 byer tror jeg, samtlige gikk inn. Hvorfor ta seg bryet når togene likevel går inn?:confused:
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Mot oss så går nok ikke alt inn med slike tog, det vet Ht også.

Grunnen til at han ikke sender raskere er,

gullungen95 den 28.01. klokken 15:57
sender du tog når du sitter på do elns? jeg sender jo raskere tog fra mobilen enn du gjør med data ...

htjostheim den 28.01. klokken 16:38
Viktig å ikkje stresse for mykje. Slikt er bare helseskadelig!

gullungen95 den 28.01. klokken 16:44
haha så sant så sant :) skal prøve å huske det

Ganske så lurt igrunn, så nå skal jeg slutte og snipe også, blir altfor stressa.
 

DeletedUser

Guest
Det burde være en selfølge å kunne sende tog under 1 sec når du spiller på en konto som er 1 mill.
 

DeletedUser

Guest
Ikke på v1. Innaktiviteten rår så mye at det ikke er et krav med noe som kommer under 10 sekund. Og det blir først kritisk oppimot 20-30 sekund :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg har ikke sendt et tog på under 1 sek på over 1 måned. Har tatt nesten hver by også :D
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at dersom den ene siden plutselig hadde begynt å sende tog under 1 sek ville de vunnet v1 innen et halvt år :p
 

DeletedUser

Guest
Går litt på skill også. Man trenger ikke nødvendigvis sende tog på 150 ms. Klarer man å fjerne alle troppene i nærheten av byen man skal ta, kan man ta byen så lett som en gråby :) Men det krever skills.. Og litt flaks :D

Ryktes at enkelte spillere i WIC skal øke aktiviteten i nær framtid og adle seg mett på RNG byer ^^
 

DeletedUser

Guest
Ryktes også at Bgm ikke er spesielt pratsom i kveld

Eg prater heile tiden :D Vist eg vil snakke med noen på din alder så bruker eg heller tiden på min sønn, foreslår at du snakker med f.eks badass. Dere ligger nok veldig nært opp mot hverandre på mange ting og kan finne mange fellesinteresse.:eek:

Da kan dere sitte og skryte over hverandre, etter siste dagers spill så er det få andre som gjør det:D
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Eg prater heile tiden :D Vist eg vil snakke med noen på din alder så bruker eg heller tiden på min sønn, foreslår at du snakker med f.eks badass. Dere ligger nok veldig nært opp mot hverandre på mange ting og kan finne mange fellesinteresse.:eek:

Da kan dere sitte og skryte over hverandre, etter siste dagers spill så er det få andre som gjør det:D


Hvor har jeg skrytt av meg selv?

EDIT: Og det at du enda ikke har endret profilen :eek:
 

DeletedUser

Guest
En ting har du rett i, og det er at det bare er et rykte ;) Men samtidig er det nok der fakta stopper.

Meh, hva vet vel du. Vi sitter og ser hvordan utviklingen er.

Synd det ikke ble krig mellom RNG og BOL. Det hadde hindret et så stort fall i aktiviteten.
 
Topp