Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Ikke engang prøv.. :L Tkdark2 am i right ? Selvom xandor og tande er venn med deg... Så er ikke jeg det. Og jeg finner ikke opp noen ting.

Ganske forbausende at det skal ta 4 uker å "skrive" det du har å komme med. For meg virker det som du skal legge fram PM's. Eller skal du få med absolutt alt som har skjedd i den posten? (krysser fingrene for den siste!!)
 

narne

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Ganske forbausende at det skal ta 4 uker å "skrive" det du har å komme med. For meg virker det som du skal legge fram PM's. Eller skal du få med absolutt alt som har skjedd i den posten? (krysser fingrene for den siste!!)

Nei, jeg skal spørre noen om det jeg har skrevet er bra osv. Sånn at dere ikke kan komme og si det er fake :D Så kos deg MD, kanskje jeg får snakket med Cap om og få med alt som har skjedd ? ;)
 

DeletedUser

Guest
Nei, jeg skal spørre noen om det jeg har skrevet er bra osv. Sånn at dere ikke kan komme og si det er fake :D Så kos deg MD, kanskje jeg får snakket med Cap om og få med alt som har skjedd ? ;)

Ja gjerne. Finn alt du kan! Ohhh... gleder meg :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Uttalt og uttalt! :p Hun har kommet med et sammendrag om hva som egentlig skjer :) Så vidt jeg kan lese har hun ikke helt sagt hva hun selv mener om det, men jeg skjønner likevel poenget ditt! Følte for å trolle litt!
 

narne

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Uttalt og uttalt! :p Hun har kommet med et sammendrag om hva som egentlig skjer :) Så vidt jeg kan lese har hun ikke helt sagt hva hun selv mener om det, men jeg skjønner likevel poenget ditt! Følte for å trolle litt!

Hun har skrevet om saken da :p Jaja anyways. Legger nok ut et innlegg om bare min egen sak. :) Utdype det hun sier. Og MD hvor i all verden har du fått din "info" fra en i RNG ? Blir litt for teit da bare jeg og en annen vet hele saken.. :) Og hun har ikke sagt noe.
 

DeletedUser

Guest
Hun har skrevet om saken da :p Jaja anyways. Legger nok ut et innlegg om bare min egen sak. :) Utdype det hun sier. Og MD hvor i all verden har du fått din "info" fra en i RNG ? Blir litt for teit da bare jeg og en annen vet hele saken.. :) Og hun har ikke sagt noe.

Glitter skrev litt feil. Skal rette opp i det.
 

DeletedUser

Guest
Hehe, tenkte meg det ja :D Så hva mer har hun "skrevet feil" om ? :p

Vel, har selv snakket med eivped :)
Og må si meg veldig overrasket.

Dette har jo ikke noe med WIC å gjøre i det hele tatt. Er jo bare du som har vært dum og ikke byttet passord :eek:
Du ble "hacket" av din tidligere dual og det var absolutt ingen andre enn han selv som visste noe.

Eivped ble utestengt for et lovbrudd han ikke hadde gjort. I mellomtiden har dere angrepet han og utnyttet dette.. Så det er faktisk dere som driver med fusk :rolleyes: (ikke helt, men morsomt å se på det slik)

Hva har du å si for deg selv nå da? :eek:
 

narne

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Vel, har selv snakket med eivped :)
Og må si meg veldig overrasket.

Dette har jo ikke noe med WIC å gjøre i det hele tatt. Er jo bare du som har vært dum og ikke byttet passord :eek:
Du ble "hacket" av din tidligere dual og det var absolutt ingen andre enn han selv som visste noe.

Eivped ble utestengt for et lovbrudd han ikke hadde gjort. I mellomtiden har dere angrepet han og utnyttet dette.. Så det er faktisk dere som driver med fusk :rolleyes: (ikke helt, men morsomt å se på det slik)

Hva har du å si for deg selv nå da? :eek:

Ken-aksel spilte på eivped dagen før -.-* Tror jeg vet mer enn de på eivped vet. :)
 

DeletedUser

Guest
Oppklaring

Vel, har selv snakket med eivped :)
Og må si meg veldig overrasket.

Dette har jo ikke noe med WIC å gjøre i det hele tatt. Er jo bare du som har vært dum og ikke byttet passord :eek:
Du ble "hacket" av din tidligere dual og det var absolutt ingen andre enn han selv som visste noe.

Eivped ble utestengt for et lovbrudd han ikke hadde gjort. I mellomtiden har dere angrepet han og utnyttet dette.. Så det er faktisk dere som driver med fusk :rolleyes: (ikke helt, men morsomt å se på det slik)

Hva har du å si for deg selv nå da? :eek:


Heisann,jeg skal si hva som skjedde her nå så alle får vite det så dere slipper og diskutere det :) men magic dude har jo sgat det meste :O

Jeg var dual på narne på v9 tror jeg og han bruke sammme acc på 1 og 9 så da fikk jeg jo pw'et hans.. men så gikkk de tikke på v9 så jeg sluttet der. Etter det har jeg spilt flere plasser men det har ikke noe med dette og gjøre.. jeg kom inn på eivped for at par månder siden da var det kun jeg og Joakim der. Men etterhvert så vi at vi trengte en til pga skole osv.. så da tenkte vi og prøve og få roger inn til tross for at WIC ikke likte han særlig godt da.. Så roger kom inn vi var alle 3 der og hadde det gøy, Etter en stund så fikk jeg mye extra tid til tw pga jeg har hatt endel sykdom og mindre lekser og slikt så jeg følte da at vi ble for "mange" på Eivped.. her er meldingen jeg sendte til Roger og Joakim på skype da:


[1/31/2012 10:11:36 PM] Ken-Aksel|Eivped & Malfurion.: men roger jeg blir og slutte på eivped... det går ikke der.. jeg gjør ikke noe og jeg klarer ikke og spille på en konto der jeg ikke gjør noe..
[1/31/2012 10:46:14 PM] Ken-Aksel|Malfurion.: og etter v7 tar jeg nok en lang pause fra tw...

Dagen etter jeg sendte den til roger og de så logga jeg på narne, Jeg prøvde det samme passordet som var for sikkert 1år siden da jeg spilte der.. Det funka jeg ble selvsagt overasket over at han ikke haddet bytta pw da jeg slutta.. Jeg fikk endel Pm'er fra WIC folk om hva som skjedde osv, de fleste trodde det var en utbryter stamme siden det kom 3 kontoer til men grunnen til at de kom var fordi narne var kv for de.
og jeg fikk og meldinger på skype om jeg viste noe osv.. så ingen i WIC hadde noe med dette og gjøre ! jeg var alene om dette så ingen andre kan starffes for det.. og WIC skal ikke ha dårligere rykte pga noe som en ex-WIC gjore..

-Ken
Jeg beklager det jeg har gjort..
Beklager for skrivefeil..
 

narne

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Heisann,jeg skal si hva som skjedde her nå så alle får vite det så dere slipper og diskutere det :) men magic dude har jo sgat det meste :O

Jeg var dual på narne på v9 tror jeg og han bruke sammme acc på 1 og 9 så da fikk jeg jo pw'et hans.. men så gikkk de tikke på v9 så jeg sluttet der. Etter det har jeg spilt flere plasser men det har ikke noe med dette og gjøre.. jeg kom inn på eivped for at par månder siden da var det kun jeg og Joakim der. Men etterhvert så vi at vi trengte en til pga skole osv.. så da tenkte vi og prøve og få roger inn til tross for at WIC ikke likte han særlig godt da.. Så roger kom inn vi var alle 3 der og hadde det gøy, Etter en stund så fikk jeg mye extra tid til tw pga jeg har hatt endel sykdom og mindre lekser og slikt så jeg følte da at vi ble for "mange" på Eivped.. her er meldingen jeg sendte til Roger og Joakim på skype da:


[1/31/2012 10:11:36 PM] Ken-Aksel|Eivped & Malfurion.: men roger jeg blir og slutte på eivped... det går ikke der.. jeg gjør ikke noe og jeg klarer ikke og spille på en konto der jeg ikke gjør noe..
[1/31/2012 10:46:14 PM] Ken-Aksel|Malfurion.: og etter v7 tar jeg nok en lang pause fra tw...

Dagen etter jeg sendte den til roger og de så logga jeg på narne, Jeg prøvde det samme passordet som var for sikkert 1år siden da jeg spilte der.. Det funka jeg ble selvsagt overasket over at han ikke haddet bytta pw da jeg slutta.. Jeg fikk endel Pm'er fra WIC folk om hva som skjedde osv, de fleste trodde det var en utbryter stamme siden det kom 3 kontoer til men grunnen til at de kom var fordi narne var kv for de.
og jeg fikk og meldinger på skype om jeg viste noe osv.. så ingen i WIC hadde noe med dette og gjøre ! jeg var alene om dette så ingen andre kan starffes for det.. og WIC skal ikke ha dårligere rykte pga noe som en ex-WIC gjore..

-Ken
Jeg beklager det jeg har gjort..
Beklager for skrivefeil..

Kan du si hva du skrev til Herbalife fra 1996 ? Kan du si hvem som har sittet på perfchaos ?
 

DeletedUser

Guest
Jeg sendte ikke noe fra 1996, men jeg ga kv'en over til en annen som overfærte de tilbakke siden han måtte gå va han gjor der aner jeg ikke jeg var kun på narne, og nei ejg vil ikke si det om ikke TW-Teamet må vite d...
 

DeletedUser

Guest
[01.02.2012 18:17:24] Ken-Aksel|Malfurion.: hvor spiller du på v1 ? (think)
[01.02.2012 18:17:36] Sondre/Shining wolf/GeirS78 aka Doggiman MW3: ja
[01.02.2012 18:17:47] Ken-Aksel|Malfurion.: hvilken konto ? stamme ?
[01.02.2012 18:17:57] Sondre/Shining wolf/GeirS78 aka Doggiman MW3: si d
[01.02.2012 18:18:16] Ken-Aksel|Malfurion.: jeg spiller ikke på v1 :O
[01.02.2012 18:21:51] Sondre/Shining wolf/GeirS78 aka Doggiman MW3: ok
[01.02.2012 21:24:12] Sondre/Shining wolf/GeirS78 aka Doggiman MW3: vil du joine v1 :)?
[01.02.2012 21:25:03] Ken-Aksel|Malfurion.: hvilken konto ? jeg får kanksje en selv (worry)
[01.02.2012 21:25:18] Sondre/Shining wolf/GeirS78 aka Doggiman MW3: sitter på lol123 :)
[01.02.2012 21:25:31] Ken-Aksel|Malfurion.: kun du på lol123 ?
[01.02.2012 21:25:40 | Edited 21:25:45] Sondre/Shining wolf/GeirS78 aka Doggiman MW3: JA (nod)
[01.02.2012 21:25:51] Ken-Aksel|Malfurion.: jeg vil joine !! :p
[01.02.2012 21:26:02] Sondre/Shining wolf/GeirS78 aka Doggiman MW3: okey :)
[01.02.2012 21:26:12] Sondre/Shining wolf/GeirS78 aka Doggiman MW3: pw er twtwkl
[01.02.2012 21:26:28] Sondre/Shining wolf/GeirS78 aka Doggiman MW3: var d du som var på Narne?
[01.02.2012 21:26:42 | Edited 21:26:43] Ken-Aksel|Malfurion.: Nope.. ja d var d ;(
[01.02.2012 21:27:03] Sondre/Shining wolf/GeirS78 aka Doggiman MW3: åja
[01.02.2012 21:27:05] Ken-Aksel|Malfurion.: pw funker ikke :) så du er ikke på lol123 :p
[01.02.2012 21:27:10] Sondre/Shining wolf/GeirS78 aka Doggiman MW3: jo?
[01.02.2012 21:27:12] Ken-Aksel|Malfurion.: jeg vetchee
[01.02.2012 21:27:15] Sondre/Shining wolf/GeirS78 aka Doggiman MW3: skrev sikkert feil
[01.02.2012 21:27:29] Ken-Aksel|Malfurion.: testet 2 gang
[01.02.2012 21:27:37] Ken-Aksel|Malfurion.: du må ha skrevet feil om du er på lol123
[01.02.2012 21:27:44] Sondre/Shining wolf/GeirS78 aka Doggiman MW3: nei skrev fel pw
[01.02.2012 21:27:58] Ken-Aksel|Malfurion.: Ok :)
[01.02.2012 21:27:59] Fy kor artig d var og kødde med Narne

va sier du til dette Ken :)?
 
Sist redigert av en moderator:
Topp